2020年6月17日 星期三

家陣市道...


相信到現在,仍有很多人都唔敢周圍行行逛逛,會因疫情關係留在家較穩陣,所謂避疫我之前上課就少了外出,到現在卻因個疫情就更加少出,因為就算你願意出街,外邊的店舖都未必開門做生意,店員顧客都有點避忌,好似話銀行、食肆都要量體溫,食野帶晒口罩乜mood都冇喇,有些食肆避免客人太貼近仲隔塊透明膠板,所以都係遲下先~~

當然遲下收到政府派發的一萬元,都應該有點消費意欲,雖則話慳得就慳,但政府的原意都係想大家促進經濟,其實對森伯伯來講都唔會話突然有錢就身痕痕,要使要用的都一早買定,未來要使的都要使啦,就算唔派錢吟自己荷包都要~~


有人話出面的市道麻麻地,見很多店舖都變吉舖,難免會使人人心徨徨,就好似自己樓下的商場都有間有名的店舖話執就執,由搬來住都已經有,到某日行過就已經整間吉舖商場成日行,轉眼間都執得一乾二淨,真係好似人生咁無常不過旺區的生意應該唔會太影響,差唔多日日經過的荃灣都見有不少人流,相信又未必會太差……

16 則留言:

  1. 巿道已經喺谷底,前排反對黨仲搞事,根本係唔理人死活,當然,米國喺幕後操縱,國家唯有出手,自己立國安法,要捉晒呢班扯線公仔,香港才能從戰爭和瘟疫雙重夾擊下回復和平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一爺兄思路很清晰,今次香港真係要面對內外的挑戰,基本上大家齊心唔好分化,難關一定可以渡過。暫時對新法例都唔敢寄予厚望,細節未定架…其實根本世界各地經濟都係麻麻,各國都要面對……

      刪除
    2. 擒賊先擒王, 淨係捉啲替死鬼解決唔到。

      未有呢萬蚊,我已撐經濟在港消費,其實係趁難得一見嘅瘟疫價去執平貨,買咗套乾濕地拖把、一對波鞋、五件最啱夏天著嘅快乾排汗衫,差唔多係半價。衫已著感到凉快,新地拖比之前打掃快咗,而對鞋就等現役退休才用,你就知我唔係追新款,只求實用啦!

      係有啲家品想買,左思右想後都決定冇必要唔買,免得日後制造家居垃圾。

      刪除
    3. 先擒王……相信唔係咁易搞掂的問題~~

      初時聽到你話趁瘟疫價去執平貨,我仲以為你在投資界執唔少平嘢……哦,原來係一些日常用品,有時都冇周圍格價,見個價錢OK就買,我都有幾件快乾底衫,唔係時時有得買,遇到會買多幾件…現在買這些東西都會諗吓屋企有冇地方放,間屋或房間簡潔,人都會感覺舒服啲,尤其天熱,更加唔想雜物太多,所以現在都唔敢買些無謂嘢,用到就算!!

      刪除
    4. 阿爺親筆,法網難逃,黎天王都要著草。

      迎接耄耋價值觀,2腳1伸,自己寶藏就係人哋垃圾,只不過,自己唔清麻煩人哋幫你清走一大堆垃圾啫!

      睇套日本執屋達人騷就教如何整理養老屋,重點係自己親手送走過去感情嘅物品,留下現在和未來要用嘅,倆老即刻好疏爽掉走放咗半個世紀好有記念性物件、舊相片掃描儲存。

      如果留底係銀紙、洋樓、股票、金銀珠寶就啲人當然好樂意去接收,其它雜物愈少愈好。我唔賣無謂嘢,留翻個錢畀人仲好,衣服唔要華麗、唔要過多, 減少珍藏,少物簡約就是美、就是愛。

      刪除
    5. 睇嚟今趟都係要阿爺出馬,但搞唔搞得掂就未知……你講的黎天王係唱歌嗰位定身型豐滿嗰位呢?!!

      我又未必會咁諗,雖然兩腳一伸,乜都成為人世間的棄置物,但生前都應該有足夠的物資享受下,人一世物一世嘛……你講的整理養老屋,森伯現在都會儲少些雜物,騰出空間擺些實用的傢俱好過……

      聽你咁講,覺得你的思想都幾負面,每個人基本上都唔會知幾時離去,你講到好似準備去逝咁…哈哈,你的財產唔駛怕啦,直接留畀你的另一半啦~~或慷慨一點直接作慈善用途,去幫助別人~~

      一爺身家豐厚,難免要傷腦筋去處理自己的財產,但森伯一向家徒四壁,自在很多,唔駛太煩~~~XXD

      刪除
    6. 唔係歌手啦!

      正氣森哥享受物資列內 含肉體?

      負面思想係畀機會英雄森哥黎拯救我。

      厲害森哥寥寥數筆寫到我呢個窮鬼會引人來騙財,咁森哥寫多兩句,我想光榮地有人來騙色。

      咁遲覆我?唔通呢幾日忙著周旋喺班情人當中,好好享受。

      刪除
    7. 初時你咁講,仲以為無端端黎天王做咗啲違法達義的義事,要搞到著草……
      享受物資涵蓋好多樣東西……

      我都好負面,自己都未救得掂自己…仲話拯救你~~

      你唔係諗騙財就騙色,思想好唔得……打開你的自我保護罩,對你可能有好處……

      呢排個人熱到都唔想郁太多,你的留言一早有睇,不想手機覆又費事開部Notebook~~~

      刪除
  2. 疫情留在家 有錢就身痕
    帶罩冇乜mood 身痕自己吟

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯唔同大夫,身痕起嚟冇錢都痕~~哈哈哈

      刪除
  3. 希望疫症早退,社會早日安定,經濟復甦,大家再現歡顏!

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終疫情都係反反覆覆,暫時未敢鬆懈,不要讓疫情影響心情,經歷一個不一樣的疫境~~

      刪除
  4. 的確處處有吉鋪,希望遲的可改善,香港可以上番平穩軌道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些商場,地舖吉的情況都好明顯,聽人話旺區都有街道兩旁舖頭都關門大吉……

      刪除
  5. 我就冇乜改變,依然都係想食就食,想買就買……😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁先係你的性格嘛…想做先做啦~~勉強就唔太好嘞......

      刪除