2020年9月2日 星期三

行行逛逛 (下)

今次逛國貨公司,見到的都是小型工藝品,大型的藝術品擺設就不多見,其實除了工藝擺設之外,不能不提還有很多家品,如果喜歡古色古香的傢俱,這裡都有幾多,如果一屋中式傢俱真係幾有氣派,但現在港居趨向納米型,相信都好難擺放太多中式傢俬...

在這裡還見到久違的米通碗,相信以前香港有很多家庭都有用米通碗,這裡都幾多,森伯記得以前有隻純白的米通碗,小時很喜歡在燈光下照個米通碗,看看是否可以透光...

如果說到要買些中成藥,外邊買總是沒有太大信心,所以買些與中藥品有關都會到這裡買,好似之前介紹過的田七粉,現代人喜歡養生,所以有很多中式保健茶選擇...

今次就冇買藥品只是睇睇,還有我之前有篇網誌介紹過的防新冠茶,果然真係有得買,不過去的時候係冇本地確診個案,所以都冇買,不過買左都唔知點煲~~哈哈

時間都幾趕,買完要買的都已經不能再慢慢看其他,唔緊要,下次預些時間再逛過!!

27 則留言:

  1. 中式傢俱有氣派
    趕時間
    下次再逛過

    回覆刪除
    回覆
    1. 去年香港百萬行 何解多是黑衣人
      維園午聚未時發 沿途囗令號角心
      今日立法舊瓶新 三權自古本無分
      一黨專政圖窮現 妹仔宣旨代主臨

      刪除
    2. 家有家規,國有國法,犯法之事,不要為之……

      刪除
  2. 酸枝家具都好貴重。啲櫈冇梳化椅咁舒服。雕花需精緻,抹塵要逐個窿逐個窿穿入去掃,自己整會好辛苦,要揾工人清潔。氣派係非一般家庭可容納。

    覺得飲食能夠均衡營養就足夠,唔使食補充劑、藥品……。幸好能照顧好自己身體,唔使睇醫生打針食藥。

    森哥會唔會行行吓見到靚嘢會即刻買咗佢,係冇喺賺買清單內?

    回覆刪除
    回覆

    1. 現在酸枝傢俱不易買到,要買相信都很貴,正如你講打理這些檯凳都幾麻煩,現在崇尚簡約,我認同簡單都有好處...或者氣派呢種格調都係留給富貴人家吧~~

      平日冇病冇痛就話營養均衡就得啫,但現今都市人身體或多或少都有些小毛病,屬亞健康狀態,很想有些食品東西調理一吓,所以保健品就成行成市...

      除非遇到森頭好,都會買,大件就要諗過先,細件都無所謂~~

      刪除
    2. 調理森哥。

      購物清單上冇嘅,我就算睇啱都唔買,因為臨急臨忙會下錯決定,買返屋企我就後悔,變成冗員。

      刪除
    3. 森伯都係咁,怕太快決定會買錯野,基本上買些新東西都會諗諗,所以買到返屋企就一定會用,唔會空置一邊~但如果唔常到的地方,鍾意會買咗先,因為唔知下次去幾時…

      刪除
    4. 亞健康冇病徵,食咗身體感謝你。

      刪除
    5. 其實又唔可以話冇病徵,不過等到真正病先去補救到時就遲~~

      刪除
    6. 森哥講得好有道理。

      我嘅亞健康就係36”肥腰包含脂肪肝,毫無病徵同痛楚。聽醫學研究話男人唔好大過34”,當然唔係講胸圍啦!咁某次急跑咗唔夠廿呎就頭暈滿天星,醒覺自己好唔掂,成個弱雞男, 的起心肝,真係要為自己未來嘅幸福做翻啲嘢。

      呢個情況唔係要食咩補品,如果聽啲黃綠營養師話就係唔好食咁多,時刻計住卡路里,忍口超難,冇晒人生樂趣,導致抑鬱,呢種方法根本行唔通。故事教訓我專業人士未必實啱晒,好似森哥乜都唔聽我講咁樣,要自己引証吓,發展切合自己嘅一套。

      人生會碰上千萬難題要克服,當然唔好咁輕易放棄啦!時晨到咗就能解決。原來,飲食要時間管理,總食量冇變,撥動吓,時疏時密,就搞掂咗。

      森哥又有咩問題?出邊招擊退亞健康?

      刪除
    7. 咁你真係要做多點腰部運動,等個腰圍可以縮細返...有很多病之前都冇咩癥兆,你運動前有冇熱身呢?!,唔熱身就狂做運動好易出事,做運動都係循序漸進,我都係開始時慢慢做~~你為左未來的幸福,前面的辛苦係唔緊要......

      你又話要為未來幸福而戰,忍下口都要,食得多自然會肥都唔出奇,食落口都要食些清清地,自己學下整些健康食物幾好玩又有得食,現在我自己都整很多簡單食物,簡簡單單食左又唔會太多罪惡感,一爺兄平時過大爺生活,寧願叫外賣都唔自己煮,呢樣習慣要改改~~

      三餐都要食得平均,定時定量,七成飽就OK...森伯冇邊一招,平時食得清淡,素食偏多,肉食偏少,年紀老一定要注意下飲食,如果一爺有關飲食想問,森伯都樂意答嘅~~

      刪除
    8. 係咪森哥喺床上做腰部運動都得呢?2個人happy一齊做效果加倍?

      一起身會先拉筋後做運動,咁算唔算熱身呀?不過,其它時段做運動冇熱身。
      我冇進步到都係嗰一套8分鐘運動。雖然我唔多喜歡運動,總算養成定期運動習慣。

      我做唔到和尚咁清心寡慾。食得是福,帶來愉快,當下唔幸福,要未來有咩用。

      我係自己煮食架。怕油煙,所以,我只得最健康嘅烚、蒸。

      著重多樣化,一餐有6種唔同顏色蔬瓜,3種植物性/動物性蛋白質類,和2種菇,補品係4種豆糖水,零食係花生同水果。一周重複但唔悶。

      我冇森哥咁好嘢,7分飽就唔得。早餐少午餐正常晚餐最多,因為晚黑餓鬼出動,我會摷生果同豆豆糖水頂癮。

      我喺森哥面前就係小朋友,纏住你問東問西啦!

      刪除
    9. 咁做腰部運動又唔一定要在床上!!!兩個人Happy啲?!!就要問吓一爺兄同佢個愛侶嘞~~~~哈哈哈

      其實只要有少少熱身,都會減少做大量運動前的損耗,拉筋都已經算熱身,生活上有很多事情都未必想去做,但知道做了會對自己好,就會慢慢適應繼而習慣~~~

      又唔係叫一爺兄做和尚,飲食和健康都息息相關,付出幾多收回幾多,呢個情況都可以講得通!!!你唔講唔知你鍾意烚吓烚吓,森伯好少烚嘢食多數蒸嘢食!!

      成日聽你講豆糖水,現在少了吃甜東西,豆類多數用來與飯一同煮,扁豆,眉豆,鷹咀豆或普通菜豆...因為豆糖水又冇壓力煲就有排煲,你好似有壓力煲?!

      夜晚餓會出來摷嘢食?!!唔似餓鬼,似老鼠曱甴!!哈哈哈

      相信森伯真實仲小朋友過你,喜歡扮純,扮天真,扮無邪~~~~~

      刪除
  3. 只有大宅,才能襯得起酸枝傢俬。
    媽媽的家還有幾個米通花碗,用了幾十年了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得啱呀,以前的人住的是唐樓,一般都較大可放大傢俬...
      米通碗很多人都用過,但現在少人用,米通碗已不多見了~~

      刪除
  4. 我也很喜歡米通碗,以前母家也用的。
    我久不久都喜歡逛逛國貨,中國藝術品令我目不暇給。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實米通碗幾有特色,以往很多家庭都會用~~
      每次我去國貨公司都有東西要買,再順道睇睇當中的陶瓷工藝品...

      刪除
  5. 回覆
    1. 公司管理都知少人想去藥品部,所以大門口就係藥品部,畀大家易睇到~~

      刪除
  6. 我家都有米通碗,以前要過年才擺來用架,國貨公司有時都有好嘢,我試過買到一條羽絨褲平靚正,只要三四佰蚊,如是在行山用品店買要仟多元,

    回覆刪除
    回覆
    1. 米通碗過年才用,好矜貴,都有些人當米通碗留給客人才用!!認同你所講,有時都會買到些東西平靚正,不過現在國貨公司都賣很多其他國家的貨品,總之有時去逛逛都可能揀到心頭貨品~~

      刪除
  7. 中國工藝真係令人著迷,陶瓷製品上的畫的山水花卉人物,多姿多彩。
    去到佛山,我都有去石灣參觀石灣公仔展覽。關公、達摩、各式人物都栩栩如生。
    國貨公司越來越少,真是可惜 !

    回覆刪除
  8. 景德鎮的米通碗,手工真是精妙。可是近年出產的沒有以前的耐熱,連底部也比較燙手。可能是燒製的過程減了工序。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉喜歡的工藝品,森伯也喜歡這些,希望有機會可以講多些這類題材,不過影相不太容易~~哈哈
      我細細個都喜歡陶瓷工藝,陶瓷好生活化,好人性化,可能瓷器碗碟日日都接觸得到,所以很有親切感~~記得早前上課,有一項功課要講有關與藝術的題材,我二話不說即諗到陶瓷~~
      石灣有石灣窰,所以舊時呢個地方出產很多陶瓷。
      國貨公司現在越來越少,所以趁還有時要多點支持~~

      現在陶瓷的製品很多,一般家庭都喜歡用一些時尚簡約款式,米通碗可能認為老土,沒利可圖,出產品質變得遜色了~~

      刪除
  9. 中藥製成品呢家嘢其實好講彩數,聽我班friend講,有時啲奇難雜症睇成幾千蚊醫生都唔好,但求其淘寶買一兩支返嚟竟然就搽好咗……😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有句俗語講:行運醫生醫病尾...所以世事真係咩都有可能,現在令全世界頭晒痕的新冠病毒,常常戴口罩,常常用搓手液潔手可能都會中招,但一個露宿者,冇戴口罩又撿人食過的食物,可能佢已經出現抗體都唔定!!XXD

      刪除