2020年10月21日 星期三

講講鞋~~

在眾多的衣履服裝當中,相信鞋唔會有太多人會關注到,反而把視點放在衫與褲比較多,若果平時唔係對衣裝太講究的人來說,買鞋求求其其就可以~~

但鞋對森伯來講都幾重要,舒服的鞋真的行得舒服些,所以要買都大多數係懶佬鞋,穿出穿入比較方便...男裝鞋最好,不用太多款式選擇,因森伯有選擇困難症,買什麼都要諗很耐...

森伯的鞋可以著很久,有時要著一段時間鞋才舒服,慢慢適應返對腳形才叫好著...森伯伯係長者一名大家都知,平時著鞋都係斯斯文文果類,又唔係日日越野長途賽,都唔明點解著的鞋不是爆線,就係穿鞋底...好不容易走去買鞋了,今次都幾好...一睇就試,一試就買~~完全冇試其他,男裝鞋薯薯嘜嘜就OK喇~~

至於相片中的型佬鞋,就唔多襯森伯,平時幹粗活兼且粗人一名,俗語話:著起龍袍都唔似太子...呢句說話用在森伯伯身上就形容得淋漓盡致~~~XXD

28 則留言:

  1. 鞋對我來講都很重要,因為我有扁平足,舒服的鞋真也不容易買到。
    「著起龍袍都唔似太子...」森源太客氣了!去飲鞋,點都要有一雙喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 舒服的鞋可能要著一段時間後才感到合意舒適,鞋寬少少比較好~~
      唔客氣講實話...去飲鞋都會有,有幾對鞋都可以應付唔同的穿著需要~~

      刪除
  2. 我有個特殊癖好,一定要有鞋帶,咁至夠完整、好睇。拖鞋就例外。呢世人凉鞋都係著過一對,冇鞋帶唔啱我。

    讀工程嘅要入學校工場學習,必要著工業安全鞋和工衣,鞋頭鑲咗塊鋼片,被錘仔砸到都傷唔到隻腳,鞋頭真係硬邦邦。

    要尊重某啲場合要執正啲好似見工、見客、飲宴……都要有對備用。 遵守 Dress Code 係禮貌,唔會畀人笑扮型架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算什麼特殊癖好,只是偏好啫...睇嚟一爺兄個人幾愛整整齊齊,每日綁好鞋帶先出街...不過有時綁鬆了就容易絆倒腳,在街上偶爾都見人鞋帶鬆脫了...

      工程用的鞋係安全鞋,平常人唔會買來著掛!!!

      當然喇,唔同場合要襯返當時的需要, Dress Code 唔多要跟隨,總之穿衣哲學就是什麼場合或地方,穿什麼衣服~~

      刪除
    2. 跟蹤人都會借啲意綁鞋帶,都有其它功能。

      我通常係鞋底蝕咗。貴皮鞋可以拎去補鞋佬,我又未試過。

      細路時都有用鞋油擦令對皮鞋。

      度身訂造西裝就試過,度身訂造皮鞋又未試過。

      刪除
    3. 冇咩人要跟蹤,除非一爺兄...
      我早前的一對舊鞋甩了線,因為好著,所以都要補補佢~~現在的鞋好少要刷,以前阿媽阿爸嗰代買多數係皮鞋,當然要刷!!
      一爺要度定幾套西裝去唔同場合,富貴人應酬多都唔奇~~~

      刪除
    4. 仲乜跟蹤我,有咩想八卦咪直接問我囉!陽光大男孩森哥唔好咁陰濕喎!
      補鞋幾多錢呢?
      餐廳待應生、售貨員、酒店服務員、經紀……都係要著老西,嗰陣屎我係打日本仔寫字樓工,低級職員都係要打呔番工,跟足公司 Dress Code。係我阿哥介紹去呢間度做西裝,揀啲普通料一次做2套5嚿水好抵呀!森哥個腦唔好成日偏埋一面諗嘢啦!好傷心呀!

      刪除
    5. 森老伯出名并底森,跟縱一爺兄為要親眼目睹你間超級大宅,由聽行廚房都要十幾分鐘...畀森老伯大開眼界~~~

      我補的鞋可能唔算大問題,縫一縫條線就OK,十五個大洋!!
      基本上工種要見客先要著老西,代表專業形象~~兩套老西五佰大洋,真係好抵喎~~是否好耐前的事!!

      你咁都傷心,你真係好玻璃心喎!!!

      刪除
    6. 講講鞋:
      今早鄉下佬出城,到純剛百貨買特價$299/2對 Raabok 波鞋,同款一黑一灰。波鞋耐用價廉最合我意,灰、黑色冇白色咁易汙糟,款式平實唔使追潮流。

      森哥喺中學都讀過一課書名叫 『我愛大明湖』,啲人讀了『老殘遊記』去遊大明湖,咩美境都看不見,就懷疑老殘撒謊。其實係喺某特定條件下才睇到美境。反而,幾十分鐘路程揭露咗老人悲哀生活。其一,老人愛惜物品,連垃圾都當寶貝執回家,就算已經堆積如山都唔停手,誓要塞到有家歸不得。其二,老人體弱多病再加上行動不良,等森哥關節炎病發,痛不欲生,成身僵硬,動彈不得,此時要爬過垃圾山真係要花上成個鐘頭架。

      刪除
    7. 在純剛買$299兩對鞋都算抵,你講起呢種日資百貨公司好耐都冇行過,佢乜都貴過人,有時遇到喜歡的衣履鞋襪,買都會同一款但唔同色,最多係衫~~波鞋好少著,不過可以著在不同場合都適合!!

      老殘遊記都已經忘記講乜,記得主講大明湖...你講揭露老人家的生活,珍惜自已的舊物都無可厚非,但專去搶垃圾當寶加以愛惜,又怪怪地,香港都可能隱藏很多的拾荒者,人人在垃圾站尋"寶"搞到連屋企位置都冇,都算病態的一棰~~

      你又想講到森伯好似僵C,無端端爬垃圾山?!!一爺發表的言論好高深,森伯完全搭唔到咀~~

      刪除
    8. 想波鞋噤著啲,幾年前見有篇文話唔好日日著住同一對,我係咁架,要有2對輪流,畀佢有一日休息,我正在試驗中,係真就可慳番啲鞋錢。

      1對著2年,2對替換可著4年,錯覺好似長咗!不過,好處畀一日散氣係冇乜臭味,又可日日唔同鞋款,個人都醒神啲,篇文章係作假都有好冇壞,邊似生果日報有目的作假寫衰米國總統候選人個仔就真係政治黑暗。

      刪除
    9. 男裝鞋唔需要日日換,你得兩對鞋?!……正常來講森伯的鞋一般都著到七八年,有時三四年就爛証明D料唔靚~~
      因為有幾對鞋分擔下……

      現在都唔敢睇生果報啦,不過網上都好少睇佢~~~

      刪除
    10. 皮鞋3對(去飲鞋、常著、後備),波鞋2對(常著、後備),通常個鞋底磨蝕,落雨入水,粗人走糴多二三年要換。

      仲諗住森哥有事又要潛水幾個月,突然又現身。

      刪除
    11. 你都幾做足準備,後備鞋都有一兩對,兩三年要更換都唔算太襟著,基本上我得幾對鞋更換,如日後見到合心水都會買多對輕便鞋~~

      個人呢排唔多舒服,等到好一點就過來同大家傾吓偈...

      刪除
  3. 我以為森伯買左相中這對鞋^_^其實買鞋最緊要舒服呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯唔會睇中尖頭鞋,覺得尖頭鞋不好看,正如你說著鞋以舒服首選...

      刪除
  4. 原來你係懶佬唔係型佬。。。

    回覆刪除
  5. 鞋,好重要!尤其工種要走黎走去,又或者成日要企,一定要舒服!
    鞋,會襯起成個LOOK,千其唔好「觀音頭,掃把腳」!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,工種如果要走來走去,買些舒服的鞋好緊要,反而款式平實就可以~~
      初時以前阿摩話森伯係:鱷魚頭;老襯底....
      自己襯衫基本上都會從整體來看,基本順眼就OK...

      刪除
  6. 買鞋當然要舒服的才好。隆重場合少不免要3吋高踭鞋,仲要斗零踭。返工穿兩吋高,圓頭就可以了,皮質當然耐用好多。退下來了,最好是穿運動鞋啦,平底最方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,著鞋一定要舒服,否則腳步好易出問題,因為要長期著嘛...
      通常返工鞋多數要靚少少好少少,如果要面對街外人都給人感覺端莊整齊~~
      平底鞋應該最好,簡易穿著又舒服!!

      刪除
  7. 鞋都會分場合去買,但唔會同一時間買幾對。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過同一時間買兩對鞋,覺得間鞋店的鞋好著...後來先知後悔~~哈哈

      刪除
  8. 我屋企而家一對皮鞋都冇,因為我出街通常都係著牛仔褲……😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時一對型仔皮鞋配牛仔褲都好好睇,不過要視乎需要,男裝鞋基本都好少畀人注意,除非工作要見客,否則隨意就得…

      刪除