2020年7月15日 星期三

烤多士……

基本上森伯唔太尋求複雜事情,尤其在食方便,越簡單越好,通常平時返工的早餐,求其就算,留待到周末才食個有營早餐~~

呢個悶熱的時節,麵包好多時擺幾日就發霉,所以都要放在雪櫃裡保鮮~~若果有些麵包好似餅乾狀態應該冇咁易發霉,今個早餐就有這種麵包餅乾,正確來講應該是烤多士...


呢款烤多士最主要係幫人清食物,並非自己買~~不過若然喜歡吃香口的食物,呢款烤多士幾啱胃口~~脆口之餘又有點焦香味...即時諗到配個羅宋湯應該幾夾,可能現在肚仔餓餓地,諗到都想食~~

今個早餐我配了一杯黑芝麻飲品,是自己製作~~但配起來都唔錯,搽少許牛油再烘一烘會更好味...

30 則留言:

  1. 我會早一晚煮飯時烚定隻蛋,第二朝就整双層芝士蛋生蕃茄三文治,要烘到芝士熔晒同香脆多士至滋味,冲杯高鈣營養好立克再加隻香蕉。後來,轉咗更有益嘅燕麥片早餐,呢個三文治偶然會做午餐。可能朝朝食燕麥片,所以,我嘅血壓好低都要記佢一功。不過,又話燕麥片可減肥,我就覺得無效囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁森伯又好少食到咁豐富的早餐又蛋又芝士,早餐我都比較吃清一點,我多數用片裝芝士夾在包內蒸熱來食,都好好味~~因為家中唔要焗爐……

      平時唔會食燕麥片,多數整個果糊,或者薯粉,勝在多元化可配搭不同營養~~

      今日新聞有講,你平時食開的罐裝沙甸魚含有水銀成份,多吃會致癌,你都係要小心~~想吸收鈣有很多其他方法……

      刪除
    2. 焗爐用空氣對流傳熱效能好差,焗好耐好晒電,我用平底鑊冇油乾煎慳時慳氣。

      食安防不勝防,森哥仲叫我小心,中咗啦!仲要食正冠軍級人馬三角嘜牌子,因為佢每月有幾日特價$10罐,大大話話食咗有五、六年呀!中毒太森,我要走了,森哥請保重。有日冇覆嘅,沙甸魚殺人事件會見報。森哥要睇化啲,人生終須一別。

      我睇文章話愈大條嘅魚就愈毒,已避開走私藏毒嘅大型魚類如吞拿魚、三文魚,仲諗住細細條沙甸魚會好啲。仲有係深海魚才有奧米加3油,唔食近岸魚會安全啲,即係鹹水魚都有問題,依家睇你好唔好彩食正有汙染嘅海域嘅魚穫。飼養淡水魚都有殺菌兼殺人嘅孔雀石綠,無一倖免。

      要計吓人體可接受嘅鎘中毒份量
      消委會測出罐魚每公斤有0.13mg鎘=130μg。
      我每月食2.1kg沙甸魚,咪食咗 273μg鎘。
      港府話每月每公斤體重可容忍25μg鎘。
      咁我重65kg,咪可承受1625μg鎘。
      仲有好多餘地,咁輕微可接受。

      水銀係大型吞拿魚,我十年前開始唔食。

      父母乜都唔理都超過80歲命,我都算有注重身體健康,我目標係70歲命,因太老嘅身體勁退化,行動唔方便又多病痛,生存係煎熬多過享受,早啲大結局反而係種幸福,生命不在乎長短,曾經開心就夠。

      我會繼續食罐頭沙甸魚,不過會轉食雄雞標牌,因為三角嘜喺疫情期間冇做每月特價,咁我食咗佢,明顯一開罐就飈油,三角嘜都唔覺有滴油,佢仲唔怕商品說明法例,好大膽喺罐上寫明有3700mg奧米加3油和212mg鈣質,咁多油應該係揀過喺冬天最肥美時去捕魚,消委會有驗佢冇超標。

      現今地球,我覺得不食人間煙火才安全,我又唔係可愛小神仙,無可奈何底下我揀低風險嘅黎食,當然窮人都講錢,迫人生活下開心過每一天。

      多食纖維幫助排毒,所以,由蕃薯(3g纖維)糖水轉雜豆(13g纖維)糖水,近日明顯份量多咗,斯文森唔好又話我講偏,確實係必須。仲有食海帶木耳嘅膠質可掃毒,每日飲足8杯水,日日2+3蔬果,多食抗氣化食物防癌。

      刪除
    3. 嘩,乜今鑊的回應咁水蛇春?!!

      森伯真係冇你咁勤力,我甚少開鑊煮,多數蒸食物,慳水慳力又正氣~~落鑊煮都要用少少油,否則易變燶……

      我都估你會中咗,若然貪價錢平宜,多數落很多添加物,尤其罐頭食品,如果魚類變壞變質好容易,落添加物是必然的~~
      好多謝一爺兄臨走之前都叫森伯保重……雖然都食了咁多同咁耐罐頭沙甸魚,知道就唔應該再食,平時攪些紅菜頭飲下或食下,有助排出身體毒素,而且保護肝臟去毒素~~
      你既然用豆煲糖水,以後剩煲綠豆沙,因為綠豆都有排毒作用,長期吸收的汞(水銀)都要靠些食物幫助你袪毒,未必死得嘅~~~

      想吸收鈣質有很多方法,罐頭沙甸魚未食過,加上現在消委會得出的報告都唔敢食喇~~
      窮人都講錢你又說得對,所以森伯以豆腐,黑芝麻粉補充鈣質,呢類屬於窮人補品……雖然鈣含量未必好高,不過可以放心食用~~

      唔想有病就要立即截了源頭,多食新鮮蔬果,能補救就補救~~~

      刪除
    4. 我主要係為咗珍貴嘅奧米加3油,因為植物性奧米加3油嘅吸收率只有5~15%,仲要愈老愈低。有咩抵食又安全嘅動物性奧米加3油呢?要窮人負擔得起架。

      魚罐頭其實係無防腐劑,因為密封咗食物喺罐內後才將成個罐高温加熱殺菌,加防腐劑都要錢,可慳番啲。罐上成份只有魚、水、蕃茄醬、鹽、增稠劑。所以,營養師都推薦食罐頭茄汁沙甸魚。

      係鎘唔係水銀。

      多謝關心,我會盡力保護自己。

      有問題就要立即下架回收,無咩聲氣,上次日本米鎘超標政府都出晒紙勒令回收。感覺消委會有時都有嘩眾取寵成份,發現好多問題商品,証明自己嘅存在價值,向政府攞多啲錢營運。

      人生如賭博,依家,疫情喺社區爆發得咁厲害,出外有好大機會中招,危險你都要返工同買餸。 因為另一牌子都喺安全標準下,我都要賭呢一鋪,反正我都嗰頭近,森哥後生就唔同做法啦!

      刪除
    5. 如果只為奧米加3,食新鮮魚好過,新鮮魚的營養價值點都好過罐頭,其實現代的人好相信D什麼咩專家,食物多樣化得來簡單天然最好,試諗諗古時的人都唔知什麼是奧米加3,什麼益生菌,什麼維他命,日日食的都是一些簡單食物,他們可能仲冇咁易得病,都市人營養過剩反而政府的醫療開支好龐大~~~~

      好多時重金屬不是來自罐頭的添加物,都有可能來自魚本身...不過都係一句有新鮮食新鮮最好!!!!

      你想法都很負面,做人積極D啦~~就算係嗰頭近,都要正面過餘下的日子~~~~

      近排疫情咁嚴重,大部份能夠在家工作都在家工作喇……

      刪除
    6. 只有少數魚類才有豐富嘅奧米加3油。海水汙染咗新鮮魚都有問題,只係冇化驗。

      古人話人生七十古來稀,即係古人好短命,就係冇呢方面知識。

      現實係殘酷,有正有負好正常。

      因為好多日冇新增個案,我都鬆懈咗,呢波爆發唔講得笑,十級危險,我盡量做宅男,出外要做足防毒措施,多謝森哥關心。

      刪除
    7. 通常有奧米加3的魚都係大條的深海魚,但大魚容易有雪卡毒,或者你多食合桃或堅果都幾好~~

      好老土講句不在乎生命的長短,一切皆因天意,冇得強求~~

      呢排HK個疫情大暴發,都有D驚,都係宅在家中較好,唔敢周圍逛~~

      刪除
    8. 沙甸魚咪細條囉!價值又大衆化係最佳選擇!合桃堅果係植物性,老人身體吸收能力得5%,等於冇食,不過,我都會食堅果因為好味又有營養。

      小說會寫未來世界會畀人類破壞,如第三次世界大戰令地球核子輻射汙染。全球暖化水位上升淹浸沿岸和小島,陸地面積大幅縮水,氣溫飈高,超級颱風更多。微膠粒已經俏俏混入我哋食物鏈,發現有些人體內已有微膠粒。水汙染令聰明人類食咗重金屬都算係報應,唔使等下一代。

      咁要等2周後感染數字回落。

      刪除
    9. 沙甸魚呢種小魚,我諗未食過,一向對魚類都係麻麻地,食物選擇多,又未必要食佢……如果住山區,內陸的人,離海很遠都好難食類或海鮮,咁佢哋就會缺營養,呢個當然唔會喇,正所謂:一方水土養一方人,找到其他的食物也可彌補他們所缺的,唔好怪森伯老土人講老土話,當一扇窗閂了,有另一扇窗打開……

      小說是虛幻,以森伯份人,睇完就算…無論明日世界怎樣都唔會太擔憂,冇得預則,好似今次疫情,我哋小蟻民都冇得預測,打到嚟就硬食……之後會發生什麼都冇得預計!!

      世界各人生活都已經跟塑膠為伴,唔用都幾難,去超巿睇貨架太多塑膠包裝,好多都變成即棄垃圾,堆填後最終又會走到海洋,魚兒吸收後,又畀人食…到頭來又係自食其膠!!循環不息…

      刪除
    10. 好多窗呀!森哥好似啲奸夫咁成日爬窗偷情,咁我係爬窗小偷,我咁醜樣當然想做偷心賊啦!

      刪除
    11. 香港現在的樓宇都向高處發展,你爬窗偷情都要小心呀~~
      都唔一定靚人才有巿場,醜樣豬豬都可能遇到知心人……

      我祝願一爺早日搵到個知音良伴喇!!…森伯都算唔話得~~

      刪除
    12. 森哥喺呢方面都有研究喎!

      醜樣要靠厚家底或其它凸出地方補求。

      森哥對我好好,無言感激。

      刪除
    13. 你真係抬舉,森伯冇咩研究,冇呢份閒情…

      家底豐厚或其他凸出地方……唔係個個好似你咁諗!!

      森伯對每位博友都好好架啦,有邊個唔同意?!!嘻嘻

      刪除
  2. 牛油多士是很可口,我也喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛油多士雖然邪惡高卡路里,但仍是港人餐廳的至愛!!

      刪除
  3. 厚多士我鍾意呀^_^近來我都開始自家制飲品,自家制可以無糖或少糖,你話黑芝麻是豆漿嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 厚多士或西多士,是港式茶餐廳必選美食…
      我杯係黑芝麻加香蕉,蜂蜜打成的,糖或蜂蜜隨個人喜歡,可以完全不要……

      刪除
  4. 很久沒有吃西多啦,我第一次吃西多,是別人入廚房弄出來。第一次吃奄列,也是友人在餐廳給我推介的。第一次吃用蛋煎的年糕,也是別人弄的。
    想起來我都幾好食神。以前我也很喜歡在廚房弄東弄西來吃,現在就懶了很多,簡單快捷就最好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真正茶餐廳都好少食西多,會叫份三文治……的確有很多人整食物好拿手,什麼食物也能整~~

      有時整食物都是一種生活樂趣,若是整得好味都有份滿足感~~既然你有食神,相信煮什麼都能夠成功易煮得好!!

      刪除
    2. 懂得弄西多、煎些年糕之類,也不太難。看你時常整饅頭,整東整西,才是一個熱愛弄食物的好廚師。

      有食神,不代表煮什麼都能夠成功煮得好哩!!

      刪除
    3. 秋葉見笑,森伯的廚藝好一般架咋,識整的食物,相信十隻手指可以數曬……

      只是不想依賴外邊的添加食物,簡單的自己做便最好!!!

      刪除
    4. 帶有添加劑的食物,當然不好啦。
      森少喜歡自製食物,不怕麻煩很難得! 只怕閣下笑我懶吧!

      刪除
    5. 豈敢說秋葉懶呢?!…香港有很多家庭都有聘用女傭,可能秋葉都有傭工幫手打點家務和膳食,所以有食神之餘又可以懶懶地過自己自在的生活……

      刪除
    6. 我哪裡有傭人可用呢 ? 什麼家務都得自己去做,真是好繁忙。所以有時都偷懶不煮那麼麻煩的食物了。森少就不同了,家中總有同居者,兩餐都有人為你準備啦 ! 所以你才有閒情逸志來弄些健康的早餐來吃。

      刪除
    7. 有時要打理家務,也不容易,但係見到家裡太凌亂又有點難忍,所以隔些時間也要清理一下,就算想偷懶也不能……

      都唔一定,煮飯也是一項生活技能,不能什麼也依靠別人,自己雖然不是廚藝高手,做些簡單的飯菜也可以,我整的健康食物甚簡易,不難,如果太複雜或要很多材料工序就唔會整…

      刪除