2019年6月5日 星期三

塑膠彩…

其實時代進步,畫畫的模式都可能有所改變,傳統中畫畫一定要有畫筆畫紙顏色仲記得小時候美術堂需要有盒粉彩,通常用粉彩畫畫一般都比較污糟,尤其是小朋友難控制,通常都會搞到張畫紙邋邋遢遢到人大了才知粉彩都有分油粉彩同乾粉彩,油粉彩就是小朋友美術堂畫畫那種,至於乾粉彩就是較常見街頭畫家幫人畫肖像那種,兩者我都用過不過今時今日用電腦上色,都已經慣了

因為今次的進修學習,讓我接觸到一樣陌生的顏料,就是塑膠彩,它跟廣告彩,水彩的性質差唔多,但畫像的顏色保存得較穩定

呢幅就是畫畫單元的功課,畫一片紅葉,深色的葉襯托灰色的地,葉子就會顯得突出,跟導師給我們參考的畫作仲差一截,始終不是對實物來畫,而且亦是第一次用塑膠彩畫畫


水彩跟廣告彩我們見得多,而塑膠彩的性質也是差不多,但比較大支而且比較貴,買的時候不是整盒買的,需要的顏色才買,因為主要是可以溝顏色來用


要熟悉一種顏色的運用,並不是一時三刻可以做到,需要時間練習鑽研,可惜現代人講求效率快捷,用軟件上色好易而且錯了可以修改,最重要出來效果亦不會遜色,所以用在商業上多會用電腦製作,傳統的顏料多用以個人興趣,或是畫一些藝術畫作藝術創作等

47 則留言:

  1. 粉彩木顏色筆同side pen是小朋友最常用的顏色筆
    五六年班先開始學用水彩,仲記得那四方盒調色碟....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講起木顏色或顏色水筆的確細時常用,通常用了一段時間,總有幾隻色唔見…
      我諗四方盒調色碟都算一代人的集體回憶…

      刪除
    2. 用電腦軟件製作上色好,易修改,效果佳...............
      那時候,有臘筆...................
      蠟筆原料除了蠟之外,有些是以白堊或木炭製成。
      若是以油性白堊為原料,稱為油粉彩(油性粉臘筆);
      若純粹以乾燥方式將顏料結合,則是一般的粉彩(粉臘筆)。

      刪除
    3. 大夫對畫畫又有啲認識喎…其實畫畫未必用得著很多種筆,最喜歡的便會常用,以前都用開水溶木顏色,乾淨企理色彩柔和,炭筆多數素描速寫,甚少用…

      刪除
    4. 電腦上色係方便又可以修改......
      不過森兄間中有空都可以用下畫筆,keep住練習下你啲手藝也不錯呢^^

      刪除
    5. 都係有需要時才會用電腦上色,平時手畫都會用畫筆上色,我認為較有人性化,當然喇用軟件輔助效果都唔錯,各有優點缺點…

      刪除
  2. 回覆
    1. 特別是的漸進色做得好。

      刪除
    2. 多謝Stella讚賞…呢隻塑膠彩之前未用過,當時趕住交功課都未有練習過……

      刪除
  3. 如果 命裏早注定分手 無需 為我假意挽留
    回憶 在這一刻的你 也曾 淚流

    令我想起首歌,注滿1000cc深秋情懷嘅紅葉,果然,畫功非同凡響。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能家陣熱到飛起,一啲啲秋天感覺都感受不到,紅色葉反而諗起火熱動感啦啦啦…

      我用咗呢種顏色唔耐,咁都睇到畫功非凡,會唔會假咗啲呢…

      刪除
    2. 第一次要大力鼓勵嘛!唔係好易放棄。👍

      係喎!好似你最喜歡同我作對。我要講反話至合森意。天份唔係人人有,都係慳番時間用嘅其它方面。😂

      刪除
    3. 你當森伯細路哥咩…人地唔讚就放棄,幾廿歲人唔會喇!!!

      你諗多左,無端端話森伯至喜歡同你作對,邊有咁得閒丫…有時間都訓吓覺啦~~有時天份只係佔少許,努力才是佔大部份……

      刪除
    4. 對住你幅卡通自畫像,我真係認為你係細蚊仔。

      森伯得閒才覆我啫,講『作對』又合邏輯呀!

      要有天份架,唔係人人努力就可以100m跑11秒內,亞洲人得蘇炳添跑到10秒內咋! 最明顯一個例子係舊時分文、理科,唔係你讀書叻就乜科都讀得掂,天份好緊要。先天身體結構同左/右腦思想都好重要。

      刪除
    5. 就係個人老,個卡通自畫像似細路可以平衡下嘛,你覺得森伯好幼稚?!!...哈哈

      所有留言都係揀個方便或者空閒的時間才覆,唔想求其覆...
      天份好重要,但除了天份毅力都好重要,就算得幾成天份都好,努力都唔可以忽視~~

      賽跑更加要努力練習啦~~~

      刪除
    6. 覺得幼稚架!

      你係人未老心老。

      天份同努力係缺一不可。

      刪除
    7. 等我仲扮老,希望人哋覺得森伯伯成熟D...哈哈

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做咩無端端移除這留言,唔出得街架…XXXD

      刪除
    2. 想又誇獎森伯,思前想後,删除好啲。

      刪除
    3. 咁你又唔識Do喇,讚森伯就唔好刪除啦!!!

      刪除
    4. 次次讚襯森伯都話我假,俗語叫:『一爺熱臉貼森伯冷屁股』,唔想成日犯賤,讚少啲喇!

      刪除
    5. 乜你好鍾意用塊面貼住人地個屁股既咩?!!哈哈哈
      應讚則讚幾時都啱聽嘅~~

      刪除
    6. 哈哈!個比喻係咪好鬼馬生動又貼切。比喻一個人滿腔熱心,無奈對方完全不領情!真係自討沒趣。

      刪除
    7. 比喻一個人滿腔熱心,無奈對方完全不領情…...哦!!原來咁嘅比喻,簡單講句一盤冷水照頭淋咪一樣…
      真係咩人用咩比喻…XXXXXD

      刪除
    8. 真係咩人用咩比喻…XXXXXD 意思應該唔係森伯係咩人,我又用咩比喻森伯架。 森伯應該想笑我係屎忽鬼!哈哈!又要做壞人。

      刪除
    9. 森伯諗都冇諗咩屎忽鬼,只係覺得呢類九唔搭八的比喻應該係你講……
      咩人都唔緊要,做返自己最舒服自在…

      刪除
  5. 以前上課都有用上彩,但後來看BLOGGER的網誌,才知水彩畫其實是要分層塗上去的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 水彩不同廣告彩,水彩透地,塗一層不夠,有需要時要塗幾層,色彩才會顯出,所以每種顏料都有它的特性…

      刪除
    2. 用水彩都係專門的,但以前中學上美術課,是沒有一個老師會真係教人怎樣掃描,怎樣用水彩。

      刪除
    3. 中學的美術課只係教些皮毛給學生,若然要再深入了解都必定要外出搵些專門學校學習~~~

      刪除
  6. 回覆
    1. 塑膠彩顏料含塑膠成份,所以色彩保持得好啲……

      刪除
    2. 啱啱諗到美容嘅磨沙膏帶膠微粒都叫厰商停用,因為冲到大海畀魚食到,進入人類食物鏈度,已有醫學報告話檢查人類、海產類內臟發現了膠微粒,呢啲有塑膠微粒都係少用啲,好彩森伯都唔用,只係上呢課用到。

      刪除
    3. 估唔到一爺兄都幾為環保著想,相對磨沙膏,塑膠彩較少人用得多,通常畫好一幅畫也不會隨便丟掉,會保留...但有些人用磨沙膏真係要日日用!!家陣講環保時時話走塑,塑膠東西都避免唔用太多...

      刪除
    4. 磨沙膏一周唔可以用多過二次。

      森伯得天獨厚皮膚好好唔使悉心護膚。屋企得2個人遺傳咗暗瘡性皮膚,我由青春期到依家都好易生暗瘡,一直困擾著我,由其是夏天塊面飈晒油,以前油到眼鏡滑落要常常托番上去,係到前幾年喺網上發現咗個簡單又便宜嘅解決方法,早晚各一次就夠。

      刪除
    5. 咁証明森伯未試過用磨沙膏呢樣野,若果我的臉太多油脂都會生暗瘡,不過多數熱氣過頭就會,你太多油最要多洗面,試下買舊滴露皂洗面幾好...

      刪除
    6. 係面部感應器失常,時時同大腦講塊面好乾,佢咪自動分泌油脂,解決方法係洗完面要做好保濕,然後鎖水二個步驟,塊面夠濕,警鐘唔會亂鳴,冇多餘油脂就冇暗瘡。

      係喺網上學個陌生妹妹仔,洗完臉唔好抹乾,趁著塊面仲係 濕糴糴,好濕潤啦!立刻塗上凡士林,鎖住水份。我見凡士林咁鬼平,對皮膚又冇害,即管一試喇!咁容易就解決困擾咗我幾十年嘅先天問題,多得佢上網分享,感激不盡。

      刪除
    7. 我相信尤其是呢種夏天的天氣,汗水油脂分泌都多,唔怪得有些人會一日沖幾次涼,最唔舒服就係成身黐立立,反而洗多一兩次臉都冇問題…

      有時參詳人家的方法,合用的真係終身受用架!凡士林雖然唔貴,但我覺得立立黐,唔多習慣…不過冬天用來搽爆拆幾唔錯…

      刪除
    8. 因為係身體機能自動調節系統,洗完一個鐘後又成面油架,愈洗愈差。皮膚科醫生話就算係油性皮膚一日最好洗两次臉就夠。

      隔一陣乾咗就唔會覺黐立立,點都比起油立立,滿臉爆暗瘡好好多,天生病態皮膚,人生冇完美,好多時無奈要接受。

      刪除
    9. 直接塗上皮膚係整日都會黐立立,而濕糴糴搽又唔會,摸上去係感到有一層嘢,點都唔會好似森伯肌膚咁白滑。

      刪除
    10. 你哋後生仔面部油脂分泌旺盛,洗多幾次面清爽得多…你認為好的方法就keep住用啦,假以時日,皮膚會得到改善!!!好耐以前我都很多面油,常常用番梘洗面,後來面油都少了很多,不成困擾了…所以每個人都有屬於自己一啲好方法啱用……

      刪除
    11. 哈哈哈…森伯白夾滑你又知?!!…你啲番書仔又用錯詞,形容老人家讚膚質保持得唔錯已經得,我而家用的椰子油就係咁用,搽完油再加少少水搽勻就OK…

      刪除
  7. 電腦上色沒有人氣
    塑膠彩我用過幾次,覺得比廣告彩好用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同,電腦上色欠缺人性化感覺,通常一幅真跡或藝術都係要人手畫才有價值…
      廣告彩我都覺得唔好用,不過我用塑膠彩個色好沉~~

      刪除
  8. 原來現在興了塑膠彩,我都是落伍了,未曾用過這種顏料。雖然好用,不過因為太貴,中小學校都不會普遍使用吧。人手畫的畫,當然比電腦繪畫珍貴。

    回覆刪除
  9. 哈哈,都唔係最近興,只係個課程剛剛教到用顏色畫畫...對呀,相對其他顏料來講它是比較貴,一隻顏色都要幾十元...通常電腦畫冇親筆畫咁有價值!!!

    回覆刪除