2020年11月25日 星期三

森伯擁有一間迷你便利店~~

有日見到這些模型有間幾有趣的便利店,於是就買來砌,森伯自小對砌模型都係麻麻地,記得好細個都有些小型車或機械人模型砌過,但大型如航空母艦那種當然沒砌過,

一來對沒有太大興趣的事情,好難集中精神去做,二來大型模型切件又多又濕碎,萬一唔見兩三件就成副模型唔駛砌,三來咁大副模型砌成後都冇咩位置擺放...所以砌些細細個就最好.....

一拆開濕濕碎碎,感覺有排成型~~~~~

睇住砌模型份藍圖,逐舊逐舊砌,不久後又有番少少滿足感...

砌下砌下又咁快手,成間"些粉"又搞掂...

都做得頗仔細,內部的貨品及收銀機都有齊~~OK,可以做生意lu...XXD

擺低少少錢,你要邊間舖就邊間...

其實一間便利店對大家來講,會聯想什麼呢??掃零食?!!發達窿增值?!!叮叮點心?!!

我反而會想起...現在的醫院大多數都有間便利店,儘管雖然是間便利店,平時又未必感到好特別,但對住院的病人或者醫護人員來講,它的意義都幾重大,去買些小食幫精神上充下電,留院對很多人來講都十分沉悶,可能唯一能夠去鬆鬆都是去便利店睇睇,揀些喜歡的小食,或者對病人來講算是樂趣~~這就是森伯的聯想!!

30 則留言:

  1. 細路時冇買過模型黎砌,夾錢買零食最實在。 最多係小學勞作堂派一份材料畀你砌,然後,出動我創意去整色整水。

    我喺呢間數字屋做過短期兼職,唔使收銀。有時會扭多幾圈軟雪糕畀客仔。

    有次都好好笑架。我企喺門旁收銀櫃檯,另一同事企喺門口另一旁食嘢檯清潔檯面,我哋好似門神咁一左一右,我手上拎起個客嘅失物示意,同事覆:『乜咁誇張呀!』 此時,剛好有個客仔入黎聽到,最好笑係佢個反應,同事咁講嚇到佢立刻用手按住心口。我哋兩個同時笑咗出黎。
    「備註:(1) 事發喺熱辣辣嘅夏天。(2)失物係一抽鎖匙。(3)客仔係個身材一般嘅後生女。」

    回覆刪除
    回覆
    1. 相比現在小朋友的玩具好似比較少模型賣,我細時都好少買模型砌,就算拼圖都唔多,可能興趣不大所以冇咩耐性去完成~~~

      扭多幾圈軟雪糕畀客仔......我諗以一爺兄的性格,見到靚靚客仔買雪糕一定會扭多幾廿圈...哈哈哈

      你講的便利店經歷唔係太知講什麼,不過對你來講又會是很難忘,咁到最後個失主有冇來攞返抽鎖匙?!!要逐條匙配都要幾麻煩!!!諗諗你哋份part-time job都幾快活喎,又玩又笑,又有得做門神~~~~

      刪除
    2. 睇我心情唔係個樣。

      交咗畀經理就完成啦!問黎有咩好處?

      幾時都要發掘工作嘅樂趣,工作佔人生大部分時間,無趣就要轉工喇!

      刪除
    3. 我就以為個樣帶動你心情……哈哈
      睇得戲多,以為實有下文~~
      有就話可以發掘工作的樂趣啫,但世事有時都未必如你所願,放工後搵啲娛樂消遣都一樣…

      刪除
    4. 我個八両金樣咪要無時無刻都心情低落至崩潰邊陲。森哥唔好咁啦!

      我都幻想有客仔特登黎買,借啲意撩我傾偈。又有同事傾慕、暗戀我。發白夢就有我份。人貴乎自知之明,咁至活得開心。

      工作上解決咗難題,諗到啲更快捷啲方法,喺工作流程上加咗提醒點防止錯漏,節省成本,試用新材料,改良設計,對付各部門卸膊方法……,工作順利, 懂得執生, 揾到好多工作上嘅滿足感。

      刪除
    5. 我個八両金樣咪要無時無刻都心情低落至崩潰邊陲.......唔好作假啦,如果由細到大都係八両金個樣,已經好接受,唔會時時拿出來講既~~~

      便利店啲客人買完嘢就走,邊會有咁多空閒時間去撩店員傾偈,都有可能當時有人暗戀你架?!!話明暗戀你又點會知?!!

      在沉悶的工作裡能找到樂趣或者為工作諗些節省開支等事宜,都證明你仍有份對工作的熱誠,絕對係一件好事喇~~~~

      刪除
    6. 唔係森哥話我以貌取人,我都唔使拎個樣出黎講啦!

      所以,留下傾偈咪有景滾,不自覺地流露傾慕眼神同談話。

      當自己係老闆咁做。

      刪除
    7. 你係好刻意咁拎個樣出黎講...肯定作假!!!哈哈

      似八兩金都係正常人樣,冇人係特別靚,你追得劇太多,以為個個都係劇中的男女主角~~~~~

      當自己老闆咁做,你應該都幾有前途!!!

      刪除
  2. 恭喜森兄,開咗自己嘅舖。哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 爛鬼舖頭仔,貨又冇乜,連叮叮蝦餃燒賣都冇......XXD

      刪除
  3. 我唔多夠耐性,對於要慢慢諗、慢慢砌的模型提不起興趣,不單如此,就連平面的砌puzzle都唔掂,唔怪之得我做唔到小店老闆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都一樣,對唔太興趣的玩意都好難投入專注去慢慢完成,但小模型都還可以,所以都有人講,砌模型拼圖等都可以訓練一個人的耐性......

      刪除
  4. 請問地址,我要黎幫趁你間7仔呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以Stella幫襯開大公司,名店,專登走嚟森伯間細細舖,到時真係失禮晒......

      刪除
  5. 森伯便利店賣仿垃圾食物...........

    回覆刪除
    回覆
    1. 根本便利店大部份都係賣包裝的仿垃圾食物架啦~~~~~

      刪除
  6. 原來現在是有這種商店的模型屋來砌作的,森少不說我也不知。
    有些人是以砌圖、砌模型為樂的,人各有志啦。我是寧願以看書寫劃來作消遣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係森伯呢種大唔透的人先會留意呢啲玩意,秋葉平時貴人事忙邊會著眼……
      砌模型相信都唔會砌太複雜,呢種簡簡單單就OK…正如你講睇吓書,畫吓畫比較興趣!!

      刪除
    2. 哪個是貴人事忙呀 ? 森少是上班人士,才會事忙哩 ! 我是無事忙,只忙吃忙煮。 其實我看書都懶了,睇電視比較多。那麼多年就只畫了一個古裝的女娃。太懶了!

      刪除
    3. 雖是上班族,但疫情關係今年在家工作時間也多了,我有時儘管在家裡,但都是忙東忙西,總覺得時間過得仲快……
      現在少人看書都是正常,除非有森水書才會看,不過畫嘢就時時畫,保持手不生疏………

      刪除
    4. 畫畫是你的專業,當然要時時畫吓0架啦。所謂曲不離口,拳不離手。

      刪除
    5. 你過獎,畫插畫主要是興趣,都沒有說專不專業…
      講得好啱,想保持不生疏,唯有曲不離口,拳不離手……

      刪除
    6. 森少的興趣好好呀!而能夠做有興趣的工作,更是難得。

      刪除
    7. 秋葉見笑…畫插畫只是工作的一小部分,並非主要,當然做全職最啱啦,可惜呢類工作又冇咁易遇到!!

      刪除
    8. 能者多勞,有工作就好。開拓機會,希望你能能遇到。

      刪除
    9. 多謝秋葉鼓勵,對的…有時工作機會也得靠自己去開拓,現什麼也電子化,人手畫的模式都減散了……

      刪除
    10. 畫畫也要電腦制作,不是手畫的哪裡算得是藝術哩,作為商業也可以。
      以往我學的商業美術科,也要勤練畫畫的基本功。現在時興的電腦作畫,我從未接觸過。

      刪除
    11. 其實藝術都冇分怎樣才可叫藝術,顏料工具都只是一種創作藝術的媒介,一幅作品,只要得到知音者的欣賞,都已經是一幅藝術作品……
      有機會你都試試電腦作畫,很有趣的……

      刪除
    12. 你說的也是,有些裝置藝術,就是紙張揉成一團就是了。現今電腦的功能囊括多方面,什麼的電腦打印複制,太高深我不懂,我還是比較喜歡手繪的畫作。

      刪除
    13. 我認為裝置藝術大型些會比較好看…

      電腦畫一般都要熟練繪畫軟件,但手畫可以隨意,藝術作品的創作很隨個人喜好……

      刪除