2020年11月18日 星期三

逛街街 (模型版)

都唔好話去旅遊咁遠,就算連在港行街街都好似隔了N個世紀咁,對於近排疫情都反反覆覆,好多人都寧願留家的多,當然有很多人仍無畏無懼,照常多多外出~~

對於森伯伯來講,買些少東西,返工都算是外出,基本上接觸的人都算有限,不過相比其他地方,香港都算幾安全,因為天氣開始冷流行性感冒又煞到,不過以小學生居多...

有日在同事的檯上見到條模型街,全是你我熟悉的商店,不過硬係有唔同,唔通又係曼德拉效應?!!,森伯呢條友乜都賴曼德拉效應,其實人家名店的商標都有版權,呢類小模型邊會取得人家的版權用呢?!所以間間商舖都係AA貨版...不過都可以藉此當一種街頭的情景!!!

其實呢類模型森伯之前都有砌過,而且難得仲砌到一間便利店,可能要下篇網誌才讓大家睇睇~~呢類模型的砌法都幾簡單,價錢又冇真正的lego咁貴,揀一間喜歡的店舖砌砌都幾有趣...

都想問大家,假設有你喜歡的商舖模型賣,你又會揀選乜商舖?!!呢條商店街睇來睇去都好似爭D人氣,某程度上都好配合現況~~

24 則留言:

  1. 有時候話疫情舒緩啲,人們就會湧出去消費,其實疫情反反覆覆,未安全的,我就唔敢周圍去,只有去行山。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都唔理,黃金商場,一些日資百貨都仍然大頭湧湧,大家都侍著香港還安全嘛,如果人流少的行山活動就很好,順便除下口罩真正呼吸一下.......

      刪除
  2. 我從未諗過舖頭, dream house 就有發過白日夢,典型香港人。係玩百萬富翁棋時就有商舖。

    有網絡遊戲係起成座城市,想玩嘅興趣又唔大喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. dream house 太過廣泛,未必容易使人認識,但這些知名品牌的商店人人都知係乜嘛~~

      以前都有download些網絡遊戲玩玩,但未必時時玩就打咗落冷宮中,有個養魚遊戲都已經封晒青苔~~~哈哈哈

      刪除
    2. 好多人好外向,唔鍾意屈喺屋企做宅男,唔出街個心囉囉攣 !冇嘢買都要逛街,唯有諗計揾多啲手作嘢做,好似森哥咁砌模型、整面包、做手工皂、 織頸巾………

      我剛剛才知温度愈低病毒存活率愈長,留喺門柄、Lift制會由夏天嘅1日激增至冬天嘅1個月,我係唔接觸揾張紙隔住吓架,見過人戴單一隻透明即棄手套。

      刪除
    3. 外向的人通常都係習以為常地外出,久而久之變得外向,一唔出街就會悶悶不樂...相反內向的人都已經慣了生活模式,便會諗很多工作去渡過在家中的時間,外向的人多數在家乜都唔做,悶悶的睇吓電視,這樣才令他們想外出...

      我在疫情初期都有用紙巾撳lift掣,後來都冇,不過去完街摸完街外物都一定洗手~~~

      刪除
    4. 聰明森哥有抗疫意識,留家砌模好過攬住人跳舞,攪到大爆發。

      有話到21年5月多數國家有幾千萬人接種咗新冠疫苗後,有免疫群組,一度被病毒完全侵佔嘅地球,作出呢個地球反擊戰,世界才得到安寧。

      刪除
    5. 講開又講,疫情至今都冇砌過模型,呢件作品係個同事砌完擺在檯上……我間便利店係好耐之前砌!!
      一爺兄鬼仔性格,人又open隨便都會同人又唱又跳,又攬又錫錫,森伯伯係咸豐年代的人,既老土又守舊…邊會跳呢類舞!!

      其實呢個時刻大家都寄望疫苗,但比理想仲有距離……

      刪除
    6. 我有砌熟豬肉落去飯盒度。

      森哥理解嘅鬼仔性格有咩特徵? 睇吓我係唔係符合。
      我係 normal 華洋文化融合嘅香港人,唔算 open。唱K亂舞係有嘅,攬錫係冇嘅!

      係邊類舞?森哥喺老闆面前跳草裙舞係最耍家。

      希望距離半年喇!

      刪除
    7. 森伯都唔興砌人生豬肉,森伯一個老人家畀人砌就有份...哈哈哈見平時一爺兄都幾open,在網誌上乜都講,所以估計一爺思想會幾洋化,跳火辣舞一定有你份......估吓啫~~
      老闆面前跳草裙舞,邊敢~~你估一爺兄打風流工,在老闆面前扭擰完又有人工加咩!!!!哈哈哈

      有些疫苗可能要補打,就算打了抗體會好快消失,這些都是聽來的,跟理想的效用可以仍差一截距離,唯有做好防疫措施呢刻都係需要...

      刪除
  3. 回覆
    1. 冇拼圖咁難,呢類模型都唔難砌!!

      刪除
  4. 我見網購有三代同堂家庭過新年lego,幾盞鬼架!

    回覆刪除
    回覆
    1. lego比較認真,要放些心機時間砌,砌成都同樣有滿足感~~~

      刪除
  5. 其實疫情仍未回落,還是少出街,還要口罩不離口>_<如果比我砌模型商舖,我會選小型超級市場,有好多食物罐頭等等,好豐富^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,未回落,時多時少,所以都好難預測幾時才不用戴口罩...
      如果有小型超巿模型相信會幾有趣,雜項貨品要做得很精細...

      刪除
  6. 回覆
    1. 跟你當地影開的模型差好遠...........

      刪除
  7. 模型少玩D,多數玩拼圖。

    回覆刪除
  8. 砌商舖模型都幾新鮮,冇lego咁貴就好抵玩。
    以前有位在美國的親戚,空郵寄了一大盒lego給小女,我唯有常常教她去砌,都可以砌到很多樣的東西,砂屋砌船砌飛機都可以。

    回覆刪除
    回覆
    1. 砌商舖是這種小型模型的賣點,雖然話經濟但又唔太記得買了幾多錢,我平平哋買間便利店玩玩......哈哈哈
      lego較多元化,可以砌出各樣東西,小朋友時代都好興玩lego,相比現在沒有砌出太多東西,只是憑自己創意砌出不同形狀的東西~~~

      刪除