2020年11月4日 星期三

得閒冇事搞Pat野...

每個早上基本上都會食麵包,但都想塗少少果醬,花生醬之類,但自已可以做到就只係牛油果醬,之前都整過係幾好味,不過逐次整就會幾麻煩,一次整埋就唔好易變壞,基本上都可以放一兩日,自已做唔會落防腐劑,即整即食~~~


生油果肉加蕉肉攪,最後放上果仁碎,可算增加口感...

加了牛油果醬,真的可以食多幾件,森伯至高推介~~~

24 則留言:

  1. 倡議健康 GREEN Mondays,森哥進化到 GREEN Breakfasts, 唔怪得身體咁 fit 啦!

    我好認同網文話加工食物唔好,因為我係懶得加工,呢個餐我會另一種食法,又要同森哥作對,牛油果切片夾麵包食,香蕉即剝即食連切片都慳番,果仁唔花功夫打碎而係原粒𡁻。奉行高尚嘅簡約生活。哈哈!偏要曲解原意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都冇話進唔進化,牛油果多了順便整埋牛油果醬,打開果糊就好簡單,冇咩功夫...
      加工都冇所謂,視乎你用什麼加工方法,加些蜜糖都可以,自己整就好隨意~~
      你實在太懶,唔知你平時懶懶埋埋的時間做咩?!!牛油醬搽麵包好好食,絕對不是切一塊塊食的口感,
      每樣材料就咁食都好,不過經整理後又是另一種風味...

      刪除
    2. 我又冇買稍貴牛油果黎整,冇慳到咩時間喎!

      平日準備(洗、切、醃)午、晚餐需1½鐘頭,煮15分鐘,再焗多10分鐘,差唔多2個鐘, 你話我手腳幾慢呀!好似森哥再攪啲花款咪仲長,咪搞我。所以,我一次過煮4餐囉。

      刪除
    3. 現在的牛油果已經平了很多,就算早餐整都唔需要花很多時間,起碼唔需要煲煮...
      我的午晚餐都好簡單,把所有村料切完,放在蒸飯碗已經得,頂多等幾個字時間煲熟就食得...睇嚟!你的煮食法比森伯仲老人家,我即煮即食,唔會煮定幾餐,除非鹵水食物~~~

      刪除
    4. 健康早餐定咗加蛋燕麥片,落熱水喺微波爐叮1分鐘就食得。日日食又唔厭,囤積咗半年燕麥片。麥片/蛋/蕉/飲品=$3.8 係好抵食

      森哥眼明手快我就學唔到喇!我要處理14樣食材(米 冰豆腐 雲耳 金菇 椰菜 油麥菜 豬扒 雞胸 甘筍 番茄 矮瓜 洋蔥 蒜頭 水果),已經出摩打手就係咁慢。 所以,每個人因應自身條件發展一套切合自己嘅生存方式。

      刪除
    5. 細個時屋企常常煮麥片,加些煉奶很好味,反而人大了不適合吃麥片,所以都無食,不過仍有薯粉可代替!!!都同樣抵食~~

      煮餐飯都可以好耐,但係食材煮法簡單就可以慳番唔少時間...睇你的餐單都唔錯,這些會炒幾味當小菜定白烚呢?!!
      不過遲下天氣轉涼,鹵水食物又會常煮,煮完放雪櫃,到食時又再蒸熱食又會幾方便,對呀,順應自己適合的形式生活就最好!!!!!

      刪除
    6. 都已經用咗個半鐘頭整餸,當然係最方便嘅一煲過煮菜瓜湯同蒸餸、飯啦!

      鹵水都好易整又好味,我都會一次鹵好多分幾餐食。

      刪除
    7. 菜瓜湯未飲過~~都巿人都好,屋企總有個雪櫃,若然太懶煮,可以整一大煲放在雪櫃內,到食時翻熱又會好方便...

      我諗遲吓都要整多點鹵水餸,帶飯都幾好~~~

      刪除
  2. 食得健康,都要付出時間與功夫呵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔一定,簡單的做法便不需要太花時間或功夫~~

      刪除
  3. 我都鍾意牛油果整醬伴麵包,有時加雞蛋都吾錯架﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 加雞蛋我諗起蛋治,如果唔打算太複雜就咁加個牛油果醬都好好...

      刪除
  4. 森少好鍾意整Pat醬來塗麵包,牛油果醬真係好有益。
    我覺得塗番茄醬都不錯,加幾片香蕉都有益嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單的食法都好好,牛油果係幾唔錯的搽麵包食材,不難買,而且比以前降價了~~
      你講的蕃茄醬諗起蕃茄焗豆,茄醬夾香蕉感覺幾特別,未嘗試過...

      刪除
  5. 好少食牛油果,只係食過一兩次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛油果營養多,見到不妨買多點吃!!!

      刪除
  6. 我都喜歡自己整食物,蛋糕、麵包之類,好處是清潔、衛生、冇防腐劑,不過整果醬就真係未試過噃....

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果不是太麻煩的話,自己整食物都唔錯,起碼用原材料沒有太多化學添加劑,如有攪拌機呢個牛油果醬好易整~~~

      刪除