2020年7月1日 星期三

炎炎夏日,耆英隨想…

端午節過後,漫長的炎夏正式開始,其實暑天都一早開始了,又代表著雨季風季的來臨,想想都很久沒有見過雨景,早前都有個令星期落雨,不過就唔算太長,若然香港人只靠本地的雨水過活,相信水價比樓價貴幾倍


呢排都有幾多天聞現象出現,早前有人影到雙彩虹、又有人見天空出現火彩虹(據講有七種顏色的雲彩),上周又有日蝕又唔察覺,無論怎樣,天朗氣清的晴空已經相當舒服,不過一到正午就熱到七彩~~~唔知各位的博友們,在以上的種種香港天聞奇觀中又有冇親眼睇過?!

所以一向都對天時暑熱麻麻地,尤其香港天熱又濕又侷,若然不是間中有冷氣,相信夏季都不易熬過,不過凡事都總有兩面睇,正所謂:等森伯吟一吟首詩先……春有百花秋有月;夏有涼風冬有雪……即是無論什麼季節,都總有些地方係你值得欣賞~~


經過一場過雲雨後,路上的花花葉葉都顯得特別翠綠,賞花賞草都唔一定要到公園、花展之類…..就算生長在路旁的植物也同樣吸引……

適逢今天出Blog是回歸日,在過去一年香港都發生很多事,感想當然有很多,不知大家又有沒有特別感受,有的都可以留言講講

28 則留言:

  1. 點止雙彩虹,水龍捲都有。
    希望香港回復平穩,香港人安康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來又有水龍捲,呢樣又唔知…
      我相信見到呢年來的市道及經濟,人人都有這個願望~~~

      刪除
  2. 早幾個星期前已聽見蟬鳴,意味盛夏偷偷黎咗。
    最近可以望到極遠處,即係我最愛嘅乾淨空氣,能呼吸咁清新空氣好難得,疫情過後又打回原形。
    唔怕熱、唔怕凍,最怕濕濕立立嘅回南天,石屎牆怕到喊晒咁出水。

    炎夏冲凍水凉好舒服,食凍嘢消暑。前天文台長夏天都唔開冷氣瞓。

    賞花賞草賞森哥,唔係打賞係欣賞,窮根未斷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在四月已經感到天氣有點熱,我嗰區啲蟬可能未瞓醒,未聽到蟬鳴,或者鳴咗森伯撞聾聽唔到……

      望到極遠處?!!……你上咗太空~~哈哈。近排好多人都選擇去郊遊,目的都係吸吓新鮮空氣~~

      你講起回南天我都好怕,好似近呢幾年個回南天好似短了,唔覺得濕濕立立出晒水……

      夏天最好係食多啲水果,西瓜易買又消暑…

      條窮根已經植入森伯的生活中,習慣了~~~

      刪除
    2. 燥底森有工作同感情困擾?心亂如麻,冇法靜聽蟬鳴。

      極遠處係喺港島能清晰望到獅子山,汙槽空氣會好矇矓。

      除咗水果,我會煲定蕃薯糖水、雜豆糖水,雪凍黎食,蕃薯、豆類有益身心,因餐後個腦立令我要食甜嘢才滿足,不能違令,可能,平時只有醃餸時四餐才加一、二羹砂糖太少,唔通係血糖低!

      植入即後加,原來,森哥含住金塊出世,後來家道中落,經歷高低潮絕不簡單,森哥好堅強,令人佩服。

      刪除
    3. 你諗多咗……森伯只係冇理會有否蟬聲,不過暫時都未聽到~~你可能住在半山區,樹木林蔭,蟬鳴特別清楚~~~

      通常呢個時候見到矇矓多數煙霞,同氣壓的問題有關,會快打風~~

      現在的人好少煲糖水,大都怕甜…夏天消暑品除了瓜果之外,仲會整森伯的至愛…椰汁凍糕~~如果去飲茶都必定叫…
      如果你不需要擔心血糖問題,食些糖都冇乜所謂~~

      你是編劇?!...定睇得韓劇多呢?!!人生邊有咁戲劇性,只因森伯一路都係窮等人家,才可以習慣到貧困的生活,唔需要佩服……

      刪除
    4. 綠化做得好就有得聽啦!森哥嗰區以前都係郊野,因早期規劃唔恰當,已變成石屎森林。

      煙霞、氣壓、打風咁了解天氣,高森莫測,好有學識喎!

      [現在的人好少煲糖水,大都怕甜…] 原來我好古老,好落後,不過,我喜歡嘅,同時代脫節又無妨喎!因為我係為自己而活,唔會畀潮流牽著我走。外食冇得講,自己煲可以控制甜度。生果嘅高果糖都有機會危害健康啦!荔枝病……

      椰汁凍糕諗起過年喎!食團年飯都有人整馬豆椰汁糕,添加人情味。

      [如果你不需要擔心血糖問題,食些糖都冇乜所謂~~] 托斷食福,我條腰瘦咗,血壓又低到9X,應該冇老人三高問題。所以,要試新嘢,培養好習慣,堅定不移。

      啲網友都話我係編劇,後生時我最怕作文呢!人生變幻莫測。

      我都要佩服森哥,挨得住十世窮人,好了不起。

      刪除
    5. 蟬鳴聽到與否都冇咩所謂,森伯住市區,現在石屎森林想在住的地方有點點綠意都唔易,所以家裡種些盆栽,以前有幾盆,現在只剩一盆水種,有時環境不合好易枯,公司有冷氣就種得好少少,不過打理都要些時間……

      幾廿歲人,生活上或多或少都識些少知識,又唔係咩學識,每個人都曉!

      過年你們食椰汁凍糕?!…你們邊鼠鄉下,過年已經凍到飛起,仲可以食凍糕……不過森伯過年都會諗起芒果布甸,以前有親戚整過食過,雖然無厘頭,都印象難忘……哈哈

      你的血壓咁低,正常咩?……你向編劇方向發展下嘛!

      窮都唔緊要,做人思維正面少少,咁就可以與貧窮同行,有時買野慳番一兩毫子又會樂上半天,儲夠一個月買到個菠蘿包,又可以當食個豐富早餐,呢D就叫貧人的樂趣,你們D有錢人唔明…

      刪除
    6. 怕惹蚊。水種植物濕氣太重,會搞到啲牆身發霉生卜泥。唔啱我。

      芒果布甸諗起公司同事中毒,指甲發紫,嚴重到留院,因為用咗有三門氏菌嘅生雞蛋整。上大陸工厰做嘢要過夜,夜晚生活太苦悶,有個同事自己整咗甜品同大家分享解悶,果次我剛好沒有喺大陸厰,逃過一劫。佢變咗禁食。哈哈!

      我都曾經懷疑過會有病,原來健康都會咁低,良好運動和營養飲食習慣合成,達到運動員級數,我引已為傲,堅持keep fit。

      電視劇嘅精彩情節我又諗唔到,都係諗到啲老土劇情,唔掂喎!

      森哥正面又樂觀,我要向你學習,等我開心啲。

      刪除
    7. 室內植物可以吸收家居壞氣體,而且眼睛對電子產品多,睇睇綠色也好,水種植物用一個細長杯也能種得好好,杯內放些小石春,只要有水浸過根部便可生長…

      你公司的芒果布甸懸案,福爾摩森會從陰謀論調查……第一,爭寵陰謀,同事唔底得一爺受老細欣賞,所以用毒布甸毒你……第二,桃色陰謀,有人因怨恨情仇,整個毒布甸你嘆吓……第三,可能一爺把口平時得罪同事多,稱呼人少招致毒布甸之禍,呢點最有可能…XXD
      最後一爺又好彩冇返工,避過一劫~

      你可算骨骼精奇,你講的血壓係上壓定下壓?!

      我自己都不斷學習中……

      刪除
    8. 壞氣體:森哥兜個圈話我放P,我承認我會多食纖維,世事有得必有失,做人要作出明智嘅選擇,獨居老人健康事大、放P事少。

      窗外群山環抱,綠色植物多到睇唔晒(晒命),好好利用美麗嘅大自然。

      森哥都想做編劇,懸案兇手點解唔等我第二日返上大陸才整布甸畀我食呢?

      血壓9X/6X 心率6X。森哥唔好抹殺我嘅功勞,骨骼精奇係天生,呢個成績係靠後天嘅付出,充滿汗水和勞力,挨餓二日,結合精心安排嘅營養餐單,缺一不可。

      刪除
    9. 我諗在一爺兄的腦中只得屎、尿、屁……一爺兄幾廿歲個思想好小朋友~~室內的油漆、地氈地板等都會釋放很多有害氣體,無論家居有小孩,老人家或成年人都好易長時間吸入這些有害氣體,種些大葉植物有助吸這些害氣……

      呢單案件懸就懸在點解唔等埋你在場先下毒手呢??第一可能根本唔知你唔
      返,第二又可能良心發現,要即場毀滅証據,就唯有自己哽埋,頂多踎吓廁所,都估唔到要入院咁大鑊…

      血壓9X/6X 心率6X………血壓真係好少咁低,既然咁辛苦保持身體,要繼續下去~~如果比森伯要挨餓二日,第三日好似放監食返夠本~~

      刪除
    10. 係喎!行偏咗添!斯文森哥覺得太核突。
      住咗十幾年都仲有。
      繼續編啦好好睇喎!
      我一心只係想踢走36吋肥腰,離病痛更遠,冇諗過呢堆數字會咁。
      唔係連續兩日。 唔會喺第二日早/午餐想食好多,反而係晚餐後好想摷嘢食。

      刪除
    11. 斯文森哥覺得太核突……你又講得啱呀!!!斯斯文文的森伯平時好少講呢啲~~~

      植物除了可吸穢氣,日間可放出氧氣,唔駛落公園都有新鮮空氣……
      我自己都覺得呢單懸案好好睇,日後一爺兄多報料,多啲創作題材~~~
      你都好…第二晚才摷嘢食,森伯可能時時刻刻摷嘢食……

      刪除
  3. 我易出汗,香港的夏天又濕又焗,叫我有點難受。
    希望可以早日除下口罩⋯⋯
    希望社會早日回復既有秩序,大家過些安樂日子⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信香港的夏季一般人都認為唔易受,尤其烈日當空的日子~~

      係呀,夏天又熱又侷,兼且要戴口罩都幾辛苦…
      相信呢個是很多港人的願望!!!!

      刪除
  4. 過去的一年,真是讓人很心痛,只希望如今一切都會過去,明天會更好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗好多人過去一年都完全感受到這種痛傷,不過風雨過後,寄望迎面而來是些安定的環境,平靜的日子…

      刪除
  5. 夏天食西瓜真係好消暑,凍嘅食物或飲品簡直係一流。

    回覆刪除
    回覆
    1. 正確,所以夏季多水果,偶爾會整杯西瓜汁,梨汁飲飲,勝在夠消暑!

      刪除
  6. 講起吃西瓜,忽然想起小學時,老師說了一個關於葉天士醫生的故事:有一個咳嗽不停,病得很深的病人來求醫,葉天士沒有開藥方,只叫他回去買很多西瓜,放在船上,駛出江心,天天就只吃西瓜。 後來病人回來道謝,他竟然因此而痊癒,活過來了。
    對於天氣,若果太冷或者太熱,我都不喜歡哩 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 又未聽過西瓜可以治咳嗽,故事中有冇解釋當中的原因?!!...夏天悶熱,的確有時食些消暑的水果真的可以除煩熱,可能一些熱症可以幫上忙,正所謂不時不食,夏季是食瓜瓜果果最適合不過,所以夏季間中都會加入果乾做餸,菜瓜類就唔少得……
      香港現在好一些,凍的日子都唔太凍,所以基本上都OK…

      刪除
    2. 葉天士醫生有很多醫療故事在民間流傳,這個是由一位老學究的老師說的,可信性很高。當中的道理當然是有的。有機會時再說。

      刪除
    3. 聽你所講又覺得這書內容應該唔錯,有時一些民間的治病偏方都真正能用得著…
      或者你有機會寫篇有關的網誌,等我們可以從中學到一些……

      刪除
  7. 香港各區都會設置一些花壇,種植著各種植物,好像:大紅花、軟枝黃蟬、夾竹桃等...
    如果是夾竹桃,那麼千萬不要走近去觀看,這種花葉都有較重的毒性。曾經有女孩子為了和花朵合照,靠得太近,因此臉上皮膚受了傷害,幸好可以復原。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在市區都做了很多綠化工作,都尚算唔錯…有些花都開得好靚,有日車途經過隧道口,見到有類似黃色串串金的樹,相當茂盛很美,若果不是在路口邊肯定惹來很多人來拍攝,不過得幾棵又唔知有冇影友感興趣~~

      很多植物只宜遠觀,都好少行太近……

      刪除
  8. 春有百花秋有月 夏有涼風冬有雪
    若無閒事掛心頭 便是人間好時節

    回覆刪除