2020年10月7日 星期三

又攪嘢...

話咁快中秋又過了,話明喜歡中秋節,當然不想氣氛太快過去,就畀森伯呃多篇Blog,都同月餅有關,通常節日過後的應節食品都要清清佢,幸好月餅自己鍾意食,多些來就密些口,但可能森伯燥底食得太多就會熱氣...

最簡單可以配杯烏龍或者香片就可以,不過見有些剩餘物資就更加好...這些黃豆都存放了好一段時間,記得在上課期間用來拍攝用,數算都有年多前,應該冇變壞...

其實黃豆的食法唔多,對我來講唯一做到的就有豆漿,而且又可以佐月餅食唔錯,既清涼又好飲~~有部小型攪拌機幫手就快好多,隔去豆渣便可,自己整唔落太多糖......

淡淡地伴幾甜的月餅食~~都可以話是種簡單的享受!!唔需要太多時間,就煮好了豆漿,餘下一半可以再攪多次~~


32 則留言:

  1. 我要多糖。維他X咁我多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家維他X有隻無加糖的,間中會飲~~

      刪除
  2. 豆漿,總令我想起餈飯⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實豆漿可以配很多食物,好味又唔會搶味~~

      刪除
  3. 密密食月餅……森哥就得天獨厚呢,我會人月倆圓喎,最衰係月缺人肥添!所以,奉行源頭減肥,一於唔買, 婉拒送贈月餅。咁森哥今年紀錄係食幾多個月餅呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你又唔好話森伯,老人家都唔敢食太多月餅,一年一度先有興趣去食...人月倆圓講同咩人都可以,當然係你至親至愛的人啦~~~暫時應該食咗兩個幾個月餅,嚟梗要慢慢食,每次食一兩舊到...

      刪除
    2. 我覺得我好恐怖呀!開始食第一嚿就會鈎起我條為食癮,抗拒唔到,由其係零食、甜嘢,由計劃嘅¼個變成2個(因為我只買2個黎拜祖先),必須食到撐爆肚為止,後果不堪設想,唔通我患上暴食症。😭

      我好耐冇打豆漿囉!依家直接用黃豆整4豆糖水,制作更方便快捷,食少啲多加工食物。唔使煩全部營養一次過食晒落肚。又唔使處理豆渣喇!

      刪除
    3. 都唔算好恐怖,好多人都會咁~~月餅唔會得兩個,一年一度的中秋都冇所謂,唯有食其他食物儘量清淡一點!!平時森伯食得清清哋都好,留番Quota食啲唔多健康的食物~~

      你唔會患上暴食症,你哋啲後生仔可能仲發育期呢!!特別好胃口......

      好怕開爐煲太耐的食物,而且又冇真空煲,煲豆類要全熟先好食,而且豆類食得多會脹氣,不過一爺兄年青,腸胃消化能力強,森伯老人家驚成日胃氣脹~~~

      刪除
    4. 後生仔二度發育就好啫,慘在我呢啲老人家二度發『肉』就係肥肚腩囉!係發脂,唔係發工資喎!健康攸關,將啲月餅錢用黎買晒有益嘅新鮮水果,癮起多食水果更好啦!優食趕走劣食。

      老人家長時間睇火會瞌睡,記性差又會忘記煲落嘢,釀成火災就損失大喇!如有需要,投資個真空煲係好值得,安全又慳煤氣,老人之寶。

      好彩我又冇胃氣脹困擾。以前,食開番薯糖水,啲纖維令我放屁較多。好奇怪喎!近期轉食纖維量增加5倍嘅豆豆反而冇咗多氣現象。食物都因人而異。

      刪除
    5. 可能一爺兄第十度發育呢!!如果真係有個肚腩就做多點腰部運動,每日限定做幾次運動集中在腰部,中央肥胖出現糖尿的機率又會高些,一爺兄唔好講笑喇,幾個月餅錢對一爺來講算什麼,一年一度應下節都唔好咁孤寒,食物都唔係只分優定劣,開心食下應節食品都係一種賞心事~~~

      森伯會睇火,不會隨時恰眼訓,校個小型的計時器,過時就會響,基本上都會知道~~煲長時間就會用...

      都話左你地年青人唔怕胃脹,曾幾何時我有胃氣過多,太多豆類都唔好食過量,很多食物適可而止就可以,食過量就乜都變成冇益!!!!

      刪除
    6. 好似好有運動常識喎!咁森哥每周運動幾多分鐘? 我有185分鐘。

      研究所得消脂最好係鍛練大腿,因為呢度係身體最大肌肉群組,消耗最多能量。

      攞走邊度儲存脂肪來用係一個自動機制,唔係你話練邊個部位就減去邊個部位嘅脂肪,只係可增架嗰度嘅肌肉量。

      正日對著個月亮食月餅會特別開心咩?點為之中秋節快樂?中秋節過後買月餅最平,為何追月時食冇咁開心?打破傳統,破舊立新,我何時何地食有益水果/食物開心過食冇益月餅好多喎!

      Bingo!我係好孤寒架!呢個係我優點。

      後生仔森哥呀!老嘢會唔記得校計時器啦!計時器唔跟身,走遠咗/撞聾/瞓着咗聽唔到響聲,行開咗就唔記得煲落嘢出咗街,都有危險,老人要有一套切合老人做法。好似以前用普通水煲,再轉用BB響水煲,最後要自動跳制電水煲,老人悲哀進化史。

      我活用現有資源冇買到,萬能手機內置計時器/鬧鐘提醒,佢係現代人比伴侶更加親密嘅,無時無刻都摸著佢嘅,最貼身助手。手機比計時器更跟身,我係試過落咗街買嘢時手機響提醒我鬚刨充電夠鐘拔插蘇。

      老人都唔怕胃脹,我就係一個好例子,唔好 妒忌我得天獨厚。我每周食1斤豆,請問森哥多唔多呢?

      我邊有森哥咁好自制力,美食當前,我無法自拔,知易行難。

      刪除
    7. 基本上每日都做四組運動,都係普通的熱身運動,勝在可以在任何地方做,包括上班時,時時坐在電腦前好唔掂,壞眼兼且唔郁動~~~完全冇計有幾多時間,總之畀自己可以運動一下...大腿幾時都要鍛鍊,因為大腿的肌肉隨著年紀大而逐漸流失,肌肉太弱對步行也有影響,所以平時吸收多些優質蛋白去畀肌肉筋肉有得吸收,當然運動都好重要~~增加脂肪都冇用,要化為有力量的肌肉才有用~~

      過時過節都係想高興開心,有月餅過節等同有糕點過新年一樣,唔需要太名貴,豐儉由人就OK...可能一爺兄仲細個唔明白!!!!哈哈哈

      打破傳統,破舊立新>>>>>一爺成日用呢啲藉口畀自己換新歡...呢啲說話森伯唔會隨便講,屬於古老錫山的森伯幾念舊~~XXXD

      對我來講校定個計時器都已經OK,當習慣成了自然就唔會忘記的...唯獨你話走遠左聽唔到,呢個我信你,你間豪華大宅幾萬呎隨時行得遠聽唔到,就算聽到少少聲行去都要十令分鐘,所以計時器未適合你,但對森伯住的納米屋,轉一轉身就可由廳轉到廚房,即刻可以熄爐好方便~~~~

      你太依賴手機,我部機都冇乜電,開始好似森伯咁老化,所以現在都係用些比較原始的方式過生活,人生就是如此,用自己最合適最舒服的方法過生活最理想,科技好用但唔等如要全用!!!

      森伯只用豆類做些配菜,近排多了食菜豆類,菜豆比較易吸收而且唔需要浸太長時間~~有好多嘢都不能自拔,再一次講唔係放縱自己的藉口...

      刪除
    8. 醫生測試肌少症方法。坐在椅上,雙手交义放於森哥巨胸前,提起一隻腳凌空,單腳站立,必須企穩3秒鐘唔跌才算合格。左右兩腳輪流做。此輕功唔掂就要多加腿部運動。

      唔好盲摸摸 ,要計算每日蛋白質,由其是素食者。原來,我有時會爆燈傷腎,有時會太少,要調較自己。

      時日無多,唔好虧待自己,隨心而行,改變不用藉口。

      某年博文,森哥唔傳統買棋子餅過中秋節。唉!只管森官放火,不准一爺點燈。栗子蛋糕和月餅任揀其一過節,栗子蛋糕賞月更佳,做人唔好咁死板。

      下次揀部大電量手機5000mA。有講:鋰電池降到30%就要充電,嚿電會耐用啲,充電中最好關機或休眠狀態,上網學吓同森哥交換情報。

      對森哥黎講,有好多食物都係偉哥,森哥食完身體某器官會變硬。因為從少就用悲痛來訓練,森哥控制飲食能力比一般人更強勁,我拍馬屁都追唔上。

      打風日快樂!

      刪除
    9. 企穩3秒鐘唔跌才算合格...照計好多人都會做得到,有時~有冇腳骨力自己感覺到~~~

      哈哈哈...巨胸前?!!你又想抹黑森伯,講到好似怪物!!!巨胸留番畀一爺個body慢慢擁有...做人太多計算就會好吃力,隨意出發會比較自在一點,總之食物有冇益處一看便知,懶得去樣樣食物計算...
      你咩事時日毋多呢?!!

      買栗子蛋糕過節,失去營造節日那種氣氛,栗子蛋糕只會諗到過生日,人大了反而做番傳統的最好,咁一爺平時過節咪慳唔少~~~農曆新年買雪糕當年糕都得喎!!!!

      因為我好多時都係叉電過量,可能這樣就令嚿電唔襟用......你想同森伯交換咩情報先?!!!

      邊有好似你諗乜嘢食物都係偉哥,你食得多就真係變得又硬又直,係成個人伸直嗰種~~~~控制慣了就易做到,唔覺有幾難~~~~

      昨日的打風是普通一日假啫!!

      刪除
  4. 我都經常榨豆漿,因為家人喜歡飲。
    月餅應節,一年吃一次都冇問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在都有無糖版的維他X,不過自己整又會好少少~~
      對呀,籍著一年吃一次先敢放縱自己...哈哈哈

      刪除
  5. 森少時常在家攪東攪西,口福不淺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在家中特別多嘢搞…哈哈
      這是普通食物,都算不上什麼口福……

      刪除
    2. 懂得計數的,都會自製豆漿來喝啦。但要記得買有機的黃豆來弄呀。
      我很懶,只是買豆漿來喝,是那種標明非基因改造大豆,無添加防腐劑,高鈣低糖的,冷藏一盒可以喝多次。

      刪除
    3. 都沒有理會是否要用有機黃豆來磨豆漿,總之覺得自製豆漿比較濃味,而且甜度可隨意落糖的多少~~
      其實磨豆漿不是太多功夫,而且做多一點也可以把它放在雪櫃擺放數天,到飲的時候又可以滾熱都幾唔錯...
      因為見很多盒裝豆漿都有很多添加物,出名牌子都有...

      刪除
    4. 我買的那種是標明是用“有機黃豆”的。沒有貨時,我不會買其它牌子的。

      刪除
    5. 可告訴我是什麼品牌呢?!,若然有機會都可以買來飲飲,記得有隻叫"豆漿王"呢隻幾唔錯,添加少而且印有用非基因豆...第二好就係維他X!!!

      刪除
    6. 標明用有機黃豆,非基因改造,無添加防腐劑的,在佳記有得賣,至於高鈣低糖的,更為搶手。咪就係嗰隻維他乜囉。
      我都諗過買黃豆回來整豆漿,不過,如果向店員話要買:有機黃豆,都唔知work唔work啦。但係知名超市不會違反說明條例,否則消委會會公佈。

      刪除
    7. 你講的維他乜,而且又能在佳記超巿買到,我即時諗到個盒面有個"純"字果隻,現在的消費者一聽到話低糖高鈣,實會搶購!!!消費者都想飲得好味又健康~~
      其實現在超巿有部份貨架是買有機穀物類,你可以試搵搵大多數有機黃豆都好易有貨,買一包都可以攪幾次豆漿,不過價錢一定貴過買街巿的散裝黃豆...

      刪除
  6. 自己整好,出邊賣的好甜.

    回覆刪除
  7. 我對月餅興趣不大,每年食一角就當係應咗節,不過今年就食大咗,總共食咗一個。
    我喜歡豆漿,經常會自己整,其實真係好抵,幾塊錢買到一斤黃豆,可以整到幾次,健康、經濟、好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你食一個月餅已經叫食大咗?!!...對森伯而言係唔夠喉~~~哈哈哈

      現在覺得偶然間自己整豆漿都幾好唔太麻煩,而且可以話係完全純正無添加豆味濃,買一包都可以整幾次,經濟又實惠~~

      刪除
  8. 喜歡在外邊買豆漿飲,懶之過,嘻...

    回覆刪除
    回覆
    1. 又不要這樣說,有些人寧願買唔想自己攪,因為都要些時間和心機~~

      刪除