2019年9月11日 星期三

人月倆圓賀中秋~~

自古有云:一年容易又中秋,感覺還有些時間才到,誰不知今個週末就已經來到,都係果句:忙裡不知時日過~~~慨嘆時間過得實在太快...

都沒有閒情四周去視察一下今年的中秋氣氛,可能又因為近排的社會問題,所以就唔多覺有乜中秋佈置,商戶們連幾個燈籠仔都慳番~~


正所謂,節日在森中幾時都有好時節...中秋就會即時諗到食月餅,傳統月餅都有得食,森老伯因為年紀老邁都唔敢食太甜,所以買些簡單的有五仁餡,就可以當為五仁小月餅,咁當然唔少得一年一度的豬仔餅,可以話係"賣飛佛"果類~~呢種餅平時唔會有,屬於中秋限定...


一見到都會立即買,而且充滿懷舊味道~但有趣的是,睇來睇去都唔知呢舊餅係咩造型,當佢以經典古籍山海經為藍本,製作出不同的奇珍異物,十令蚊就買到一個字"抵"!!!!哈哈哈

祝大家人月倆圓,過一個有歡樂的中秋佳節!!

39 則留言:

  1. 咁快又一年
    我記得舊年你都有講豬籠餅

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係逃唔過gael兄的記性……
      你咁講即係話森伯今年又炒冷飯啫!!!!
      森伯又冇去K11,邊有咁多野影~~~~哈哈

      刪除
    2. 森兄食咗个豬仔餅未?^^
      中秋快樂!

      刪除
    3. 未到中秋已經食咗…
      中秋節雖過了,我祝gael兄天天都咁開心…

      刪除
  2. 細個時,我屋企應節仲有芋頭、菱角、水晶梨、花生、提子。不過,就唔興食湯圓。 細路哥有得食、有得玩、有假放就開心,仲可以去夜街咁鬼爽。

    阿媽會喺某個時辰向住月光燒衣拜祖先,保佑一家平安大吉 家肥屋潤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我地果代的小朋友過時過節,真係比起現在的小朋友開心好玩得多~~

      通常中秋都可以玩夜少少,而且得一個節日可以大條道理玩下火……

      現在小朋友矜貴,父母都唔會任他們玩火或者夜媽媽出街~~

      刪除
    2. 細路仔唔駛人祝就好易有快樂,大人已經過重複好多次反而會好沉悶,如何追求快樂呢?

      研究吓上面情況,新鮮感未做過、變化多端嘅會令人興奮,好似森伯玩弄小頭🍑,用手搓揉👌,脹大咗🍆,放入口又含😜又咬😰,係會令森森哥高興😀。

      試吓自己未做過嘅領域尋求新意可能會得到快樂,所以,我都覺得煮食好多學問、變幻莫測,付出嘅時間係值得嘅,煮食當然要夾埋唔太好玩嘅前戲和事後清潔啦!古人都悉食色性也,睇到好多嘢都係雷同嘅地方。😱

      刪除
    3. 來睇得森伯伯個博,都唔會係細路仔喇~~所以每逢節日都會祝賀大家,都冇咩特別?!!

      尋求快樂有很多方法,睇吓你喜歡哪一種~~

      睇你所形容好似講緊嬰兒牙膠咁,又含又咬…因住哽親!!!!!!!你知老人家唔可以玩過激的活動架啦!!!!! 哈哈哈…

      其實我對煮野都冇咩心得,只係煮些極簡單的野食,因為個個人都要食,至於你話再尋求多些煮食學問,都冇咩太大心機去學…
      只要花的時間去做些正經事,幾時都咁值得!!!

      恕森伯伯得罪晒,人地就話食色性也,發覺你衣食住行,樣樣都係性也…XXXXD

      刪除
    4. 祝 中秋節 健康快樂 !

      刪除
    5. 今次咁簡短……
      中秋雖過,我祝你日日都健康快樂……

      刪除
    6. 健康同快樂都要自己去搭建。

      最近睇咗個鬼鬼節目關於老人運動,介紹咗Exercise snacks, 唔係運動後小食,而係將每日運動30分鐘斬開幾餐黎做,研究所得,一樣有效果。

      以前話必須連續做超過30分鐘後身體才開始會減肥,即係要做足1個鐘,後半小時至會消脂,原來,只要温和運動後有啲氣喘,唔駛好似tabata爆汗索氣咁激,搞到又攰又臭。

      我試咗咁做,真係得、好神奇喎!好似食藥咁一日4服,雖然體重唔變,條腰可瘦到30吋,即係成功將肥羔換肌肉,30歲後條腰最幼都係32吋,哈哈!咁我咪咁回到20歲時,食咗回春藥。

      原先只係想改吓運動習慣,保持健康狀態,睇吓咁做係咪更適合我生活節奏,因為電視都冇提減肥,真係意外驚喜。健康分層式搭建,好似住幾層嘅獨立屋🏨,做咗健康富豪💰,可以食多啲邪惡食物都有 quota, 快樂隨健康而來。

      又長氣啦!😵😱

      刪除
    7. 人生大把事情都要自己去搭建架啦~~~
      其實政府都有宣傳片講日日三十分鐘的運動對身體都有幫助,只要動一動也好過時時坐,除了運動都要配合食野要節制,一定可以減肥~~長者運動更加唔可以劇烈啦!

      每個人運動都好睇自己的體能適唔適合,揀適合自己做就最好…乜你好肥架?!
      時時都聽你話要減肥…見到你能夠回春真係替你高興~~

      我認為健康生活都要好多方面的配合,日常飲食運動固然重要,但其他都唔可以忽略,尤其對長者年齡層的人~~我冇話邊個,話森伯自己啫!!!哈哈哈

      從心理出發都好緊要,平時我自己都盡量放輕鬆,凡事唔好睇到咁緊張,最重要就係唔好激氣太耐,你知老人家唔襟激嘛!!!!!平時食野就一定要忍吓口,正常來講都唔會食過量嘅~~

      刪除
    8. 其他都唔可以忽略……指乜呢?

      邊有森哥咁得天獨厚啦!我好易肥架。

      忍口……肚餓又點忍呢!瞓唔倒,做唔到嘢。

      刪除
    9. 我都講咗…心理方面,情緒EQ等都不能忽視…
      都唔係得天獨厚架…總之注意飲食,就算有幾好食有時都要忍吓口~~
      哈哈…唔係話唔准食~~係食少啲啫!!!!

      刪除
    10. 咁森哥覺得我心理有冇病丫?
      食少啲……理論話食7分飽,感覺時時都唔飽,仲食多咗喎!對我係唔可行方法。

      刪除
    11. 邊個話你心理有病丫!!!!,我只係話要學習放鬆心情吓啫…
      我諗你唔係食唔飽,可能似發育期中的青少年啫…食極都唔覺飽~~~

      刪除
  3. 中秋,我懷念從前的紙紥白兔燈籠。
    祝中秋節快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你中秋節快樂!!

      你講起傳統的紙紮燈籠,今年好似未見過,記得一些舊區都仲有~~~

      刪除
  4. 我特登買咗一盒月餅自己食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一盒又夠唔夠?比我要整多盒其他款的月餅……

      刪除
  5. 一年容易又中秋,吃著月餅迎滿月。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella都要寫番首詩來慶賀,果然好詩,好句,好意思~~~

      刪除
  6. 豬仔餅今年無見過>_<社會風氣不好,但生活總要過,祝森伯中秋愉快﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝羊羊中秋節快樂
      豬仔餅唔係時時見到,見到實會買!!!!暫時把一切擾攘放低,過個開心的節日…

      刪除
  7. 回覆
    1. 多謝man man……
      節日雖然過了,但我祝你天天開心,事事滿意……

      刪除
  8. 森少仍然愛吃豬仔餅,小時候的心情不改,很懷舊哩!
    前幾晚我到海旁散步,月光很明亮,清風送來陣陣清涼。
    回家看看月曆,原來快就到八月十五了。很多人都提早與家人賀中秋,我也不例外。
    迎月、追月、就一個人度過了,生活如常。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實小時又唔係食太多豬仔餅,記得連一個傳統的豬籠餅(有膠籠包著豬仔餅那種)都未有買過,反而人漸漸大了才覺得呢種餅食的味道,才有月餅的味道,現今發覺月餅都冇乜月餅香味,現代人追求月餅皮薄餡靚,食月餅等如食蓮容,而且又油又甜…

      中秋過後,天氣漸漸轉涼,這時候能到海邊散步,必定很舒服~~你能與家人同賀中秋,已經不是一個人渡過!!!這樣才是節日氣氛嘛~~

      刪除
    2. 藏在籠裡的豬仔餅我見過,小時中秋節家裡一定有。不過因為個個人都鍾意食有餡的月餅,竟然沒人去吃它。
      蓮蓉算是高級了,現代的生意人會以平宜的薯蓉、豆蓉來代替。
      中秋前是八月十四,是為迎月,十五是為賞月,十六是追月,這三天前與親人會面過中秋,之後,就是一個人過中秋了。沒有說錯。

      刪除
    3. 現在這種傳統款的豬籠餅不是處處都搵到,我見到老字號的餅店仍有賣,不過自己都買了那麼多豬仔餅,所以冇買,我數年前見過真正的豬籠餅,個豬籠用真正的竹來編織,相當美觀~~

      好多年前都聽過有人話現今用薯蓉整月餅,不過我諗又唔會咁過份,相信會摻一半蓮蓉去做月餅,當然味道就會差少少啦…

      你三日都與親人渡過很熱鬧,大節過後好好抖吓都唔錯~~

      刪除
    4. 小豬籠原本都係用竹織成,後來用膠籠,表示天然手工又溜失一些了。
      還記得在竹豬籠頭的外邊,有幾朵彩紙花伴著,好吸引小孩細路仔。可惜我自小不喜歡甜食,現在也是很想食甜品,才會去找些來吃。

      刪除
    5. 你又講得對呀!!!現在很多老師傅的傳統手工都已經漸漸失傳~~~除了竹編豬籠仔,仲有中秋節的手工紮紙燈籠呢……
      通常五彩繽紛才吸引小朋友,現在自己都減少吃太甜的東西了~~

      刪除
    6. 千祈唔好有糖尿病,聽說嚴重的病人要嚴格戒口,很多東西都不能吃 !
      又要自已給自己打胰島素針,仲要係拮落個肚皮上,真係唔好玩。

      刪除
    7. 你說得對呀!!!趁未有問題時就要好好注重飲食的健康,尤其人年紀漸大的時候,就要把握時間去管好身體,免得日後出事~~幾時都係預防勝於治療喇~~~

      刪除
    8. 有個街坊婆婆有了糖尿病,醫生叫她只可以吃一匙羹飯,可以吃橙,不能吃香蕉。食物的熱量要成日都計住。仲要用針拮肚皮,都幾煩架。
      她曾經中過風,已經算是大難不C了。

      刪除
    9. 係呀,等到有病時才去補救,恐怕為時以晚,聽講糖尿病或者血糖高都幾慘,戒口一定要,有很多含糖份脂肪都唔食得,紅肉更加要節制,聽人講可以食藥,病情去到要打胰島素針,可能比較嚴重……

      所以平時唔好貪濃味,食清淡些都比較健康一點~~

      刪除
    10. 看見那些「雪花肥牛」是有很多脂肪的,在外吃火鍋很難避免。
      若是在家,我一定會把每片雪白的脂肪除去才入味去煮。工夫是很多,但是健康很重要。就是因為太多人把什麼都吃下肚子去,才埋下禍根:塞血管,中風。

      刪除