2019年5月22日 星期三

齋口唔齋森之作…



雖然今年是豬年,過年時人人都講句豬年平安,豬年順暢但事實今年的豬仔就相當可悲,只是有隻豬發現了豬瘟,要淪落到幾千隻豬都遭到宰殺消滅,現在才明白什麼叫豬九族(誅九族)或者這些豬本身都難逃被宰一劫,但起碼都為人類填飽個肚,也算有功德但這些豬未到人個肚,已經無謂犧牲了,現在做牲口生意都冇咩人道可言

平時唔講就當冇事,一旦發現有問題就樣樣都唔食得我諗港人都慣晒所以森伯平時一日裡起碼有一餐是全素,即使長時間冇肉食都唔會口淡淡,其實口味都係講習慣,慣了後就會覺得冇問題


 食素的人相信好多都會揀豆製品作為餸菜,豆製品的花樣都幾多,隨口講都可以講好幾樣,尤其呢種佢名為素燒鵝,只要加少少調味,就算唔識煮清蒸都好好味!因為佢本身有五香味,也有簡單的鹽糖調味,拆開個包裝袋後用熱水灼一灼,就可以蒸煮來食,相當方便呢個森伯推介~~

唔同大家講咁多,老人家唔餓得,快些攞返碟(素)鵝去送飯先

38 則留言:

  1. 轉食素後對身體有乜好變化?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗轉全素後,會感覺到當中的分別…
      但森伯唔係全素者…

      刪除
    2. 有人會因屋企人病危而向天發誓,如果吉人天相就戒食牛肉。有人因身體健康周一茹素。 藝人為咗減肥保持苗條身材。

      驅使森伯1日1素嘅原因?? 現在係過渡時期,遲啲會轉全素?

      刪除
    3. 你咁正經問,唔答都唔得喇...邊有咁戲劇化,只係唔想食太多肉,身體少負擔希望少D三高問題,你都知森伯伯年事已高架啦...

      我諗又未必會轉全素,營食均衡最適當~~你都係一周一日green day,若然一周多兩日咁做就最好...

      刪除
    4. 好彩森伯唔係痛風症或糖尿病,會冇啖好食,算不幸中嘅大幸。

      醫生話健康啲要喺吸收蛋白質中有部份係植物蛋白質,但全素又好易會缺乏B12,你呢個好嘅飲食習慣喎!醒目森。

      平時,我會間唔中食吓豆腐或茄汁豆,喺輕斷食日食4個蛋同瓜果。

      一周多兩日會點好?有冇科研數據支持?假正經咁追問。

      刪除
    5. 預祝森伯端午節平安大吉! 身體健康!無驚無險通過考試畢業鬆番晒!

      刪除
    6. 咩叫做不幸中大幸?!!...都唔係要有咩事才吃素,老人家都應該間中有幾餐茹素架啦…有時做事都唔需要走極端,食素就一點肉都唔掂,取之平衡好重要…
      其實你講的B12基本上有飲奶和食蛋都已經唔會缺失~
      乜唔係你話一周只有一日食素,其餘時間大魚大肉…?!!...咁就C得喇!!!!
      最好一周多幾日就會菜蔬的比例多點…

      真係好多謝一爺的祝福,諗都冇諗過端陽佳節都有人送上祝福…我都祝你端午節快樂,食過龍舟粽行運一條龍……

      刪除
    7. 窮人先至大魚大肉,有錢人係貴夾唔飽。

      我每日要食好多蔬果架,唔係第二日就黎唔到,鬱著好唔舒服,除咗朝朝食燕麥片外,日日都食5份菜5份果但求暢通。

      森伯潛水幾日,驚遇到不測,咪送上祝福,等你早登新Blog

      刪除
    8. 你邊間學校讀中文架?!...我都未聽過大魚大肉形容窮人~~唔記得你係番書仔ABC果類!!!

      日日暢通緊係好,只要平時多D食根莖類的蔬菜包你有得暢通...

      寫網誌又唔係返工,唔通冇寫就要遞紙申請放假咩~~不過真心多謝一爺曉得擔心森伯遇不測,將來養老一定要住近一爺隔籬,有咩事都有人叩門問吓...XXD

      刪除
    9. 以前大魚大肉係形容有錢佬,廿一世紀末,啲有錢佬都好醒目知道飲食健康才有命享(咁似森伯),睇吓城哥、基哥、六叔、燊哥都係身形標準偏瘦,呢啲咪係人証。

      貴貴法國菜、日本菜都係量少又精緻,呢啲咪係物証。

      喺我細個時都有讚美肥人有福氣,老婆要肥至夠面子充撐場面,瘦人係窮酸代表,依家肥等同醜,好多人窮一生精力去保持苗條。引証價值觀會因時而變。

      再講,係啲窮人平時冇啖好食,有得大魚大肉就好喇!唔使好多錢就得啦!中產階級都追求食素,即係,呢個係窮人觀念啦!古代至二次大戰後,大多數人都係一窮二白,少數服從多數,喺呢段時間仲啱。

      新時代都係打金融戰、貿易戰、科技戰,刀劍槍炮核子彈都放埋一二邊,得5G能得天下,高科技如人工智能、機械人、物聯網、無人機、量子電腦,冇人駕駛等才是武器,仲係倚天劍、屠龍刀獨覊天下咩!話自己最醒嘅美國人都發展唔到5G,反而佢哋覺得好蠢嘅中國人能領先世界,5G發展 拋離各國幾條街,仲要係最平,一直都霸權別國,攪到其它區域有戰亂影響經濟發展,見自己失勢咪要挫敗他國,阻攔阿二,喺爬過英國後就係蘇聯,90年代嘅日本,迫貨幣升值3倍,等同100%關稅,現在,2025中國, 加稅25%關稅, 不知鹿死誰手。

      所以,人証物証俱在,時移世逆,大魚大肉等如富貴已經過時。森伯要與時並進,接受新見解。哈哈!乜都拗。激C人。

      刪除
    10. 以前的社會冇咁富庶,街上瘦人居多,衣食飽足的肥人就給人印象是富裕,餐餐大魚大肉,以前的糖尿病都稱為富貴病啦…當社會繁榮,人的知識多了,知道有什麼食物對身體不好,尤其你講的有錢佬更想長生不老啦,條命咁矜貴,點可以亂吃東西,不過對三餐不繼的人來講,大魚大肉仍是生活OK的一群,只不過一爺平時少接觸貧困人士,低下階層的老百姓(森伯是其中之一),以為一般人都大魚大肉啫…(覺得一爺好有政府官員feel,不懂人間疾苦)

      你讀經濟出身?!…時時都認為這些數字跟森伯都唔認識,有時一堆經濟數字睇過就算…美國一向都係世界老大的地位,點可以失威,相信呢場貿易戰有排打…

      刪除
    11. 森伯咪係(自稱)窮人囉!我成日都接觸你呢個貧困人士架。

      我讀工程。有傳我個年代香港大學面試會問你恒生指數幾多點,人唔係要朝向博學多才咩!世界經濟同自己息息相關,點解唔注意。

      撩交打係美國本色,就算美加墨已達成貿易協議,啱啱都破壞協議,對墨西哥加徵5%稅,同時,取消印度最優惠待遇,原先因中美大戰而遷到呢2國都走唔甩,醒目都冇用,去非洲會安全啲,呢場大戰唔會停止,除非你肯簽不平等條約,唔發展高科技威脅美國,做人奴隸,叫你食屎屙飯咁唔合理都要照做。

      刪除
    12. 森伯係窮得有骨氣嗰類~~字裡行間都feel得到…哈哈

      讀工程犀利喎!!同自己有關的事情就話會留意,跟自己無關就冇謂花精神記住…正所謂事不關己,己不勞心…

      近排好興講:誰大誰惡誰正確,面對不公平事你都要啞忍,叫你做奴隸,何處食何處屙,你都要照做喇…鬼叫你係細(國家唔強大)咩~~唉…

      刪除
    13. 講嘢有骨吓!feel到。

      我讀乜嘢你都話犀利架啦!冇feel誠意。

      世界第二都唔強?自貶得好勁。

      日本順從輸得勁慘,必然對抗。

      刪除
    14. 希望唔好哽親一爺兄…XXD
      真係架~~讀工程會聯想同工程師,建築等有關…
      你講墨西哥加徵5%稅嘛…仲講埋印度…這些國家要追過美國相信仲有一段時間~~

      刪除
  2. 「其實口味都係講習慣,慣了後就會覺得冇問題…」同意呀!
    但最重要營養均勻,我都減少吃肉啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔單止飲食習慣,生活很多事都係講習慣,可能適應了慢慢就會成了自然...
      對,營養均衡好重要!!

      刪除
  3. 你呢個齋素燒鵝用熱水灼一灼,就可以蒸煮來食,真係既簡單又方便喎!是在超市買的嗎?
    但,我多數想食齋的時候去齋舖買現成即食的,
    因為齋舖現成買的可以選擇多些款式,
    不會自己煮…

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢包素鵝我都係在佳佳超市買,應該很多賣豆製品地方都可以搵到,因為佢本身有調味而且熟了,所以加熱來食相當方便...

      齋舖賣的齋,調味比較濃,間中會食...喜歡齋鹵味,講起又想食~~~哈哈哈

      刪除
    2. 齋舖賣的齋
      糖精味精染色素
      多扼糖多油多盬
      極不健康

      刪除
    3. 大夫所言正確,時時食街上的齋滷味就真係唔健康,偶一為之冇問題啦…

      刪除
  4. 我唔明素燒鵝個名點嚟。完全都唔似燒鵝.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你見森伯呢一堆聯想唔到似燒鵝,但有些人會用鹵水汁或生抽炆煮,外皮深了色就會好似燒鵝feel~~

      刪除
  5. 咁有冇食過零食果種齋燒鵝?XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 食過,不過就唔係太啱我胃口…

      刪除
  6. 食素好呀,我一星期都有一日全素食﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 能夠有日食素都唔錯, 順便清一清腸胃……

      刪除
  7. 齋嘅"面根"我都好鍾意食架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些麵筋都係幾好送飯,我也喜歡…

      刪除
  8. 出去叫齋滷味拼盤,總有有齋燒鵝。有些係齋叉燒,其實其他有些都唔係好知仲關唔關燒味事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我諗每道菜都想有個名稱,如果改為肉食名會變得吸引,而且又使到一班唔慣食素的朋友,嘗試去食……

      刪除
  9. 這類齋燒鵝
    簡簡單單放在飯面蒸
    就可以了,
    真是方便兼好食!
    :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝異鄉人的到訪…
      係呀, 若然唔想太花巧, 就咁蒸來食就已經好好味…

      刪除
  10. 今年是豬年,可是年頭話豬隻有問題,已經不開心; 想不到年中不久,搞到來個非州豬瘟大開殺戒! 我都好久沒有買豬肉了。
    幸好都有其他的東西可吃。豆奶豆腐、疏菜生果都是很好吃。幸好水產類沒有孔雀石綠,否則只好食全素了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在所買的食物都係問題多多, 難免唔知食什麼才是有益…香港人好識得應變, 唔食豬就食雞肉, 牛肉…不過都係大前題, 人類好肉食真係太多, 豬隻密集式飼養都係會出事, 或者借這個時候平時大魚大肉的人去嘗試多點食素, 都唔係一個錯事…
      有機會秋葉姨姨介紹一吓平時有咩素食菜式…等森伯學吓嘢~~

      刪除
    2. 等我向森少學吓素食就真 ! 我平時買定多些蔬菜生果,豆類食品,魚或肉之類放在雪櫃,喜歡吃什麼就煮什麼,不過是兩三度板斧吧了。都好耐無po啲食物相出來了。平時最常吃的是:鯇魚蒸豆腐、韭菜炒蛋、時蔬一碟、木瓜魚湯...我沒法吃全素。

      刪除
    3. 都有儲起一些食物的相片和普通資料,遲些都會貼出來看看的。

      刪除
    4. 其實養生之道就是越簡單的烹煮就為最好,豆類魚肉類既簡單又營養好…豆類也是我的常菜,不過魚類就比較少食,怕多骨及魚腥…就算不是全素,也想看看你平時菜餚,肯定好味得來又健康…

      是否全素,都好睇個人口味及需要…都唔一定全素等如健康~~

      刪除