2020年6月24日 星期三

粥、粉、麵、飯、「糕」….


每逢周末都會食下其他雜糧,唔一定要餐餐食飯,雖然森伯成個飯桶(遲鈍人士)咁款……不過話時話森伯平時又唔會食太多飯,總之都係適量

講開粥,對港人都唔會陌生,在外邊食很少會食粥,而食粥很多人都認為要油條、牛脷酥先至係絕配,的確係好似睇電視劇,逢有早餐的場境,唔係煎腸蛋就係白粥油條,試問現在香港有幾多個人或者家庭是這樣的早餐,通常都係食個包就返工返學,包括森伯自己都係……

不過自從森伯識得整饅頭後,就多了自整糕點配個粥,而且自己整落咩料或餡料都可以,真正隨自己喜歡,呢句先係我整饅頭的原意……


今趟就整個香蕉饅頭,平時香蕉蛋糕食得多,香蕉做的糕點有個特色就是有一絲絲的香蕉纖維,自己整都有架平時奉行少糖,少鹽,而呢個香蕉糕餅,有香蕉本身的甜味就唔需要落太多糖,剛剛好,清甜而不膩……

習俗話:過了端午就開始熱辣辣,相信大家未食粽就一早換晒夏季衫,所以天時暑熱的時候,午飯食個花生豆粥,再配個糕餅都幾好!!

32 則留言:

  1. 花生豆粥
    香蕉饅頭
    香蕉蛋糕

    回覆刪除
  2. 以前,中小學係樓下排檔食早餐,粥檔奶茶檔二選一,揀豬腸粉夠飽肚。唔記得帶錢食覊王餐都可以賒住先,街坊有人情味。

    我都同意森哥話可以隨心任意整乜都得,外食多限制又貴。特別為咗補血而食豆豉蒸蜆/姜蒜蒸蠔豉都得,外面就冇得咁安排。

    香蕉饅頭我都未聽過,乜咁有創意,自創架?

    以前天時暑熱冇胃口食飯,屋企會喺假期煲一大煲雞粥,再炒一大盤粉和麵,食足三餐,轉換吓花款都唔錯。

    話每日要食吓果仁,咁我自己叮花生/合核,脆卜卜當零食,花生$13斤好抵食,自己整可以無鹽,帶有益花生衣,原來,藥材鋪賣花生衣畀人煲水飲喎!齋花生粥我未食過喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在已經冇咩檔口老闆可能仲賒數,如果個個都賒數,食飽拍下籮友就話爭住先,咁當日老闆就白做,自己好少會咁做,
      而且呢種賒數文化現在又沒有,咁你當時有冇第二日去還返數畀老闆?!……

      當然啦,自己整糕放什麼都可以,配合當時想食什麼或想加些什麼,而且對我呢種新手整糕又會幾有挑戰……最主要外邊買不到~~

      你在youtube找些香蕉糕點就會有很多香蕉的食譜做法……

      大多數人在周末都係食些粥粉麵飯,尤其夏天很熱,都唔想煮太多,越簡單越好~~

      叮花生合桃,比森伯伯呢類燥底人士就會好熱氣……係呀花生衣都好有益,聽聞紅衣花生的紅衣可補血,這碗係眉豆花生粥,齋粥……

      刪除
    2. 此情不再。全家都幫襯佢, 間唔中會揾奶茶檔買箱雞蛋,平過雜貨鋪,算大客仔,老闆住高我哋幾層樓,知道住址點都唔會走數啦!我會第二日畀返錢。

      屋企行返學都係3分鐘,我係冇零用錢,只得早餐錢,落樓下食早餐至袋當日早餐錢,真係會唔記得架。我個年代冇銀包,D神沙成日袋穿褲袋又要補。

      現代化有轆卡、 嘟卡、 電話畀錢,冇藉口走數啦!

      克服重重錯敗,最終挑戰成功,食到熱辣辣 新鮮出爐饅頭嘅成果 , 嗰一刻係特別開心同滿足 ,佩服自己解決問題能力,增強自信心。

      斯文森哥都燥底。我冇熱氣,唔知乜底,老人家得漏氣。

      化學分析紅衣係花青素,冇鐵質,古人以為紅色就係鐵質係唔啱,西方有系統追求事實真相勝過中方。

      因為近期食咗土耳其軟杏脯後,去得更加順暢,睇返營養標籤才發覺好高纖,佢同平好多豆類嘅纖維素相近,啱啱整咗喳咋替代蕃薯糖水做餐後甜品,想試吓用身體做實驗增加纖維素,會唔會更順,還是杏脯有其它物質。喳咋同森哥豆粥差唔多都咁有益。

      刪除
    3. 哦!原來大家係隔離鄰舍,咁就易話為,以前的人較多人情味,大家街坊街里又生活在同一屋簷下就有親切感~~奶茶檔買雞蛋?!真係未聽過,家陣去油站買米都覺得匪夷所思…哈哈哈

      記得細個好少去買早餐,通常大人買餸的時候都順便買麵包,所以好少在街上食,幸好我個年代已經有銀包,唔駛袋穿隆,屋企離學校只是幾步路,樓下就係…所以返小學唔需要帶銀包,兼且當時學校冇小食部,有$$都冇用~~

      饅頭有個好處,就係可以冷藏,剛做完的饅頭都好少即刻食,放雪櫃便可~~可以放好耐,到食時再翻熱就可以…

      斯文配燥底…都唔合邏輯啦,森伯應該係粗爆配燥底先啱……

      中醫藥有多年歷史,可以追溯返神農氏嘗百草開始,醫藥理論冇錯,若然沙士都可以靠中醫藥去醫治就已經有無限的可能性!紅花生衣所講的補血,唔係單單指血色素,仲可以補救血內的血小板,當人的血小板低就可以靠食花生衣補充……

      土耳其杏脯成日見,但森伯好少買,因為唔可以食酸味的東西,所以冇買~~喳咋好少食唔識煲~~~~

      刪除
    4. 窮人要諗💩橋慳住黎洗錢。

      我哋都會揾其它更平嘅早餐慳番啲錢去買零食。

      咁咪唔使做家務囉?

      我一定忍唔到口一口氣食幾個新鮮出爐饅頭,森哥好夠定力,呢方面出色過我。

      驚訝!森哥好粗🍆

      原來補呢塊板。森哥都好相信中醫,試過西醫唔掂,中醫治癒咗森病?

      主打素食嘅森哥都已經食好多纖維,唔使食呢啲啦!

      刪除
    5. 你話窮人要諗計慳錢……呢啲情況森伯最明白,一日都唔知要諗幾多~~~

      以前細個好少買零食,在家中都唔太需要做家務好矜貴,反而人老了就辛苦命幹粗活……

      剛出爐的食物好難忍口,我又唔會……因為整來明天的早餐~~

      粗……唔好條腰就得嘞~~~哈哈哈

      中醫藥講天然,我認為對人較好,西藥見效快,不過可能有副作用……我都係睇什麼情況食什麼藥~~

      乜你平時食肉好多咩?!!要食咁多纖維……

      刪除
    6. 諗埋諗埋咁多,森哥過幾招呢!等我學多啲慳錢森法。

      有同鄰居朋友仔開零食嘅大食會。森哥身體好易病從口入,唔好亂食呢啲垃圾零食。

      我老咗諗番細個時都做同樣嘢家務,做起家務時都冇咁辛苦,多得窮父母關照。

      我好乖咁跟足建議嘅日日2+3都未必日日大順,係發現食咗軟杏脯後情況變好咗,唔通我係超人,特有體質需要比常人更加纖維。有話腸臟細菌群會釋放物質影響性格、體形。

      可愛嘅樹熊媽媽會強迫佢嘅戒奶樹熊仔食媽媽嘅屎去續命。

      刪除
    7. 森伯有時諗住慳得一蚊得一蚊,慳得一毫得一毫,好多時反而畀人話用多咗錢……所以啲慳錢方法唔多work~~

      平時食得健康,就係想間中可以食下垃圾食物都無所謂嘛,雪糕,鹽焗花生等等…
      一爺兄嫌父母窮?!......你十足十好似現在的後生,父母畀唔到佢哋,或物質上滿足唔到佢哋就怪父母,所以很多人都覺得現在為人父母很艱難,無個錢都要被子女怪責~~一爺兄真係年少無知………

      你唔可以日日大順,係唔係你少郁動呀,只係運動身體某個部位…….我指你把口,得個口郁,其他就攤在梳化睇電視,做到腸胃唔蠕動,想大順都唔易啦~~

      聽過,好似話屎有些腸道益菌,細小動物吃了就係為咗增加腸道益菌,人就唔需要飲益X多就可以!!!!

      刪除
    8. 點樣反而用多咗錢?講出黎畀我做反面教材。

      相比起森哥學識咁淵博,我當然好無知啦!我個年代,大多數人都好窮,當大家都一樣,就唔會有不平等感覺,邊會嫌棄父母架。文字中沒有一絲嫌棄意思,係森哥理解力不足,定係學咗美國總統老屈中國,阿美森哥又想安個罪名畀我。哈哈!我好聰明呢!

      我每日運動 keep fit,每周都有百七分鐘,運動冇咩幫助架!反而,我睇片學咗個扭腰動作去刺激大腸蠕動,好似唧牙膏咁好見效架。

      現在人,少睇電視多上網,森哥要追上時代。

      睇過香港同外國醫療特輯,有醫生用某人嘅屎在處理過後畀另一個人食,等佢嘅有病痛嘅腸胃多翻某啲欠缺咗嘅益菌,真係醫到人。節目中仲話腸臟細菌嘅研究有長遠嘅發展潛力。

      刪除
    9. 畀人話森伯平時去商場,超市買嘢,啲嘢一定貴啦,有時上街周圍睇吓可能搵到平價嘢買……尤其有些地區,麵包都平過人~~試問森伯又邊會為幾個包走到去深水埗呢……

      你話森伯屈你,森伯都唔會做呢類小動作,又係你講:多得窮父母關照~~~~呢啲仲唔係埋怨說話?!!...雖然平時森伯好傻好單純,你都唔好騙得就騙,借啲意想抹黑年紀老邁嘅森伯伯…哈哈哈

      見到畀人踩到上頭頂,中國都唔係蠢啦來個反擊……你咁講~~証明你都唔係蠢啦!!

      正確,做一做扭腰動作真係可以刺激大腸蠕動,彎腰伸直都可以架…

      你唔好叫活在咸豐年代的森伯追上時代,森伯有時仲聽收音機,睇電視已經算時麾咗~~~

      早上來覆留言,剛剛食完早餐就見你又屎又尿……唉~~~~呢個係一種療法,有醫生講迫不得已才會使用,現在的人多數用酸奶或者酸乳酪都增加腸道益菌,最主要目的係增加自身抵抗力…

      刪除
    10. 森哥咁樣解讀人哋說話,呢個世界應該冇一個係好人,活得好慘,不過,做美國總統高級官員,專門抹黑其它國家就好稱職。

      刪除
    11. 咁你又唔需要太過灰,上天實會畀你遇到啲好人,唔駛再認為好慘~~~
      唔好再加多腳畀美國政客,多個月來他們的表現全世界睇到晒…

      刪除
  3. 冬日,為了暖暖身,偶爾也會吃碗粥作早餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前一到周末都會煲粥當早餐,不過現在就少了~~~

      刪除
  4. 粥、粉、麵、飯、「糕」….
    我的五大愛好,缺一不可!
    節日愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 節日愉快~~

      其實常食的又豈止這五種呢,有粥、粉、麵、飯、糕...仲有點(點心)、粽~~要每樣講都有排講~~哈哈

      刪除
  5. 香蕉我聯想到西式糕點,但做中式鏝頭好特別﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,西式糕點較多用到香蕉做材料,饅頭真係冇,所以要自己整...哈哈

      刪除
  6. 在超市看饅頭的說明標籤,原來用了好幾樣的化學劑,定必有防腐劑。
    要時常吃饅頭,還是要自家製的好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講的超市饅頭,我間中都會買,就算平時的麵包都有用很多添加劑……尤其膨脹劑或色素~~
      當然自己做饅頭一定健康一點~~
      咁秋葉平時有冇做些小食給家人吃呢??!!

      刪除
    2. 饅頭原是北方人的主食,我的飲食很粵式,不大吃饅頭。我有時會買切片的麥方包吃;去包店買菜肉包吃。
      以前也曾經整馬拉糕、蘿蔔糕來吃,現在很懶,不弄了。曾經買過一本很有特色的菜譜,可惜不知去了哪裡 ? 等我找到之後,才整些特色小菜來與家人共享吧。

      刪除
    3. 對港人來講,飲食習慣很多時都受西方飲食文化影響,很多時都以麵包做早餐,但市售麵包多用酥油……相比下做饅頭油鹽糖都可以少量便可,所以早幾年前就開始做饅頭,慣了就會感覺簡單得多,一點也不複雜~~

      哈哈,如果秋葉找不到菜譜,那家人便沒有美味的東西吃了?!!...

      刪除
    4. 其實麵包我也很少吃,只是偶然想吃的時候才買來吃一下。 有時早上放一兩茶匙蜂蜜在兩片麥包上,稍蒸一下吃就是了;蒸碗豆奶一息間就得了,簡單快捷。 一般日常弄的餸菜已經沒有特色,新的菜色才吸引。
      自從黑暴阻街霸路,交通不便;跟著新冠疫病流行,親人來往都少了,家人都是不聽我的勸告,回來了好幾次,除了上茶樓,我煮的都好簡單。

      刪除
    5. 你的早餐都唔錯,可能習慣了食麵包做早餐,都少了吃其他,有機會睇睇除了包類仲有什麼可以代替……你有時不吃方包,會有什麼選擇?!!現在維他X出了無糖豆奶唔錯,方便不需要自己整,若然無糖更有益~~

      其實家人都係關心你,想大家見吓面,只要防疫禦措施做好,都唔需要怕太多……

      刪除
    6. 維記的無糖豆奶係唔錯,不過,因為好少食甜品,所以也會加些少糖,覺得甜些好飲些。真是要看胃口而定,早上或會喜歡整d粉、麵之類來吃的。
      早上若是晏起床,早餐與午餐一起吃了。責任已完,無王管,喜歡吃什麼便吃什麼。

      刪除
    7. 很多人都未必會太接受豆漿冇甜味,總要加些糖比較易入口!!!不過飲慣了就沒問題,若然沒有無糖賣,就會選擇低糖飲品……
      早餐食粉麵會好飽嗎?!!

      人生能夠自自在在,無拘束,睡到自然醒經已是很多人的夢寐……

      刪除
  7. 健康過油炸鬼牛脷酥啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Gael 兄好耐冇見喇~~~~呢排去了哪裡呢?!或有咩事正忙呢?!!

      雖然健康,但有些人喜歡香脆的口味~~~

      刪除