2019年10月30日 星期三

窗外有藍天…


現在正值秋季,氣溫也沒有暑熱天的酷熱,氣候也漸漸清涼乾爽,一向香港的氣候都比較潮濕偏熱,所以秋季的來臨也覺得特別舒服,唔冷亦唔熱,通常美好的時節只維持一陣子,所以真係要好好享受這個片刻。


當人大了或者老了,就會漸漸明白人生不如意事常八九講得起呢句說話十居其九都係年事已高的長者!當然森伯是也~~都費事扮後生喇~~哈哈哈!!好多時人會把問題困難都放到最大最大,反而忽略了身邊的好事好物所以平時都唔應該太過自怨自艾,內裡總有力量可以給自己一個支持!!

這一日忽然望上天空一片藍,再加上綠綠的山坡,十分舒服,這一刻無論怎樣也好,都要駐足看看窗外的景致...

34 則留言:

  1. 天氣怡人,憑窗望山,倒不如親親大自然,老人最愛行山,運動吓精神爽利,有益身森。

    對待問題嘅態度顯示森伯嘅智慧,我拍十隻馬都追唔上。

    回覆刪除
    回覆
    1. 行山多數後生仔,老人家行下公園仔就差唔多~~查實呢類天時就咁逛下郊區都已經森曠神怡!!!

      你謙虛啫!!相信每個人都有各自方法去處理自已問題,別人的方法又未必適合自已~~~

      刪除
    2. 森伯都冇行晨運要,遞奪『老人』身份,褪返落去做『中佬森』。

      無論任何天氣,我都要保持森中有藍天, 儘管遇到問題一時未能解決, 心情煩躁不安又自責,瞓醒第二日又係新嘅一天,拋下昨日低落情緒,保持鎮定,諗吓屎橋面對問題。

      刪除
    3. 相中的山就在家附近,不過唔會諗去行,因為一出門就有個小型山波,有晒斜路扶手等設施,要當散步運動都非常方便...
      至於平時會行吓平台的公園仔,早上都幾水靜鵝飛冇乜人,話晒都交咗管理費,會用吓佢設施~~

      我都會咁諗,訓醒又係新一天,雖則唔係常常心中有藍天,但無論好與壞森情,都會碰到,要靠自己去開解自己!!!!!

      刪除
    4. 情緒產生咗就要揾出口洩咗度氣才能面對問題,森哥可否分享吓好方法能盡快恢復森情。食嘢?運動?瞓覺?金句?

      刪除
    5. 你咁正經問,想講笑答都唔得…生活上總會遇到好與壞的事,絕對不會事事一帆風順,人生閱歷多了,就唔會將件事睇到好大,唔好的事都應該經歷一吓,增強自己的抗逆能力……
      我真係冇咩方法去恢復森情,會睇當時想做咩就做咩……你呢?

      刪除
    6. 讀書時即刻試後檢討,衰咗會影響以後科目嘅心情,改變唔到事實,知道負面情緒更加會拖垮往後科目,一定要掉低。唔使即時處理,就用紙筆寫低呢次失敗,唔再諗佢,唔做即時檢討,過一個星期至再諗吓點可避免,就可斷開負面心情。要即時處理就要諗吓解決辦法。然後,太忙碌了,將思想轉移到其它事情,食乜好嘢,著乜靚衫,剪個髮,放工行條新路線,瞓一覺……繼續走未來美好嘅人生,唔會再浪費時間停留呢一點上,仲好多好段落。

      刪除
    7. 你都好識諗,有時考一科唔滿意,好容易打後的科目就冇心機考,不過冷靜過後就會畀心機溫埋餘下,畢竟人生有好多變數……你都會用幾多方法去解決問題,我先會把問題放下,可能等幾日或者一段少時間,等到冷靜下來才去睇個問題…自己就儘量做回平時的事,若然再去放縱可能已經畀件事影響到自己,所以先要冷靜才可以解決問題,聽你咁講,又著靚衫,又食好野又剪個靚髮,直情好似重新做人咁,以森伯食鹽多過你食米的分析,呢類行徑似係同感情有關……哈哈哈,前面的路總要行,黑暗過後就會見到曙光……

      刪除
    8. 乜森哥同我講感情事??拍過幾次拖呀?係森哥追人定係被追呢? 教我啲招數呢。老人好Dry。

      刪除
    9. 森伯幾廿歲人,邊有你哋啲後生仔感情事多籮籮...情場不順意時就話食好野,剪個靚仔頭,明日又有新感情~~
      Dry乜鬼,唔好待慢你的身邊人...森老伯的忠告!!!!!!!

      刪除
    10. 髮長要剪,肚餓要食,平常事都要拉埋感情黎講,森哥真係一個多情公子。

      從森哥思路,我相信森哥推窗望天,都係最近有感情困擾,大婆、二奶、三奶、妾侍、妃子、貴人、通房狠鬥爭寵,無日安寧,何時有藍天呢?左擁右抱,齊人之福係要付出好多。我都係『 以其人之道,還治其人之身』。😜

      刪除
    11. 只係你的說話誤導咗森伯啫,你好似講到唔開心即刻去拆餐好,剪個靚髮,買件靚衫......

      我懷疑你真係電視台編劇,仲要係編宮廷劇嗰種~~~~~~秋天時份天朗氣清,望到個窗比較舒服~~~
      做人已經夠晒多煩事,唔係太過份都未必會用以其人之道治其人之身,寧願揀忘記唔好的人,好過憎悢唔好的人!!!!!!可能遲吓都忘記一爺兄...XXXXXD~~~~講笑啫一爺兄對森伯咁鬼好!!!!!!!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 對呀~~偶爾親近一吓大自然,身心都感到舒暢!!

      刪除
  3. 秋天的天空最美,最愛沒有一絲白雲的藍天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全藍的天空近來都少見了,今篇的網誌有兩幅相可以post,一幅是全藍天,不過我認為有些雲彩會似感覺悠閒一點吧!!

      刪除
  4. 靜心觀察自心深處 :
    觀自在菩薩
    行深般若波羅蜜多時

    回覆刪除
    回覆
    1. 善哉……善哉……大夫好似看破紅塵咁啵~~~

      刪除
  5. 趁好天氣放幾日假去嘆下世界囉^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘆吓世界?!……森伯只識捱世界咋!!
      唔知Gael兄有咩嘆世界好推介呢?!😊

      刪除
    2. 不一定要外遊
      即使在家裏的花園平台hea蕩也可享受閒情吧^^

      刪除
    3. hea蕩公園仔就唔算享受啦…其實我都認同唔一定要去外地,簡簡單單食吓野,都算一種生活的樂趣 !!

      刪除
    4. 或者去做下運動keep fit也不錯

      刪除
    5. 點做都冇gael兄Keep得咁fit架啦~~~><

      刪除
  6. 回覆
    1. 我反而覺得今年比較早咗涼,現在一早一晚都唔需要開風扇...

      刪除
  7. 隨時望到窗外的青山與白雲,真是很不錯! 總好過推窗一望,儘是千家萬戶。
    其實望到千家萬戶也不簡單,有人喜歡住洋樓,也有人喜歡住在山間或是田邊的木屋。想起廣西某地一處綠蔭裡的一間小屋,真是有如詩如畫的感覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實山景只是其中一扇窗,都有些窗對著人家住宅,香港地又要住市區都好難話全景都係大自然風景!!!
      邊有秋葉的家中戶戶窗都有海景包圍,坐在露台謐靜地欣賞日落美景真寫意~~~對於港人來講,能夠有片瓦遮頭的居所已經感恩萬分!!!!

      刪除
    2. 都唔知點解 ? 森森成日以為我住喺海邊。我去影到啲日落照片,都係要出去行行逛逛,無意中影到嘅啫!
      住樓當然係有安全感啦,其實我好鐘意廣西嗰間綠蔭中的小屋,哎! 好不切實際似的。 但係真係有間咁清幽可愛嘅屋仔喎,唔係假架喎。

      刪除
    3. 只是我記得你好似話你家中可以望到海景,就猜你可能住近海邊的地方,請勿怪老人家唔識世界,若有得罪就唔好記在心……對香港人來說有個溫暖的窩居就已經要滿足…
      你廣西有小屋?!而且在綠蔭中,相信十分清雅幽靜……

      刪除
    4. 森森你貴人事忙啫,我都冇講過家中可以望到海景。點算得罪呢 ? 近在海邊的屋最貴。
      那間小屋是我跟團去廣西時,在某地途中,偶然見到的。但因為要跟大隊,無法停下來步入進去,所以無法多去探索欣賞,真有夢幻的感覺。
      想不通那間小屋子裡面是什麼樣的,是住宅,還是雜物房 ?

      刪除
    5. 可能我記錯,都唔知點解近海的住宅特別有價值,近海比較潮濕,傢具都會容易受潮...
      初時仲以為秋葉返國內搞小生意,物色一些特色小屋做民宿之類~~哈哈哈
      以前都好嚮往過些深山隱居式的生活,但年紀漸老邁,反而住在市區較好,生活所需都比較方便~~~

      刪除
    6. 你都估得近似,前年的確是有人叫我去台灣的台中搞民宿,不過阿姨懶散慣了,不想操那麼大的心了。當然我沒有那麼有錢去搞什麼生意喇,說打埋本畀我,我都嫌費事! 我們(閣下未係)這些老人家,都係住喺樣樣方便的地方好啲。

      刪除
    7. 現在的人有時間或假期都很喜歡去旅遊,所以搞民宿生意都很熱門,我認為搞民宿著重特色,如果在台灣一定要搞文青風格,相當配合!!相信秋葉也適合做這類風格的生意……

      可能都未必關年齡事,住慣香港什麼都好方便,尤其買東西食東西,想到的都可以即時買即時食~~~

      刪除