2019年10月23日 星期三

夠薄...夠貼身...夠靭...仲要防水...

無論是真正受傷,一或情緒的傷害,都總想可以快捷的得到治療...所以現在有些產品名稱都會加多個什麼佛系或療癒之類...好似畀心靈得到一種精神上的安慰~~
所以話家陣的商家真識做生意,本來一疊老土的格言卡,只要改名為療癒卡就即刻有商機~~

只不過森伯今次講的就係真正的療傷,唔知大家平時出外會否帶定幾片膠布仔,萬一有咩損傷,都有塊膠布貼一貼!!我就睇下記唔記得啦,就未必成日袋定!!
早前收到些救傷包,輕輕便便就是方便人攜帶,但相信好多人都未必有危機意識,普通的出街邊會諗受傷這回事呢!!但如果帶定有什麼事都可以應急~~內裡只是基本治療用品,消毒紙,膠布,膠紙,紗布綿花等~~


這些救急袋只是贈禮,收到就無咩所謂,要自己買就未必會,因為內裡的物品有期限,過期就要更換,都幾麻煩,反而袋幾片膠布仲方便得多...

講開膠布,近來發覺用開的膠布,有個很好的改良,本身都已經唔錯,改良後仲夠晒薄、而且都幾貼皮膚、夠靭之餘仲可以防水,貼了洗手沖涼都無問題~~聽落唔好以為森伯賣乜乜廣告,只係講膠布咋,雖然有咁多好處但價錢都唔貴,真係幾好用~~因為有買過其他,但係差得多而且又貴,唔划算!!!


平時森伯都好少會無端端整損,但來的秋冬時節有可能指頭爆拆,所以買定看門口都幾有用!!

23 則留言:

  1. 市區周圍幾多點都買到啦!離港工作旅遊或郊區行山、踩單車需要帶架。當需要時會一時唔醒起要拎,反正膠布唔佔地方,所以,我個隨身胸包放定幾片睇傷口,以前放電腦工事包內。

    我用『慢玲』牌,2毫子片好抵用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾時都係預備定好過臨急買,雖然香港買野都非常方便,尤其戶外活動可能會用得著!!
      你個隨身胸包都幾多用品,又牙簽,又有膠布……的確帶多少少用品,以備不時之需嘛~~
      慢玲...膠布都好似買過,唔覺得特別好用……!!

      刪除
    2. 寫字樓都會畀A4紙鎅損手指,意外隨時會發生。

      爆拆:我都話男人都要護膚啦!血跡斑斑又點同人商業握人,知森哥一單大生意上落幾百架,唔講得少。

      以前我好無知,用『你』牌潤手霜好努力搽都照爆,百思不得其解,近年老咗腳踭好易龜裂,多得網上個妹妹仔高人指點護膚理論同方法,做事係要查根究底,知道問題根源,才能對正下藥,我才識用凡士林襯濕鎖水,多得她,冬天都唔使怕皮膚問題。

      刪除
    3. 我又好少接觸很多A4紙,都甚少會畀紙鎅親手指...
      森伯平時最大單交易咪十令蚊,買底雞蛋仔...森伯份工唔係做生意,何來幫個客握手呢~~~~~~

      可能你後生,膚質嬌嫩,唔太啱用"你"牌潤手膏,但森伯可能老人家膚質鞋烚烚,反而試過用"你"牌潤手膏治好我的手爆拆,想當年有年冬天手爆拆得好嚴重,唯一最易搵到就係"你"牌,因為佢超市都有得買,而且牌子夠老字號,常常搽不久都好番晒!!不過唯一唔好就係太重人工香味,所以現在少用~~~

      其實正確用潤膚膏都係要把皮膚弄濕才用,效果就會顯著~~~~

      刪除
    4. 森傷膠布療心,非現金交易,先要膠出你的森,方能撫平森洞。

      失眠老人需要無森睡眠穴位膠布。

      刪除
    5. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    6. 咩又療心,又金錢交易,膠出你森,又咩撫平森洞………?!!唔知你想寫咩,唐詩三百首?!!
      穴位膠貼見過,通常貼耳仔的穴位……完全冇用過…

      刪除
  2. 有備無患,一定要有呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終出到街,唔知幾時有呢個需要~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 一片好用的膠布都需要這些優處~~

      刪除
  4. 回覆
    1. 你時時要外出,袋幾片膠布是有需要的……

      刪除
  5. 出外會定幾片膠布仔,有時的鞋刮脚,就十分有用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,我都冇諗膠布仲有呢個用途,真係小小膠布大發現!!

      刪除
  6. 回覆
    1. 原來Gael兄都係用呢隻膠布,改良版仲好用...

      刪除
  7. 秋冬爆拆時用凡士林都幾好,見你說起椰油好用,咁啱在超市見到,就買了一瓶回來,真係幾潤吓,不過好濃的椰香味,很吸引人好吃的樣子,怪不得說明不要讓孩子取到。
    膠布就好少用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 凡士林都唔錯,不過塗得多就會納納黐黐感覺唔太好,椰子油就好得多,富有椰子味,好香,不過我通常買有機椰油一樽樽的,用來食或搽皮膚都可以…不過近來用上一種護理級椰油,就有可能小孩要按成人指示用……

      刪除
  8. 我現在用的膠布是塗上去的,像女士用的指甲油,很防水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講的液態膠布未用過,感覺傳統膠布比較隨意,唔知液態膠有否期限,因為唔會用得多……

      刪除
    2. 對於我來講,可能會擺到過期~~

      刪除