2019年11月6日 星期三

森邊事...

見    識~~

近來每日的生活都可以用營營役役來形容,總是有很多事要做或者等著要去做,相信大家都知森伯老人家唔可以勞累太多,所以適當時候都要好好抖下...
常常聽人講生活太過緊張,就會忽略很多身邊事,為了不被忙碌所蔽,都要留一留意身邊的事與物...

早前同大家講過曼德拉效應,唔知大家又有冇真係去留意呢個效應有冇做成什麼改變呢...所以每每經過錶舖都會去睇睇羅馬數字錶,發覺真係好奇怪,所有羅馬數字錶的四字都改變了...
以前好記得羅馬數字4係IV,但現在就變成IIII,有日經過錶舖刻意去睇睇,真係第一次見識~~~




閉    關~~

如無咩特別情況,讀呢個課程都接近尾聲,正所謂臨別依依﹝忽然覺得平時冇乜文化兼且粗人一個的森伯,識得用呢個四字詞,文化水平又提升少少XXD﹞,所以有晚放學後都四周睇睇,呢排涼涼地在晚上就更加舒服,尖東的晚上繁華又有迷人燈飾,記得在上年聖誕都有走到這裡拍過幅燈飾相,因為平時甚少晚上去到尖沙咀區,不過這一段時間就時時去,夜景很美!

現在應該係埋尾的階段,亦是應該全森全意做埋份final project的時候,唯有這個令月唔出Blog,不過有閒情時亦會覆留言跟拜訪各位留言者!

40 則留言:

  1. IV 同 VI 如 6 同 9 都好易混亂,特別有讀寫障礙嘅人,所以,改為IIII會易於識別。

    好學森哥 ,讀完會再報其它課程?

    即係聖誕假前要交功課,咁我唔留言阻你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個就是舊記憶!!就算羅馬數字9跟11都係差唔多……但係4棟的i真第一次親眼見…曼德拉效應不是人為,如果你家中都有隻羅馬數字的舊錶,都可能變了字樣…

      應該暫時唔讀,好吃力……

      咁又唔怕阻住,覆留言都好快,反而寫博要諗寫乜……

      刪除
    2. 4棟歷史悠久,由來眾說紛紜,無從考究,只係人們忽略咗好多細節之一,有人亂拉關系,我覺得呢個應係妖言惑眾,似啲古代啲法師講嘅,如同近來熱話嘅量子速讀,信不信睇人,反正冇傷大雅,同森哥睇法唔同。

      呢個課程好啱森哥工作同興趣範圍,學到好多嘢。 唞夠又再上深造班啦!

      刪除
    3. 咁多妖言惑眾咩~~~~其實所謂的曼德拉效應是指現實的狀況跟大家的舊有記憶不符...以前記得個羅馬4字,一定係IV,其實仲有很多事例,不能盡錄太多......
      量子速讀未聽過,有機會你介紹下?!!森伯老人家做野慢吞吞,都想快速少少~~~~:P

      聽森伯講就好似學到好多野,其實讀呢個課程,天資興趣佔七成,導師真係教你野就佔兩成,餘下的一成要自己摸索~~~~~~

      刪除
    4. 森哥摸到興烚烚,愈摸愈過癮。

      高等教育著重啟發學生潛能創意,呢啲最珍貴,森哥仲想導師親密地揸住手仔教寫生,咁樣又摸又索,小學雞咩! 教育最大目的係……

      網上搜尋『量子波動速讀』有片睇,話蒙眼都得喎,森哥開工 時釣魚 都笑醒。

      刪除
    5. 哈哈哈哈……
      你摸左咩呀?!搞到興烚烚…我講係摸索!!

      讀完個課程高等都變低等,講森伯自已啫,而家的導師係打份工的心態,就算教畫畫都唔會渣住你隻手慢慢教,如果有你就要好好感恩~~~我們冇寫生堂,你真係諗多左!!

      看來一爺對這些量子速讀很有研究,釣魚都笑醒!!~~~森伯份工手停口停,邊敢偷懶丫…

      刪除
    6. 乜我興烚烚又會令森哥笑得咁開心!!!森哥私藏好多呢類影片,時不時翻看自模…………索…………尋歡樂。

      小學雞時會倒數,仲有6周就到X'mas。

      刪除
    7. 你唔好將自己的想像,去假設在人家身上,我笑是指你講:仲摸住手仔教畫畫,呢招好過時~~比著一爺兄做導師就盡責,肯落有落腳教同學畫畫~~

      我小時都會,有咩大節目或節日,好似過年之類,都會倒數~~~

      刪除
    8. 過時??咁森哥會駛出邊一招,令全世界都要投降。

      加油!快啲做完功課可以出去玩吓。

      刪除
    9. 咁又冇邊一招令全世界投降咁叻叻,你估原子彈!!
      要做完呢份功課的確要時間同靈感……

      刪除
    10. 咁未做晒功課更加要出外玩吓,撞啲靈感翻黎呢!

      刪除
    11. 玩幾時都架啦…不過呢個時候搞掂晒上堂跟功課就好少少,讀完聖誕假可以諗些節目,最重要係睇吓個社會氣氛係如何…

      刪除
    12. 緊張繃緊會難啲諗到靈感,玩吓放鬆至多靈感,所以,我咪叫森哥玩鬆啲囉!咁平時,森哥喺咩狀態才有靈感?以前,我間公司嘅設計部門係開住音樂黎工作㗎!

      假設正常返呢!我記得貴公司會要求員工放晒啲年假,森哥喺聖誕至新年呢個長假期有乜搞作?

      刪除
    13. 你成日叫森伯伯個老人家出去玩吓,輕鬆吓,係唔係有好提議?!一或想請森伯去歐遊?!!XXXD

      話明靈感,隨時都可以有,你以前的公司都幾大型,有咁多部門,其實聽音樂使人放鬆,自然諗野的效率都高D,我通常攞張紙畫畫就可能有靈感……

      讀就讀到接近聖誕,但要用個令兩個月做呢份功課…

      刪除
    14. 我發覺森哥好鍾意叫人請食貴嘢/請去昂貴嘅歐洲遊玩,唔貴唔揀,我估森哥天賦條件好好,好多人爭住黎包養,慣咗口一開聲就係咁,令我嘩嘩聲。

      乜森哥啲靈感咁洶湧澎湃,隨隨便便就有咁厲害,我甘敗下風。

      刪除
    15. 我發覺一爺兄乜都話包養,對呢類搵錢方法甚嚮往咁喎~~~XXD
      俗語有話過得森Blog門的Blog友都係森伯客人,一定要尊重客人,都係將森比己啫...梗係要講到人家富貴,請食貴嘢,請去豪嘆旅遊,唔通叫一爺兄請食普通豬仔包,及去平遊旺角公園仔,到時你又寸森伯狗仔眼看人低!!!!

      刪除
    16. 我冇條件咪好想囉,不過,如當我有條件我估我又唔想咁做。

      森哥咁為人著想,係一種美德,真係人見人愛,車見車載。



      刪除
    17. 你話:我又唔想咁做......咁你又成日講!!!哈哈哈~~~
      又唔好話自己冇條件,一於傳張相過嚟,等我post出嚟比各位博友品評一下,順便慳寫篇blog~~

      人見人愛,車見車載>>>>>>>>乜咁好口!!!

      刪除
    18. 清靜咗2周,係時候過黎嘈吓森哥。

      轉天氣,老人陰濕有冇黎探你,搞到森哥硬晒?

      出咗咩法寶禦寒,老森要做好保暖,病咗就做唔切功課,欠交畀老師罰打 Pat Pat。19年最後一份功課有冇8899呀?

      依家通訊真便捷,半個世紀前,都係得有線電話同郵遞同人聯絡,都估唔到依家可以隨時隨地有聲有色通訊,以前,只係出現喺科幻劇。要覇住個電話煲粥畀人鬧架,情侶談心要約喺公園,煲電話粥呢個詞已煙沒喺歷史中,後生仔唔明。另一個歷史係聖誕卡又要喺截郵前寄出,報章、收音機/電視都會廣播呢個訊息。飲茶都罕見有人睇報紙。近代歷史博物館已留位畀報紙、菲林相機。電話都有長途咁奇怪。

      我又咁長氣,唔叫電話粥,改叫網絡粥。😁




      刪除
    19. 只係個blog靜晒啫,人就冇得清靜,過來傾偈就無任歡迎~~~~

      唔好賴天氣,本身搞唔搞都硬晒架啦~~~~~~凍到僵硬!!!!!!
      你估而家讀幼稚園,郁0的就話打Pat Pat,呢類課程冇人催你交功課,你唔交就冇分計……….

      你講番起呢類通訊歷史,真係令古稀森伯有同感,而家的人懷舊,有時都唔想科技凌駕一切,望望都仲有聖誕卡賣,以前文具店有單張聖誕卡賣,而家就一疊疊,試問都未必搵到咁多親朋好友寄呢?!!...所以近呢幾年都完全冇乜聽過有截郵時間,煲電話粥都仲有,不過用智能電話來煲粥~~至於你話睇報紙都仲有人,多數中老年人士居多,時代不斷改變,好多舊事舊物都藏到歷史回憶裡~~

      都要講句多謝一爺問候,呢個時候森伯扮吓暖男:天氣突冷,大家都要保重!!!!!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 個project係要當做個宣傳項目,當中要設計海報、單張、佈置等等……

      刪除
  3. 回覆
    1. 粗人一個的森伯伯,文化水平只提升少少咋……😑

      刪除
  4. 有時我都特別留意望下人地隻錶XXD
    我仲以為森兄話臨別依依會同啲同學仔食返個畢業大餐wakakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. Gael兄唔好咁做,你望人地隻錶,會否以為你想打人地隻錶主意呀?!!......不過Gael兄咁正氣,都唔似嘅~~~在錶舖睇可以慢慢睇到夠...XXD

      殊!!!唔好咁大聲,你講嘅畢業大餐(謝師宴)我哋嗰輩就興,而家啲0靚仔同學唔興~~~~

      刪除
    2. 我都同森兄提早講句Merry Christmas!!^^

      刪除
    3. 我都祝Gael兄有個快樂聖誕~~~~
      話要讀完書先來拜訪Gael兄,所以日後補返!!!!

      刪除
  5. 有些事是很難理解......
    IV 我一直都這樣寫4, 我有時間搵下我d舊會議紀錄,睇下會有乜情況!
    畢業功課,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!好記得大家的集體回憶都係咁寫IV……羅馬字係左邊減,右邊加…現在竟出現4個I,幾古怪……可能世事真係無奇不有…
      又好喎,試吓睇舊的東西有冇變~~

      謝謝Amour的打氣……

      刪除
  6. 什麼的「曼德拉效應」我不懂,但我相信世事有奇跡。也相信世事有循環。

    尖沙咀區很久沒去了,近日又恐怕去了沒車回家。你時常去那區上課,才會習慣了知所行止。 閣下的課程已近尾聲,恭喜,恭喜 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時都唔明什麼是曼德拉效應,當明白到又會覺得幾奇異,有時間你去睇睇youtube的視頻~~

      謝謝,不過一日未正式完成都唔敢話完成,因為呢排的事件,都有阻礙上課,因為尖沙咀道路範圍都係熱門搞事地方...

      刪除
    2. 這樣真係要上youtube睇吓,為何如此 ?

      刪除
    3. 如果你唔想睇YouTube,可以睇吓網站資料,都可以搵到很多有關曼德拉效應……

      刪除
    4. 如果要睇,就會有乜睇乜架啦。放心。

      刪除
    5. 有時間,就睇睇…當為增廣見聞,認識新事物!!

      刪除