2019年10月16日 星期三

很匪夷所思呀...

最近有個熱門話題,而呢個話題聽落都十分匪夷所思,用匪夷所思來形容都冇錯...
在生活裡,間中都會遇到一些奇異事,通常可能只是自己遇到或一班人或一個社區的人,但今次這件事卻是關乎全世界的人,就是最近的新興話題——孟德拉效應!!

唔知大家有冇聽過?!!...而呢個理論最為人知就係關乎孟德拉,孟德拉係南非總統,據講絕大多數的人認為孟德拉死於八十年代,所有人的記憶就是如此,但原來孟德拉的死確實是在2013年...你可能會話是一群人記錯,但奇怪的是記錯了的人很多...而森伯對此的印象真係好矇糊~~~~


其實奇異的孟德拉效應例子仲有好多好多,都唔想講得太遠,不如講些近在咫尺的本地例子:

最經典就係蔡楓華有句名話:剎那的光輝唔等如永恆,呢句說話相信很多香港人都會記得,但係孟德拉效應的出現,變了:一時的光輝唔等如永恆~~~就算你在youtube搵番所有蔡楓華的呢段說話都係變了一時的光輝唔等如永恆~~~呢句森伯唔可以考究,因為當時冇咩深印象,只係靠現在網上的例子來講!!

據講仲有李小龍的經典對白:我地唔係東亞病夫,相信好多人都會記得咁講,但孟德拉效應之下,變了:我地唔係病夫,聽起來有點怪怪~~不過呢D太耐我更加無咩深入考究!!

而最最最不可思議就係......羅馬數字的4字,記得寫法應該係IV,呢個係百份百肯定,但現在係IIII...咁離奇?!!!據講尖沙咀鐘樓已經見到IIII代替IV~~~~你可以看看家中的羅馬數字鐘錶有否改變?!森伯記得都好似有隻羅馬字錶,返去睇睇先...
( 註:相片是來自網上,再合成一起 )

如果仲唔明咩叫孟德拉效應,我就再講得簡單一D,森伯常自稱森伯伯,所有Blog友都已經知道,但有日忽然見到內文中的森伯伯變森叔叔,唔好以為森伯想扮後生D多手改了,可能係孟德拉效應都唔奇~~~~

如果想知得詳細一點可以在youtube搵搵有關資料,尤其某個教會的視頻,有人認為是神秘力量改變?!平衡時空產生出來的效果?!真係百思不得其解喎!!!

27 則留言:

  1. 神秘力量改變?!平衡時空產生?好有吸引力,等我去查吓先﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾不可思議,有興趣可以查查,知多點...

      刪除
  2. 唔通係潛伏喺地球嘅外星人改嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得如果係外星人改都未必會等到今時今日……

      刪除
  3. 回覆
    1. 大夫唔駛咁認真,當睇奇趣新聞……

      刪除
  4. 我有聽過,早前也看過你提及某教會的視頻,也想不通。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個世界真的有很多難以理解的事情,若然對這種超自然奇事感興趣,相信呢個題目都一定會留意到…

      刪除
  5. 我一向以為係IV無諗過正統係IIII....
    森兄我一定唔會搞錯森伯因為覺得你forever young!XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信大部份人的記憶,都會諗羅馬4字是咁寫IV,唔知gael兄有冇啲靚靚金撈錶係羅馬數字,否則可以印證吓是否屬實……

      Forever young………5歲定10歲先?!想話森伯幼稚😁

      刪除
    2. 咁又無喎,但第時出街見到名錶會留意睇下^^
      點會呢!森兄經常share健康養生心得,怎會幼稚....同埋外貌上也確實keep得好年輕呢

      刪除
    3. 自從知道呢件神奇事之後,有機會見到錶舖都會睇吓啲羅馬數字錶有冇改變...
      近排都少咗分享啲養生心得,總之見咩寫咩~~
      可能過多兩年你就唔會咁講,本著人老心唔老會過得自在啲~~~

      刪除
  6. 網上的文字有偏差,一點也不出奇。不過,世上的確有不可思議的事。

    回覆刪除
  7. 這個情況不止是在網上發現,好多例子都可以在我們的身邊出現……

    回覆刪除
    回覆
    1. 請閣下說說身邊一些匪夷所思的事,可以嗎 ?

      刪除
    2. 暫時未有發現有咩曼德拉效應在身邊發生,不過據講有好些品牌的名都改變了~~

      刪除
    3. 著名的品牌也改名,咁出奇 ?
      係唔係「莊生」改做「強生」呀?

      刪除
    4. 哈哈...梗係唔算!!!
      佢所舉的例子多數外國品牌,例如多個或少個英文字,不是人為改變,在本初已經改變了...奇唔奇?!

      刪除
    5. 不以人為的意志而轉移,都幾神奇吓!

      刪除
    6. 所以真係世事無奇不有,只爭在你相唔相信~~

      刪除
    7. 夢境成真的事我相信。數宇的巧合我也見過。

      刪除
    8. 所謂日有所思,夜有所夢...有時夢境成真都不奇~~

      刪除
    9. 我本來不是一個迷信的人,但是試過幾次夢境成真的事發生,使我不能不相信天地之間,是存在著神秘的力量。

      刪除
    10. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    11. 近日在一陣陣悶悶之中,忽然再努力拿起炭筆來抄畫,終於沒有半途而廢。
      雖然是小兒科,也po出了。

      刪除