2019年9月25日 星期三

搓、圓、撳、扁...

都係繼續講下功課,有不斷的功課就足以證明森伯有幾勤力,老人家雖然一把年紀,在有森無力的景況下都要去完成每份功課~~~講到功課有些可能幾奄悶下,但有些可能都幾有趣味性,不過最緊要係有冇靈感到而已!

這一次要做的是一份立體模型,其實作品內容、材料都好隨意,只要你創作出立體和有意思就可以...純粹諗下都會認為幾有挑戰性,不過要諗到個主題才能諗下一步做什麼~~佢主題有兩大個,可以擇其一,一係做個代表自己的作品,一係就做與社會時事有關...

當諗到個主題後,要買材料:我諗用陶土最好,比較易做,唔做唔知時下的陶土都幾方便,我當然買免燒制啦!今云真係搓圓撳扁乜都齊,做出來都幾滿意~~


又畀大家估下,純看這些材料,你認為森伯會做咩主題呢?!!

如果懶得諗都無咩所謂,可能認為森伯的idea實在太低B...哈哈哈

............................................................................................................

附    註:
其實作品主題與走飲管的環保問題有關...這條小魚兒不是這份作品,只是剩餘物資做的,不過作品都同海洋生物有關~~~

34 則留言:

  1. 或者森少會做隻小鸚鵡,上了美麗的顏色,用來代表自己吧 ? 會飛翔的也不錯啦。
    估吓gar咋,咪話我唔經大腦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 點敢話秋葉丫,我怎會用鸚鵡代表自己,真正的鸚鵡很嘈吵又多說話……森伯平時文靜得來又含蓄,完全不一樣的性格~~

      刪除
    2. 原來閣下不喜歡鸚鵡的性格。見你的版面有隻好像鸚鵡似的鳥兒,不妨估一下吧。其實都聽說過閣下不大喜歡說話。

      刪除
    3. 都唔係不過唔會用鸚鵡代表自己,不喜歡說話只是對不太相識的人,熟絡後就會多野講,一向都比較喜歡靜靜地~~~

      刪除
    4. 森少平時沉默寡言,可見得十分穩重。
      我平時都少說話,因為有時說的話好天真,好直覺,好搞笑! 所以與不太相熟的人,都不敢多講話哩。

      刪除
    5. 秋葉的意思可以直接用一個四字詞來容森伯…就係老成持重~~~~

      聽你講你平時講野好搞笑,相信你是親朋好友的開心果,常常帶些歡樂給大家,比較正面!!!

      刪除
    6. 雙親已去世,兄姐的年紀比我大許多,有代溝哩,見面也不敢亂說話。
      反為在小女面前,我是有話直說,有時她們也不知是好笑還是好嬲 ?
      *
      有位博友也勸我說時事不要太激烈,怕我像那位在機場不接單張的阿伯,被人拉扯,被打。教我出外要說些好話,我回言:得啦,我會醒定gar啦。

      刪除
    7. 其實家人的溝通都好重要,否則就只會越來越疏離,街外人就隨緣,但家人就不能始終都會時時見面,最怕搞到薑晒!!!
      你跟你女兒好似朋友關係?!……那是不錯的關係起碼大家有偈傾~~~
      呢排真的要多點忍耐,想發表個人己見都要看什麼場合,否則被人打扁都唔奇……總之出到街萬事都要小心以自身安全為重要!!!

      刪除
    8. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    9. 講電話通常都係有要事才會交代幾句,甚少長氣地講電話……能夠台上發表說話,對森伯來講可能不太在行,所以都可免則免,但習慣了可能會好些吧!!
      一向時事話題都甚少跟外人討論,始終對政治的了解又有幾多呢?!除非有什麼大事件,就會講下己見!!就算在網誌自己個主場,都唔會有太多與政治有關的話題~~

      煩惱皆因強出頭,呢個時候真係明白呢句的意思~~~

      刪除
    10. 對不起,已經刪了我上一個留言,因為透露了太多個人與家人的通話態度,和生活片段。

      刪除
    11. 不要緊,你是有權删去自己留言…

      刪除
  2. 石仔同黏土隔離嗰包係乜嘢?

    森哥畀tips我。

    對科目有興趣 就好開心咁花盡心思去做好份功課,冇興趣就係苦差事。

    我細個時最怕就係即堂交作文,永遠腦海空白,好艱苦至爬完格仔, 有次作唔出 隔離個女同學好心畀咗佢份作文我交功課, 佢淨返好少時間都可以作第二篇文,雖然,佢成績差我好多,我都讚佢好犀利,當然,平時對佢好好,有乜唔識我都會教佢。

    我嘅語言發展好遲緩,所以,揀理科。依家要讀通識科,對我呢啲理科生一定有難度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外果樣係吸管,反而吸管係最主要想表達,你咁聰明應該會諗到喇!!!有興趣的題目又如何,有時想的就天花龍鳳,但做出來就眼高手低……

      看來當年你果位女同學又真係好好人喎,我都認為,你想人家對你好,你都要先對人好……這是不爭的事實!!!不過凡事都有例外,要看你會否遇人不淑~~~
      乜語言緩慢同揀理科有關係?!!又唔知喎~~

      刪除
    2. 乜呢3樣咁無嚟喇關都可拼砌埋一齊,森思難猜。就算我絕頂聰明,都係遜你一籌,估你唔到。

      有諗過代表森哥嘅主題,好似『騎牆派』 、『古老石山』、 『 臨喝掘井』、『專為難人』 (磚圍欄人)、『土頭土腦』。我乜都差過森哥,梗係妒嫉你啦!森哥係忠嘅,我要做奸嘅,分明係喺森哥背後講你壞話啦!全屬反話,即係 迂迴咁讚阿森哥 。哈哈!

      我成日都遇人不淑,都係捐失少少,算買過教訓啦!

      我乜都叻過佢,突然有一樣係醒我超多,佢會興奮若狂,夠佢開心成個學期。

      大腦有強有弱,讀文科冇好語文同讀理科冇好數理就算點努力都讀唔好,既然知道自己嘅弱點,咪只有唯一嘅選擇。



      刪除
    3. 我仲以為你話森伯,思維複雜難以猜度...其實森伯諗野好簡單,人頭豬豬腦~~~那些吸管是講環保,一字咁淺啦~~~越簡單越容易比人知你做乜!!!!
      你諗代表森伯的詞所有都係好負面,就算讚森伯係忠,都暗諷森伯忠忠直直;終須乞食....真係要搵定把界刀幫呀一爺兄割席,家陣好興有乜意見分歧就話割席嘛...XXXXXD

      社會上遇人不淑隨時都有,總之問心無愧就算了~~相信學生時代的一爺,靚仔唔使講,仲要係班上的尖子,被眾多女同學傾慕真係不足為奇~~~

      揀個適合自己的科目來讀,是最好不過啦~~

      刪除
    4. 中秋猜燈謎我係次次都估唔到架,但係小學嘅學能測驗嘅推理科又得喎!森哥唔好用我弱點黎對付我啦!

      講句和平分手咪好啦!搞到出刀仔破壞物件咁暴力架!

      教育局嘅課程設計應該喺唔太重要時期嘅初中就畀學生讀文、理、商、藝科,等人早點知道乜科更適合,或者删去不適合嘅,到高中就唔會走錯路,浪費時間。

      刪除
    5. 猜燈謎呢方面我都唔得架,除非係細路仔燈謎可能猜到,小學的事對於森伯來講係咸豐年代,好多都唔太清楚~~~
      我用你的弱點攻擊你?!!...根本唔知你乜野弱點喎?!!口多?!串人?!蝦老人家?!

      分手呢家野睇下同邊位講,唔係個個都講得架喎!!!!

      讀書的科目總之認為自已有興趣就最好喇,唔好話讀書...有時工作都係,有興趣的就算人工奀D都冇所謂!!!

      刪除
    6. 有個男仔打電話黎叫我估佢係邊個,果陣時好鬼忙, 好忟憎話唔自爆我會即刻cut綫,過後諗翻應該係騙徒。

      口多係強項。串人就唔叻。淨係蝦森哥哥呢個老人家,因為人善被人欺。

      森哥有好多戀愛經驗喎!係咪暗戀森哥嘅唔講得分手呀?咁點可以表達,唔好拖人哋咁耐,早日揾另一個歸宿。

      刪除
    7. 我仲以為一爺兄啲情人搵到上門!!都叫咗一爺唔好處處留情架啦…XXXD~~~原來係電話騙徒,有少少唔對路都即刻CUT線啦!!!

      你開到口話專蝦森伯伯,呢鋪真係唔割席都唔得~~森伯網前就善良,內裡係大奸大惡果類~~~

      森伯係戀愛白痴一個,都明白暗戀的意思,暗戀唔能夠用分手一詞,亦都唔需要跟誰人交代,靜悄悄搵另一位歸宿囉……

      刪除
    8. 好想聽人哋嘅情史呢!所以,電視愛情劇永垂不朽。要我作啲假情史嘅畀森哥聽?

      世事難料,唔理得咁多啦!總之喺我心中嘅森哥係善良呢一面就夠。

      刪除
    9. 特別想聽一爺兄啲情史,如果有唔出得街嗰啲情節,請事先通知,等森伯打定PG!!唔會畀人投訴嘛……XXXXXXD

      ……真係好感動!!!!!!証明森伯走呢個善良+純情老翁的路線係掂啦~~~起碼有一爺呢類純真少男相信丫~~~~

      刪除
    10. 打晒格仔先出街。🏁🏨再加嘟嘟聲滅聲。

      大家一齊扮純情,玩角色扮演。哈哈!

      咁係咪飲管監獄困住海洋生物。

      刪除
    11. 打晒格仔?!!...乜有啲地方唔見得光咩?!!哈哈哈
      家陣提滅聲真係森都寒~~~
      森伯係真純情,可能一爺就係扮!!!
      唔係...整飲管監獄都用來困住隨便棄置塑膠的人啦!!!!!

      刪除
  3. 森伯一把免燒制陶土
    搓圓撳扁立體模型

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲以為大夫話森伯一把年紀添~~~哈哈哈

      刪除
  4. 化學堂整嗰啲分子結構??

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯話明個idea好低B,邊會咁高深整個分子結構……哈哈

      刪除
  5. 能代表森兄的陶土製品......
    會唔會係花盆?
    畫畫用的調色碟?
    又或者杯碗之類?
    Btw,原來有免燒陶土!
    期待看森作品^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 代表自已整個花盆~~即係話自已唔係滿肚墨水係滿肚污泥啫!!

      gael兄只係諗陶泥大概的印象做家居用品,其實唔係,而且呢種免燒陶泥唔可以當普通陶瓷,只可以當紙黏土之類!!!

      我諗未必會將個作品show在網誌……

      刪除
    2. oic....即係主要用來製作裝飾品之類吧?

      刪除
    3. 製作一些小型模型或擺件都可以,免燒製,風吹乾便可…

      刪除
  6. 期待欣賞你的作品!
    幾年前我也玩過一次陶瓷,燒埋都幾貴吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見諒!!!我暫時冇諗過post作品出來……
      我這個又沒有整陶瓷咁深奧,類似紙黏土做法簡單容易~~

      刪除