2020年7月8日 星期三

積少成多…


時至今日,相信都有很多用電子錢包去付款的渠道,感覺都應該方便,但會否普及就不得而知,記得曾經看過篇報導,越用得多這種電子貨幣,他們的理財能力就會越差,因為他們會不知不覺用多了錢,結果就需要貸款渡日……

對於森伯伯D古代人來講,理財方式全用電子化,相信都冇咩可能, 好怕就係電子失靈,交易記錄唔可靠,就好似最簡單的發達隆,有時都冇計過嘟了幾多次,講真唔會常用,但就時時要入錢,奇就奇在D錢咁快用完?!!......所以電子交易唔太穩陣,更何況咩電話理財,電子銀行之類……


用返現金交易最穩陣,之不過就會製做太多神砂,搞到森伯伯可以升呢做神砂王子,現在神砂都好少用得著,有些舖頭都會用,尤其某些店舖的標價仲用XX.90 / XXX.90果類,唔明點解唔減$0.90,或者加多$0.10,化整數就好計……

毫子森伯都照收,積少成多嘛,至緊要就係森伯個褲袋夠大夠實淨,唔怕袋穿隆~~

36 則留言:

  1. 我呢邊都仲好興用現金。聽講話啲人係想保護私隱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 私隱問題漏了講,感到在線上打資料唔安全,非必要都唔會選呢個方法交易……

      刪除
  2. 我喺呢方面了解唔深,唔夠精明,唔熟悉如何保障自己啲錢嘅安全,好怕會畀人騙錢,冇用電子貨幣。

    收得神沙嘅舖頭大多數都可用發達通或轆信用卡,我都唔用現金,所以,得番十個、八個一毫、兩毫、伍毫咁上下。

    散紙搭巴士時用咗佢。

    森哥冇記賬!咁就唔知啲錢喺邊方面大洗咗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 所謂的電子交易唔熟唔做,都唔熟知點敢隨便用,不過最緊要係有冇呢個需要……綱上買東西,多數選擇線下付款……

      諗住找得神砂的消費,基本上都唔會用信用卡付款,除非專程去公司shopping才會……

      可能遲些毫子都唔會用~~毫子對我來講好少機會用到,所以儲埋!!!

      我以前都有試過記賬,但又未必次次都有恆心做記錄,結果都放棄了……基本上森伯好少用”發逹隆”洗大咗…………

      刪除
    2. 網上買嘢有時我都會用信用卡支付,好似超市、買機票,其它唔可靠嘅就貨到付現金。財到光棍手,一去冇回頭,真係駟馬難追。

      轆卡後我會keep住啲單據,有空就上網check數。有啲有send個短訊去你個電話有呢單交易,我又唔識點設定。

      所以,推出電子貨幣個機構應該拍片教人點用同要留意地方,唔好等人矇查查。

      刪除
    3. 網上付款的渠道多了,在網上行騙的機會都多了,好似之前有人話在網上購買口罩,錢就一早付了,結果口罩就遲遲未收到……為何咁容易就被騙,就因為有時在線上買賣東西方便了,少了戒心…所以事事都要睇清楚~~~

      你講的電話有冇交易通知,是否要申請電話理財之類?!!......你就穩陣,我沒有設個地方去保留所有單據,隔一段時間就唔知去咗邊…….你做電子貨幣個老闆就會咁做,有損失的都是你自己問題~~~~

      刪除
    4. 講開電話理財,咁森哥有冇用繳費聆呢?我用咗好耐,好鬼方便。

      電話理財好似喺開支票戶口時間銀行就幫你一起開埋,當時冇咩功能,我都冇用過,後來才有網上戶口。

      但轉數快我都冇開通,又係驚畀人拎到我個電話後會好易轉走我啲血汗。

      刪除
    5. 繳費靈PPS我都有用,暫時都OK幾好……
      至於你話電話銀行或電子銀行,冇打算申請所以都冇理喇~~
      你有需要整個網上戶口,有時處理你啲股票投資都會好方便,你知你啲股票上上落落,億億聲……哈哈哈

      逢親越簡單,越方便都會諗諗,唔識用盞奶嘢~~~~

      刪除
    6. 以前要大額付款才轆卡,依家,喺超市買$3蚊雞嘢我都照轆。

      刪除
    7. 咁森伯又冇咁豪……收銀時時排長龍,3蚊雞都轆,畀人眼睥睥,直接畀散紙佢好過!!

      刪除
    8. 啲卡都係嘟架,唔使再簽名,我計過,時間同你摷錢到找錢或電話畀錢差唔多咋!

      超市有自助畀銀櫃臺,唔使點等,快好多,自己做埋收銀工作都值得。森哥有冇試過?

      刪除
    9. 你講嘅信用卡是否類似銀聯卡?!!…
      森伯去開超市又甚少買幾蚊雞嘢,多數用發達隆找數,信用卡最主要帶出街傍身,唔夠現金可以用……

      自動收銀櫃台,見人用,但自己未玩過,因為森伯去超市除了買嘢,仲有例行工作,就係增值發達隆……

      刪除
    10. 信用卡以前用磁帶,後來轉咗晶片, 嵌入式 晶片個樣同手機Sim咭一樣, 眼仔碌碌森哥應該睇到。

      有咗呢塊晶片後就加入嘟卡功能,佢叫 Paywave,個符號好似手機上Wifi幾條弧線發射咁樣。

      我師奶仔上身為咗貪信用卡積分嘛!不過,驚跌咭冇將伯通綁上信用卡自動增值,咁樣好似開咗條水喉會大出血,都係麻煩少少自己增值安全啲。


      刪除
    11. 基本上信用卡多數係最新款,因為銀行主動幫你更新,就算更新幾多新功能,森伯都唔會用太多,尤其普通買些東西……

      我好少儲積分,以現金回贈代替積分,因為費事傷腦筋~~至於你話自動增值就唔好搞森伯,分分鐘多了筆數要追查都有排查~~~

      刪除
  3. 電子貨幣普及
    理財能力升呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 電子貨幣落入森伯手中變咗唔普及……

      刪除
  4. 我比較喜歡使用電子貨幣,貪方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 電子貨幣勝在方便,唔好處是有機會用唔到…
      我就遇過這個情形,結果都要付現金~~~~

      刪除
  5. 除左去街市買餸,平日好少用硬幣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,除了買東西,真係很少會用到硬幣~~~

      刪除
  6. 現金同電子消費都會用,但銀行的電子理財就暫不會用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也是,太過煩複的交易程序都係少用為好,唔識用就攪到一鑊粥~~~

      刪除
  7. 超市很歡迎顧客付零錢和硬幣。用八達通也是一個方便的付款方法。
    對於手機付款我就沒有什麼信心。
    有時為了減少袋中的零碎神砂,我會在百元現鈔之外,付上零錢尾數,收的找贖都是整數,零錢就會減少。這樣讓買賣雙方都減少了零數上的麻煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常都是超市或者連鎖商舖才歡迎零錢散紙,如街市搭的士就未必有找…

      你的方法也不錯,不過買嘢前都要帶備些散紙才方便找贖,我也喜歡這方法,不過就少機會碰到這樣情況…

      手機付款類似八達隆,相信唔會用,不想樣樣事依賴手機,忽然遺失了,都會幾麻煩……

      刪除
    2. 有些的士司機很公道、很老實,不會隨便收小費,早早就把尾數拿給你。所以要說明不收尾數,大家安樂。
      那麼多年來我見過很多很好的的士司機。故意兜路的司機屬少數。
      當然,如非必要,去長途都是乘搭公共交通工具啦,我都是慳家。

      刪除
    3. 都有遇過好同差嘅的士司機,不過搭的士基本上都預了他們不找贖散紙,有些會找的算公道,不過我遇到的十居其九都唔會……

      對呀,的士都算常用,不過現階段的疫情下都會少搭,好似話他們的士業界又會申請加價,現在的士嘅經營都幾困難……

      刪除
    4. 哈哈,都係阿森少似闊少,所以D的士大佬都唔會找的散紙畀你了。
      可能佢哋驚我告佢唔找贖尾數,所以不敢不畀。也有可能講起上嚟幾好傾,他們總是不想收我畀D貼士。
      的士若是拒載、兜路、唔肯找贖,都算犯法。近日疫情的士生意真係幾冷清。

      刪除
    5. 哈哈,秋葉見笑~~森伯伯本身寒酸樣,又怎會似闊少咁巴閉……至於秋葉就唔同,一面正氣眼神銳利,相信的士司機都唔敢唔老實……

      有時亦可能現在少散紙用來找贖,不找也不會怪他們吧~~

      時勢關係各行各業都冇辦法,都係希望早日捱過經濟寒冬……

      刪除
    6. 我也想自己是眼神銳利,可惜我自己是個大近視。
      可能我個樣很寒酸,他們不忍心收我的小費吧。
      但如果我先說收個整數,他們都會樂於不收零頭小數的。

      刪除
    7. 邊個話大近視唔可以眼神銳利?!……我諗司機見秋葉友善,都唔會多收小費~~有時遇到有些司機大佬都幾好傾,上車講到落車~~

      你講樂於不收小數,可能你搭長途車司機才這樣做~~

      刪除
    8. 我都唔係次次都同司機傾偈的,不過有時遇到的交通情況,有感而發就會交談起來。搭長途較少啦,無論長途短途,只要我一拿出錢來,說出:找回幾多就得啦。他們都很樂意收小費的。
      話時話,由去年6月起,什麼車我都少搭了。早幾日想乘車去遠d,點知疫情又湧起第二波,唉,出外的心又淡了。

      刪除
    9. 森伯都唔會主動傾喇,係啲司機傾開先傾……
      現在的士費的零頭毫子都預了他們不找回,通常有毫子收得最多係買東西時……

      刪除
    10. 男人之家,可能唔好意思下下畀硬幣付款,所以去街市或者超市購物,次次都係畀紙幣,於是收回的硬幣越來越多。
      如果我看到大小硬幣越來越多時,我就會主動使出去。周而復始。

      刪除
    11. 都唔係唔想收硬幣,最主要想唱散些大碼銀紙,有時十元二十元紙幣比較好用,不過最近物價高了,就算百元紙幣,都可以當散紙,買一兩樣東西就用了~~哈哈

      刪除
  8. 時代在進步,今時今日真係多是用電子交易,特別係大陸,買棵蔥都用微信支付,乾淨好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講國內都好早推行電子化,但是否個個人都能夠懂得用呢?!……
      哈哈哈,買棵蒽都用微信付款又幾好笑……

      刪除