2020年9月16日 星期三

口痕痕...

其實森伯刻意買零食的機會就唔多,不過有時經過都會入零食店睇睇,市面售的零食大都很多添加物,就算唔係咩化學東西,太甜太鹹都係一個原因,現在多了吃些果仁,乾果之類,不過乾果比較酸所以少食,唔酸的乾果真係唔多,杮餅、蕉乾、無花果乾、還有一種名為白桑椹都係甜...如果有博友好介紹都不妨告訴森伯~~

記得有次買了包雜果仁本來請人食,結果因疫情關係就冇送出,唯有自己食,而每日食過晚飯後就口痕痕,通常食些少呢類果仁幾好,變成一種偶爾的飯後習慣~~

呢類雜果仁幾好,有幾款堅果,腰果、杏仁、花生、夏威夷果仁等等~~一路食,一路嗒番杯...茶幾好!!漸漸發覺呢類堅果小食,無論是送禮或自奉都唔錯,送畀人又唔驚食壞人,送唔出又可以自己吔返~~~~哈哈哈

30 則留言:

  1. 我很喜歡吃果仁,下次你送畀我就行了(講笑咋)!😂🤣

    果仁有益,每次不超過8顆是很理相的營養吸收,多吃致肥,甚至上火。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔名貴的禮物都唔敢送畀Stella啦~~~哈哈哈
      我都認為呢類烤焗過的堅果,都幾熱氣,所以一次唔可以食得太多,適可而止就OK......

      刪除
  2. 營養師都建議每日食果仁,加有益油同礦物質,咁好食我當然唔會放過啦!

    不過,加工過果仁落咗唔少鹽,所以,我喺藥材舖買剝咗殼帶紅衣花生,$11斤(600g)好抵食,自己整黎食當然要好健康啦!只食原味道唔落鹽,用微波爐烤4~5分鐘就酥脆可口。

    我會買整個南瓜黎食,裡面南瓜籽都會放埋落去一起烤,不過,逐粒剝瓜籽都好花時間架,食得唔好嘥。

    間唔中都會吓買原味杏仁同核桃黎食。

    食完飲杯高鈣好立克同食番隻香蕉。呢個有益小食餐都唔錯架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢類堅果類的小食,很多地方可以買到,相信都係大眾的選擇,冇留意營養師講乜,總之每樣食物都冇食過量~~

      真係未食過去藥材舖買的花生,通常這些花生衣用來當中藥用?!!現在個個都怕太高鹽高糖,所以一般都唔係太多鹽,除非你刻意選擇鹽焗果仁~~~

      市面都有剝了殼的南瓜籽買,一包包但價錢偏貴,但勝在方便唔花時間~~

      有時都見到有殼的合桃買,不過都貴而且包埋殼唔划算!!

      自從現在的好立克味道不似以前,都冇買好耐,你覺得嗎??

      刪除
    2. 西梅、提子、甘草檸檬、嘉應子、飛機欖啱唔啱森哥呢?食苦藥甜品。

      好立克係小學時期早餐飲品之一,仲有好立克糖都好食,跟著青年、成年、中年都冇飲過,覺得呢個係小學雞飲品,唔襯我身份地位。係直至老年睇咗篇鈣質文章發覺我每日吸收量太少,原來,隨正常飲食外要多飲兩杯奶才夠,與牛奶同等鈣質量又平過奶就係好立克呢隻營養飲品,呢個係我飲番嘅目的囉!

      好立克以前冇加鈣同其它維他命礦物質,得陣味道,後期改咗配方變成營養飲品,唔同咗好正常啫。

      事隔多年,個味道已變得好模糊。就算變咗都唔緊要啦!最主要有益抵飲。細路仔時,一定要加花奶和砂糖,近期飲原味,乜都冇加,味道都夠,好飲喎!每次買2kg大罐裝$109。

      刪除
    3. 你講的很多都酸酸甜甜,可能山楂餅較為適合,呢類小食係細個送苦茶時一個小小安慰獎~~

      現在很多人都講奶類或奶類製品都不宜食用太多,所以都儘量減少食用,雖然好立克未必同奶類有關,但要奶一同沖調...有款黃色的阿華田飲品,類似好立克都幾好飲~~

      或者將來有機會再買加鈣的好立克試試!!乜你都覺得好立克糖好食?!都幾好食不過現在還買到嗎??都好耐某食過,我都鍾意不過都幾甜!!

      嘩,買大罐裝...相信唔敢買太大罐,呢種即沖飲品隔耐一排好易結成粉塊,硬得濟要將其餘的報銷,買細罐容易飲晒~~

      現在有時間,多數整薯粉做早餐,加什麼都可以,尤其呢排時勢,整些杏仁糊吔吔,潤肺補肺又護喉,不過要到休息時才會整,好易整......

      刪除
    4. 呢個兒時傳統習慣,到我咁老都冇變,必定食甜嘢驅走陣難頂嘅苦澀味。

      『奶類或奶類製品都不宜食用太多』 有咩壞處呢?係指花奶同煉奶有高飽和脂肪酸係無益,牛奶、芝士有益呀!不過,我唔加淡奶和糖冲黎飲呀!

      『黃色的阿華田飲品』 佢都好有營養同好飲,貴啲架,但冇加鈣喎!我老咗食嘢更加留意營養,打造健康身體。

      我日日飲2杯都唔厭,2個月清1罐,無結塊問題。要天天新款就唔啱買家庭裝。

      我整過龍皇杏、腰果、花生、合核,最香至愛係黑芝麻糊。

      果仁真係有益又好食,唔似森哥咁好自制力,我一發不可收拾,每次都食好多,真係知易行難。唯有安慰自己 健康嘅地中海飲食都係好多好油。

      刪除
    5. 現在會煲涼茶的父母應該少了,而且煲藥要睇火,很多人都寧願食兩粒藥丸就算,都好少人飲完苦茶要搵涼果送口~~

      現在的奶類製品大都係畜牧工廠生產的牛奶,把母牛圈養,目的專用來榨牛奶,正常的母牛要生了小牛才有奶,用人工把母牛的產奶期延長,儘量加激素使牠們不斷有牛奶分泌,不人道兼且這些牛奶都有激素在內~~~

      你日日飲2杯,使唔使咁搏呀,我認為幾好都唔會飲太多...黃色阿華田貴?!好立克仲貴過佢,可能分一區區啦,你地富豪區乜都貴過人...

      整皇龍杏糊?!...聽個名好有氣勢~~係乜東東!!現在有隻阿記出五穀粉幾好,方便快捷,煮糊仔落佢唔錯~~

      刪除
    6. 森哥又講得好有道理喎!時而世逆,舊有式微,苦茶已冇生存價值,佢嘅 配偶 凉果因美味而幸存。

      講到咁恐怖,好在我冇飲奶習慣。但英國……會補貼某啲基礎食物如牛奶、雞蛋、方包……等窮民用超平價就買到有營養食物唔會餓死,咁咪政府想毒死佢哋,唔使花納稅人錢養班窮鬼。冇食安中心規管咩?

      一啲都唔誇張,老人每日攝取1000mg鈣才夠,每杯約200mg, 剩下600mg要拼死命喺其它食物吸取。香港逾九成人缺鈣,逾八成人缺鐵,逾六成人缺鉀,當然,逾九成人都缺錢啦!好多人唔理,唔會計吓每日食得夠唔夠,當呢啲標準係透明,喜歡食咩就咩!缺乏呢啲營養係冇病徵,要經長時間後才會發病,好多人覺得冇事咪唔理囉!明白大多數人群會覺得我呢少數人群唔正常、好過份,我感覺良好就夠了。

      有一排要飲想買畀人嘅好多3合1咖啡,那時,指甲易斷裂、有白點和黑點,清倉後飲回好立克才可解決呢啲問題。

      唔好質疑我格價能力喎!睇低我。我食米知米貴架!

      杏仁糊係用佢黎打,會混少許南北杏提升杏香味。

      森哥都好鍾意食糊仔,真係好似無牙老人家受軟唔受硬。

      刪除
    7. 苦茶的功效並非一些藥粉沖劑可以代替,想康復過來要做些功夫捱吓苦都要架啦~~經過一輪辛苦的過程,康復後都會加倍愛惜身體~~哈哈!!講開醃製涼果平時好少食...

      對呀,不要忽視現在的奶製品問題,西方人乳腺癌,前列癌都與激素有關...咁當然偶爾食吓或者不要飲用過量都無妨~~當地政府有佢的政策,若話奶類有健康的隱憂,當地的畜牧業又鬧政府啫,你做人民的就唯有自己執生,聽多點有關資訊自己再分析一下!!!

      港人較為缺鈣都唔奇,大多數時間在室內冇接觸太陽光...乜你有缺鈣問題咩?!!其實除了吸鈣之餘還可以多點戶外郁動~~

      逢是三合一的飲品或食品都係麻麻地,係人貪方便才會購買,飲些要自己用奶用糖調配的較好~~

      每個地區或者唔同的商舖買的價錢都唔同,我一般去超巿係樽裝好立克貴過黃色阿華田喎...

      森伯幾時冇話自己唔係老人家呢?!!唔好年齡歧視,老人家一定冇牙要食糊仔,早餐糊仔當為一般的牛奶或者麥皮,晨早起身,身體臟腑開始運作,輕飲食較好...發覺一爺兄越來越唔順森伯的養生智慧~~~哈哈哈

      刪除
    8. 病好一排後又唔記得,故態復萌呢!

      消息封鎖咪唔知道囉!

      森哥講嘅係缺維他命D,想做白淨靚仔唔曬太陽,可以食冬菇都得。健骨唔簡單,仲要加鎂,豆類最豐富。我計過係夠鈣 (好立克、硬豆腐、罐頭魚骨、蝦皮、堅果、豆類)。

      年青時都有3合1,老咗戒了。

      我日日早餐都係燕麥片加隻蛋/片芝士,好多人都覺悶食唔落,要天天新款。

      『發覺一爺兄越來越唔順森伯的養生智慧』 係呀!我唔做應聲蟲/跟尾狗,要建立一套適合自己嘅養生方法。

      刪除
    9. 我諗一爺都係啲富貴病,病完又再拆(大食)過~~~~

      有得做白淨靚仔我都想,最緊要係一白遮森伯三樣醜處~~~哈哈哈
      現在含鈣質的食物都會食,最多係芝麻粉,加在食物裡幾好味,用來夾麵包,製作芝麻糊都得...蛋殼研磨細末,少量加在食物上補鈣~~
      燕麥片加隻蛋芝士,都幾豐富,芝士係奶製品間中會食,唔會日日食~~

      森伯豈敢叫一爺兄做跟尾狗,應聲蟲...絕對唔敢將一爺比喻狗仔加蟲仔,一爺天生玉樹臨風,成個風流才子咁款一定有自己一套必煞的養生方法~~

      刪除
    10. 森哥真係食蛋殼!!好意外呀!網上係咁寫,我唔信有人食,呢個人仲要係森哥添。咁食蛋殼有咩感覺,似食蜆時嘅沙粒嗎?

      為達標,我每日飲好立克,咁森哥係咪每日都食4湯匙(≈450mg鈣) 芝麻粉/蛋殼?

      包芝士貴咗$5蚊雞唔買,轉食7毫子隻雞蛋,燕麥最近又貴咗$個幾,平民手緊,一個幾毫都要算住。

      刪除
    11. 食蛋殼唔係好似食薯片咁,要將佢研磨成粉末,少量灑在食物上一同吃吧,咀嚼時會感覺到...因為唔知是否適合,所以偶爾兼少量食用~~因為之前整親手時,都有博友提議過,而且蛋殼粉可以直接使用~~而芝麻粉就幾茶匙份量,看看配什麼?!!鈣質不能吸收太多,適用便可...

      貴咗咪買其他牌子,有時見有些食物貴了就吃第二個牌子,除非是獨家出品或者個人偏好,否則選擇較平的~~

      刪除
  3. 果仁 : 腰果、杏仁、花生、夏威夷果仁、合桃、白果
    乾果 : 元肉、杏脯、甜話梅、芒果乾

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講的杏脯,話梅,芒果乾都幾酸,所以一般都好少食...

      刪除
  4. 我每天用10粒杏仁放在麥皮內作早餐,為單調的麥皮加少少質感,果仁最好選原味呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 加杏仁在麥皮一起食,都很有益,以前試過在麥皮裡加些乾果都幾好,不過麥皮現在都冇食~~

      刪除
  5. 回覆
    1. 見你每次去超市都入了很多零食~~

      刪除
  6. 我喜歡食零食,果仁是其中一個考慮,但我有一個壞習慣,無論甚麼零食放在櫃桶我都忍唔到口,短時間內消滅哂佢先至安安樂樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信絕大多數的人一食就未必停到口,要拼力食晒為止,幸好自己都算忍得口,食了一定量就收口,很有趣我買零食不是純為口痕,有時都要飽肚,當煮唔切飯都有野食~~

      刪除
  7. 零食我好少食,間唔中就先會食下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的飲食習慣都幾好,零食食吓就算,唔會做成零食癮~~

      刪除
  8. 為免肚餓起來冇嘢食,我都會買定啲玻璃樽裝果仁在家。
    通常是腰果或花生雜果之類。覺得原味都好鹹,要拿來浸浸滾水減鹹味。
    有時一口氣吃得太多會吃不消,所以要忍口不吃到飽。去弄些其他的食品慢慢吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只是偶爾買這些即食果仁,多數買些餅乾類充饑,很多餅乾都唔錯,食開的麥餅可以當埋早餐~~抵食又飽肚~~

      你買是鹽焗嗎??我買的果仁唔鹹,只是少少鹽花,我認為都OK~~對呀,每樣零食都唔好貪口癮,能適可而止最為重要!!

      刪除
    2. 餅乾充饑也不錯,我只愛吃兩款的餅乾吧了。
      原來我一時看錯了,現在檯面上已開的一瓶果仁,不是我自己買的原味果仁,是美國牌子的,味道特別鹹。這個也是白色塑膠瓶,不是玻璃瓶。
      原來我買的本地蜜蜂園的蜜糖,也不是玻璃瓶,只有醬園的醬才是玻璃瓶。
      有些專家說:用塑料袋來裝食物,也不是那麼好。塑膠會釋放出致癌物質,污染食物,對人體健康不利。無奈,現在都是塑料容器充斥。

      刪除
    3. 餅乾容易儲存,只要保持乾爽就很少機會變質,咁當然越早食完才好,麥餅在天時熱都會變味唔新鮮~~

      對呀,玻璃瓶好過膠瓶,但膠容器收納方便又冇咁易打爛,所以兩種都有好處...塑膠料的用品容易釋出有害物質,基本上酸性食物一定用玻璃儲存,
      我有時見到超巿或者巿面濫用塑膠的情況好好好嚴重,現在的都巿人每人每日都會棄置一兩件塑膠垃圾,有些可能好幾件,望到都怕,最終塑膠走到海洋,魚食了又被人吃了,惡性循環...

      刪除
  9. 果仁類我不大喜歡,餅乾則狂喜,不過零食不宜多吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎你的到訪...
      餅乾款式多,可隨口味選擇,果仁來來去去幾款,有些人可能怕熱氣就不敢吃得太多~~

      刪除