2020年9月9日 星期三

為馬桶而自豪...

我估自有人類歷史以來,相信只有森伯伯係第一人proud of...個馬桶~~哈哈哈

常常聽人講現今的港人真係越住越細,但樓價就越來越貴,其實都完全明白,買樓可能是一生人的注碼,仲要是間細細房子也說不定!!

現在所講的納米樓相信內裡的間格都要儘量偷位,每寸空間都要用到盡,例如廚房變成開放式,入了睡房兼且上埋床,洗手間就沒見有淋浴地方,真係完全唔知點沖涼,唔通又開放式用廚房水喉?!...

忽然令森伯想起以前住過的地方,雖然不是有什麼特別,但是有兩個廁所而已,現在回想起都算十分奢侈,雖然是曾經的事,暗地裡都可以講得proud of呢兩個廁所,不過對大部份的人來講(包括森伯伯)有塊瓦遮頭,都已經算好好,其實都唔需要理會是大房子還是小房子,無論一間屋、一個房...都是屬於自己的一個小天地~~

圖:一間裝修公司的陶瓷小廁所擺設~~

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 通常啲人總係覺得自己居所就是小天地…

      刪除
  2. 將個重點放喺呢度咁語出驚人,唔識森哥會以為你嘅職業係家居維修。

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊會呀!!以為森伯專係負責廁所維修,駛唔駛廁所塞都要搵森伯通通咁呢~~哈哈

      刪除
    2. 食諧音舖名叫周百通,包保人記得。還記得喺間廠做實習時,啲同事話 叫雞,原來係客貨車運輸雞記,咁多年我都仲記得,取名真係好重要。

      邊敢叫森哥做呀!因為森哥當然係豪華浴室高級潔具公司嘅覊氣CEO,唔係呢一範亂黎好大鑊。

      通渠師傅係森哥平時扮演嘅情趣角色啫,同n號情人玩樂尋歡通吓通吓。

      刪除
    3. 可能森伯老一輩,未聽過什麼是周百通...通常啲人話叫雞車,好少聽漏了個車字,有一個講開,圍內班人就會跟住講~~

      唔會喇,通常開得裝修舖的老闆,多數本身做開裝修設計的工程,唔會好似森伯嗰類盲毛去開公司~~

      扮演情趣角色可能係一爺兄啲專長,森伯唔喜歡扮鬼扮馬......

      刪除
    4. 金庸小說人物老頑童周伯通,森哥唔識?睇黎我好 OUT,冇緊貼時代,起個令人深刻嘅名好困難。

      上回講到:『相信森伯真實仲小朋友過你,喜歡扮純,扮天真,扮無邪~~~~~』 哈哈! 森哥要扮未成年少男,著住套校服背個書包仔…………。

      咁我勁過森哥好多,我話我係餓鬼,但係,森哥要我唔好做人,做過街老鼠同曱甴,太污糟邋遢,我最多做過街老松鼠帶住小強打不死精神。

      刪除
    5. 真係唔識,森伯甚少睇武俠小說...可能一爺的文學根柢好,什麼經典著作都會細讀一番~~~

      雖則話扮純,扮天真無邪,又唔需要扮埋小六男學生仔,費時有人話森伯唔可愛喇!!!!哈哈哈

      你幾時都勁過森伯伯架啦~~乜一爺鍾意食泥咩?!!通常啲人話鬼食泥嘛...曱甴老鼠通常趁夜晚出來開餐,食到飽飽朝早去訓覺覺豬,都幾嘆~~一爺唔想咩?!!

      刪除
    6. 電視劇 射鵰英雄傳、神鵰俠侶都冇睇?

      森哥愈老愈可愛。

      食元寶蠟燭香。

      森哥學美國總統黑都講到白。唔係人人都可以咁歎,只有森哥可以,老鼠森、曱甴源。

      刪除
    7. 現在已經好少睇古裝片,神雕俠侶你講劉奕菲做小龍女嗰齣?!!
      可愛你自己加上去,反而森伯覺得自己越老越食古不化...
      我已經避左講元寶蠟燭香,你反而喜歡?!!
      平時睇一爺兄講的生活都幾嘆,好似到左享受生活的階段~~~

      刪除
    8. 早期劉德華同後期古天樂嗰套有冇睇過?

      最初識你時都唔肯用智能電話,係後來才用,所以,森哥年青時會食古不化,愈老愈睇得化,咪愈可愛囉!我有根據,並非空口講白話。

      唔避因為假嘅,生人晒錢買安慰。

      窮苦平民要求低易滿足,我食花生、雜豆糖水、生果已經係嘆,有錢人要鮑參翅肚,所以,我好早已經嘆梗。

      刪除
    9. 乜劉華同古天樂有做過神雕俠侶…?!!唔知……森伯扮細XXD

      手機就能睇到人的內森性格?!當時只不過都應該換部智能手機,時間到了,就自自然然去買……根本同古老錫山的森伯伯冇咩關連……

      很多傳統祭祀上都係跟習俗形式,或者是對先人的一種懷念行為…

      有時名貴美食當前都唔一定嘆,好似你咁得閒剝吓花生,銀銀腳都可以叫做嘆…你鍾意食花生,咁嚟梗篇新blog幾啱你睇…

      刪除
  3. 實不相瞞,我細個時候住平房屋,好細,我真的是在廚房內沖涼的,所以現在我覺得有個正經的廁所浴室已經好滿足了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前居所的間隔四正,唔會太多無謂位置,廳還廳,房還房一看便清楚,所以都有人話以前的室內空間較實用……通常有個獨立浴室廁所好啲,私隱性高啲~~

      刪除
  4. 有兩個廁所,真的好幸福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 起碼唔駛爭廁所用,免卻很多爭拗~~

      刪除
  5. 兩個廁所?好多人住?自從裝修問屋,才知到簡選一個馬桶真是有學問,又要合乎廁所大細,又有分高咀或低咀,沖廁水樣式,最重要是坐得舒吾舒服^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,都唔算好多人住,其實生活上很多事情都有學問,不過到有需要時,才發現當中有些地方要留意,其實廁所的選擇正如你講坐得舒唔舒服,其次是拉水模式~~~~

      刪除
  6. 廁所是每一個家庭都好重要。家有兩個廁所,相信間屋都好大。或者樓上樓下兩層,都各有一個廁所,這是我見過的模式。
    舍區有些公廁的按水手柄很緊,要按出水來很辛苦。
    幸好有一家商場東西兩頭的廁所都很好,只要一揚手,就有水沖出,不用動手。
    廁所走廊外面的大門,也會自動開關。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實屋不大,只是他們的間隔設計是這樣,都有人認為有兩個廁所方便,但諗吓要常清潔就會多了功夫......

      眼見有些公廁現在都換了撳挈式,去水都好猛力,不過舊式的拉水挈就直情唔多見!!!

      現在的人講求公共衛生,能夠唔觸碰不衛生的用品都唔想接觸,用感應最好,唧梘液就試過,廁所水箱就未試過,好大鄕里~~~咁呢個商場又幾好,乜都自動化~~~

      刪除
    2. 廣州的蘭花園是要收入場費的,但是裡面的廁所很先進,沖廁、洗手都是自動來水,這已經是數十年前的事了。
      香港的新建廁所大多都有自動來水洗手的,只是你少去光顧公廁,所以不知道。
      至於自動來水沖廁,寫明只要向牆上一個掣揚揚手,就會自動來水。
      這在比較肯落本錢的商場,就會見到。

      刪除
    3. 通常要收入場費,洗手間的設施一定好,兼且有人打理清潔點,若然不太貴都是值得的,起碼用個廁所都舒適些~~
      國內很多東西建設都不停地改變,聽人講他們已經好習慣用電子錢包,但香港還有待習慣...
      你講起又好似有見過,手部對著紅色感應燈仔,就會自己出水沖廁...現在很多商場都很捨得落本,為了格調提升...

      刪除