2019年9月4日 星期三

芝森饅頭...

既然有博友話想我講下做饅頭,冇問題都可以講下...其實森伯整饅頭不是太長時間,當然仲要慢慢摸索,不過當中的過程又會幾有趣...次次蒸完出來的模樣都一樣就可算是成功!!每個人的整法都唔同,認為OK就可以了,一路整,一路鑽研,漸漸做到一條森伯的秘方出來~~哈哈

其實買都相當方便,不過如果想整些養生饅頭,就要自己動手,起碼都真材實料,絕無加料﹝添加劑﹞太多工序又咪搞森伯,做饅頭其實都唔太複雜,主要材料:中筋麵粉、酵母粉、少少水,糖,油就可以~~

其實一路以來中國人的飲食文化都著重簡約養生,饅頭就完全乎合這個飲食原則~~
我整饅頭真係要用些時間才能製作,搓完粉糰仲要等佢發酵,發酵一次或兩次也可以~~

見雪櫃仲有一片芝士剩了,就做些芝士饅頭,好簡單將片芝士捲起,切一粒粒當餡料,包在饅頭裡就可以,整好了便拿去蒸,蒸約廿分鐘就有得食!!脹卜卜,圓碌碌...賣相都算OK靚仔啦~~

平時好少用芝士配饅頭食,不過味道相當唔錯~~~

其實仲可以整多些款式的饅頭,不過要完全熟手才好嘗試!!!

30 則留言:

  1. 加蓮蓉就可變蓮蓉包了^^

    回覆刪除
  2. 上網見人整好似好容易,憑森哥經驗最常出錯有邊方面呢?

    好花時間喎?要5個鐘?

    鍾意重奶香味饅頭,炸到金黃色酥脆可口,仲要點煉奶食。依家可以用「氣炸鍋」超少油炸佢比較健康啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 忽然咁正經問……應該係材料的份量要控制得合宜,水不能太多否則有排搓,都係憑經驗做得多就會掌握得好~~

      我做的過程都係大約三個鐘,時間用來等佢發酵,等的時間可做其他事~~
      我諗未必鍾意食炸饅頭……

      刪除
    2. 期待唔正經嘅我,森哥好跳皮。

      得6個咁少,只夠我兩餐,唔整多啲。

      森哥帶2個返工做午餐?

      刪除
    3. 一次整6個差唔多喇~~若然食唔晒可以放雪櫃內,食時再蒸熱就會鬆鬆軟軟好好味!!!!
      我通常帶飯,饅頭只會當早餐~~

      刪除
    4. 森哥有冇手下留情呢?誰有幸親囗體驗森哥手藝?佢話好正才算數,因為努力嘅成果自己必定話好吃。

      刪除
    5. 一爺兄勞煩你睇睇森Blog版頭的Banner,話明森情,必然留情架啦……食得森伯的出品,多數是親近的人啦~~唔會整畀其他人品嘗……通常D人會話唔錯~~

      刪除
    6. 森哥係『到處留情』。

      做得專業插畫師都唔應對饅頭留白,要同佢哋裝扮吓整個有新意嘅造型啦!好似人哋流沙奶黃包嘅可愛小豬嘜悉得流鼻涕咁樣。

      刪除
    7. 你都識講啦~人哋整個可愛小豬嘜,仲要流兩行小鼻涕……森伯伯整饅頭唔耐,邊有咁好功力呀!!除非一爺兄畀張相森伯照住整,可能都整到個得意嘅……到時要流乜你自己決定!!…………XXXXD

      刪除
    8. 照八両金個樣整就係我個貓樣。點解唔用王子,佢話自己好靚仔喎! 又話自己功力未夠火候,我覺得真係無了期的等待。

      刪除
    9. 就算似八先生都可以畀張相森伯參考……參考……
      王子話自己好靚仔,當然信佢啦…話唔靚你想C咩?!哈哈哈
      生活就是充滿無數的等待,假以時日會畀你等到……

      刪除
  3. 芝士饅頭我都係第一次見,下次都試下整先!🤗

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你識自己整饅頭,就可以運用很多食材做配搭!!

      刪除
  4. 自己整的食物,一定會衛生同健康些。可以放心食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個當然啦,所有材料都係原材料做,而且味道都可以隨個人口味而定~~

      刪除
  5. 其他款式我第一個諗起係人肉饅頭。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 炎 黃王子 當然係諗緊 『活體鮮肉腸饅頭』,傚法日式人體宴。

      刪除
    2. 王子:
      你講起人肉,我只係諗到影晝戲的人肉雞包仔~~哈哈哈

      刪除
    3. 一爺:
      饅頭又畀你諗到日式盛體宴……聯想力都幾好野~~
      睇嚟一爺兄都幾想做王子的人體盛盆咁喎……XXXXXXD

      刪除
    4. 森哥想利用我肉體進貢畀王子,巴結王子來博取功名,想當大官呢!真係好勢利!👍😁

      刪除
    5. 又畀你識穿森老伯個老奸巨猾的詭計……將你進貢可能會賞賜我黃金千萬兩,值唔值呢個價就真係唔知嘞……😆😆

      刪除
    6. 我雙親話我係無價寶。

      咁森哥喺父母眼中又係?

      刪除
    7. 在雙親的眼中,自己仔女係最矜貴架啦……

      森伯在父母眼中,比佢哋更老嘅老人家囉…:p

      刪除