2020年9月30日 星期三

今個中秋...

正所謂一年容易又中秋,在節日裡中秋都可算是喜歡的節日,一來是個大節,二來又是由暑熱走到清爽清涼的時候,很舒服~~

以前細個一定有兩個燈籠,所以記憶很深,而且在很多節日中,中秋節是唯一一個節日可以玩火,不過相對現今就不行了,人口稠密地方又狹窄,玩火真係好危險...

現在好少留意燈籠的市道,不過早前就見到家品店出售新款燈籠,遠睇簡直硬膠車仔玩具,再睇真原來係個燈籠...完全感受唔到任何中秋氣氛~~好在自己個玻璃紙兔仔燈籠仲健在,算可以畀森伯老人家緬懷一下~~~

過時過節月餅是必需的,所以今年都買了很多月餅,傳統又有冰皮又有,既是送禮又是自奉,較健康的伍仁月成為大家的首選~~

又因為疫情關係,做節都可能未必外出食,是因外食要分兩張檯,長輩們認為這樣不似吃團圓飯,所以在家吃也會一樣~~

森Blog祝大家中秋人月倆圓,節日愉快~~

26 則留言:

  1. 紙兔燈籠緬懷
    伍仁月餅自奉
    中秋快樂

    回覆刪除
  2. 有假放、有得食、有得玩,對細蚊仔來講,中秋節當然好快樂。

    小學雞時期 我個燈籠年年都意外燒毀。咁幼稚嘅玩意到中學我就唔玩,輪到我班姨甥 、姪仔玩電燈嘅。到依家,我依舊覺得最平嘅風琴式摺得埋紙燈籠係最具節日風味。

    謠傳又食鹹又食甜會甩頭髮,我都唔驚照食月餅。屋企人多,切月餅前會預先指好邊一塊(1/8)屬於邊個,有種『買定離手,開呀!』嘅感覺,食到大份鹹蛋黃就好似中頭獎咁開心。五仁果子月餅超難食,簡直係做錯事嘅刑罰,屋企得阿媽一個人喜歡,後期都冇攞。

    細路時,都係喺附近大間啲、穩陣啲酒樓每月供嘅月餅會。

    係呢個日子才抬頭望月,平時邊有閒情關注。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實很多節日對小朋友來講都好快樂,聖誕,農曆年,中秋...既有得玩又有得食又有禮物收...

      以前玩燈籠的時代,時時都見到有細蚊路的燈籠燒著,可能其中一個係你喎...哈哈~~電燈籠似擺設多點,毫無可玩之處!!!現在的風琴型紙燈籠供人作為中秋節裝飾而已~~

      第二個就驚,一爺兄唔驚啦,年青又生猛活潑,身壯又力健,頭髮唔駛話一定濃密啦,成隻金毛獅王咁款,唔驚又鹹又甜~~~~

      森伯細個同你剛剛相反,月餅要專揀無黃,屋企人都會買純蓮蓉畀我,因為長輩話蛋黃是戒口食物,不過現在就有黃才好食,無呢個禁忌~

      一爺咁細個食舊月餅都好似有種搏彩心態,唔怪得現在投資都有一手~~

      時代變了講求健康飲食,五仁月餅都可以話鹹魚翻生,都算係好意頭...

      好彩森伯都有抬頭做人,偶爾見到個月光都好靚,唔止八月十五~~

      刪除
    2. 甜嘢食喺我嘅排行榜,淨蓮蓉都排好後。創新啲漏油鹹蛋黃朱古力啱我多啲。

      我覺得月餅靠中秋節個時機才有市場賣得呢個唔多值嘅高價。

      森哥人月倆圓,可以解作個人圓潤咗,啱晒想增磅瘦人。

      刪除
    3. 太甜的食物我都唔啱~~所以淨蓮蓉以及朱古力對我來講都係麻麻地...
      啲餅家一年一度搵錢就係中秋節呢段時間,做餅的料唔貴但就買到貴一貴!!!
      中國人講意頭,圓圓潤潤代表好,可是森伯唔係圓潤型!!!可能一爺兄係啦~~~

      刪除
    4. 但係森哥畫到自己圓碌碌有 baby fat 好鬼 cute喎!人見人愛。 呢啲叫無嗰樣整嗰樣。

      曾經圓潤過,可能有人永遠同我作對,搞到我滿肚子氣,激到脹晒。老咗睇得開,慢慢消氣,現在冇肚腩。

      森哥有冇食過 Beyond meat?

      早前電視節目介紹一間英國工廠大量 種植真菌 去整人造肉,手上得拾幾粒芝麻咁大嘅真菌泡籽,一個星期用糖水飼養後,生到5、6層樓咁高倉庫咁大,生長速度驚人。快過你養豬,糖水又好平,冇對環境造成傷害。平時,我都有食開金菇、雲耳

      刪除
    5. 通常人哋話冇嗰樣整嗰樣,多數形容做差咗先會咁講...
      例如某人無端端在臉上黐粒星星,跟個人唔襯,就會畀人話,冇嗰樣整嗰樣...

      可能有人永遠同我作對...呢啲叫做生活情趣,熱戀中的情侶喜歡耍花槍~~~XXXD,激一激就冇肚腩,咁唔需要減磅公司,你應該要多謝佢!!!

      森伯一向好少追貼潮流,食正常肉最好,頂多不過量...很多人造肉食都係研究當中,人造肉,人造蛋呢啲未必會買~~尤其你話幾粒芝麻發到幾層樓咁大,好似恐怖實驗室...若然想對環境冇咁傷害,可以多食齋菜,吸收植物蛋白...

      刪除
  3. 有孩子的家庭,過中秋節特別高興 ! 大大個的紙楊桃燈是以前每年必備的。可是自從興了膠燈籠之後,一大疊紙燈籠就再無用場了。
    沒有孩子在身邊,我看節日都淡薄了。不過,總會吃完一個又一個的月餅,一面吃一面想念父母親。本來待到10月初才出下一篇網誌,但見森兄來訪說起中秋節,今晚我也推出了一篇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉,借此祝你佳節快樂!

      刪除
    2. 秋葉:
      通常中國的節日,都是著重一家人一同過,所以主旨都係有一家團聚的意思...現在的紙燈籠只係用來當中秋佈置~~
      秋葉話:一面吃一面想念父母親...所以就有:每逢佳節倍思親呢個說話,有時都會趁大家還在,好好珍惜當下的時光...

      好的,稍後會去睇下秋葉篇中秋網誌~~

      刪除
    3. Stella:
      我都祝兩位,有個愉快中秋節~~

      刪除
    4. Stella:
      謝謝你的好意 !
      也借此祝頌闔府中秋愉快 ! 如意吉祥 !

      刪除
    5. 森少:
      中秋節快樂 ! 真的是如你所言:「每逢佳節倍思親」。
      往日與父母親的相聚相處,每一幕都已經成為經典的鏡頭,逝去的已不可追。
      也願君珍惜與父母親人相聚的時刻,年年中秋,人月兩團圓。

      刪除
    6. Stella跟秋葉也容易成為朋友,見你們的興趣也差不多,也同是喜歡書法寫作等~~

      刪除
    7. 秋葉:
      我都祝秋葉中秋快樂,一家團圓樂融融~~以前農村社會,比較著重家庭親情,很多大時大節跟家庭團聚有關...雖然很多過了去的事不能返回,但有些值得的回憶也很好!!

      這個當然喇,與家人相聚的時刻會珍惜~~

      刪除
  4. 拎玻璃紙燈籠先有氣氛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 玻璃紙燈籠有特色,才感覺有中秋氣氛~~

      刪除
  5. 今年我也收到了榮華的雙黃月餅。
    也收到富臨金萬五仁月餅,很鬆化可口。
    祝你佳節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. stella今個中秋唔錯,有人送月餅畀你唔需要自已買,而且又好食...

      今年自已買的月餅都唔錯,傳統口味~~~我都祝你節日快樂!!

      刪除
  6. 眾多節日中,我最喜歡的是中秋節,年少時玩過多款不同的燈籠,有大白兔,有楊桃,有自製的椂柚皮和旋轉牛奶罐,而我最愛的是紙製風琴式那種,因為夠經典、顏色多、價錢平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信中秋節很多人也會喜歡,一些傳統節日的氣氛也越來越少,白兔,楊桃的燈籠都算經典,記得還有金魚,飛機坦克車都有...風琴紙燈籠真是歷久不衰,時至今日仍有這款燈籠見到,很具節日代表性~~

      刪除
  7. 年紀漸長,這十多年已很少吃月餅。
    舊式花燈,自有一份美。
    小時候,很渴望有一個白兔燈籠。有一年,終於得到了,但卻意外燒燬。
    今年沒有買燈籠,因忙,也沒心情!
    祝中秋快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而月餅由細到大都喜歡,記得小時屋企人會做一間茶樓的月餅會,當時的月餅好香,有人話可能用豬油整,所以好味兼且有風味...

      哈哈,很可惜得到白兔燈籠又燒了,若你有機會再見到可以買來當佈置~~

      刪除
  8. 祝:中秋節快樂!
    玻璃紙造嘅燈籠透光好,特別靚架!風琴型的燈籠我都好鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝Man Man中秋節快樂~~
      你說得對,彩色玻璃紙透出來的光很柔和很美,而且又有節日氣氛,而風琴型的紙燈籠夠經典夠環保,今年用完摺來收起,明年又可以拿出來用...

      刪除