2020年6月3日 星期三

近來一首歌…


對於港人來講,留意疫情都是每日會做的事,總希望疫症可以快些受控,不過仍是反反覆覆,聽講限聚令都要延遲唯有大家再等等~~

其實疫情期間,如非必要真的不想到太多人的地方,留守家中就安全不過,就算平時森伯都係宅伯一名,影響不大,宅在家都有很多東西可以做,我諗呢排很多人都想出多種在家消遣的活動,有人煮野食、有人打機、睇書、睇電視等等,在這個疫情期間,我留意到一首歌又幾唔錯,初時都唔知哪個歌手唱,現今樂壇新面孔就多,但冇個有深印象,以為又是新歌手,就算睇到MV都未知,後來睇清楚才知道是莫文蔚,又Keep得個外貌幾好,初時仲以為邊位後生歌手,可想而知森伯的認星能力有幾唔掂哈哈哈,或者真係要有些資歷的歌手,才會唱出比較有水準的作品喇,因為不是我一個認為好後來在網上尋尋,才知這首歌叫《呼吸有害》,大家都不妨留意一下~~

雖然話聽歌都算是呢排留守家中的好選擇,但自己又甚少聽歌,可能要趁有些空閒時間摷返部陳年MP3出來聽下歌仔,唔好等佢封晒塵



剛剛看到一則G Blog消息,初時仲以為要CutG Blog服務,後來好似話可以換個新介面,話方便手機或平板用,如想換都可以即刻換,我諗森伯遲些少先喇

34 則留言:

  1. 首歌別有用森,呼應米國 'I can't breathe' ,搞到米國展現好多度美麗的風景線,子彈橫飛, 烽煙四起。

    佢喺香港唱歌咩影都無,反而喺台灣達天后級別,差天共地。有時失敗咗都唔好咁快放棄,就要變吓再戰鬥,可能會成功。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估到呢首歌可能有博友會對號入座,當然不是,只是純講近來一首唔錯的歌,費事畀人覺得森伯又扯到政治來講……

      以前聽佢唱歌都係一般而已,冇乜手本名曲…乜佢原來台灣好紅,我都唔知?!!有時人生就係咁,轉一轉個場地,形像,風格…..等等,又可能會成功~~

      刪除
    2. 我都唔明『跪』字點解係由足部同危險組合而成,直至睇咗米國呢單種族歧視案件,原來,一個膝頭哥真係可以跪C人,唔怪得造字者咁創作,好有意思。

      生活和工作上解決問題時都諗吓唔同範疇,唔好一本通書睇到老,揾人傾偈,從新角度思考,往往有意想不到嘅收獲,小成功、大開心。

      刪除
    3. 又係喎...都話一爺兄文字根柢深厚,中文字是可以拆解,咁樣一跪真係跪出個禍......若果信因果論,就認為侵侵身為一國大總統,屬於超級大人物,都好應該積吓口德~~~當說話全世界都聽到,上天又怎會聽不到呢...

      幾時都唔好一本通書睇到老,通勝都要年年換啦,點可能一本睇到老~~我覺得視乎個人的慧根去到有幾高,一開竅,水到渠成就成功!!!

      刪除
    4. 『扮』強勢總統,橫行霸道,心目中唔會有口德呢種規範,可是,廢柴白痴無料到。所以,我都係以牙還牙,對佢冇口德。😕

      通勝個例子好貼切喎!森哥好有腦筋。老媽子係拜神婆以前買好多衣紙,舖頭一年會送本通勝,好似公司送月曆咁,通勝冇乜用都係用黎摘日子。同紙有關嘅都淘汰中,隨着時間巨輪慢慢消失,由其是5G嘅快速通訊,包括 紙媒、書本、記事簿、畫紙、紙幣……

      刪除
    5. 我諗都係很多白人的一種優越心態,歧視唔同膚色的人,包括華人...其他總統或者都係口不對心,但都唔會亂咁講說話,
      因為全世界都睇住佢~~奧巴馬比較得體~~~

      現在APP STORE 乜都有,或者都有電子版通勝呢?!!第時一爺雙親要幫一爺兄擇個吉日結婚 (如適用),打開部手機掃一掃就得喇~~XXD
      咁一爺用開華X機,會否即轉用5G?!!

      刪除
    6. 即係民選都有可能揀個唔合格嘅總統。

      有優越感好正常,白人曾經有一段時間係走在世界前端,搶盡優勢,名校效應下吸納全世界最叻人走向美國,變得更加強大。黑人處於劣勢,唔付出十倍努係難於急灣超前,像歐洲人好玩樂性格就唔可以做世界第一。近期有能力撼動白人領導地位就係日本,美國佬都有能力攪亂佢,令日本經濟裹足不前,真係經濟紮咗腳走唔郁。

      中國80年代才開放,一切從零成長,美國估唔到中國咁落後會喺短短40年間追到咁貼,有被趕過嘅威脅感。印度50年代獨立,足足比中國發展早多30年,還未擠身大國之列。唔係人多,要有能力、人才。

      要佢哋喺下面走上黎,APP STORE 仲未強大到有網絡接駁到另一世界,哈哈!再強嘅中國雖則有小米、5G電訊公司,都冇一個問米婆能聯通喎!

      我好實際架,唔追虛榮,等5G發展成熟,有好多個人好處,又或者4G要淘汰迫我轉型。老人家慢吞吞,龜速網絡已經夠我使用。5G畀商業更大空間發展 好似無人駕駛 機械人生產 無人送貨 警察應用人面辨別,要等某些5G應用軟體對我個人有用我才轉。

      刪除
    7. 民選?!!...別國的事情森伯真係唔敢發表太多~~~

      我覺得有這種心態的人到現在亦有唔少,學校有外國人讀好似升價十倍,公司有外國人同事忽然覺得好似跨國企業,零捨唔同,一向以來都有這種觀念~~

      其實未去過外地長住,唔知歧視問題如何,聽人講就話都嚴重,相信普通非裔人士更甚~~~

      你都真係好熟個國際環境,美國要保持世界一哥地位,都要用手段去維持,所以其他國家要做阿二都在所難免...中國因為本身政制關係,所以不受到外來國家的侵擾,得以發展...

      唔好意思,提起你的雙親,親人真係永遠留在心中,尤其過時過節的時間~~
      我亦冇追求跟貼時尚,4G都夠喇,想換機呢排都冇換,如果間電話公司可以換新電池都未必買,用開都慣咗~~~

      刪除

    8. 因為鬼佬係高人一等,可拉高整體水平,有好多好嘢要向佢學習,但是,接觸後,有好多質素唔高嘅鬼佬,唔好學佢哋。

      歧視千萬種(國籍、性別、膚色、智商、職業、衣著、身材、年齡、財富、學歷…………),好似蟑螂無法消除,預咗要並存,只可自強,活得自我、自在。

      好在森哥呢度唔使好熟,識少少都可以暢談吓,真開心。

      已經大幅度超過佢哋上一代嘅壽命,佢哋都話自己冇諗過自己咁長命,賺咗好多啦!賭王都冇免死金牌,係自然現象,我冇傷心喎。不知者不罪,唔使唔好意思喎。

      我記得森哥係追求古典,比一般人遲好多才用智能電話,好念舊、好長情,暫時都會停留4G階段。

      刪除
    9. 人就有長處短處,唔同國家有唔同的文化背景,要學都學唔嚟……唔好話外國地方,就算香港本土都有很多歧視存在,但大前題是唔可以因為自己的歧見去影響到別人的性命,這樣就相當可怕,仍要尊重每個人,因為每個人就是不同的個體嘛~~~

      森伯一向都懶得fact check,所以可以畀大家暢所欲言,如果去到人身攻擊,或者得罪森伯,即刻Delete…唔好話森伯唔專制!!

      壽命邊個都估計唔到,趁彼此還在的時候,就要好好珍惜…雖然咁講好鬼老土,但事實就是這樣,人的能力真係好有限,做到幾多就幾多喇……

      我記得你以前話森伯追求古雅,為人老土又薯嘜…乜突然又講咁多好說話?!良心發現……

      刪除
    10. 突然又講咁多好說話?!良心發現……我一直以來都講咗好多森哥嘅內在美,只不過森哥睇唔起我嘅讚美,一陣耳邊風吹散晒啫!😡

      刪除
    11. 邊敢睇唔起一爺兄的讚美,難得你發掘到森伯咁多內在美……你講的追求古典,好念舊,好長情…簡直赤裸裸咁講中晒森老伯的為人~~~~

      刪除
  2. 寫 Blog還不習慣用手機,都冇問題既,又不是天天寫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用手機寫Blog極麻煩,所以都係用電腦寫較為適合森伯~~

      刪除
  3. 我都唔想換新版面,好怕BLOG會消失!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!最怕係唔識搞,搞搞吓舊的資料冇晒~~~

      刪除
  4. 唔換新版面
    用電腦寫較適合

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果個新版面只供手機用,我就未必換.....

      刪除
  5. 新版介面我用電腦寫新網誌試用過,多了功能有些不習慣,新介面沒有相片大,中, 細選擇,相片出來好細張,早前常在家我就鑽研廚藝^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁快就試用過...通常初玩階段,好多都唔習慣,對於我現在的相片大小就啱啱好,如果細細張就唔太好~~
      羊羊幾時分享些廚藝心得來睇睇?!!...

      刪除
  6. 莫文蔚以自信和氣質取勝。已經嫁了一個外國人。
    以前拍片就曾經被周星馳玩死,要她扮演一個如老夫子畫中的惡飛仔模樣的女人,惡死騰騰的賣魚蛋,令人印象真是十分的深刻 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉唔講都唔記得佢嫁了外國人...對,講靚又各花入各眼,但勝在氣質~~很多舊歌手都是樂壇的珍寶...

      你講的電影是食神?!!...當中的造型好深入人心,令觀眾難忘!!

      刪除
    2. 想起來那一套電影應該是「食神」,因為在電視上看過多齣星爺的舊片,片名有些都忘記了。周星馳的電影真是很逗趣,在無厘頭中,在低俗之中,有時都有些意思。他找來徐嬌合演父子的那一套,就很感人。

      曾經在電視上看過莫文蔚的一幕舞台表演,只見她在全身赤裸俯伏在一個台基上,背項曲線玲瓏,前面是隱閉的。至於事先宣傳有全裸演出,確是沒有說謊話。 講靚真是各花入各眼,據說有些人以媽媽作樣本,喜歡和一個似他媽媽樣子的女性結婚。

      刪除
    3. 以前周星馳電影在眾多人眼中是無厘頭,很低俗的笑片...的確當時有這個感覺,所以並不是齣齣星仔的電影都留有深印象,但隨著時間過去,星仔已經沒有太多幕前演出,佢之前的作品就成為大眾的經典,成了經典後就發覺佢的電影是一個時代的代表...可能就算是無厘頭的笑料,都認為很有趣,那就是時間的價值~~

      你講的莫文蔚的台上表演,我冇咩印象...據你講的表演內容都算頗大膽演出,都很欣賞她那種講得出,做得到的精神!!

      現代人的愛情觀,都係憑感覺的多,正所謂啱唔啱feel,等到冇晒feel時可即刻分手都會...

      刪除
    4. 易來易去是近代人的戀愛模式。其實每一個人都有一種固執的己見,成因很複雜,有的在兒時形成,有的在生活的經驗上形成。
      好像以張國榮為例,他若是追求毛舜荺成功,生兒育女,就不會愛上唐唐啦。

      刪除
    5. 又唔一定,現代人的愛情觀多樣性,都是看個人對情愛的看法而已...本身,人的情感就很複雜,不能三言兩語便可得到答案~~
      張國榮是一代明星,活在娛樂圈基本上感情事都很複雜,圈外人真是很難理解或評論......

      刪除
    6. 我都是看過張和毛毛的多番訪問,才有這個結論,並不是胡亂的下評論。
      眾所週知,哥哥追求過毛毛不成功,後來與倪思蓓亦散了。後來張說:唐唐在他失意時,幫了他很多,所以在一起不分開了。
      他的死拼之肝腦塗地,太震撼了!很多人都追查他以往的訪問,去年他的姐姐亦有一番解構,說他的死是宿命。
      毛毛亦十分難過!一副很內疚的樣子。

      刪除
    7. 有時睇電視,或者聽電台訪問歌星明星,基本上聽吓就算,他們真實內心的一面又未必會講到最真實畀大眾去知道…有時人的內心感情事也很複雜,性向更難講。明星們為著搵食或者在大眾心目中的形象,要講出的都已經篩選過,幾多成是真的就只有他們自己才知道……或者星光背後,總存在很多壓力,圈外人不得而知,一時難去面對就會做出傻事,十分可惜~~

      以前的名人訪問都會聽吓,現在的明星歌星都沒太大興趣聽,可能人老了…

      你講起毛毛,細細個就睇佢,保養得好好…森老伯老晒佢都冇乜變…傳奇~~

      刪除
    8. 雖然被訪問的內容可能很表面,但要看訪問他的人是誰 ? 要是接受老友的訪問,就會盡訴心中情,一吐鬱氣,沒有掩飾。
      很久之前看服裝設計師劉培基接受訪問,當時只講奮鬥歷程,多年之後,他再接受訪問,說了很多的童年往事,使我十分的震驚 ! 真想不到,一個知名的女人,竟然這樣的自私 ! 這樣對待自己的親生兒子。(當時這個女人已經去世。)
      偶然我會去看一些名人訪談的視頻,聽聽別人的奮鬥史,也是一些辛酸史。

      刪除
    9. 如果老友訪問可能更加表面,太過尖銳就唔會再問下去,我認為就算跟主持的關係幾熟都好,未必會講心底話~~

      不過都有很多人喜歡明星們的八卦新聞,不過在電視電台的訪問,揭人私隱,怕嘉賓出律師信,所以一般都是蜻蜓點水式帶過就算~~~訪問只傾些皮毛事~~

      不過現在真係冇乜聽人訪問,可能對所邀請的嘉賓冇乜興趣~~

      刪除
    10. 今天終於找到莫文蔚這首「呼吸有害」來聽聽...也忘記了以前有沒有聽過她唱歌了。 一聽之下,又覺得幾好聽噃...沒有什麼技巧,完全以輕盈、自然取勝,我聽了好幾次,欲罷不能。

      刪除
    11. 莫文蔚其他歌都只係一般,沒有太突出的作品,被人遺忘她是歌手或感覺未聽過她唱歌也不奇…呢首歌算是最近幾唔錯的粵語歌,有時唱歌也不需要太花巧高超的唱功,自自然然,舒舒服服就已經不錯~~~

      刪除
  7. 首歌係幾好聽!
    新介面,我手多多換左,都冇留意原來相片冇得揀大小!

    回覆刪除
    回覆
    1. 首歌算近年幾唔錯的歌曲...
      我唔敢換住,現用電腦寫blog都幾好,陣間唔習慣又轉唔返~~~~~

      刪除