2019年5月31日 星期五

誰說…時間片刻變陳舊~


耐唔耐都要執拾一下個公司位,唔想積存太多唔等駛的東西,個位企理工作時都舒服一點執下執下又畀我發現,原來上年有個坐檯小曆未有用過,差唔多原封不動某開過,雖然時間已經過去,但都貪得意砌一砌
 就算用心機去砌都冇用,時間都過去,呢一刻才知道咩叫Timing好緊要,錯過了就錯過了~~最後個月曆仔當然去堆填喇……今年就冇個月曆仔要砌,因為有個坐檯曆睇唔知點解就算自己唔買月曆,都自自然然有個月曆出現在我檯頭喎,所以年中都慳唔少


少少印花...
現在買東西的時候,好多時都會搭過小小的印花,有時都會有幾個尤其超市最興,我對這些玩意真係某乜興趣,可能要換領的東西一點都唔吸引~但我知都有不少捧場客都會儲印花去換東西佢地仲幾神心
我都係覺得小時候的換禮品形式比較好,無論買什麼,多數汽水好興,一揭個蓋腌,有奬就有奬,冇獎就算,起碼唔需要逐個儲我諗都係商家出的招數,想換到心頭好就要陸續幫襯
對森伯來講都未儲過這類印花,覺得得意就會當貼紙周圍貼哈哈

47 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算我畀埋呢2個印花你都仲爭3個,見佢換購的暖水壼都幾得意,不過就唔啱我用…
      都唔知呢類印花有得賣,有時覺得買野去換購,用的錢都唔少,如果只係貪個禮品而出錢去買東西換都幾唔抵,所以都未試過去換呢類禮品…

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 經過市場調查,研究下男人性價比,耐用性,
      (作為一個精明女人,呢啲功夫不能省!)
      即是俗語有云"千金難覓有情郎!"
      森伯伯呢啲藝術家,一定唔會明架喇!哈哈哈…:P

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. Ka ka5/18/2019 10:49 上午
      大夫:真係非常非常多謝你的木蘭辭!
      你真係博中少見的多才多藝而又俱有文化
      的博客,閣下不時光臨敝博留言,真係
      無言感激!但,也請閣下不用再在別的博客那裏
      替我賣廣告,你見我本人的博也沒有個人的頭像的,
      就該知道我是一個非常低調的人喇!

      刪除
    6. 胡言亂語之餘,仲講埋啲不雅說話,
      有病就睇精神科醫生啦.......

      刪除
    7. 經過市場調查,研究下女人性價比,耐用性,
      (作為一個精明男人,呢啲功夫不能省!)
      即是俗語有云"萬金難覓賢淑婦!"
      森伯伯呢啲藝術家,一定唔會明架喇!哈哈哈…:P

      刪除
    8. 有啲人總喜歡雞蛋裏挑骨頭
      如果你對她/他的説話認真的話
      弄到自己整天都不開心
      你真係輸了

      刪除
    9. 大夫的回應真係好畀心機,唔詳細唔回應…在此留言要慎言,況且是人家的地方…最怕係講者無心聽者有耳,或者言多必失呀…

      刪除
    10. 海納百川 有容乃大
      大夫善言 病人之福

      刪除
    11. 病人之福…乜大夫做義診~~唔收診金?!!

      刪除
    12. 大夫義診
      唔收診金
      請飲茶食飯
      免費教理財投資

      刪除
    13. 能夠贈醫施藥的醫師坊間不多…
      大夫能使病者重拾健康,已經是最好的獲利啦…

      刪除
  2. 除左郵票我冇乜儲過其他。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗唔係要換購這些禮品,一般來講都唔會刻意儲印花...

      刪除
  3. 我已轉用行事日曆,貪佢有自動提醒功能,仲可慳番紙張,窮則變,適都生存。

    超市貴,好少買,收銀嬸嬸叫我買多啲有印花我都唔理佢,自從屋苑個食蕉退休,印花都會喺收銀處問陌生人要唔要。


    回覆刪除
    回覆
    1. 我又好少把個人日程放落電話或電子產品內,因為電話好易冇電...

      一向取到的印花都唔太多,得幾個都冇咩用...通常問下屋企人有冇人要,否則就當個貼紙仔~~~~

      刪除
    2. 日程喺谷歌上面,無論電話或電腦都係共用同一個檔,唔驚唔同步帶來嘅問題。依家我乜都輸晒入去,好依賴佢,失去佢我會跪低。好彩係因為個檔喺谷歌度,就算換手機都唔會冇晒資料,一登入就可取出行程。呢啲咁低科技都係唔啱老人森。

      我部手機會時不時提示有乜軟件用緊,咁我可關閉唔用嘅去省電。因為我部係7吋機,電池都可大啲,容量都大啲,如果唔睇片都可用到晚黑。可惜,係畀米國浸浸針對緊太叻嘅科技巨頭華為,唔知禁止用谷歌以後會點,好似話係影響新機,正一死浸浸,下屆要叮佢出局,俄羅斯會聯合中國出手影響選情,等佢冇得留低。

      刪除
    3. 森伯又唔係咩大忙人,好少要用到什麼日程表,所以很多時候都係靠自己個已有腦退化的腦去記住,如果常唔迫自己記事,恐怕個腦越來越退化…我用最原始的方法就係用記事紙寫低,細細張攝落膠套內,方便隨身帶備,唔驚冇電又唔驚D資料突然消失,正如你講呢類冇科技可言的方法好適合老人森…哈哈哈

      你七吋機咪好大部,好似部細平板咁大,森伯又唔似一爺日理萬機果類,都唔會有太多資料放到…一部電話簡單用就係最佳選擇~~

      我幾時都話一爺獨具慧眼,一向用華為機…屬井底蛙的森伯伯聽新聞先知華為原來咁高科技,或者不久後要換機,華為都係考慮之列…侵侵大把人唔順佢架啦…

      刪除
    4. 要接受自己有衰老嘅一日,身體會每況愈下,就算做好多嘢,都只係能減慢衰老過程,不能逆轉架,記憶力差咗就要認衰,唯有揾科技方法扶持自己,否則,生活會變得一團糟。

      係平板/電話2合一機種。

      慧眼識英雄森。

      刪除
    5. 都冇咩唔接受現實啦…老人家森伯幾時都認衰老架啦……就係你哋啲後生時時諗科技扶持自己,搞到腦退化越來越年輕化,因為唔用腦去記…生活一唔一團糟好睇自己個人,唔係單憑一兩部電話就能改寫…

      仲話英雄…森伯唔變狗熊都偷偷地笑~~~~

      刪除
    6. 所以,森伯自詡記性好,踩我記憶力弱雞。 😂少有咁直率,事實我要認。

      所以老人家長氣譖氣講完又講,問完又問,係記憶力變差引至,森伯要包容我呢個病徵。

      中華英雄!旺角山雞、 葵涌狗熊…………黑社會滲入,驚驚(吃手手)、擘友、行古惑……

      刪除
    7. 彼此彼此啦…森伯都好冇記性,尤其啲無謂說話都會盡快忘記~~

      乜而家仲興無厘頭咩?!!見你講講吓冇記性又講到黑社會

      刪除
    8. 美國似黑社會爛仔 做盡 敲詐 要脅。

      一場遊戲一場夢!2025中國制造呢個夢達成,對家永遠第一要夢醒時份。

      刪除
    9. 覇權主義係咁架啦,大魚食細魚咩環境都一樣……
      等待時間証明一切……

      刪除
  4. 好多年前,初初都有些興趣儲起d超市印花,後來去換到一大把廚剪。後來在日X城見到這種廚剪是十元一把。
    後來見好多時要人儲好多印花,好多分,否則要加好多錢才可以換購一年物件。真係嘥氣! 這不過是一種推銷手法,逼人在到期前多去購物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁真係好憨居喎!!!儲完印花諗住換把較為貴價的廚具,殊不知有舖頭賣十蚊把...所以我都好少參予這類換購行動,亦都冇咩恆心去儲印花...

      因為有需要時寧願直接去買來用,感覺上換購的禮品貨色好一般...

      刪除
    2. 發覺我上則留言按錯了一個字:換購一“件”物件。不是一年。
      *
      可能以前不是列明得好清楚,或者我也沒有查清楚,見時常收到印花咪儲吓囉。
      後來畀我都唔多想要,隨手送了給其他人。他們的單張都把所謂贈品說得神奇的好。

      刪除
    3. 可能印花給我的印象是一些廚具,所以就對這類印花有抗拒,亦都感覺換購品的質素普通,所以都好少儲下來,若然有人需要,一般都會給予別人…通常產品都會吹噓一下來吸引顧客…

      刪除
  5. 「誰說…時間片刻變陳舊」----->看到呢句便想起首歌,夠晒經典。

    回覆刪除
    回覆
    1. 譚嘉儀 Kayee - 陪著你走
      誰說 時間片刻變陳舊
      全為我分秒亦停留
      因我 身邊有你緊握我的手
      愛 誰說永不會長壽
      陪著你一生到白頭
      都能 把心中星星閃得通透
      陪著你走 一生一世也不分
      天天編出兩雙足印 過千山過千海
      如果 走到這世界邊端
      我倆已是無力前行
      跟我一起飛去
      一世伴你同路去
      作詞/作曲:Lowell Lo

      刪除
    2. SU:
      有些經典舊歌,連歌詞都可以說出當中的意思…

      刪除
    3. 大夫:
      大夫咁後生聽譚嘉儀版本,森伯聽開盧冠廷版本~~

      刪除
  6. 超市印花我呢度好似只有一間時不時有.另一集團就係儲積分換折扣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而儲積分換折扣就實用很多,總好過換購禮品,因為不是人人都需要…

      刪除
  7. 我冇儲超市印花已久,事源多年前我儲了幾百個超市印花換單膊手提包,單膊手提包用了一個月,四條帶子,有三條快斷,就查詢手提包公司,佢在電話裏說:「從未接收過此類投訴,你儘管拎黎畀我們睇吓先啦!」我放棄了!
    一.佢哋回應態度唔好:「從未接收過此類投訴」
    二.來回沙田-鰂魚涌,太花車資和時間,只是畀他們睇吓,不是更換。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用一個月就爛手提帶,質素真係好差喎…而且最衰就係貨品是壞的都冇人想跟進…唔多唔少感覺上畀人換購的貨品,通常係銷路麻麻才畀超市推廣作優惠顧客…所以對我來講要用,就不如正正經經吟荷包買個質素好些耐用些比較實際…

      刪除
  8. 個月曆設計幾精緻有心思,可惜係舊年....
    印花亦無刻意貯,隨緣囉^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 本身係個小型座檯曆設計精美有趣~~
      睇嚟, gael gael兄好多方面都抱住隨緣態度…

      刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 來得森博留言的美女們, 時時都把所有留言刪除…對博主好唔尊重~~~

      刪除
    2. 美女專利
      博主唔好介意

      刪除
    3. 大夫同KaKa耎花槍都要搞埋森伯網誌的小園地...XXXXXXD

      刪除
    4. 《論語·陽貨》
      唯女子與小人為難養也
      近之則不遜
      遠之則怨

      刪除
    5. 唯女子與小人為難養也…
      看來大夫深明此道理喎…

      刪除