2019年5月8日 星期三

學攝影…

不經不覺讀呢個課程都有成年,或多或少都估唔到森伯仲可以頂得住,繼續捱讀下去唔好以為用個「捱」字好誇張,但對森伯來講又確實貼切喎因為初時有導師講過,都有課程讀到一半就走了一半學生,幸好暫時又未出現這樣情況

呢個課程可算係大包圍,乜東東都會學下,就好似輪到家陣的攝影堂,感覺就幾好玩,始終時下的人喜歡拍攝,都想自己的相片拍出來有美感
本身對影相都唔會太講究,總之拍出來的相不過不失都已經OK!經過學習一些校快門,校光圈的基本知識後,感覺影出來的相都係同平時差唔多XXD,可能正所謂工欲善其事,必先利其器未上堂前都有考慮過要唔要買部新相機呢,咁當然要上堂後睇睇導師有冇呢個需要先
其實要的相機都估到係比較專業少少,導師就推薦我們買相中那款,佢話呢個大牌子既好用,而且呢個型號經濟實惠,最緊要係個鏡頭可以換本身有就唔需要花錢買過喇,查實簡單一句悉隨尊便就可以

我平時用開普通的DC就算,只因一個原因,就係攜帶方便,而有部壞壞地,所以都係時候買部新DC,用來上堂又好,平時影相都可以…
最好就係學校有得借用,純粹練習一下點樣操作,如果要影些相就要帶備記憶卡,但只供課室裡使用

16 則留言:

  1. 森伯伯,好多老人家一捱就病,健康為大,都係回頭是岸,放棄啦!😂 (直讚唔受,我要轉折讚森伯老而彌堅)

    個課程好廣泛、好實用又有趣,唔錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得一爺兄都覺得森伯伯老而彌堅,反而森伯想老當益壯多0的喎...你咁後生仲有排學呀!!!!

      當你要做好份功課的時候,就唔覺得有趣~~

      刪除
    2. 喜歡直長直肚講你想點,好過我喺度估估吓,原來係要老當益壯。

      我果頭近啦!捱住咁學唔係我路數,享樂為主,不過,都會與時俱進,學有趣味又實用嘅新鮮嘢。

      乜你講到係交功課心態架,花啲心思同創新畀人意外驚喜,獲得阿Sir讚美好有成功感,自己又開心,享樂嘅一種。

      刪除
    3. 森伯份人勝在夠晒直XXXD唔識講假話…更加唔識畀人猜謎啦!!!

      你咁快就話果頭近,仲有排你捱呀…生活總之取個平衡就最好,有勞動,有享受,有壓力,有放鬆…每樣事情都互相效力~~

      課堂的功課每樣都有所規定要做什麼,不是可以自由創作,不是你話想點做就點做,點創新就點創新…

      刪除
    4. 果頭近:我就快樂不知時日過,森伯時時度日如年,你嘅一年就係我嘅365年,我嘅時間咪過得太快,要好好珍惜,我呢啲開心人嘅時間觀念係森伯唔會明白嘅!

      仲有排你捱:心疼森伯仲捱梗,想拖我落個森淵陪伴,我真係覺得自己歎梗世界喎!(心涼話😂)

      咁老師唔啱,出埋啲冇發揮空間嘅功課牢牢縛束住森伯。

      刪除
    5. 反而人老了(我講我自己啫)…真係唔想時間過得太快,有時霎吓眼就一個禮拜,一個月,一年~~有很多事都未做得切時間已經過去…

      時下做人都想有種慢活的生活態度,唔需要太急太快…因為時間太快,個人又會快老啲啫…當森伯仲係後生樣時,一爺兄已經變了人瑞樣…哈哈哈哈

      若然一爺唔駛捱即係已經退休啦…真羡慕!!
      有關美術設計的功課係咁架啦…你大驚少怪啫~~

      刪除
  2. 期待欣賞森兄的優雅自拍照....XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀……就算有都未輪到gael兄欣賞啦…XXXD

      刪除
    2. 睇睇森源有冇呢個永久性需要先…

      刪除
    3. 永久性需要…??!! 哈哈哈
      科技一日千里,未來幾年可能唔駛手機都可以映相…

      刪除
  3. 真係好,可以持續學一樣興趣,相反我,學了半年水彩,便放棄了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些人去學興趣班可能只為純粹興趣,但我這個課程想學的就是想充實自己...

      刪除
  4. 相機的質素點都好過手機,拍出來的效果會好好多。
    不過手機十分輕便,當做一般紀錄也不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀…用手機拍同相機拍,真係有分別,相機拍的相片較有立體感靚些,手機相志在即興,作個紀念都幾方便幾好…

      刪除
  5. 係N年前,我曾經想過學攝影,但最後都冇學,因為冇錢玩。嘻....

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在有上網,就算自學都十分方便,認識一些基本知識再加上親身拍攝取經驗也是一樣吧…

      刪除