2020年8月12日 星期三

森之鹵味...

對於懶人飯菜來講,鹵水食物都算是幾唔錯的一種烹調做法~~

對有些人來講,呢排都好怕日日都要去市場買送,所以做些煮一次可以食幾日就最好~~

粵菜中就有鹵水菜式,呢個時候煮就最適合不過

森伯伯初時覺得整鹵水食物好複雜,但清楚個做法後又會好簡單...

今云都可算森伯伯的第一次,初時買些現成鹵水汁最好~今次整麵筋!!

只要把適量的鹵水汁加水煮,再放入材料炆一會便可...比想像中簡單。

煮完後脹卜卜,又OK喎~~

但可惜呢隻鹵水汁冇咩味,下次試下另一牌子,或試下鹵其他食材...

鹵水食物隔了一晚就會比較好食~~唔講咁多,開飯先!!

26 則留言:

  1. 諗起係八年前超市邂逅佢,最初身價不菲,等待咗三次降價後,[$4XX一〉$1XX] 我就 拿拿林卜鎚同佢贖身,帶佢回家服侍老人家。

    我用個鹵水神器係 真空煲,唔使長時間睇火,慳Gas錢,唔驚煲乾水,不過,最初都遇上黏底問題。過年咪食盤菜,我發覺人哋會喺底部放塊金屬窿板,咁我偷師囉!

    大和鹵水汁最正,阿蘇都推介,佳寶/家興超市有得賣,喺街市凍肉舖/南貨店買會平啲$15,我第一次買時係$9。亦可上萬事達食品FB問你嗰區邊度有得買。

    依家我係空白嘅,好似森哥第一次,心思思有件事,遇疑難話你知,必上網摷吓料才定。

    老人家牙力唔夠要食淋嘢,鹵水最啱啦!我好多嘢都試過,如牛𦟌、鴨腎、雞腳、牛脷、雞翼、雞肶、豬肶、五層肉、豬脷、豬腳、乳鴿、米鴨。所以,想過有質素嘅老年生活,趁後生要好好保養棚牙,其實,老人家冇乜邊個部位唔使保養好。

    仲有,就算用現成鹵水汁,每次都放二片拍鬆嘅薑,¼~½片片糖或冰糖。

    鹵水汁係愈舊愈正。煲完鹵水汁唔好倒,趁熱倒入玻璃樽, 攤凍後放雪櫃,每個月要煲一次,否則會發霉,証明支汁冇加防腐劑。因為我嫌麻煩冇將個樽用熱水樽烚過去殺菌消毒。

    第一煲用半支就夠。

    煮滾咗試吓鹵水汁啲鹹味,記底咗下次自己加生抽補鹹度和老抽補色水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇嚟你真是鹵水達人,我是新手因為好少整鹵水食物,初時以為現成鹵水汁都要幾十蚊支,原來今時今日買一般牌子都是十來蚊就買到,的確好過自己調校,好似話又要花椒八角,桂皮等等……所以買現成會比較方便實惠,而且鹵水食物的味道又食慣,用來做餸帶飯都幾好,唔需要食蒸的飯菜咁單調~~

      我整的鹵水食物唔乜需要睇火,只視乎食材是什麼,有些肉類炆的時間就會長些,但麵筋汆水後再炆,時間就唔需要長,只炆三個字時間便可,所以不怕滾瀉,唔會用不鏽鋼的蒸板墊底,除非用來蒸饅頭~~

      大和鹵水汁未聽過,有機會會試下,相信你介紹,記低佢~~~~唔知點解超巿買的一般鹵水汁冇咩鹵水味,類似甜豉油,其實森伯有請教森媽,佢方法都好簡單,自家整鹵水汁仲好,有機會再講講~~

      很多食材都可以用鹵水方法煮,老人家食雞翼,乳鴿等真係要小心,很多細骨會哽親~~
      你仲好後生啫,唔駛咁擔心~~雖然森伯伯都係老人家,但唔食得太多薑去驅風,我食的鹵水汁煮一次就算,唔會留到第二次,怕煮幾次後會產生不良物,你知架啦,現在的鹵水汁添加物都唔少,翻煮再翻煮唔係太好~~你煲好大煲?!!,唔會用半支鹵水汁咁多,我只是用三分之一量杯仔再溝水煮,都已經好夠味……

      你都好識煮鹵水,對我來講簡簡單單當識多樣烹調方法~~

      刪除


    2. 蒸嘢太單調,我都係一煲過蒸同烚,唔煎唔炸唔炒,原來,我比森哥更清心寡慾,不過,我有食肉又唔覺悶,懶虫附身,煮嘢要簡單快脆冇油煙。

      二片薑咁少都受唔起,太刺激令森哥有反應,平時街外飲食咪要問長問短小心揀擇。

      係人都知森哥好夠牙力, 假牙老人係要出過化骨綿掌呢招才食到架,必須更長時間煮食。

      魚骨就大問題有潛在危險Call白車,其它骨就冇事,要有骨落地才是有意思嘅精彩餘生,生命已不在乎有多長了。

      因為煲多少份量嘅時間都差不多,當然盡量塞滿個煲,一次可幾個人食4餐。森伯獨食又細食係唔同嘅。

      嘩!檢驗到巴西雞翼有病毒,我都有食。其實,所有食物都會藏毒,唯有勤於清潔雙手,保証熟透才食。

      刪除
    3. 我諗森伯真係冇你咁清心寡慾,間中都可以食下煎炒煮炸~~煮野食慕求簡單有營養就算,口味就其次!!!

      森伯又冇你咁恐怖,畀隻懶蟲上左身,森伯只係懶蟲隨身,適當時候條懶蟲就捐出黎~~哈哈哈

      話明唔食得薑就少少都唔得啦~~要薑味都可以!!森伯平時出得街食就唔會問長問短,啱食先叫~~

      一爺兄照顧老人家真係體貼入微,要練成軟骨綿掌才會服侍老人家!!畀個讚你~~

      煮多煮少的份量可以調校,平時唔想食剩太多隔夜餸,所以適量便可~~

      唔駛驚太多,要中招的話做什麼…食什麼…掂什麼都會,保持放鬆心境好重要~~

      刪除
    4. 謝謝兩位的分享,我從中學習了!

      刪除
    5. 哈哈…Stella客氣,我係新手整鹵水,應該多謝一爺的資料補充~~

      刪除
    6. 森哥:
      炸 一 哈哈!我自己未炸過嘢。驚訝森哥會食炸物!炸咩食?

      好想見證森哥條虫損出黎呢一刻,必大開眼界。

      幅相見到好多油?白色麵根勁多油。豆腐卜我會[飛水]減梗啲油。

      Stella:謝謝!

      刪除
    7. 一爺兄唔駛大驚少怪,炸物雖然唔會自己炸,但間中也會食炸饅頭,薯片之類…

      條大懶蟲捐出嚟一刻?!!費事嚇親一爺啦,況且森伯又唔係太懶嗰類人……哈哈

      對呀,呢類麵筋好多油,鹵之前要氽水,去油才能煮,否則成煲油,下次就咁鹵硬豆腐,比較健康啲……

      刪除
    8. 啱啱睇到報導,話新冠病毒4°C存活2周,巴西雞翼係用平又慢嘅船運,通常黎到呢邊都要4周,咁咪凍死晒囉!好安全呀!驗到有毒嘅應該係帶病毒嘅工人或客人感染。

      咁我要將新買凍肉喺冰箱內隔離2周才煮食,咪唔會咁易中招。

      我喜歡將硬豆腐放上冰箱整蜂巢豆腐,一來很耐放,2、3周後都食得,二來蜂巢豆腐好索汁更好味。

      刪除
    9. 對森伯來講又甚少食巴西凍肉,尤其是雪藏雞翼,現在少了選擇外國進口食物…
      隔兩周才煮,我又唔會咁做,最多用清水和鹽洗耐少少,再煮到熟透才吃~~

      你又係…哈哈,我都好鍾意食放過冰格的豆腐,變了蜂巢形狀後,特別好食…我諗類似酵麩的原理,一個隆一個隆容易吸收醬汁,所以很惹味!!

      刪除
    10. 唔揀外國進口嘅,香港咁細,本土生產唔多,價錢必貴,我唔多理產地,只睇價錢。

      洗傷口就用鹽水,病毒唔係要用梘水咩?

      同我永遠對立嘅森哥,難得有一樣嘢咁夾,要慶祝吓,等我食番碗糖水獎勵自己。

      今日去買嘢才知道,惠康日日賞積分已被新嘅 Yuu 替代,咁我清埋積分所得嘅現金$26。森哥只要上Google Play 下載 Yuu APP,你個電話就有個二維碼,掃吓就儲分。回贈係0.5%,如果森哥消費$10,000就有$50回贈。喺 萬寧、7-Eleven、IKEA、Market Place、肯德基、必勝客等消費都可儲分。

      刪除
    11. 咁森伯都唔一定食本地農產品,本地可能會貴少少,一般都係國內運來,都冇問題,無論什麼產地買回來都要清洗,後煮熟……

      用梘水洗?!!唔駛咁誇張…鹽係天然殺毒物,用少少就OK……

      真係好難得有樣嘢大家都話好食,平時大家都明爭暗睥,所以必會包拗頸……哈哈哈

      真係好多謝一爺兄提醒,平時去超市康康唔就腳,迫住要去佳佳超市買嘢,有機會申請返張儲吓分攞些著數,除了買食物外,平時shopping機會唔多,你以上的舖頭都唔多幫襯,就算買都係少量,啲積分有排儲………

      刪除
    12. 都係用唔同液體洗,唔算誇張。呢個正確方法係病毒專家袁國勇教嘅,叫森哥跟做,好似叫鬼佬戴口罩,好唔聽話。

      我倆截然不同、格格不入,應該早就斷交,咁都傾倒偈可謂奇蹟,當然,森哥好識包容係主因啦!

      我呢啲師奶至會貪小便宜,唔啱走型格路線嘅森哥。

      刪除
    13. 森伯老人家邊有你地D後生仔,個胃部咁好,成日用番梘水洗,過唔清真係食到洗胃……哈哈

      你形容得好啱呀,截然不同,格格不入,能夠時時傾偈唔係奇蹟,係神蹟!!…XXD,森伯有時燥底未必會常常包容,你小心D呀~~~

      森伯感覺走型格路線,實質走赤貧路線~~

      刪除
  2. 很方便的烹調方法。不過,我甚少使用。吃得不多,煮一煲要吃幾天,翻熱又翻熱,不太好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實煲一大煲食好多餐的,我一定唔會,因為翻煮得太多又唔健康,煮少少一兩餐就食完為原則……

      刪除
  3. 有花椒八角的食物,食得多兩餐,我就會唔多喜歡嗰種味道。
    或者用現成嘅鹵水汁,又會有不同的感覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都會架……所以每餐吃些不同的餸菜較好……
      現成鹵水汁反而味道冇變化,吃多一兩餐可能會厭,但自製鹵水汁可以配合自己口味,多吃也不厭……

      刪除
    2. 森少不但對畫事有興趣,而且對於烹調煮食也很有心得,應該是一個很好的廚師。

      刪除
    3. 人的生活離不開食,要食都要先學懂煮才是,相信秋葉都有很多入廚心得,有機會都要向你請教~~~

      刪除
    4. 哪裡有什麼心得吖? 都不過是些時常在煮食時,自己喜歡的習慣吧了。
      我喜歡的習慣也未必是你喜歡的習慣。府上大人們的煮食心得,可能更佳。
      比如母親大人等等。

      刪除
    5. 我不相信秋葉一位母親會沒有下廚心得,日常都要煮些餸菜給家人享用,除非多光顧外邊食肆...
      至於食物都好講個人口味,不過若然個個人都讚好食,就能夠証明這個人煮的東西適合大眾口味,母親大人都可以煮很多餸菜來宴客,而且也受到各位親友的讚賞~~

      刪除
  4. 自從戒咗啤酒之後,連鹵味都少食咗……😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時鹵水食物都幾好味,而且烹調方便,畀我就唔捨得戒……哈哈

      刪除