2019年10月2日 星期三

森活的點點與滴滴...

相信最全城熱話係昨日的大事件,見面時大家都會問下你昨日有冇出街...早一日已經聽有人講安排定些節目安在家中消遣渡過,我都認為如非必要都唔會出街,除非買食糧,早上見人紛紛分享手機裡的資訊圖片,搞到人心惶惶,又發覺常常搞的地方,除了港鐵之外,仲有某些地區,感覺住那些區分的的街坊都幾滋擾同驚慌!
森伯伯算好彩,常搞亂的地方唔關事,而且好日又唔需要坐港鐵,否則真係喊得一句又一句~~



講起食糧,相信麵包都係其中一樣,對香港人來說麵包雖然不是主餐,但早餐或下午茶餐都會常吃,近來又話方包含鹽又高,所以都好少買鹹包,都盡量試下附近包店的包是否過鹹...試好就會常幫襯,日日有機會食都唔想有問題,買方包就好少買白方包,多數買麥方包,價錢都係差唔多,而且喜歡有麥味唔似白麵包咁寡口,麥方包都食了很多年~~
又唔知大家有冇揀食白方包定麥方包哩個習慣呢?!


現在已經算入秋,有時天氣還很熱,通常呢種轉天氣的時候,自己個人點都會病病地,先係喉嚨痛,跟住就有幾聲咳加埋鼻水,當然希望這些只是小毛病,正常應該過幾日情況會好少少,亦有可能會搞半個月都唔奇,不過最近有親友送來桔仔茶,亦有人親自試過咳時飲唔錯,相信若果再有大咳都會試試,呢種桔仔茶外型幾得意,一個乾了的桔仔裡面放有茶葉,要沖泡的時候一同放在熱水裡,跟平時泡茶差唔多,當一樣茶療幾好...

39 則留言:

  1. 區議會選舉喺11月24日,出咗結果就會舒緩吓。如果美國喺背後攪鬼,咁就好難講幾時完喇!

    我好耐冇食麵包喎!早餐食芝士咖啡燕麥。最近,整奇異籽加奶嘅果凍,同埋用微波爐焗脆啲連紅衣嘅生花生做小食,為自己『加油』。

    麥包有益,森哥營養知識有番咁上吓!識揀好嘢食。

    未聽過喎!好彩我冇病,唔使飲。好唔好飲呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次的選舉投票,我都一定要投票,不過仲有個令月先到……對於我地普通小市民來講,以不變應萬變,始終政局難料~~~~

      我一向唔食燕麥即係麥皮,若然時間充裕就整碗薯粉食?,或者飲杯豆漿,通常都係簡簡單單……餅乾當小食!!!
      乜一爺兄好dry咩?!要加油……

      其實街外麵包都係冇咁健康,用的酥油或人造牛油居多,最好自已整不過冇買麵包機~~~

      我冇飲過,如果有飲後報告,會寫Blog介紹一吓!!!!

      刪除
    2. 上咗年紀係會Dry啲,型男森哥拍得住謝四哥咁風流,唔Dry。

      刪除
    3. 攞森伯同而家的謝四哥比,真係唔敢當...
      秋冬天時個個人都容易dry架啦~~~~

      刪除
    4. 大家都係走型格路線,森哥嫌佢年紀大!!!都係古天樂襯啲。

      咁講森哥都Dry,我就索油啫,森哥有乜法寶呢?

      刪除
    5. 你又唔駛將森伯伯擺上枱,攞森伯伯同謝四哥,同古天樂比較,費事令到四哥同古仔降level啦~~😑

      比起而家的男士,森伯直情唔算太姿整嗰批,都係普通搽吓椰子油就算……

      刪除
    6. 森哥意思係話同你比完後,四哥、古仔都要靠邊站,由 A Grade 降至 B Grade,因為森哥先至係實至名歸嘅 A Grade,即係森哥見得人,上得大枱。😰👍 有人一朝得意語無倫次。

      呢個世界對男人真係唔公平,女人護膚就正常,男人護膚就姿整。由青春期開始,我一直都受暗瘡困擾,直至近期網絡發達,好多人分享各方面嘅心德,我才知道呢種皮膚嘅正確護膚方法,保濕和鎖水係二個必須步驟,恨我知道得太遲。所以,唔好標籤男人護膚係姿整,醫學上皮膚都係身體嘅器官之一,人人都要護膚。

      刪除
    7. 你知道你語無倫次就最好喇,森伯伯唔敢跟誰比,根本冇得比,人家出晒名型,森伯靠邊站都冇資格……做人唔一定要型要靚,做番隻醜小森都一樣自自在在…

      其實一般人的目光都認為女士愛美是人之常情,但男士稍為對儀容著意一點就會被人話句:姿姿整整………事情本身就冇話公唔公平,只在乎你自已的睇法而已!!
      對一爺兄來講,有暗瘡的確幾煩惱,一向以靚靚仔仔見稱,忽然臉上有暗瘡的確好掃興~~~森伯以前係醜仔一名,都冇在意有冇暗瘡呢件事~~~
      所以話人靚就煩惱多,好似森伯人醜就煩惱少D!!!

      森伯都認同你所講,護膚幾時都係有需要!!!!

      刪除
    8. 人生總會有問題,有啲會跟你一世,有啲要經歷一段長時間後突然間解決咗,有啲好快就解決咗。唔好將問題放到無限大,日子都係要過,要調好心理開心地過。

      刪除
    9. 睇嚟一爺兄對解決問題都幾有心得!!!有時經一事長一智,人生就是不斷的學習,做到老學到老~~~
      或者一爺仲好後生,未必領略到當中的意思...

      刪除
  2. 桔仔茶我想睇吓係點喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想睇下....^^
      如果買我會揀厚切麥方包,搽花生醬或夾午餐肉也可

      刪除
    2. 王子…
      或者日後有機會寫篇Blog講下


      Gael兄…
      如果有日試過桔仔茶我會介紹,可能要久等……
      花生醬搽包,細到大都好鍾意,不過近來甚少買來吃,午餐肉夾包直情未試過……

      刪除
    3. 經gael兄提一提,我諗會買樽花生醬搽搽,真係好耐冇食過~~

      刪除
  3. 方包我也會選麥包
    我容易咳,試過咳足個幾月

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近空氣質素差,阿摩都要保重^^

      刪除
    2. Amour…
      近代人講求健康,麥方包都處處有賣,記得以前只得白方包~~記憶中仲有一種黃色方包,現在少見了~~
      曾幾何時我都試過久咳!!幾驚架~~


      Gael兄…
      乜阿摩住的地方同熱門出事地方有關咩?!
      咁gael兄更加要保重喎……XXD

      刪除
    3. 你提起又係喎,以前確興過有黃色那種方包,係咪蜜糖方包?
      記得是甜包,有時會有提子乾的.....但依家好似絕跡了!!
      你咪咁敏感,近日天空也總是灰蒙蒙,可能受台灣打風影響有關吧

      刪除
    4. 黃方包是否用蜜糖做真係唔知,不過食落係甜,近幾年黃色方包已經唔多見~~

      你話森伯敏感...想指邊方面先?!!哈哈哈
      我只係話某啲地區的空氣污染指數特別高,據天文台講當中包括銅鑼灣,中環,旺角,大埔,沙田等十多個....
      而旺角,銅鑼灣同沙田都算熱門類!!幸好,森伯住的西九區又唔覺有喎!!

      刪除
    5. 我家正正在空氣污指數較高的地方

      刪除
    6. 其實空氣問題好難搞,尤其在自已住的地方……
      如果阿摩有心機打理植物的話,可以試下在家中擺幾盆水種的觀葉植物,細至中型都可以,易打理又唔會惹蚊!!
      是因室內植物有淨化空氣作用~~

      刪除
  4. 天氣、空氣好差,小心身體!

    回覆刪除
    回覆
    1. 空氣污濁都時時有,唯有轉天氣多加留意身體……

      刪除
  5. 森少真是財多身子弱。
    兩年前老友贈我一瓶自醃的柑桔,也從來沒有動用過。託賴很久也沒有傷風咳嗽了。
    我很久才會去買一次麵包,多數都是買沒皮的麥方包。今天才買了熱的脆皮蛋撻來吃,真好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉一向對詞彙都很熟悉,亦聽過有人講貧病交迫,這個就是低下階層森伯伯的生活寫照~~~~~~><

      鹹柑桔都時時聽它的功效,但以前飲過就不太夾自己,而且太酸味的東西都好少飲……看來秋葉都很健康,冇乜傷風咳嗽!!
      聽你話很久才買麵包一次,咁你平時早餐會吃什麼呢??煲粥或整早飯?!!

      刪除
    2. 一位清潔工人都不會「貧病交迫」啦,怎會輪到森森你哩。
      做人真是不要誇口,話醜才會得好。說自己甚少病痛,可能會像小孩子般“小器”,立刻病起來。所謂“小病是福”,平時有些小病患,也是好的。
      *
      因為我自小病得太多,所以飲食很小心,不會出外大飲大食,體檢就不會出問題了。 早餐我會喝豆奶,雞蛋,或者煮個麪之類,蔬菜不可少,但太多又受不了。

      刪除
    3. 森伯伯都唔識講大話,貧病交迫對於低層森伯來講已經習慣了~~
      哈哈...個人都幾廿歲都唔會好似小孩子般"小器",總之病開就會常常病,所以平時對健康著重一點!!

      除了自助餐,我平時都很少大吃大喝,因為早餐慣了食麵包,或者真係諗諗除了麵包還有什麼食物可代替~~
      平時有食五穀飯,若太多菜都吃不下~~

      刪除
    4. 都唔係gar! 就算幾廿歲人都唔好自誇,小心駛得萬年船嘛。什麼“大吉利是”,什麼“touch wood”,都係d小迷信,隨俗啦。
      *
      昨天我都去買了一包有皮的全幼麥方包,份量比較多,亦聲明不含膽固醇,這個十分好。如果要上班的人士,想早上吃粥的話,相信在前晚做好,放在雪櫃裡,第二朝一早加熱來吃,才比較方便。

      刪除
    5. 使唔使講到咁淒涼~貧病交逼! 社署都會幫助失業者發放生活津貼,又會指引去找工作。咁都唔知,證明你都係扮窮。或者你雖然窮,但係又窮唔得晒。
      我生活係窮,但不苛求;心中富有,日日安貧樂道。

      刪除
    6. 森伯好少自誇,根本冇咩好誇...哈哈哈,秋葉是否記錯是其他博友呢?!!
      做人有些少迷信都唔緊要,不要太影響生活就冇問題!!!
      麥方包唔錯,而且高纖維,現在我都好少食粥當早餐,間中飲支維他豆奶就算!!!!



      你哋啲有錢人唔明架嘞,社會上都有很多類似森伯伯的窮困長者,每日都為生活打拼,不過捱得開心,可能苦中作樂吧!!!!
      你講得好啱!!心中富有,日日安貧樂道~~~的確是生活中的哲學!!!

      刪除
    7. 都唔係話你自誇,係講我自己啫。在google 的博友來來去去得個幾位,點會記錯呀。 我個人生活是僅堪溫飽,黠會係有錢人哩! 安貧樂道就是了。

      刪除
    8. 就憑森伯目不識丁的博文,秋葉又點會認錯森伯呢?!!哈哈哈
      其實一句:做人要學懂知足就可以對得住自己,人的確有太多物慾心,得一又想二~~~

      刪除
    9. 森少太過謙虛啦! 閣下怎會是目不識丁呢 ? 你真懂得說笑話。

      刪除
    10. 秋葉實在太好人,森伯只係講講事實而已,不是講笑~~

      刪除