2019年9月18日 星期三

三點透視~~~~


讀下讀下唔經唔覺已經一年有多今次要學的就是有關透視的課堂聽落去都好似好悶但剛好相反,上堂最主要係講解畫透視圖所以返學就只是畫畫畫視乎徒手畫定電腦畫一向對於立體畫我真係冇咩觸角,畫平面東西就可以但係畫立體的畫都冇咩把握,今個單元只好硬住頭皮去完成!相信壓力大都來自要交的習作~~


課堂上講解有關的立體透視的概念唔同形狀所指示用多少點就能有透視的立體感現在的上堂都唔旨意大家抄低Note認為有用的就用手機影低就算影唔切都有老師的pdf檔做後備~~森伯份人老土又守舊而重點又冇記性點都要用筆用紙寫低才會加深印象!


個名就叫透視學初時以為幾深奧,但認識後又唔覺...最主要講解平時的畫像可以分幾多點透視而已一點兩點都有透視不過最多接觸係三點透視因為好多畫建築物的畫像都會用上三點透視法呢排趕完一份功課又來第二份所以萬分之累上到車都不時釣下魚﹝恰眼訓)..........

在打呢篇Blog的時候正好是三點真係好想三點鐘透視一下冇人見到靜雞雞去訓番一陣晏覺呀~~~~

28 則留言:

  1. 三點透視,我記得學素描時有教過^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 三點透視對於畫景物,或素描景物時可以應用!!

      刪除
  2. 課程好吸引,可以告訴課程名稱讓我上網尋找嗎?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……相信對Stella來講,這個課程到你真實上堂時就會未必吸引~~
      這裡學的很皮毛,冇你的攝影及繪畫咁專業……你可以查下中大校外課程

      刪除
  3. 回覆
    1. 所以平時就爭取多啲時間抖下~~

      刪除
    2. 以前識白手畫立體圖向客解釋會有加分,後來,個人電腦發展到可以用3D繪圖軟件,同時,又有3D打印,你想點透視都得。

      新科技亦淘汰咗 手辦師傅呢個行業。也避免手辦同工模以至成品有出入。有得有失。

      刪除
    3. 其實現代很多工作都要懂得如果用電腦配合工作,不過學習都要學識個基礎明白當中本意,再加上軟件的幫助,工作才能與時並進!!

      一爺兄講唔講得做邊行?!!睇你好似樣樣知啲咁~~~😄

      刪除
    4. 估唔到喎,咁有冇咩大家熟悉的產品係你有份開發呢?!!

      刪除
    5. 我都同你講過我係工厰工人架啦!森哥貴人事忙,冇心裝載。

      好多啦!『小型』家庭電器用品。有發熱嘅,有馬達轉轉吓嘅。美國人屋企見到嘅。

      刪除
    6. 你係咪同你嗰啲閨蜜博友講過呀?!!!我都冇聽過你話做工廠?!!

      美國人屋企常用的牌子應該唔多識,其實做開發產品的工作都幾有挑戰性...

      刪除
  4. 我學工業繪圖時學嘅唔知係咪叫三點透視??畀返晒老師了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實很多有關繪畫行業的範疇都會應用到三點透視……
      如果我唔係抄低筆記,我放學時已經畀返老師~~

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔知大夫講邊個三點透視呢?!大豬姨?!……XXD

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實不算太深奧,只是學畫畫的一些基礎認識~~~

      刪除
  7. 回覆
    1. 見笑喇gael兄,我只是將勤補拙啫..

      刪除
  8. 回覆
    1. 我覺得如果能搵樣有興趣的課程學吓都幾好!!

      刪除
  9. 森少能夠即堂抄下各圖形,不會偷懶用手機去拍,真係好認真好勤力,抵讚!
    以前也學過畫風景的透視法,因為久不畫畫,不實踐就流失了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那些不是我抄下的圖形,只是影投射板作個記錄而已,進修是自己要讀,很多學生都很勤力,他們就算下了班都要趕著上堂~~
      對呀!!學一樣東西最緊要能學以致用,否則會更快忘掉!!!

      刪除
    2. 係咁你肯寫下重點都係保險同勤力嘅。

      刪除
    3. 要讀書進修都要下番苦功,或者將勤補拙會較貼切~~

      刪除