2020年10月14日 星期三

疫巿奇葩...

一向都幾喜歡住宅樓下就是一些街巿或者菜檔,買食物都應該幾方便,但有時又會諗諗如果街巿菜檔打理不好,會惹很多老鼠蟑螂,到時樓上住宅都幾頭痕~~所以現在買食物都迫住去超巿,雖然超巿貨品一般都比較貴,但地方逛得舒適兼且貨品任你摷,任你揀,暫時自己又唔需要買太多而且就腳......

近排城中熱話就是連超巿都要向政府申請補貼,初時聽都已經想講句唔係呀!!至於超巿拿了補貼後就話會回饋市民,抽獎,領現金券...方法好唔實際,而且未必人人都受惠~~而事實上疫情期間,反而覺得超巿仲好生意,都有很多人怕去街巿唔衛生而轉去超巿買東西,曾幾何時還有些人去超巿掙米掙廁紙掙到斷晒貨...

查實無論有冇疫情超巿在收工時段都有人排長龍畀錢,我就近這間已經算唔係旺區的超巿,但顧客都唔少...

唔怪之得,有錢的就越有錢,基層的就越基層,森伯當然係基層果part啦~~~~


30 則留言:

  1. 街市、超巿購物各有優劣,現在街市使用八達通不算普遍,所以我在超巿購物較多,好不喜歡銀包儲存輔幣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實對於我來講,用錢或用八達隆都冇所謂,不過用錢會較好,因為時時八達通都好快用完錢又要入...
      舊街巿有衛生問題,新型街市就好好多~~

      刪除
  2. 生意人都係唯利是圖,點會放過任何揾錢機會呢!

    貨比三家,點度抵買就去邊度買,行遠啲當運動,一舉兩得。

    全球1%富人掌握住82%財富,唔恨得太多。不用奢侈,我只要平淡健康過埋呢一世就已經好幸福喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前有人講無奸不成商,想賺大錢的確要各出其招,賺得就賺,攞得就攞...

      基本上都好少比價錢,若然覺得太貴就唔買~~

      始終世界上大富的人比較少,情況都合理!!!財富少佔大多數,都毋須太著緊,因為有好多好多的人陪你嘛~~~

      刪除
    2. 超市有老人咭每周三買某些平價牌子嘢會有折頭,呢個好措施都好愛護老人。讚!

      有某信用咭每月有三次喺超市買嘢有92折,所以,條龍特長。

      我唔想同老鼠曱甴同居,唔要附近有街市同食肆,寧願晒多啲腳骨力。不過,都畀曱甴侵襲,要放毒餌捕殺。平時,天黑前大樓向內嘅厨厠窗口要關閉。大門每隔2周要噴殺虫水。

      刪除
    3. 如果仲未有老人咭的人都冇呢個優惠...特定信用卡都唔係個個有啦~~其實有自助付款機已經減少了人龍,不過我去的時段都仲幾多人!!我諗下晝兩三點超巿會比較少人~~

      初時搬入去真係幾多小曱甴,一到晚上就在廚房暴動,後來唔知係咪真,有檐蛇小隊來幫手,現在班曱甴大軍就唔見......自此當檐蛇係居家救星,唔再怕檐蛇仲森存感激~~如果你家居有小強,都試吓捉兩三條檐蛇入屋,可能都有用,況且檐蛇係益蟲唔會太多滋擾~~

      刪除
    4. 今次真係捉蟲喇!

      唔會啦!都係每年硬闖一次。我有方法滅絕咗班偷渡客。

      刪除
    5. 唔係叫你成日捉,訓唔著先去捉喇……XD

      點滅絕?!!教吓森伯……

      刪除
    6. 分享吓我個人經歷:

      封路
      晚黑時班妖孽出巡,會喺窗口(厨厠天井)、坑渠、大門走入黎,咁晚黑6時要閂窗,向大街嘅窗唔使。大清早仲係黑嗎嗎時都唔好開嗰啲窗。渠要用膠紙封閉。我後來才醒覺百密一疏,無理到大門,就算黐咗防塵封條都照入,一定要每隔2周噴少許殺蟲水,保住天下第一關。

      施毒
      入咗境嘅就要施降頭,喺小強行走路線放上『蟲蟻淨』,就屍骸遍野,約2周後全軍覆沒。

      仙氣森哥身邊有成群檐蛇瑞獸圍繞把關,用唔著我嘅民間秘方啦!

      原來,家務都有好多難題要應付,需要高度智慧和洞察力,永不言敗嘅精神,一點都唔容易。

      森哥有咩已克服咗嘅深刻經驗?

      刪除
    7. 多謝你分享滅蟲經驗~~

      封路的同時又會令屋內的人好侷促,冬天都OK,夏天就好難忍,因要閂所有門窗,太冇可能,渠口位真係要封,但冇可能成日封住,否則有等如冇……之前我們也試過用曱甴粉,但治不太久時間又復萌,而殺蟲水都係止一段少時間,長久就唔得~~

      哈哈哈…第一次聽檐蛇係瑞獸,唔怪得某隻安宮牛黃丸個盒用類似檐蛇的圖案,原來可以驅走害蟲,病害等…

      之前一直都係冇咩對策對付班曱甴大軍,後來又不知不覺冇乜,但檐蛇又發現多了,估計係檐蛇幫了一大忙,而且檐蛇唔會主動滋擾人,而且佢哋唔需要活捉,有一兩次見佢哋在窗邊眼望望,後來很快速竄入來…佢哋可能會吃小型曱甴,至於大型曱甴就未知得唔得~~

      森伯有咩已克服經驗?!!真係要諗諗喎~~~~

      刪除
    8. 唔使全部窗都閂晒,淨係閂厨房、厠所窗,睡房和客廳窗可以開。不過,飯廳個窗如果近住厨房都要閂,因為,佢會喺人哋厨房沿外牆爬入你屋。夏天晚黑開冷氣都要閂窗。怕有雨落都要閂窗瞓。日頭有光時全部窗可以打開,因為曱甴怕陽光,只會晚黑出黎。我唔覺得閂窗有咩問題喎!

      我渠口入唔到,冇封架。有啲結構係要封架。

      『之前我們也試過用曱甴粉,但治不太久時間又復萌』,因為冇封關,屋內已經殺死晒,有新血從外走入森屋嘛!

      我每2周都要對大門底部噴1次殺蟲水,行事日歷已設定咗提醒我保住呢度防禦線。

      做人唔可太懶惰,有啲事情係要做嘅。

      可以戰勝地表最強嘅,呢次成功令我好開心。

      森哥太聰明,唔覺得一般人認為困難嘅家務係問題,諗唔到係正常嘅!

      刪除
    9. 恕森伯個人好直,你咁做法係搵自己笨,噴完殺蟲藥就連自己和家人都侷埋一份,如果你喜歡用殺蟲水的話,我試過一隻幾好,冇味而對人和寵物(溫血動物)無害~~

      有時轉天氣都有些飛曱甴會擅闖民居,封晒窗或渠都冇用,飛來的曱甴又可能生得一竇竇BB,有時感覺曱甴真係野火燒不盡,春風吹又生...忽然森伯好有文采!!!!

      做人唔可太懶惰,有啲事情係要做嘅>>>>>>>呢句一爺講得好啱,要做好件事真係唔好懶,睇嚟一爺開竅,半夜唔好再咁懶,都要活捉一兩條檐蛇頂住先......XXD!!試下都好,又唔駛錢合你的慳錢原則~~

      能成功就最好,森伯聰明就唔講得,係難得糊塗果類人啫!!!邊有一爺咁多計仔諗~~

      刪除
    10. 記得你有篇文章講過。

      飛嘅好大隻,易於擊斃。不過,現住處從未出現過。

      我覺得森哥文質彬彬喎!

      點都硬推檐蛇,死心不息。哈哈!

      刪除
    11. 你好記性,反而我唔記得有篇網誌講過~~

      飛曱甴感到熱處便會飛去,其實幾難擊斃,翻風天就會出現...

      咁你又冇估錯,正常來講森伯都係文質彬彬嗰類~~~

      冇硬推只不過講檐蛇是益蟲的原因啫~~

      刪除
    12. 森哥太多情人要記掛,呢啲唔記得都冇乜問題啦!
      水蟻、蜜蜂、蛾姐就有入屋。
      唔正常時,釋放狂野森哥時都係同情人休會啦!我見唔到呢一面。
      森哥兼任銷售部主管負責推銷,能者多勞。

      刪除
    13. 唔關情人太多的事,只不過老人痴呆開始發作啫~~

      水蟻未見過,我們住近山,見過一隻淺綠色的小蟬停在窗邊,淺綠色透明翼好靚!!

      正常一面多數在人家面前扮文質彬彬,森底裡係魯粗一個~~好大反差!!!

      我都想能者多勞,不過人老了都冇咁好精力喇~~~~

      刪除
  3. 買菜會去街市,其他多光顧超市或網購。
    利字當頭,商人金玉良言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在網購真係幾流行,聽人講過買日用品都會依賴上網~~~

      對營商者而言,賺到錢,搵到錢就係真理......

      刪除
  4. 我讚成所有街市轉用八達通交易,不用實體現金,兩間超市今年都賺左吾少﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我唔係好贊成,八達通唔揀自動增值就只有不斷入錢,好麻煩~~
      啲人話疫情中的超巿肥過肥仔嘜~~~~

      刪除
  5. 街市的魚、肉、蔬菜比較新鮮與多種多樣;超市購物則比較自由自在。
    因應需要,都會兩面都去幫趁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樣係真呀,超巿太多包裝嘢,好唔環保,若然高級超巿仲樣樣新鮮食材都包裝好晒...
      正如你話,因應需要喇!

      刪除
  6. 咪係囉,越有錢的就越有錢,都係收刮基層的人的錢來的!呢間真係好離譜,疫情開始時,見到佢賣開的洗衣液,未疫情56.9.期情價86.9!貴左30蚊!真係好離譜,真係PK!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港有時勝在買東西方便,東家唔買可以買西家,我認為一家伴著很多港人成長的超巿,當真正艱難時,是應該發揮共渡時艱的精神!!你講的洗衣液又幾離譜,唔減價不特止,反而仲要加咁多............

      刪除
    2. 係啊,仲係大集團,搵左香港人咁多錢,又要政府咁多資助,仲要加價,真係好離譜!

      刪除
    3. 通常大集團式經營都係食水深,賺取無極限...仲話什麼共渡時艱,有很多人都唔覺得~~~~

      刪除
  7. 我比較喜歡在街市買餸,一來價平、二來新鮮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得街巿無可否認係多選擇,而且唔會買埋太多包裝物料回家,都唔錯~~

      刪除