2020年8月19日 星期三

出門兩件事...

 以前人的生活純樸簡單,但出門都要七件事,唔知大家記唔記得邊七件事呢?!

咪就係柴、米、油、鹽、醬、醋、茶...查實都唔係太知何解,有識之士不妨答答森伯~~

至於今時今日,出門又有邊兩件事一定要做呢?!

我諗大家都唔需要諗就講到答案,就係口罩...銀包唔記得帶唔緊要,鎖匙都冇相干,反而冇戴口罩,啲人見到即刻彈開十尺遠,車唔畀上,餐聽唔畀入,差啲連茅廁都冇得去~~哈哈

講真今次的疫症,政府其實都做了很多,無論你是否認同都好,正如人家都話,有福利就舐盡,把口就數政府這不是,那不是...

記得之前政府每戶派十個口罩,親耳聽到有人話又唔早啲派,這個時候派多餘...估唔到冇幾耐又有第三波嚴重的疫情,這些人再唔敢出聲~~

而呢幾個口罩就是公司給予的,所剩無幾...


見第三波疫情咁嚴峻,乜法寶都要出齊,平時都好少帶支搓手液出街,但這一排都要帶定,之前買了一支啲香味麻麻,都唔敢再帶出街用,今次買到呢支又唔錯喎,至於咩味道,一睇就知係香橙味,淡淡的橙味幾醒神,用後又唔會黐立立,其實都係不時之需,唔會多用~~

下次見到都要買多支後備~~~

54 則留言:

  1. 唔知2040年回望翻2020年有幾唔同,有幾感慨呢!好似依家回放2003年。不過,唔知我仲喺唔喺度!

    橙味森……夠索。

    回覆刪除
    回覆
    1. 港人平時勞勞碌碌,邊有時間去感想與回顧~~到現在2003年,都不是記得太清楚,不過每件事都令我們長一智~~~

      啲橙味只是一陣子,唔會留得耐~~~

      刪除
    2. 又長一智, 歷練森,咁咪係 高智森。

      橙味消散後,內涵森 原味 更勝一籌。

      喺大門口 當眼處或門把手 掛袋口罩,包保你出門實記得戴口罩。

      刪除
    3. 一爺兄今次咁好口,高智慧唔輪到森伯喇……

      原味指森伯嗰類麻甩臭汗味……哈哈

      門口掛口罩?!!冇見過有人咁做,而且唔衛生呢!若然冇就問人攞,幸好暫時未遇過……

      刪除
    4. 唔使汗水都有自身微微體香。

      講吓依家冇人會用嘅柴,原來,上山執柴唔係免費,以前鄉村係要畀錢政府好似租某塊山地,咁條村咁多戶自己分配時間上山執柴,村屋真係有柴房存放,有時,啲柴啲潮濕氣溫下會嘔出雲耳/菇類。

      刪除
    5. 對人家的微微體香,真係冇一爺咁熟知……

      古時有種職業叫樵夫,工作是上山斬柴攞去賣,現在當然沒有,以前的人準備一餐要用很多時間,可能煮好下午又要準備定夜晚嗰餐飯,現在時代進步真係慳返唔少時間,若然森伯生於古時,有可能一餐煮埋幾餐……

      刪除
    6. 森哥太索累事囉!都係人哋索森哥。

      都冇雪櫃,煮太多會壞架。一般家庭都係六O年代尾才分期付款買。

      以前冇錢買肉食架,得過時過節才煮肉。蔬菜好平,平時真係白飯青菜,間唔中有豆腐或雞蛋,所以,有豬油撈飯,豬油渣麵。我細路時有一類街邊檔專門賣2味嘢 一 豬油渣油麵同生菜鯪魚肉,我都係夠錢食豬油渣麵咋。

      刪除
    7. 被人索呢家嘢留返畀一爺兄啱啲嘞,留返畀一爺慢慢enjoy……

      冇雪櫃森伯就捱吓食蕃薯,蕃薯唔易壞,很多根莖類都唔易變質……好鍾意聽一爺兄的人生經歷,油渣麵未食過,早兩日吔即食麵當早餐,本身有自家制上湯,加個炒蛋加葱花,甚甚甚好味,有時唔需要咩珍饈百味,越簡單越好吃,油渣麵,豬油撈飯同道理……

      刪除
  2. 我試過忘了戴上口罩便出門,幸好大廈的保安員提醒,不然就⋯⋯
    而且,我會多帶一個口罩旁身,以防不時之需。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過差點冇戴口罩,幸好只是剛剛出門的時候……現在忘了帶備口罩,真係幾麻煩兼尷尬~~口罩我又冇帶後備……

      刪除
  3. 我好珍惜政府的同心口罩,夠環保。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實同芯口罩的原意是好的,夠環保~~不過洗了多次就鬆下來~~現在把它收藏起來!!

      刪除
    2. 鬆下來,我把吊帶用針線收緊就可以用了!

      刪除
    3. 這個也是好方法,或者用鬆出的吊帶打個細結來收緊些……

      刪除
  4. 我都有試過吾記得帶口罩落樓,管理員呀姐見到,知我趕時間,重比個口罩我用^_^用消毒藥水多,攪到手部皮膚都乾了>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時趕出門口,真係會忘記戴口罩,所以今篇都要寫出門的兩件必要事……
      我用搓手液唔多,所以沒有遇到手部敏感的問題,返到公司或屋企洗完手搽少少潤膚解救!!

      刪除
  5. 口罩,搓手液一定旁生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 口罩同搓手液,呢個時期真係唔少得~~

      刪除
  6. 試過出門唔記得戴口罩要返回家攞,如果唔係冇得去街囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好在常用的袋子放個後備口罩,假設出了門才知冇帶,都可以有個後備用…

      刪除
    2. 現在我都有準備後備口罩,所以出街都放心些。謝....

      刪除
    3. 對呀……在這個時期,做些準備功夫,萬一有些突發情況出現,都唔駛怕!!

      刪除
  7. 回覆
    1. 今次的疫症
      政府有利就舐盡
      無論你是否認同都好
      正如人家都話
      政府派同心口罩
      不夠環保多L餘...

      刪除
    2. 今次的疫症,可以看到社會上各人的眾生相…

      刪除
  8. 反政府人士乜嘢都反,政府派銅芯口罩佢地話肉酸難睇唔夠靚,可以重用60次都話唔夠環保;政府派十個一次性口罩佢地又話太遲;政府搵中央政府向我們提供醫療人員及設施援助,佢地又話呢啲醫療人員冇牌及設施不可靠;今次政府安排全民自願檢測,已經開始聽到一啲廢人話不可信,要抵制;其實呢啲廢人個個染哂病毒都不足惜,最可惡的是他們會連累香港人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意!
      瘋言瘋語,噪音擾民,香港正常人不勝其煩。
      祝大家保重身體,渡過難關。。

      刪除
    2. to peace :

      很久沒有見到Peace到訪,歡迎你多來訪~~

      我見過一個視頻,這人根本唔會帶同芯口罩,但他卻申領一個,新簇簇就用剪刀剪開,目的想畀視頻觀眾睇睇個同芯口罩裡面用什麼物料做,當中必定是彈三彈四,而留言者就罵他浪費口罩,對於呢班人來講,這樣當然唔環保,唔排除有人申領了都未必會用~~~

      你說得對,現在的人很多都認為政府弱勢,可以欺負就欺負,所以有什麼新政策,第一時間就聽到反對聲音,呢班人士把口就乜都想反,但政府的紓困措施,所謂的派福利,他們就驚死蝕底,千元至萬元的補助就點都要,派口罩或什麼免費檢驗他們就接受,不會讚好一句,他們有何居心,可想而知……

      刪除
    3. to stella :

      認同你講的不勝其煩,這個時候已經是多事之年,他們還想添煩添亂,幾時都係同心合作才可渡過難關~~~

      刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 出門兩年事,當然要先戴上口罩,和搓手液。 但是“開門”七件事,柴、米、油、鹽、醬、醋、茶,一直以來都是這麼說的。幸好現代不燒柴,用自來氣體,省時省力得多了。
    可是空閒時間多了,有些人就是太無聊,不甘寂寞 ! 多年來,喜歡到處找機會撩事鬥非,作為樂趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正:出門兩“件”事。

      刪除
    2. 以前的人生活很簡單,只顧好生活的必需就是了,曾聽人講過開門七件事,少一樣都可能對日常生活有影響,所以每日都為生活而拼樸~~不過時代不同了,縱使生活形式有所改變,但每日出門也是為生活營役~~~

      刪除
    3. 秋葉對打出的字句真係一絲不苟……

      刪除
    4. 一字之差,謬以千里。
      如果都是使用速成(頭尾碼)打字的人,一看就明白是揀錯字:否則,就會覺得莫名其妙,看得一頭霧水。所以,都是更正一下好些。
      打了這麼多年,一路想,一路打,真是很快 !所以一時按錯了隔籬也不知道。

      刪除
    5. 在網上時時都有打錯字的機會,不過相信大家blog友會明白意思的,睇上文,對下理都會了解原意想表達什麼……

      好耐以前打中文都係用速成,差不多要打中文大都以速成作為練打字的基本,後來練好倉頡,打字就快很多唔需要逐一搵字,到現在更好,有些人可以用手寫,不過都要搵字…我都係用倉頡,快手很多……

      刪除
    6. 最初我都是學倉頡,以倉頡為打字的基礎,老師是嚴禁用速成的。
      後來覺得只用倉頡的頭尾兩碼,真是省事省力得多。打熟了,根本都記得它在哪裡。只有很特別的才會去找一下。
      有人用手寫板,可是說:久不久寫得壞了,就要去買新的。
      我在手機寫WhatsApp,就喜歡用手指寫。不喜歡用聲控。

      刪除
    7. 你的老師好似嚴謹了,有時候忘了倉頡碼怎打,都會轉用速成,速成是最初打中文字常用,不過後來工作關係要打字快點,於是就勤學倉頡……現在手寫板好普遍,不過我不需要,就算手機都以倉頡為常用中打輸入法,手寫板易壞嗎?我未試過擁有……

      輸入法隨個人喜好,就自己認為容易著手打就最好!!!聲控未用過~~

      刪除
    8. 因為越來越不依指法,是偷睇鍵盤的結果,打中文字的速度,已經退步了許多。
      以前上班打英文字,左右十隻手指都出動,只需看放在左面的原文,是不需要看鍵盤的,那時真是快如閃電。有一次老闆對我說:「連鍵盤也不看,何必那麼嚴苛,打慢一點也可以。」
      他是老闆,當然可以用兩隻手指慢慢打,如果做職員也是這樣,到處都見工都不合格了。現在用電腦,真是自由得多,而且花樣百出。

      刪除
    9. 因為工作關係打中文字是需要,所以不會生疏~~打字都要講工多手熟,時時打就會變得熟練,你又好野連老闆都嫌你打得太快,我相信秋葉是當時老闆上司的愛將,分分鐘幾十秒就能打出過千字...都要畀個讚你!!!

      時代不同了,以前一部打字機就打出很多文件,但現代的電腦就差不多個個員工都有一部,亦有打字列印功能~~~

      刪除
    10. 那位舊老闆與人合伙做生意摺埋,關門之後,我向相熟的親友問他借~他工場辦事處的打字機練習打字。常常一個人在那裡練習。
      後來他東山再起,獨資經營與中東做生意。
      跟著大力邀請我做他的助理,廠務、打字、接聽長途電話等。他一向坐不定,不見影。當出貨付運那天,叫弟弟們來幫手,他賺的錢十分之多,多到可以資助他姐姐與人合作開的廠。

      刪除
    11. 其實一個老闆能夠東山再起,是件不容易的事,很多人都會放棄甚至意志被打沉,所以不放棄的精神對一個創業者來講很重要~~

      一聽就知秋葉必定是老闆的得力助手,又加上秋葉精叻過人,一個人管或做幾範工作都冇問題,老闆外去傾生意都放心過人...
      人生經歷要講到工作,可以有很多的回憶~~~

      刪除
    12. 這份工作,令我最有深刻的回憶,也是我一個人生的里程碑。
      當初親人多次勸告我:「這個工作他可能是沒有糧出的哩 ! 你要多加考慮。」 當時我說沒有所謂,就當是我還給他~借出地方給我練習打字的好意。
      這位老闆真是我的伯樂。

      刪除
    13. 照你所講,你是這間公司開國功臣,由零開始做起~~
      其實現在剛開始打工的後生人很多時都怕蝕底,所以一份工作做不長,若然好似以前的你,就算沒糧出都有地方給我練打字,也是一個機會,是一個體驗,都可以是種正面的心態~~
      結果仲可以遇上工作的伯樂...

      刪除
    14. 當我給他工作的時候,旱已經在他那裡練好了打字的技能啦,並不是在工作之後才去練習的。在那間摺埋的廠裡,我天天去練習大半天,都練到很純熟了,門匙都托人送還給他了。他既然肯慷慨借出地方,幫他一把都無妨,橫豎家裡不是等著我份糧開飯。

      刪除
    15. 以前的人搵工最緊要學到東西,現在的人搵工最緊要福利幾多,假期幾多...不同了~~

      我諗...以前的秋葉打工只是為hea吓時間,薪水反而唔多志在,大不了當做義工去幫吓人,都是件樂事~~呢種生活情操好高!!

      刪除
    16. 唔係hea吓時間gar,我勤於學習,也很努力去工作。投桃報李,別人幫我,我也應該去幫番人啫。大公無私,皆大歡喜。
      兩年後,因為暑天我去參加訓練營數天,回來之後病了一個月,就辭職了。
      豈料老闆請人代我工作了一個月,仍然請我回去工作,真係好老闆。

      刪除
    17. 那個老闆真是很好人,那就証明沒人能代替秋葉的崗位,又難怪,樣樣工事秋葉都打理得頭頭是道,剩打字都可以一個頂兩三個,是難得的人才!!!

      去完訓練營數天就病足成個月,相信當時的訓練都十分艱鉅……幸好老闆仍體諒,安排人手幫忙,直至你回去復工~~~

      刪除
    18. 當時我們這間小公司,一直只是接一個中東客戶的定單,不需要打太多的文件,我也不需要常常打字。 反而會幫老闆的家姐畫錄音機的新產品圖樣。
      小公司成本輕,賺的錢更多,竟然可以資助大廠。
      真是越說越遠,好像在自吹自擂,汗顏 ! 也該停下來了。謝謝你的收看。
      其實也想聽聽森兄的人生開心事,可以一說就好了。

      刪除
    19. 能夠得到老闆重用,對打工仔來講都係好的事,有時公司的規模大細與否都不是重點,反而最緊要就係能學到一些工作技能,增加自己的工作經驗,為自已爭取多些工作機會~~
      有時不要輕看一些小型公司,可能都會賺很多的錢,投資其他生意,看公司實力最緊要!!

      我工作上都少少可以講講,曾幾何時打過份工,薪金都不太多,記得大概是當時市價的薪金二分之一,但勝在可以學到工作上的有用技能,那時都做了好幾年,所以當時對我年青來講學東西最重要...

      刪除
    20. 森兄說的很對 ! 年青初出道時最重要的是找到一份可以學到有用技能的工作,薪金多少不計較,而且一做就做了好幾年,你真是很有遠見 !
      比之現在那些年青人,有些人見工還要媽媽陪著,人工少不願意做,職位低又不願意做,正是高不成低不就,寧願宅在家。

      刪除
    21. 都好難講現在的所謂新一代,經過去一段時間的社暴日子,對現時所謂的年青人都唔敢寄予什麼,當然森伯唔會一竹桿啦,都會有些懂事的年青人對工作有熱誠...

      無論什麼階段的求職者,都不應該先站自己利益諗,是要以周遭的時勢環境去打量,否則都好難找到一份工作,而這一刻係工作找人,非人找工作~~~

      刪除
  11. 多得身邊班老友,我啲口罩真係用極都用唔完,仲要冇花過一分一毫去買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這樣代表你十分幸福,生活所需,仍有人在不經不覺間為你打點~~我也暫時沒有買過口罩……

      刪除