2020年5月20日 星期三

預防……


在這個有疫情的時候,講句預防勝於治療都冇錯,我覺得現在人們漸漸對中醫藥比較信任,認為冇咩太大的副作用,而且天然草藥類,食就會比較放心,但中藥都係一門很大的學問,人有分體質,藥都有分藥性,現在人乜都要講求方便快捷,睇中醫都變為現代化,以前就要煲藥,現在只攞幾包沖劑就搞掂,好似沖一杯即溶咖啡那樣,有冇藥效真係要試過才知道

有日在某間老字號百貨公司的網站裡,無意間見到有樽預防新冠肺炎茶賣,又幾配合個搵銀時機,其實都有列明藥材名稱,佢唔係沖劑見到有真正的草藥,呢種據佢所講只係預防用,不過唔知靠唔靠得住,都係那句,當打下底的涼茶都OK,不過遲下要去買些東西,順便留意下


記得早前看過一齣外國製作的記錄片,主要講一些西方食療,佢話外國人濫用抗生素都好嚴重,想病快點好,食兩粒藥丸就冇事,結果病菌都有抗藥性變得冇效,身體的抵抗力削弱了,變了無論病菌或者病毒引起的疾病都難以抵擋,所以有什麼傷風感冒,或者今次肺炎都會死很多人,就可能呢個原因,唔好忽視這個問題的存在……

圖片:來自網上

35 則留言:

  1. 如果防唔到咪違反商品說明條例?

    回覆刪除
    回覆
    1. 俗語有話:做媒人都未必包生仔喇……冇嘢百分百肯定~~~~

      刪除
  2. 最擇使就係 畜牧業(水/陸)都用抗生素,食咗都唔知呢!美國 基因改造食物又防不勝防。

    我只有盡量食得營養均衡同做適量運動,然後,聽天由命,唔得驚太多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就因為咁,所以現在流行有機耕種,有機畜牧~~唔想吸收太多農藥,激素及抗生素…

      食物要多元化,不應該限只食什麼!基因食物聽了多年,而且售出多時,暫時未有話基因食物會帶來什麼大影響~~

      刪除
    2. 有錢就有機,窮人就吸毒。負擔唔起昂貴嘅有機食物,咁早啲走都好,唔使捱咁長時間。

      任佢點講,有機難分辨!

      刪除
    3. 一爺兄係上流社會人士,唔知民間疾苦……而家就算唔係有機嘢都貴咗~~

      咁又唔需要太消極,食嘢唔需要過量,適可而止就最好!!

      刪除
    4. 係啦!森哥最貼地、最親民、最知道民間疾苦,可以當選立法會議員。而我生活喺疾苦民間中都唔知、唔覺痛苦,依然開心快活地過活。

      做人唔好只抬高自己、踩低人哋,會有報應架!哈哈哈!唔係講好人森哥,唔好對號入座。

      刪除
    5. 好多謝一爺兄的讚賞,森伯何德何能做立會議員,平時唔關心政治,只是一隻小蟻民,在生活迫人的環境中掙扎求存啫~~~~><

      抬高自己踩低人哋...呢啲咁傷風敗德的行為森伯點會敢做呢?!!~~~絕對唔會對號入座!!!!

      刪除
    6. 森哥真係好似一隻小蟻,由細到大都成日俾個隱形巨人玩弄,用隻手指捽到痛不欲生,典床典蓆,對腳撐吓撐吓,無覺好瞓, 在生活如此迫人嘅環境中掙扎求存,形容得好貼切。

      所以,就算人哋覺得我係苦民,因為我幸運地擁有一個健康嘅身體,有三餐温飽,我已經好滿足,知足常樂,要求簡單嘅心態改變咗我嘅情緒,食平嘢、著平衫都可腳印印過活。

      刪除
    7. 你又講到誇張咗,如果森伯係一隻小蟻,諗都唔諗即刻躝入一爺兄個鼻隆度啦,整鬼一爺都好丫~~~~~不過出來可能要全身大洗……XXD!!生活迫人唔單止講病痛,仲有好多事情包括在內……

      做人最緊要是什麼,當然係要知足喇,珍惜自己擁有的,這樣己經很重要,人生求的是什麼呢?!...那就是富足的心境,一爺兄除了有溫飽,又有健康,又俊朗不凡又富貴,森伯都羡慕不已~~~平同貴都只是一個價錢,能夠懂得欣賞才是最好的價值嘛!!

      刪除
    8. 小說版係孫悟空情節,現代版,就要 屈就 森哥 走入我C眼,唔好亂諗嘢,五十後做大腸癌篩查, 用內窺鏡伸入個 窿檢查瘜肉,老人家要注重健康。

      仲有咩迫住森哥,講出黎舒緩吓!

      富貴永遠都我保持一段好大距離,追到我氣咳都掂唔到,俊朗都可以靠錢整容,又係我達唔到嘅錢銀問題。

      刪除
    9. 一爺兄真係好冇乜所謂,C眼都可以攞出嚟講…睇緊又食緊早餐的博友們,請見諒~~如果對自己條大腸有懷疑都可以做瘜肉檢查,睇嚟一爺都做過唔少內窺鏡檢測…

      迫住森伯應該是年紀,因為年事已高,未必做到太多……><

      你少擔心啦,以一爺的財富,應該可以整容整到謝賢、曾江、奇勒基寶咁~~~Sorry呀…森伯的年代只係識這些型男!!!

      刪除
    10. 鼻哥窿咁污糟都愛捐,印象中森哥係超乎常人,所以,我估呢『門』都啱啦!

      放心啦!人微言輕,應該冇人睇我啲無營養嘅留言。

      一次都冇啦!要使錢係難題,取捨只能顧得三餐。

      年事已高,未必做到太多=>未失靈已經好好喇!森哥唔好貪多。

      我一啲都唔擔心,因為我已經醜到極點,整完必定好睇咗,我擔心靚過森哥,搶晒你啲風頭。

      刪除
    11. 鼻哥窿咁污糟都愛捐……森伯真係變到隻蟻先講喇,咩門都啱,你都顧吓隻蟻仔的感受……

      你話應該冇人睇,你即係話森博冇乜人睇…...呢啲咪真正激到森伯嘔血囉~~~~

      只能顧得三餐…早餐包括椰汁燉官燕,午餐日本和牛配呢個黑松露醬,壓軸晚餐當然係滿漢全席,森伯可以過嚟食餸頭餸尾嗎?????

      靚仔過森伯...你的要求真係好低喎~~~~~

      刪除
    12. 蟻仔森可以外外內內全面大搜查,高尚職業嘅醫生都係咁做架,係咪好感動呢!

      我話我嘅留言,唔係森哥寫嘅嘢喎!係你中文理解力因年事高而變差,還是想老屈我呢?

      都係昂貴而營養價值唔高嘅食物,椰汁有飽和脂肪唔健康,官燕營養差過雪耳,雪耳營養差過雲耳,日和牛太多牛油,唔健康架,冬菇、金茹、秀珍菇、雞肶菇……營養高過黑松露,唔配合我個性,全部OUT晒。滿爺全席係罐頭茄汁沙甸魚、蠔豉、豆腐、豬扒、雞胸、雲耳、金菇、椰菜、甘筍、洋蔥、蕃茄、油麥菜、蕃薯、海帶、香蕉、火龍果、柑、雪梨、蘋果、芝士、燕麥片。

      易滿足才快樂。

      刪除
    13. 一啲都冇感動過…哈哈哈~~我諗蟻仔森,只會爬上美味的食物上…我講係蟻唔係曱甴老鼠唔會躝啲污糟地方~~

      可能森伯年事已高喇,感到一爺兄的說話不懷好意~~用網上欺凌森伯伯老人家~~

      都話一爺係上流社會人士不知民間疾苦,你所講的食材現在都貴了,一啲都唔平…唯一平就係豆腐、甘筍、香蕉同蕃薯,咁森伯唔知一爺食邊種喇,有機的可能會貴得多…

      知足常樂呢句說話幾時都啱聽~~

      刪除
    14. 森哥當然要躝喺正菜上面,動口動手。

      快啲打畀撒瑪利亞會等社工開解你,網絡欺凌可大可小,我都有好多慘痛經歷。

      罐頭茄汁沙甸魚$23.5/425g、蠔豉$58/磅、豆腐$4件、豬扒$15磅、雞胸$14磅、雲耳$5兩、金菇$1.7包、椰菜$3.3個、甘筍$3.3斤、洋蔥$1.7個、蕃茄$5斤、油麥菜$3.3斤、蕃薯$10/3斤、海帶$1.8/兩、香蕉$3/5隻、火龍果$2個、柑$1個、雪梨$1個、蘋果$1個、芝士$15/250g、燕麥片$11/kg。買貴咗?仲有更抵嘅森哥要爆響口,等我慳啲。

      5點鐘後去買,有攤檔嘅蔬菜菇類特價$10/3兜。生果係超市阿嬋執出黎半價去貨嘅,我唔會歧視醜樣生果,因為我都係同屬醜類。有啲要 吼住每次定期特價才大批入貨。呢啲係我精打細算嘅慳錢心得。

      刪除
    15. 有正菜食,當然食指大動喇~~~

      你需要森伯幫你打去撒瑪利亞會咩??我唔識轉述你的情況......你有受過網上欺凌??可以講講有咩慘痛經歷?!!
      我自問在網上留言好小心,唔會攻擊任何人,除非果位仁兄好臭串,因為我都知道有些人可能看到你一句說話就會影響心情,
      所以任何網上留言都唔會咁做,讚得人都會讚人...一爺兄知我講笑,所以唔會介意平時森伯的說話,但未必個個人都係咁嘛~~


      森伯唔會四處去格價,格到最平宜的就去買,不過貴買平食唔會浪費食物~~偶爾都會睇下超巿的特價貨品,不過好多時唔係想要的貨品~~~
      唔歧視醜樣的生果,只要唔爛都冇所謂...

      刪除
  3. 食得營養均衡
    做適量運動
    聽天由命
    心無罣礙
    不用驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係唔驚,係冇得你驚……只要生活簡約,不追尋太多物慾,人生便會自在~~我自己講就易~~XXD

      刪除
  4. 中藥固本培元,幾好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信中藥最大的好處就是這一點~~

      刪除
  5. 又聽聞外國人是很少幫趁醫生,佢哋話傷風感冒會自然好番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢地覺得睇醫生貴,反而靠自然好番仲好過食太多有抗生素的藥~~~

      刪除
  6. 抗生素當然少食為佳,否則將來對病毒冇哂符

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全正確!!身體免疫力冇打仗的機會,再有強大的細菌病毒入侵,就玩完~~

      刪除
  7. 中藥是好的,不過吾係人人都夾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是事實,食中藥都要睇睇藥性是否夾得來......

      刪除
  8. 中國自古以來,由王侯將相,至到平民百姓,都是吃中藥照顧身體的,人口也越來越多,就可知中藥的可貴。可是代近人急功近利,種藥和制藥過程可能不專業,這就得要小心。 (西醫的外科手術確是一流,麻醉術也很講究。)
    中醫講究體虛體弱的問題,適當的配合,應該比依賴吃抗生素好。
    時常口淡手凍的人都是虛寒體質,這樣就要少喝寒涼的藥物了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正:體虛或血熱的問題。

      刪除
    2. 中醫是一套醫學理論,其實內裡有很多學問,對一般人而言是易學難精,有些新醫師可能讀了幾年書就稱為中醫師,其實能否做到有經驗呢,相信還有大把時間慢慢吸收多些經驗才可以,不知你有冇發覺,現在上電視節目講中醫藥的醫師大都年輕,以前的節目見的中醫師大都是年長,但我反而對他們有信心,介紹的藥湯也敢嘗試……

      如果變成依賴吃抗生素,就好大鑊~~怕越食越弱…
      就算寒涼的中藥都要看看體質,醫師斷錯証都有很大影響~~

      刪除
  9. 呢隻茶真係可以防新冠疫情就好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗可以放出來賣,基本上大部份人都可以飲,不過有冇實效要試過才知...

      刪除
  10. 森兄試咗防疫茶未呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿Gael兄隔咗一段時間冇嚟,連書都冇心機聽...XXD
      防疫茶的相在網上搵來的,沒有買~~

      刪除