2020年5月27日 星期三

畫堂習作...

隔一陣子就要執一執電腦上的檔案,順便要做一個backup,現在電子化,就算進修期間做的習作功課,大部份都是電子檔,方便用電郵傳送~~電子化的好處就是方便,但不好的地方,就是容易修改,例如畫一幅畫,亦可以在電腦修飾,實實在在的一幅畫作反而可以看到它的筆鋒,上色技巧等等...

今趟的進修課程跟設計美術有關的,課程內容都幾多樣式,差不多樣樣有關美術的都會接觸到,始終時間有限,樣樣都涉獵到但未必學到最精,若然要取個高分,學生就要項項叻少少才可...


在備份檔案期間,見到這幅功課是一幅素描,其實素描我都有偶爾練習,在學習期間要練的更多...這張素描唔想太過公正,有種隨意的感覺較好,最後導師雖然評語多多,相信評語也是一種改進,要好好記著...這位導師唔錯,起碼畀森伯有個鼓勵分數~~~~

因為種種原因,學期也拖長了,上到最後一堂,感到如釋重負,聽來很誇張,但事實這個期間都相當吃力,與及之前要辦的事情實在繁多...

24 則留言:

  1. 厲害!

    畫人像素描好型仔,見過人追求意中人用呢招,森哥都…………

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲話厲害,畀導師彈三又彈四呀~~~~
      幫人畫人像好型呀...可惜森伯畫人像麻麻好似畫卡通咁!!!

      刪除
    2. 導師妒忌森哥厲害啫!

      啲人喜歡森哥畫到佢哋咁可愛啫!

      刪除
    3. 人哋導師專業眼光,畀意見都會聽......

      唔好講咁多,一爺即刻畀張相森伯幫你畫張Q版素描~~~

      刪除
    4. 意見有用嗎?

      幻想係美好,現實係殘酷。我要借用森哥幻想黎欺騙你,心目中嘅外觀比較好,希望森哥為咗我嘅快樂而停留喺呢種social distancing。😘

      刪除
    5. 當時有記住,但到現在都唔記得~~哈哈哈,都係同光線,影的方向有關…

      咪傻啦~~每個人都不一樣,有時望一望街好多人的外貌都係平平凡凡,人的本質最重要!

      你咩現實殘酷,咩幻想欺騙,又咩為咗快樂……完全唔知你想表達乜,根本就冇幻想過一爺兄係絕世美男,做個平凡人最好~~~

      刪除
    6. 老人家記性唔好就寫低啦!除非,對森哥無用但其他人會有用嘅就唔會記低。

      可能係醜到不平凡,一眼難忘!咁森哥又會點應付睇低嘅目光呢?哈哈!

      刪除
    7. 老人家實在有大把嘢要寫低,無謂嘢唔會寫,搞到老人家記性亂上加亂~~~

      人靚人醜都係天生,如果唔係要去整容,係冇得改變,做人不能活在人家的目光裡生存,坦然做自己最自在~~~

      刪除
    8. 陀住部輕巧手機周圍去都有呢個貼身秘書時刻提醒我,初出茅廬時係寫喺本一年一本嘅記事簿內,時代進步令人更方便快捷,亦令某些行業消失。

      我有幻想變到做某人嘅某部份架!老咗才知道開展自己條路線最舒適。

      刪除
    9. 總之世界不停在變動,很多事都在改變之中~~不過你所講的電子秘書或以前的記事簿,兩樣我都未用過...可能森伯幹開粗活,份工唔係擔就抬,所以簡簡單單用腦記就可以,科技化的社會,不經不覺間都漸漸取代很多行業~~

      你係咪幻想過誠哥財政嗰部份呢?!!有$$人唔易做,走番自己條路最舒服~~認同!!!!

      刪除
  2. 可以用電腦作畫,真是時化不同了。
    恭喜你完成最後一堂,相信這個進修對於你必有得著。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在有很多設計軟件,用來設計繪圖的確方便…
      有得著…所學的東西也能夠應用在工作上~~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 係高徒就好,最弊森伯本身低B呢……

      刪除
  4. 藝術的評價喜惡通常都好主觀

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,藝術的價值在乎有否人去欣賞~~

      刪除