2020年8月26日 星期三

行行逛逛 (上)

久不久就會去逛逛國貨公司,可能現在的商場太過家家也差不多,每個商場總離不開屈人寺,扮零,麥當當,士打筆之類...反而國貨公司有不同之處,其實都要去買些日用品,順便睇睇有冇咩工藝品係森頭好~~

可能疫情關係好多人都怕出街,包括長者森,但去的時候未有第3波的疫情,當時仲係每日本地0確診~~

一些虎頭工藝品,很有民族風...

另一種好耐冇見過的動物模型,細細個在店舖廚窗好常見,以為經已絕跡,但國貨公司仲有,似是用來裝飾!! 見到小老虎造型唔得人驚,反而厚QQ~~


一種名為景泰藍的工藝品,每隻獨一無二,造型相同彩紋也不同...

今次去冇太多畫睇,有喜歡的水墨畫及國畫花樽~~

玻璃飾物打理得好,色彩可以永遠保存,睇價錢也不是太貴,勝在每樣得一件,唔怕撞款~~

一般人認為所謂的藝術飾品是種奢侈品,不是生活所需,但家中若然擺放一兩件,閒來賞賞也對心情有種調劑作用,這種便是所謂的藝術價值!!

49 則留言:

  1. 我都好N年冇行過國貨。原來都仲係賣嗰啲工藝品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有機會都去行吓,話就話國貨公司,現在都有很多國外的貨品賣,除了傳統工藝品~~~

      刪除
  2. 唔記得幾耐之前,唔太明白藝術呢個詞,咁咪查字典,揾到,藝術係從美出發,對美嘅追求。

    咁靚嘢冇標準,森中感覺良好就係藝術。

    美女俊男選美都可算係藝術。美食都係藝術。揈頭、揈手、揈腳到揈頭髮,手舞足蹈嘅舞道又係藝術。

    森哥當人哋係免費博物館咁行喎!又似去咗畫展、水晶店、珠寶店……仲有唔多夠錢買嘅拍賣會……多功能展廊……一次過滿足好多個願望,好值得行。

    估唔倒 士打筆 。畀貼士!

    回覆刪除
    回覆
    1. 藝術這個名詞好抽象,冇一個準則何謂藝術,只要你認為好看,值得欣賞都已經可以稱為藝術,所以藝術的範疇好廣,可能一爺兄用手指撩下鼻隆,識欣賞的人都可以稱為一爺搞行為藝術...

      sorry喎,你要更正一吓,森伯冇當人免費博物館,森伯主要去消費買野,佢真係定期有展覽睇架,而且畀大眾免費參觀,至於拍賣會好似冇~~你有機會都可以去行行~~

      士打筆,就係S字頭的咖啡店!!

      刪除
    2. 吳君如同如花都係靠呢一招走紅咋!好勵害。不過,森哥唔好畀我感染到講埋呢D核凸嘢喎!唔襯你呀!

      都好多百貨公司摺埋,唔易生存,有冇邊間對森哥印象最深刻呀?

      原來講呢間,啲咖啡好貴喎!我鍾意陣咖啡香味,飲就麻麻。

      刪除
    3. 你咁早起身……

      我只係打個比喻啫,你唔需要真正代入其中……可能老人家唔識比喻,一爺可能真人優雅又脫俗……

      最深刻的商場,除了間中會去的國貨公司外,仲有葵涌廣場都係有幾深印象,因為特別,呢類平民化的商場,可能你哋啲行慣尖東名店好少去,佢幾多嘢睇,行到肚仔餓又可以篤兩串魚旦,飲杯凍椰汁……

      星巴咖啡係幾貴架,不過都合口味,平時唔飲,偶爾貪咖啡味,自己買來沖都得……

      刪除
    4. 老人都會有夜尿或早醒問題,跟住會瞓唔番。仲後生嘅森哥遲啲就感受到。 哈哈!

      呢樣好高難度,唔係人人駕馭到架,做咗啲人都唔會憎你,仲覺得你好笑,係森哥唔得我會得,令我可以喺森哥面前抬高頭做人,所以,我叫聰慧森哥唔好學,萬一學識咗我唯一樣驕傲嘅都冇埋,會抬唔起頭做人。

      網上話:葵涌廣場小食街吸引大量年青人光顧。森哥係後生仔當然會喜歡啦!

      篤魚蛋、落好多花奶嘅椰汁……咁唔健康嘢食係森哥咁後生嘅身體才可承受,任性莽為代表年青,我呢個老人就頂唔順喇!

      行尖東名店係齋行,得個睇字,負擔唔起。我覺得啲名牌係價超所值,撳富豪水魚。

      刪除
    5. 你真係講中晒長者的生理需要,尿頻又難以入睡,到時到候就醒~~森伯都好有同感...

      你講左咁耐都唔知你乜事抬唔起頭做人,做人光明磊落幾時都可以見得人,係咪你平時鍾意在愛侶前吹嚧自己,專講大話所以到真實情況又唔敢面對現實?!!!~~XD

      行商場邊有年齡之分,陣間你又話森伯鍾意行國貨公司十足老人家,行個商場公司唔駛在意年齡,想去就去~~~

      在商場內篤魚旦,飲凍椰汁,兩樣我都未試過,不過見到有,而且見個個食到津津有味,你經開過附近,都可以上去睇睇,內裡有很多電話配件,格仔舖等,幾適合一爺果類年輕一族睇睇買野~~但好耐冇去又加上疫情唔知當中仲有幾多商檔可以留低?!!

      有D富貴人家明知畀人當水魚撳都覺得光彩架!!!

      刪除
    6. 森哥身受其害?

      森哥光芒萬丈,我泊埋去好失色,雖然我已經好好,但點睇都好似垂頭喪氣、冇抬起頭,係相對比喻未必係真實。

      唯利是圖,商家都有目標顧客群組,比起額皺紋族,賺後生仔/𡃁仔錢易好多。國貨公司真係老氣橫秋,啱晒白髮族,森哥特色係人嫰心老,算是例外。

      呢2樣都未試過,錯失好多精彩人生,今生有悔。

      刪除
    7. 一時時啦~~可能冇一爺兄咁困擾...

      我仲以為一爺平時在愛侶前又認咩叻咩叻,真實要做到又另一回事,結果搞到抬不到頭面對,我勸一爺大家之間坦誠最好~~XXD

      其實要睇下間商場主打是什麼目標人群或顧客,如果各大商場都係千篇一律真係行到好悶,除非有野要買...我冇話唔認老喎!!!!

      篤兩串魚旦,飲杯椰汁有幾精彩呀?!!...一爺兄真係要求好低~~~~

      刪除
    8. 價格低都可價值高,我呢個cheap精專吼呢類。

      生活精彩並冇同金錢畫上等號,窮人才可存活。

      刪除
    9. 都唔駛叫自己做cheap精,只是你懂得用理智去消費啫...

      篤下魚旦,飲杯凍椰汁,一路睇吓嘢行吓商場...森伯稱呢種叫幸福,好少用精彩嚟形容~~~~

      刪除
  3. 我都幾鍾意玻璃藝術品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 玻璃晶瑩剔透,很有華麗感,很多人都喜歡~~~

      刪除
  4. 中國的工藝品真是太吸引,無論是手作、畫作,種種式式,都各顯特色。
    每逢上到國貨公司,雙足不其然會走到工藝品部,或者賣絲綢布疋的那一層去參觀。有時都會買些天然的小飾物,畫作,或者紙扇等。
    在南京、杭州反而會買些大件的特產,例如:蠶絲被兩張,會自動送到機場認領。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中式工藝品到現在不是太多人識欣賞,喜歡的人就會自自然然吸引去看看,國貨公司的工藝品較貼近民間藝術,只要喜歡便可以購買放在家中...

      相信有些興趣,愛觀賞的事物也會與秋葉相近,去到都總要逛逛工藝品部,他們都會不時更新,喜歡看陶器瓷器工藝品,但今次沒有擺放太多!!!
      國內有些地方特產的工藝品或用品很有名,買些回來也不錯,有些特產香港未必搵到~~

      刪除
    2. 中國有五千年的文化歷史,傳統手工都是一流的。不過後來人們崇洋了,已不大懂得欣賞我國文化,漸漸有些手作也退步了。
      不過,中國的蠶絲業、華麗的織錦,國畫、篆刻,陶瓷,種茶、古建築等等,太多動人的手藝,不能盡錄。所以去到杭州、南京,我想買的特產可多了。

      刪除
    3. 有些貨品手功退步了...都有原因,一來很多產品都依賴機器,人手變得馬虎,以前的師傳真係有精湛手工,但之後有些師傅可能學藝未精,做出來的手工參差~~

      中國工藝都已經有多年歷史,當中有些會是瑰寶,懂得欣賞的人越來越少,文化產物是應該保存的,不要讓它在時光流逝中慢慢消失~~
      講起藝術品,每次去都見到有兩面繡的工藝品,不過做得好的價錢就幾高~~

      刪除
    4. 當我第一次在廣州的秋季交易所樓上,第一次見到展覽杭州南京的雙面刺繡,真是嘆為觀止 ! 太難得,太神奇和美麗 ! 所以在多年後,當我去到南京觀前寺的紀念品部,見到雙面繡,就買了一框回來。這是一幅「仙鶴朝陽圖」價錢中等,可以接受。
      近年網上也有「雙面繡」出售,價錢不太貴。

      刪除
    5. 真正的雙面繡很有特色,而且正如你所講真的讓人嘆為觀止,同一塊面上,前後就繡出不同的花款,越繡得細緻就越貴...

      這框南京雙面繡現在還在你家中嗎??有機會真的要給予博友們看看,可能這些工藝品國內不難買到,所以你講是中等價錢,若是香港賣可能會貴得多~~
      網上出售的不似雙面繡,前後都係一樣圖案~~~~~

      刪除
    6. 依稀記得在廣州的交易會上見過兩面不同圖案的雙面繡,真是神乎其技。
      不過兩面都繡成一樣也不容易。當日觀前寺賣的都是一般貨色,沒有兩面都不同的。既然兩面都一樣,我就不貼出來了。

      刪除
    7. 能夠講得雙面繡,必定是兩面不一樣才算合標準,不過有些單面刺繡都很美,對呀,相信要繡得好也不容易~~
      都冇所謂,就算是兩面一樣圖案也是美麗的藝術工藝品,因為賣的很少,如秋葉般識欣賞的人就更加少......

      刪除
    8. 這種“雙面繡”的手工藝術,可能一般遊客都不會花錢去購買,所以寺內多間這類店子都是門庭冷落,我卻如獲至寶。可惜價錢都不便宜,也沒有兩面不同的高檔款式,看上的「仙鶴朝陽圖」,連框架也不少,小女見我喜歡,說代我拿和存放,才得以買下來。 至於織錦的手挽袋,價錢相宜,我買了很高興! 雖然只是買來欣賞,不會拿來用。
      近年見到女人街也有辦貨來賣,識貨的洋人見了,如獲至寶。

      刪除
    9. 我也說現在懂得欣賞的不會太多,正如你講外國人反而喜歡有中國傳統特色的手工藝,真的可笑...
      聽來你真的喜歡這些工藝品,現在自己在街外見到喜歡的也不敢亂買太大件的東西,因怕家中沒位放置~都是買些小型工藝品,容易收藏之餘亦不阻空間...你的雙面繡是仙鶴朝陽,寓意很好,通常中式擺件多以好寓意為主,一般人都會喜歡~~

      刪除
    10. 能夠在當地買到喜歡的特產,真是人生樂事。
      如果遇到兩面不同的雙面繡,應該都不便宜,我也捨不得花錢去購買。
      能夠擁有兩面一樣的「仙鶴朝陽」,也很安慰了。
      小時跟媽媽學刺繡,布面的圖案繡得好已經不容易,底部的線更是一團糟 !
      我不再花時間去學了。所以當我見到兩面都這麼美麗的刺繡,真是很佩服。

      刪除
    11. 又及:刺繡通常都是一面的,如果兩面都有圖案,不管是否一樣,都叫做「雙面繡」。

      刪除
    12. 如果是當地的特產,多數是價廉物美,就好似去石灣古鎮,就可以買些陶瓷工藝,夠晒傳統而且有多款選擇...
      國貨公司都有雙面鏽,不過就沒有仔細看看是否有兩面圖案,或者下次會留意~~
      刺繡的工藝很講耐性,聽講要刺一朵花,都可能要用上一些時間才完成~~
      其實很多工藝都要靠一雙巧手去製造,並非機器可以代勞......

      刪除
    13. 我研究了網上的蘇州雙面繡,由幾百元到一萬幾千元都有,各式各樣的款式,任君選擇,貨到才付款。不過從未見到兩面不同的,其實兩面相同已經很難能可貴。雙面繡,表示不是單面的,是一次就繡得兩面都好看。
      要兩面都不同圖案,除非是繡兩塊,再貼在一起吧。哈哈...

      刪除
    14. 一向以來所講的雙面繡是指有雙面不同的畫像,相信現在市面很難搵,不過都有網上店這些渠道,至於網店就很少會買這些貴價藝術品,若不合意退貨都未必易,當然現場睇過才購買比較穩陣~~~
      繡兩面再貼在一起...咁兒戲~~~

      刪除
    15. 我查遍蘇繡的介紹,都是提到:
      「雙面繡也叫兩面繡,是在同一塊底料上、在同一繡制過程中,繡出正反兩面圖像、輪廓完全一樣、圖案同樣精美,都可供人仔細欣賞的繡品。」
      可見得是你誤會了雙面繡的意思。
      也可見得你對藝術的要求很高 ! 如果真有兩面不同的雙面繡,記得po出來看看,讓我也開開眼界吧。

      刪除
    16. 我諗雙面鏽的作品,可能有單幅圖案或雙面圖案,我指的是兩面也不相同圖案,可能要看看師傅的技術,你可以看看這兩個視頻:
      https://www.youtube.com/watch?v=ZXyoR2qIH4A~~
      https://www.youtube.com/watch?v=yv4bQjTdnbU

      記得以前有節目都介紹過雙面鏽,當中有些作品是兩面不同圖案,前面是小狗擰轉後變了小貓等,很特別……

      刪除
    17. 想起在廣州春季交易會上見到有一框小貓的雙面繡。小貓的手工精美,聽說他們可以把一條繡花線~撕成48份,所以繡出來就很細緻漂亮 !
      看過你付來的真正雙面繡的視頻,前面一隻孔雀,後面竟然是一隻老虎 !
      前後除了梅花相同,動物都不同了,怎樣可以繡成這樣 ? 湘繡真是太神奇了。

      刪除
    18. 我所指的雙面繡就是這些,很有趣,而且很特別,十分有觀賞價值和金錢價值……

      刪除
    19. 中國的手工奇技真太驚人 ! 好像在頤和園內見過的奇技「欖核微雕」,和在南京的長江大橋觀賞大樓內,有很多的內繪玻璃球,大的比足球更大,小的很細小。當時還有一位內繪專家在示範。 當時的導遊勸我們把他所繪的,都是大個的買下來,說將來會升值。
      可是那麼大個重量十足的玻璃球,收藏不易,如果第一天就買下來,日後周圍去,搬酒店就麻煩了。我當然不會買。

      刪除
    20. 內地的人數很多當中一定有些才技出眾的人士,你講起欖核微雕,我即時諗起米粒寫字,在米上寫上一首詩真不簡單,還有內繪鼻煙壼,在小小的鼻煙壼裡畫畫...
      看來秋葉對藝術作品都有留意,不知你現在家中有否一兩件美麗的中式藝術品呢?!!若果有,能否post出來畀我們看看欣賞呢?!!

      如果在街上遇有喜歡的藝術品,稍大型一定不會考慮,家中未必有合適的位置擺放,中小型都會買~~

      刪除
    21. 都是花瓶、雙面鏽、禮陵瓷碗之類,如果找到以前拍下的圖片,也不妨再次貼上。

      刪除
    22. 無所謂,總之出自秋葉本身的珍藏,相信大家都喜歡的~~

      刪除
  5. 我也喜歡逛國貨公司,這種感覺同在外面行商場不同,我可以找到一些平日少見的商品,例如閣下提及的工藝品,又例如其超市內多樣化的食品,同百佳惠康的截然不同,或者說,更有鄉土氣息吧。不過現在的國貨公司已經不多,比較有規模的只有閣下逛的裕華及北角的華豐,我一年裡也沒有逛一次啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時時逛的是一般商場,就算幾大型或幾高檔的商場也好,感覺都是差不多,反而有時去國貨公司又會有些特色東西可以睇睇,對呀!他們的超市有些貨品跟一般的超市有不同,但完全是國貨又未必,現在多了很多為人熟識的牌子,一般超市也會見到的,忽然覺得好親切~~哈哈哈

      對我來講裕華比較就腳,至於北角華豐在港島那邊未去過,若然碰巧有東西要買,都會去逛逛...

      刪除
  6. 疫情至今,都好耐無行商場了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者等疫情過去後,再到各商場逛逛......

      刪除
  7. 未有疫情時,已很少行商場,此時此刻,更少!
    國貨公司中,御花可以說是歷史悠久!

    回覆刪除
    回覆
    1. 疫情時都唔想周圍去,商場人來人往更加冇諗過去...
      恕森伯孤陋寡聞,唔知御花是什麼...而且仲有悠久的歷史??!

      刪除
    2. 我東施效顰森源的「士打筆」,御花即「裕華」,古時「華」與「花」通。

      刪除
    3. 哈哈...亞摩真係見笑~~
      原來代表裕華,等我仲以為真有種工藝叫御花...
      香港以前有很多國貨公司,但到現在只是廖廖可數~~~

      刪除