2019年10月9日 星期三

阿伯"味"力...

正所謂:江山易改,本性難移...

森伯一經過藥房都會來一個Window Shopping,可能總有些東西會用得著,尤其藥油類,始終年紀大隨時都可能呢度痛,果度痛,都想搵番一兩支藥油旁吓身...唔知點解,坊間有很多西藥膏都唔係太適合我,因為唔覺得太有效用,用慣藥油又會習慣,不過都要揀一些夾自己先好!!!

其實藥油除左有冇實質效用之外,仲要計算佢唔好太大味,不過出街一定唔會用喇!費事畀人話呢個阿伯一陣藥油除~~

所以無論去什麼藥房都會睇下有冇咩藥油可以試試,外旁人聽落都幾誇張,但森伯真係會留意,當然啦好多藥油都估佢有冬青成份,呢類就唔會買,不過講到最後好多時都係得個睇字,真正拎到上手買又未必買,因為一唔合用就要掉,都幾浪費~~所以用開的知道可靠才會買!!!

藥油好多種,幾古怪都有,蜈蚣蠍子的藥油都有得賣,不過敢唔敢用又係另一回事~~~

36 則留言:

  1. 回覆
    1. 大夫咪玩啦……呢鼠咁多支,實有一兩支啱用嘅!!

      刪除
    2. 兩支藥油
      上面一支去星加坡找
      下面一支去印度找

      刪除
    3. 星加坡藥油普通藥房都有售…
      至於印度出嗰隻真係要問吓大夫響邊鼠買,森伯唔熟……哈哈哈

      刪除
  2. 首先要知道為乜痛啦!

    輕度扭傷會捽歪骨水。運動過量而酸痛就唔理,由得佢自然好翻。筋膜沾黏就揾原始點按壓。其它唔知乜痛,持痛一排唔好或痛到喊就睇醫生。

    預防勝於治療,知道打電腦要注意正確姿勢同付合人體力學嘅硬件,因為廿年前衰過一次。搬重嘢都要正確姿勢。

    平時都會拉鬆啲筋同運動加強肌肉鍛鍊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你話後生仔活躍得滯就話唔知為乜痛啫,老人家應該知嘅~~~

      你講的歪骨水,森伯都有一支看門口喎!!不過對於我來講買左的藥油一定會在適當時候用!!

      而家都好怕筋骨勞損,所以易產生整傷的事故都會加倍小心~~

      你講得完全正確,平時郁下筋骨都可以幫助筋骨打好個底,增加佢的韌度~~

      刪除
    2. 我對運動係冇乜大興趣,後生唔做唔會有問題,但老咗唔做痛病會找上門,要迫自己做,中年後要日日做30分鐘運動,才過得輕鬆自在開心,冇付出何來收穫,病痛都要摸門釘,不過,知易行難,唯有化身恐怖份子嚇驚自己。

      我就內服奧米加3好油,為自己加油,森哥都加油,外用藥油加椰子油。

      刪除
    3. 我諗適度的運動對筋骨都唔錯,所以幾唔想都要去做做,都市人平時都好緊張壓力好大,若果話要限住一定要做就會將運動變苦差!!!輕鬆做兩三個字都已經唔錯~~

      都唔會太限制自已,總之每日都有一套動作畀自己抒展下當為運動,我覺得緩步行都幾好,有時間有太陽我都會去平台的公園仔行下!!
      你放心,森伯夠油水,平時餸菜都加油……

      刪除
    4. 郁動咗真係達到想要嘅運動效果? 用乜量度有冇用? 做完要氣喘可講到嘢,心跳加速到某個數。

      舉一個50歲成人為例,最大心跳率為220-50(實際年齡)=170,而有效運動心率則在102(170×60%)~136(170×80%)下之間。

      阿伯一陣藥油除…………無味藥油都有市場喎!反面睇,無味會懷疑功效唔掂,唔似『阿伯香水』。

      刪除
    5. 邊有話一定,總之有些少恆心,持續做下運動都係好事,你話要做到又喘氣又出一身汗,本應係好,但係過於劇烈又未必適合老人家喎!!!

      你都幾專業,計晒心跳率...森伯呢方面又冇研究,總之個心唔係停左就已經感恩~~~~XXXD

      如果一爺兄研製到無味藥油,森伯第一個幫襯,市面都有幾多按摩油都取自堅果油或天然植物,都冇咩味,不過就好少用於跌打損傷~~~

      刪除
    6. 理科先生心裏有數,處理文人形容詞有難。
      工作上必事事量化,任何含糊造成陷阱,無賴鬼鬼客愛找麻煩揾著數。

      超80%才叫劇烈,森知肚明,唔使盲摸摸。

      森哥公私兩忙,有空散步算好。正常年青港人揾錢事業行頭, 皆因香港係世界消費第一貴,充實排喺運動前,無奈生活迫人。

      刪除
    7. 唔好畀籍口自己,平時有時間就睇多D正經的散文,小說之類,對一個人詞匯的應用都好好……

      一爺兄本身家財萬貫,難免有很多人搵你著數,交友要小心衡量一下對方有冇咩企圖,減低被人搵笨的機會~~

      80%才叫劇烈,真係唔知你想指邊方面劇烈?!……我認為又冇必要做到劇烈,量力而為就最好!!

      生活迫人的境況一爺兄唔明架?~~總之森伯的生活格言就是可以買就買,買不到就不買……><

      刪除
    8. 森哥靠害!咁寫係轉移視線,想綁匪嚟標我心。真係攻森計。
      『交友要小心衡量一下對方有冇咩企圖』— 現眼報。👎😂

      刪除
    9. 要綁架都唔會綁個有錢佬架啦,綁咗邊個畀贖金先……
      通常綁佢啲親人……

      見你成日提咩小鮮肉,有人扮熟人打電話搵你,咪叫你小心交友,唔駛畀人搵著數嘛…😆😆😆

      刪除
    10. 咁德輝/小甜甜呢!綁個佬架。

      森哥最清純,全天下最值得人相信係森哥哥,應該唔會對我有乜企圖嘅。

      森哥提醒得太遲喇!我好笨,乜著數早就畀人揾晒,依家只剩一條老命,痛苦掙扎求存。


      刪除
    11. 呢單案件過咗咁耐,當中細節好多,都唔敢評論…

      多謝你讚森伯清純,總好過話森伯單純…對一爺兄嗰類富貴人,直情唔敢有咩企圖啦!陣間咩標蔘,騙財等都入森伯數……��

      你又唔駛講到咁慘,正所謂:笨人有笨福,天祐好人,總之知足就會常樂!

      刪除
    12. 森哥可知双手染滿鮮血,你不殺百人,百人為你而『香』,當綁匪遇上窮蔘,世上只有x人才能保守秘密, 罪孽森重,所以,平時森哥多食齋化解。(哈哈!難得碰到咁嘅寫作機會,點都要寫出黎。)

      刪除
    13. 你個一爺係咪睇得科幻偵探片多呀!!!又雙手鮮血又為你而香...
      總之交朋友就小心啲啦,就算冇畀人標蔘,呃左金錢都唔好啦~~不如請森伯食野好過!!!!
      乜殺百人可以食齊化解?!!...你聽邊位高人指點架?!!真係畀佢害C~~~

      刪除
    14. 森哥排除萬難,殺出一條血路,更上一層樓。

      咁強調交友小心,森哥畀人呃咗錢,講吓你啲慘痛教訓黎聽吓。

      所以,要我請你食嘢,窮森可以去社福處開嘅食物銀行攞食物啦!教你捕魚技巧好過齋畀條魚你去充饑。

      大師叫森哥回頭是岸,出家刮髮為尼。

      刪除

    15. 無端端又話森伯殺出一條血路,咪搞到森伯的網誌咁血腥啦~~~~~
      森伯都冇咩可能畀人呃錢,因為冇錢嘛...要呃都呃一爺啦!!!

      叫你請食仲好,食物銀行畀真正有需要人士去領取,不應去騙取食物...

      哈哈...邊位大師咁呢?!郁啲就叫人削髮?!!求唔求其啲呀!!!!

      刪除
  3. 年紀大隨呢度痛,果度痛...好似講梗我咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔驚啦,仲未年紀大……
      下次回來時可以去藥房揀下有冇啱駛嘅藥油帶返去……

      刪除
  4. 早兩日扭傷,我也剛開始用朋友送的手信~~~紅花油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅花油都幾出名,好似話跌打扭傷都可以用,當按摩油用都可以對患處有舒緩作用~~

      刪除
  5. 近日腳踭踩落地痛,請問用乜藥油好呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔敢推薦Man Man用什麼藥油,搽藥油只是一種輔助治療,都冇話有邊隻藥油人人都適合~~

      刪除
  6. 回覆
    1. Gael兄咁得意,繁體字裡又夾雜著簡體字!!!
      冬青成份若果搽得太多,會令肝腎受損……所以要留意冬青成份的多少~~

      刪除
  7. 好少用藥油,怕那些味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為藥油有很多成份都好重味,所以藥味是難免的~~

      刪除
  8. 因為我對氣味很敏感,所以最怕聞到冬青油味,實在太刺激了! 幸好我沒有需要用到這些油。也幸好有一種老牌的跌打酒用得著,凡有些勞損隱痛,只要經過用藥棉醮些老牌藥酒,按摩或加上用紗布敷一兩天,即會好轉不再痛了。
    *
    聽講星洲的「獅子油」「黑鬼油」很有名。曾經在大馬旅行時,聽到在檳城出生的華人導遊說:當地土人很懂得採藥製藥,刀傷火傷塗搽痊癒之後,一點疤痕也沒有。

    回覆刪除
    回覆

    1. 係呀,如果藥油或藥膏含有太大冬青膏味我都完全唔受得,用後一定會頭痛,所以揀些味道較近草藥味才能夠使用…聽你講唔需要與藥油為伴,這就証明你唔會周身痠痛,這當然好,森伯真係好羡慕…
      你講的獅子油,黑鬼油都摔過,兩者中我認為獅子油較好!!
      因為以前的普羅大眾一般都唔會太富有,有什麼毛病都甚少睇醫生,有咩事都係用呢類藥油搽搽就算……

      刪除
    2. 最怕聞到白花油味,有些日本膏布也是很大藥味,真是要命!
      以前拜山遇到蚊咬,都係用清水洗蚊口,這樣就可以平復無痕跡。
      如果用藥膏去搽,由皮膚吸入之後,會咳起來。搽得多,就會咳得多。
      幸好清水是一種很好的清洗劑。

      刪除
    3. 敬告各位,若被蚊咬,用清水洗去蚊咬的口水就得了。
      藥膏吸得多是無益的。

      刪除
    4. 現在西醫生會為跌打扭傷的病人開「喜療妥」,這一種西德藥幾好。
      這種藥膏會吸收患處的水份,舒緩筋絡。藥店更有一種「特強喜療妥」。

      不過個人還是喜歡中式的老牌跌打藥酒,因為採用了“乳香、沒藥”,氣味芳香。如有跌打扭傷,傷處切忌濕水。

      刪除
    5. 我都好怕太濃的白X油味,一搽幾千萬里遠都聞到~~所以都甚少用...
      處理蚊咬的傷口,我會用少少牙膏,再加上少少熱水,洗完之後好乾淨,蚊痕也會快些消失!!!能夠用清水洗抹就最好啦...

      西藥膏雖然冇咩太大味,但對我來講又冇咩效用,所以好少用~~
      秋葉真係對藥膏有認識,我都聽過人講藥膏搽得太多係對身體冇益,所以如非必要都少用!!!!

      哈哈,逢親去睇西醫都會開喜X妥呢種西藥膏,我覺得佢的效用麻麻地,所以連佢特強那種也沒有試...
      跌打酒都有支看門口,有瘀傷都幾好!!!!

      刪除