2020年7月29日 星期三

滋潤…

呢排見個疫情反彈,日日都有幾多確診個案,雖然可以做個森居宅男,暫且唔需要擔心上班,減少染疫的機會,今起政府為了防疫措施禁堂食,相信對有些返工族都有影響,森伯本身都係帶飯族,食晏就唔成問題!

既然家陣疫情期間,尤其是森伯伯果類老人家,更加要飲些潤喉又潤肺的湯水,唔需要講咁多,拿拿聲煲個羅漢果荼,呢個時候相當適合…
用乾羅漢果,以及九製陳皮…煲幾個字(廿令分鐘左右)咁就得,超簡單…


飲剩還可以放雪櫃,大熱天時是個唔錯的消暑品,而且煲一次飲幾日都可以,可算懶人食療!!

22 則留言:

  1. 呢排我都經常羅漢果焗陳皮黎飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,材料簡單又容易煲,都會時時飲吓!

      刪除
  2. 回覆
    1. 冲菊花水都幾好,都係非常簡單,聽長輩講菊花清肺熱…

      刪除
  3. 屋企唔興煲呢啲中式保健茶,我唔識飲呢啲,我好想知道飲咗身體有咩唔同咗?係邊個教森哥煲?

    屋企傳統會喺過節,一家團聚時煲老火湯。細過時,啱啱過咗大暑會煲荷葉冬瓜湯消暑。

    細個時,我係抗拒中式湯,都係飲一碗應酬吓就算,反而,我覺得西式罐頭湯好味道,如果冇限制,我會飲到飽。唔通係殖民主義教到我崇洋。

    基本上我係唔注重湯水。係到老咗才注重飲食,跟足日日飲夠8杯水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇一爺兄平時都係好少煲嘢煮嘢嗰類,只要你識得開爐已經可以煲,現在羅漢果不用走到藥材舖買,超市有啲買乾貨的貨架都可能會搵到…

      其實羅漢果據講可以潤喉護聲,甘甘甜甜又有潤肺作用,我飲時好明顯喉嚨會舒服些……呢個好簡單唔駛人教,把羅漢果整碎,只愛當中的硬皮和少許果肉,洗淨就可以煲,餘下可以收起下次煲,合乎經濟,陳皮可要可不要,其實放杯用滾水焗都可以……

      我諗你又未必關殖民地或崇洋事,只不過係你的靈魂與肉身,畀味覺味道凌駕住啫…XXD~

      你每日飲8杯水,唔怕成日搵茅廁咩?!…

      刪除
    2. 好幾年前喺 『佳補』 買咗包羅漢果煲西洋菜陳腎豬肉湯畀老人家飲後,依家仲有2、3個砸喺度。飲湯後唔覺有咩唔同咗!

      要潤喉護聲?插畫師唔使靠把口揾食,係咪要私密講好多嘢氹翻人。

      『我飲時好明顯喉嚨會舒服些……』 我係唔覺喎! 唔通我嘅喉嚨感應細胞一早老化晒,悲慘人生。

      陳皮真係天價,唔係咁值得。

      垃圾美食係不能抗拒的誘惑,明知受傷害,都不能自拔,交出我的肉體和靈魂。都係森哥定力萬足。

      森哥知道屎尿屁係我喜歡聊嘅, 縱使破壞斯文形象都勉強同我講, 犧牲咁大,令我安慰。 當利尿嘅咖啡包清倉後,都重拾正軌,冇出軌呀!炎夏出汗多,光顧次數驟降,8杯水嫌唔夠,所以,食4豆糖水補充,完全感受到高纖威力,腸內掃黃超乾淨。

      刪除
    3. 羅漢果煲湯我都有聽過,但係甘甘甜甜的羅漢果我又未必會習慣飲呢種湯,簡簡單單整個茶仲好,可以當糖水飲,而佢的糖份不會造成身體負擔,即是你飲多多都唔會致肥,若然你靠食療就要慢慢來,唔會即飲即見效~~

      潤喉護聲只是羅漢果的其一功效,有些人又煙又酒又食熱氣野,搞到把聲沙兼且喉部不適,呢個時候飲就最適合~~


      我諗同你喉嚨的感應細胞老化未必有關,好可能你吞太多垃雜野都唔定搞到喉嚨麻目晒……XXD

      陳皮有好多種,我只是用普通的包裝九製陳皮煲咋,如果講究一點去國貨公司的超市都買到九製陳皮,頂多貴少少,而且是用一少片……

      唔係森伯定力夠,平時食得清淡,有時都會食些垃圾食物,取個平衡~~~

      咖啡包真係唔好飲太多,壞處多過好處,尤其三合一果種...想排毒食奇異果都幾好,見效快~~~

      刪除
    4. 森哥多飲,人靚聲甜,人見人愛。

      奇異果喺我身上失靈。因人而異

      西梅喺我仲年青時勁得。 隨人老而變,變幻才是永恆。

      連皮食蕃薯就係想多纖,未諗過 塞豆窿 更正,達到布里斯托分類法嘅理想型。

      刪除
    5. 我現時只是間中煲,唔係時時飲…疫情下幫呼吸系統打吓底!

      很多食療都係因人而異,要搵到啱自己體質最好…

      西梅乾以前食來方便排毒,唔知有冇實效,自己未試過。

      蔬果皮除了多纖外,仲有很多營養,現在很多都會連皮煮…

      刪除
    6. 飲咁多,咁森哥個家底厚/身底厚可以唔帶口罩都頂得住。

      森哥身子矜貴,亂食嘢會起生理反應,唔好試西梅,怕出事就入我數。

      除此之外,好多種皮我都鍾意,好似豬皮、烤鴨皮、雞皮、腐皮、炸魚皮、蝦皮、包皮、賴皮……最唔想畀人叫我收皮

      刪除
    7. 一爺兄誤解了,呢個羅漢茶唔係時時整,所以都冇話個底厚唔厚……總之間中飲吓都冇壞!

      森伯伯就算有咩即時的心理或生理反應都好,邊敢入一爺嘅數丫,未畀你寸過咩!!……

      睇嚟你真乜皮都鍾意喎,反而我最怕瘀皮……哈哈

      刪除
  4. 九制陳皮會吾會好重味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只是放一片,而且飲落又有陳皮味,唔錯~~

      刪除
  5. 快捷又有益好介紹喎,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣,這個時期飲是幾適合~~~

      刪除
  6. 羅漢果茶和山楂水都很有益,森少真懂得保健之道。
    金銀花、菊花、夏枯草、都是清熱的中草藥,間中煮成茶水來喝都幾好。
    或者懶一些,吃個雪梨也不錯。在這個非常時期,保持腸胃和肺部清潤很重要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 山楂水很少飲,酸味飲品唔太適合,就好似烏梅茶…記憶中都好好飲而且開胃!

      菊花水間中會飲,清熱明目,幾適合長期對住電子產品的人,中藥材有多種,總可以揀到適合自己飲用……

      呢個時期能夠善用食療的幫助,增強抵抗力,真的可以減低感染的機會!

      刪除
  7. 我偶然也會煲來喝。
    有時會加一,兩片花旗參。

    回覆刪除
    回覆
    1. 羅漢果容易煲,日後我都會多點飲用…
      加花旗蔘唔錯,可以消除體內燥熱~~

      刪除