2019年5月1日 星期三

夜靜麵包店…

對森伯來講,只要個人有事要趕,有事要做的時候,通常好少覺得肚餓所以真係好少因為肚餓而掃街(橫掃街邊食檔),儘管香港到處都有得食
雖然有時上堂已經入夜,但係通常會在之前食飽,因為總有時間可以提早食,若然有咩延遲阻滯都唔駛怕,而且落堂後都幾晏,唔會再去周圍食

所以每到放學時候,好多食肆都半打烊,唯獨最直接可以買個包頂下肚,而且最方便啦,又唔需要點菜等整,即揀即買即食而每次經過呢家包店都給我一種入夜的感覺,配合返自己的森情:咁又一日喇!!因為佢都差唔多要收舖,顧客都只有一兩個或者對麵包都可算是情有獨鍾,雖則不可能時時當正餐,但都可以話係百吃不厭,早陣子課堂有個習作要我們構想一個品牌去設計,我第一時間諗到麵包店,當然喇,揀個自己喜歡的題材,做起來都容易得多… 


見了這間麵包店都好一段日子,暫時只幫襯過一次,因為要買定個包當第二日的午餐,lunch都要吔包,真係好有呢種貧苦學生feel…

32 則留言:

  1. 森兄唔好咁慳成日吔包!!!
    包我多數只係早餐而已,晚飯吔包當餐我又好少....
    掃街原來個全名係===>>>>>橫掃街邊食檔!!終於知道個原意係咁XXD
    我很有興趣看看森兄的功課製成品設計,有機會要擺上blog開心share畀我地欣賞下你的大作!^^

    回覆刪除
  2. 唔會成日食麵包當正餐,只是有需要時才會…
    我除咗早餐會吔包,下午茶都會…因為易飽肚!!:p
    掃街呢個詞,我都諗咗好耐,咁解讀應該較為接近…

    憑gael兄話想睇吓我嘅功課製成品,就即本睇吓有咩可以攞出嚟畀大家欣賞吓……因為你都知喇,而家交功課都會用pdf檔交……

    回覆刪除
    回覆
    1. 期待啊^^
      看看可否轉成jpg就可post上來,等我學下野\^^/

      刪除
    2. 好,咁我睇睇有冇咩再轉jpg放上來...到時希望gael兄唔好話奄悶喇...

      刪除
  3. 夜静嘅麵包店啲麵包有冇得平啲架呢?
    清貧嘅學生係食冷飯菜汁架咋!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾經有一段日子…做過貧苦學生,為咗醫肚同趕時間,周不時係街邊橫掃街邊食檔…哈哈哈

      刪除
    2. 其實暫時幫襯過一次咁大把,唔係在收舖前買,我諗都係差唔多...
      對森伯伯來講有冷飯菜汁食都算幾好架喇!!!!

      KaKa當年掃得街盡食,都唔算貧苦學生啦~~~不過學生時期又唔會計較太多,想食就食...

      刪除
    3. 夜静麵包店 食包包食飽
      有冷飯菜汁 唔使四圍跑

      刪除
    4. 其實附近都仲有野可以食…
      森伯每餐都即日清, 某冷飯菜汁…

      刪除
  4. 我好鍾意食麪包,一日三餐都唔厭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包我都鍾意,偶爾一兩日都冇問題,但長期就唔太好...

      刪除
  5. 日本有魚子醬和牛包盛惠千五元,咁森伯慳啲咪食黑松露海膽花膠鮑魚包都得。唔好標籤默默支持大衆嘅麪包為窮人,對包包係莫大嘅屈辱,三文治都可以好富豪級架。😵

    點解麵包唔可以當正餐,麵包同飯一樣都係提供碳水化合物,中國北方人都食饅頭、餃子、上海銀絲卷,再者,西人都係食麪包、薄餅,中東烤餅,世界各地都好多人將包包當正餐。 出外我都會食個麥記包套當午/晚餐,喺屋企我都會自制芝士蛋包加蕃茄雜菜湯為一正餐,我係支持佢,不過,我唔會行街抗議。唉!麵包好似得罪咗森伯,只可以做妃嬪,點都唔可以坐正做皇后娘娘添。😒😂


    回覆刪除
    回覆
    1. 都話一爺兄富貴喇,你講日本魚子醬包,和牛包,黑松露包...我諗都冇諗過,在森伯的生活圈子裡只有豬仔包,雞尾包,菠蘿包咋...
      相中的麵包舖都冇你講果種富貴包喎...你諗下一個普通麵包都係買十蚊樓下,假若用麵包充飢都十分之經濟實惠,所以有人認為唔夠錢開飯,就要捱麵包,都冇話標籤為窮定富~~~

      麵包真係唔可以當正餐成日食,聽報導講麵包食得多好易有直腸癌,仲有之前睇過埃及展,古埃及人自從有麵包後,他們的牙患問題好嚴重,因為係當中的酵母做成,古埃及人冇現代人懂得刷牙...所以鍾意都唔一定可以食得多~~~

      個皇帝幾時都係鍾意啲妃嬪多過皇后娘娘架啦...

      森伯都知一爺兄鬼仔性格,但都唔好一日幾餐都麵包......

      刪除
    2. 隨便嗡吓都被人話有錢,咁快就語言入罪、文字獄,順應森意,叫我富爺啦!滿足吓我呢個窮人嘅虛榮心都好,得唔到嗡吓都係開心,森伯真會氹人開心。係森伯有錢佬要低調驚人標參至好刻意扮窮人避談啫。

      生活艱難,十蚊雞買份即食免煮可充饑熱食嘅都有難度。慳家森伯有乜其它招數?

      麵包有癌病,森伯想嚇我膝頭哥唔食辣椒醬。 你估驚蟄打小人咩:『打你個小人口,等你有麵包食都生癌』。我唔信。

      原來,酵母菌係『正』嘢,有益身心(有興趣自己上網查),多食無防。

      森伯好有逆向思維,對我逆性更濃。

      我見得世面多,適者生存(特別要喺外地工作),香港人除咗要有國際觀,仲要有個國際肚,我國際化咗。

      刪除
    3. 咁易入罪坐監,咁監獄仲迫爆過公院D床位~~~哈哈
      慳慳森伯冇乜慳家招數喎,必要時口擘擘食吓西北風又慳返一餐!!!XXXD

      食得包多易得直腸癌係聽有識之士講,唔係老作...當然信不信由你!!要驚蟄打小人都唔打你個小人口,打都打第二度啦...係打你個小人腦,等佢有無謂野都唔識諗XXXXD

      酵母好過發粉,但都係嗰句,多食可能有益變冇益~~

      刪除
  6. 回覆
    1. 唔驚...嗰區好旺,入夜都有大把人宵夜~~~

      刪除
  7. 掃街,只是我做小學生嚮往的日子,長大了,知道衛生情況和禮儀,已經很少掃街,但去台灣就有過幾次掃街。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都好,小學時都試過掃街盡食~~我到現在都未試過...不過正如你所講人大了,知道什麼是好是壞,所以都不敢食太多...

      刪除
  8. 我都會食麵包做早餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗香港都有95%以上的人會早餐食麵包~~

      刪除
  9. 夏天我都OK,冬天如果買包在街吃,不碰巧出爐又冇得好像在家般翻熱,感覺冇咁好味咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔一定,通常我買的麵包多,吃不完就放在雪櫃內,到食時再蒸熱,都好好味~若然有焗爐就放在內焗一陣都好香好食…

      刪除
    2. 大家似乎都覺得包熱熱哋好吃些^_^

      刪除
    3. 係呀!!!麵包熱食好多人都鍾意~~尤其出爐嗰隻…

      刪除
  10. 雖然明知麵包高脂高鈉,有反式脂肪,兼有塑化劑。不過有時都會很想吃上一兩個的。
    甜餐包、提子麥包、菠蘿包的鈉含量相對較低,偶然吃吃也無妨。
    以前荃灣的行車天橋前,有間小店的煎釀三寶真係好好食,在附近等車等到很肚餓,不得不幫襯買來充饑,真係好滋味! 有次買回家,用滾水沖沖,蒸熱來吃都幾方便喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,現在所賣的麵包真係頗多化學添加劑…尤其包裝麵包,睇睇它的營養標籤化學數字都有好幾個,而且味道也沒有新鮮出爐的好…所以都甚少買些已包裝好的麵包~
      你指的天橋是大河道附近?!!那處真的有幾多食檔或者食肆…其實近這十幾年香港多了很多食肆,差不多處處有得食,總有一兩樣美食令人食過返尋味…

      刪除
    2. 係呀! 就是在哪裡了,不過不知道這小店還在否? 但如果換了老闆,用料的手法不同,又會不好吃的。舍下附近有一間小店改賣煎釀三寶,我有一次買回家試試,就不夠好了。
      荃灣這邊內街有間麵包店,下午4時麵包出爐,香氣四溢! 真你冇得頂。

      刪除
    3. 更正:真係冇得頂。

      刪除
    4. 若然是好食又抵食的話,應該間舖頭都會繼續經營下去...
      煎釀三寶都係經典的街頭小食,肚餓時都會幾吸引,我好少機會食到街上的煎釀三寶,有機會都要試下~~~
      以前的包店有好香的出爐麵包味,現在經過包店乜味都冇...

      刪除
  11. 麵包,我超愛吃腸仔包,丹麥穌.吞拿魚包,但現在都少吃,除非有時候,外出上班,忘記吃早餐才買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講的包款我都喜歡吃,除了吞拿魚包…因為未食過而且好少食魚,我都認為麵包係唔錯的臨時醫肚選擇~

      刪除