2020年7月22日 星期三

換車仔...

相信有睇開森博的友好都知,森伯係屬於文初時代的人...XXD,一些舊有的玩意好似只存在於森伯的古老年代,就好似以前買東西,換購呢種行銷手法都好興~~例如:買牙膏換套杯、買洗潔精就換餐具等等

時至今日,雖然換購這玩意都少了,但偶爾都見到有些商品會贈送什麼,或換購什麼...相比以前應該會欠缺一點吸引......

好可能都要睇睇所換購的是什麼,就好似近排某間超市的換購車仔,都好似幾踴躍~~
本來森伯幾廿歲,思維又接近古稀之年,都冇諗住換車仔,但見到有幾部甲蟲車仔幾靚,便刻意去留意換領日期,已經在換購的第一天下午去買去換,問過都話已經換晒.....吓~~咁快!!我當然唔會走到另一間,冇就算...又估唔到,現在的換購行動都幾踴躍…

記得上世紀有間快餐店,要儲齊咁多隻史落比狗仔,啲人為了去換,買了個漢堡包食到唔食都要掉了,呢次換購都算經典,睇到當時古板的森伯都搖頭嘆息講句......真係世風日下...XXXD


呢架厚得意的甲蟲車仔唔係森伯,是問人借來影影,佢又幾好野換到心頭好~~


森伯就唯有觀賞自己一架靚靚的甲蟲車仔...唔知大家又有冇換到車仔?!!

33 則留言:

  1. 回覆
    1. 要在超市買夠一定價錢的東西,再加$10換購……

      刪除
  2. 講森哥二奶。(以前啲人會叫心愛嘅如相機、汽車嘢做老婆/二奶,因為會日日摸住佢、錫住佢,愛到好似老婆咁。)

    點解唔去多幾間問吓!!!想愛人又含羞、怕人笑唔敢表白,正一怕醜仔,咁樣會永遠單身,臨老有個伴好啲。

    超市物價太貴,個換領期已過我都未儲夠印花。所以,我會送啲印花畀相熟嘅看更阿嬋,佢退休後;就喺收銀處直接問人要唔要。

    有次我去超市買嘢,見後面個人用手拎住好多嘢好似想跌出黎,佢冇攞超市嘅膠籃/車仔,咪將我啲嘢撥前騰空位置畀佢放囉,喺我畀完錢執緊嘢入個袋時,個收銀問佢有冇易賞錢, 佢叫我儲埋佢啲積分,我咁有禮貌當然會講聲多謝啦!呢次叫好人有好報,多做好事都好嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 把至愛物件比喻為老婆二奶,森伯識解!!……你諗得多咗,車仔見靚才儲起,冇就算…如你咁講,森伯真係成屋老婆同二奶,三四五六奶……

      怕醜仔……你呢個比喻好唔得~~唔會去第二間,冇就算,又唔係免費~~

      儲印花呢樣冇玩過,多數換廚具或餐具,興趣不大!需要的就一早買了,不需等換購,聽你咁講…你個銀包仔都有十個八個印花仔喎~~森伯真係某留意,近排有咩換呀?!

      咪好,做些好事真係會有好的回報,能夠幫助別人係好事!!如果對森伯伯來講,積分都係冇咩用……

      刪除
    2. 森王子後宮佳麗三百。

      唔係怕醜仔,咁呢個舉動顯得森哥嘅高傲。

      喺收銀處收到印花就立即送畀人,無人要就唔小心留低喺超市嘅當眼處,等好心人領養阿花,所以,銀包係冇印花,而且,我呢啲窮人好少去超市買貴嘢,係買米、油、罐頭魚超過$60才有印花,一年才有十個八個印花。

      積分換錢, 雞碎咁多,疊水森哥唔在乎啦!

      刪除
    3. 後宮佳麗三百又冇咁多,頂多二百九十九~~~哈哈

      森伯細個真係怕醜仔一名,唔似一爺兄大方得體,交遊廣闊,面皮仲要幾……見得人~~大帥哥一名!!!惹人愛戴~~

      差D以為一爺去到超巿會四處留情,仲擔定凳仔聽艷事,殊不知原來四處留……印花~~

      現在覺得邊一度買野都係貴了,超市買野都係貪就腳,我都不時去特價貨架搜搜有冇0岩買的東西~~

      邊有一爺咁疊水,我覺得儲積分好傷腦筋,寧願要即時現金回贈好過……

      刪除
    4. 胃腔超市 用無名/有名 百達窿 喺超市內有部機登記,畀完錢就拍卡儲分,張賬單上會顯示有幾多分。同佢講用積分畀錢就得。

      八街超市 用2想錢,上易想錢網站填完表,佢會記一大、一細卡畀你,我帶細卡出街,先畀張易想錢卡個收銀員描一描張卡,啲分就儲咗。唔帶卡,嗡個戶口號碼直接輸入機或者描手機2維碼都得。

      白痴仔都識,唔使用腦架,易過借火。森哥覺得用積分好師奶, 斤斤計較 ,貪小便宜,唔想破壞型仔形象。

      我試過喺萬色店買嘢有印花,咁咪好心畀個阿嬋,佢𠵱𠵱哦哦完一輪話唔要,可能佢覺得我係騙子因為個樣衰,咁我行開,佢諗咗一陣又追上黎話都係要。

      依家我會話唔要印花,疫情期間啲人都驚我落毒,中『印花劫』就唔好啦!

      刪除
    5. 證明森伯冇呃你,我對呢類付款方法來賺取優惠真係唔熟悉,最主要自己買的東唔係多,付現金都OK……你真係可以整條片放上youtube教人簽卡,拍卡攞優惠,什麼攞優惠全攻略……

      你講起易賞錢,以前都有同人share用,每次去超市都要帶住,唔記得就由佢,整整吓都唔要,對我來講冇咩太大著數……

      去到超市買野,拎到一包二包,大汗淋漓,都冇咩型佬可言,買完都雞咁腳走人啦……不過森伯又點可以同一爺兄相比,你拎到大包細包,在真皮銀包裡遞張八達隆或易賞錢出來嘟一嘟都型過人,森伯掹車邊都做唔到……

      對於一位太太來講,忽然有個型仔走過來問佢要唔要印花,都第一時間口窒窒,正常嘅…哈哈

      疫情期間唔要印花……乜仲有野換咩呢排?!!

      刪除
    6. 『冇咩太大著數』……都話富貴森唔志在雞碎咁多錢啦!畀人知道係師奶森就笑到面黃。收銀有時收多咗錢(價目牌平過電腦價錢,有清貨貼紙), 我都問佢攞翻,我好師奶架。

      『拎到一包二包』我喜歡用 宜十 個藍黃色膠袋$5/個抵用又噤用。森哥帶咩購物袋呀?

      刪除
    7. 只係證明森伯份人,唔會下下都要著數……
      又唔係驚畀人話師奶森,現今世代個個人都想搵多D優惠著數,人知常情,冇人笑你,反而話你慳得叻,慳得醒……
      我真係冇留意價格牌平過電腦價錢…下次留意!!

      雖然不是即棄,但膠袋始終唔環保…我用一般可跣水的購物袋,森伯潔癖怪,最好易洗易乾…

      刪除
    8. 森哥面皮薄講唔出口,我都要練一排才膽大,因為收銀會叫人去睇價,森哥會怕為咗拾幾蚊而阻著後面排隊顧客,好唔好意思,好似打緊心理戰,但我覺得被人欺騙,要明碼實價、據理力爭。

      跣水料係化學纖維織成,咪即係塑膠囉!

      刪除
    9. 多謝你話森伯的面皮仲好薄,證明仲後生……其實買完東西都有對吓收據,睇吓有否收多了!!道理站在自己那邊當然要爭取到底啦!!

      跣水纖維是種什麼聚脂物,都係膠嗰類,但森伯只係貪佢易洗又快乾,未爛都照用……

      刪除
    10. 森哥有咩護膚心德?

      個袋用上十年八年唔算唔環保喎!以前買啲$10跣水袋用唔夠一年個綫口就爆開,根本承受唔到重量,憑外觀係判定唔到,宜家測試過,並標明可載重量係幾多公斤,質量好好多,仲要係$5個咁抵。

      刪除
    11. 真係冇咩特別護膚心得……

      我都有個用了不久的跣水袋,線口爆了不耐用,還在某間連鎖家品店買,而另一個用了差不多十年,很耐用…買嘢好壞都係碰彩數!!
      呢類環保購物最緊要輕,而且要耐磨耐用……

      刪除
  3. 森伯係屬於文初/武後時代的人...XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你認為森伯係咩年代就咩年代…

      刪除
    2. 你何以見得森伯係文人~~~~

      刪除
    3. 相信有睇開森博的友好都知,森伯係屬於文初時代的人...XXD,

      刪除
    4. 唔好當講笑,係事實……

      刪除
  4. 對,我也留意到車仔很快已經換購。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我只是問了一兩次,但知道換完速度很快,一個上晝就已經冇……

      刪除
  5. 我都知道有很多人喜歡儲車仔,所以有一次在一間賣文具雜品店裡閒逛時,見到有一排排載著多架車仔的玩具,和一種木板(可摺疊)的木象棋,我就立買下來,送給喜歡車仔或是象棋的親戚了。當然我也買了一排黑色水筆,獎勵自己。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講開文具店,雖然現在我用文具的機會不太多,但見到一些大型書局的文具精品部都有興趣逛逛,看看有冇咩有趣發現。

      除了早前上課要顏色筆之外,一般來講畫插圖都已經轉用電腦上色~~秋葉仲會送些禮物給一些親戚們……很難得。

      幾特別,買一排黑色水筆獎勵自己,通常人都會以一些貴重物品來作獎勵,那就證明秋葉講求實用多於價值~~

      刪除
    2. 那次我逛的售賣文具雜品店,好像是專賣“貨尾”,例如一些生產商為定家製造一萬件貨品,通常會製造一萬多件,而多出的就會平價賣給小商戶。
      其實那次我不過是出於好奇而走入去,竟然見到一些又平又靚的車仔和木象棋。

      以前我都會買一些貴重的物品送給姊姊們,現在窮了,很少去買禮物送給別人了。前年只送過車仔和木象棋。記得小時姐姐問我要什麼禮物,我說最想要的是月宮殿畫紙和毛筆。其實都不貴,這已經是很好的禮物。

      刪除
    3. 所以有時逛吓呢類文具精品店,隨時都會發現到一些喜歡的東西,刻意搵可能未必搵到,但隨意走進去睇睇,可能遇到心頭好……

      有時到荃灣,看到有間中南文具店,遠看都有幾層高,可惜現用的文具少了,冇打算去睇…記得好耐以前常常幫襯他們地舖,文具種類多,而且專業,偶爾都見到有些文儀精品……

      你小時就要毛筆同月宮紙…你小時練水墨畫嗎?!

      刪除
    4. 小學時本來一直學水彩畫,後來來了一位國畫老師,他要我們改學水墨山水。
      於是東學西學,唔湯唔水。

      刪除
    5. 小學已經畫水墨山水…天資好高喎,其實小朋友大都係學東學西,反觀現今小朋友,樣樣都要學少少,結果都係冇樣精………

      刪除
  6. 我有同事為左個仔,四圍頻撲先換齊!
    所有儲印花的玩意,我都興趣不大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有些人想儲成套,不過相信都幾難,可能要搵人齊心幫手…
      純粹個人覺得,用印花換購的物品唔吸引…

      刪除
  7. 比較鍾意黃色的甲蟲車。

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃色較為鮮色,睇落醒神啲靚啲……

      刪除