2019年6月26日 星期三

表情符號Apps...

唔知大家對下載Apps(手機應用程式)熱唔熱衷?!其實用得到的Apps真的唔太多,我又甚少下載手遊程式,可能最多都係有實用性的Apps...
一直以來都好想畫一些屬於個人的表情符號,但要畫得好都要有心機同時間...唔想自己花心思去諗去畫,倒不如睇睇有咩Apps可以代勞。
只要輸入自己一張相,程式就會自動幫你的相片化為漫畫,森伯都要揀番張相輸入程式裡,出到來的漫畫表情就是這模樣...我覺得表情插畫大致上,面形都差不多,但每個人面形都一定有唔同,所以似樣都可能係巧合...

幅圖像話晒都係由森伯張肖像顯生出來,睇睇下都有幾分似,至少森伯一定冇幅圖咁後生,幅圖好似十八廿二咁款...以後可以當作個人的表情符號用,但係D人又知唔知果個就係森伯呢?!!

32 則留言:

  1. 回覆
    1. 你即係話唔似森伯啫…

      刪除
    2. 圍城六月反送中 年輕三子濺血紅
      商女不知亡國恨 七一遊行再重逢

      刪除
    3. 大夫都不忘七一,題返首詩慶回歸…

      刪除
    4. 都算似呀!!
      同你畫果張Q版一樣可愛^^

      刪除
    5. 當你見到真正的森伯,未必會認為Q及可愛喎…哈哈

      刪除
  2. 回覆
    1. 一爺:
      細佬………
      XXD

      刪除
    2. 王子:
      人哋個阿哥仲響度,冇失散過…

      刪除
    3. 阿森哥要長期照顧細佬呀!

      用男明星幅相整張黎睇吓有幾似樣。

      刪除
    4. 反而應該做細佬照顧返個年長阿哥喎…哈哈

      咁又未試過!只係玩玩咋……

      刪除
    5. 我對照顧老人都略有經驗,森哥要餵食、洗澡、換片、扶/抱上落床、聊天、公園散步、陪睇醫生、洗傷口、轉身、剪髮…………

      刪除
    6. 你對老人的照顧真係勞心勞力,樣樣都照顧周到,相信比任何一間護老院都更加好,如果包埋拍痰同倒痰罐...森伯即刻報名~~因為老人家時時痰上頸~~~

      刪除
    7. 顧及衛生 會畀裁細咗厚身厨房紙畀森哥吐痰,然後扔入垃圾桶。

      驚夜嘛嘛 起身矇矇鬆鬆 摸去厠所會跌倒,為解決老森哥腎虧屙夜尿問題,喺哥房間會準備一隻鴨仔,將小森子塞落個口屙,唔會射到通處都係。 另外,老森哥好論盡會踢到痰罐,鴨仔就唔會翻倒,老森哥會安心住。

      老人問題多多,要細心安排照顧架。

      刪除
    8. 嘩…乜咁求其,老人家有痰就是但畀張廚房紙佢抹…有時仲要拍痰架,必要時用埋抽痰機抽架~~

      跟住仲離譜,老人家晚上要添置長明燈,等老人家唔需要摸黑上洗手間,你竟然連這些照明設備,電費等都慳返,任得老人家屙夜尿時踢到痰罐,大小二便就隨處放,呢D簡直虐老,初頭仲話要報名,而家真正要轍回我呢番說話XXD…

      刪除
    9. 照顧得好好都畀老森哥砌詞抹黑,學咗美國刻意唱衰他國,最經典係想攻打人就話有好多大殺傷力武器。 👹

      一定係老森哥嫌棄我樣醜想趕走我,揾個靚仔照顧才開心。機心老男。🙌

      所以,我唔會爭論那個方法才正確,係冇意思嘅。😁

      刪除
    10. 咁森伯伯又唔會砌詞抹黑咁衰衰,照顧老人家要細心,很多細節都要留意,漏了一些細微事項都可能釀成意外事故…例如哽親,跣倒,撞倒等…

      你肯照顧你的親人,緊係好過依賴其他人,包括看護…起碼唔會摔完腳趾又去餵老人家食野…哈哈哈

      刪除
    11. 講到頭頭是道,森哥照顧過除咗自己以外嘅老人?

      遲多30、40年科技發展迅速,人工智能機械人會照顧老人家,仲平過請人類,佢哋唔會有腳趾摔,森哥可以安心,如有需要我會考慮。



      刪除
    12. 森伯所有心得都係全憑照顧過自己而得出的經驗,難得一爺兄明白…

      其實將心比己,對長者以細心照顧及看待,被照顧的人一定知道…我諗機械人只可當為副助,全部依靠它們照顧老人家或嬰孩,未必可以……

      刪除
    13. 森哥照顧老人好過我,所以,應該係哥哥照顧細佬,始終,森哥食鹽多過我食米,我必須要認低威。

      我當然希望身體壯健可以自己搞得掂啦!不過,有個機械人 幫輕下都好。

      刪除
    14. 如果大家都係一家人,都冇話邊個照顧邊個,總之有力出力幫到幾多就幾多,互相扶持,伴侶關係都一樣,唔通大難當前,就側側膊掉頭走……

      對呀~幾時都係顧好身體最重要,其實現在很多家庭電器都等如機械人,在生活裡幫到唔少…

      刪除
  3. 可升可降的雙眉,勁有趣!
    我都有朋友用自己肖像卡通化,的確有幾分相似!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢有些表情符號有動畫,看來很生動…與人溝通用這些個人畫像,添加不少玩味性……

      刪除
  4. 森源的表情符號十分個人化,有特色,只此一家^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非好似,就只此一家…用這些頭像作為個人代表也不錯,增加網上與人溝通的樂趣……

      刪除
    2. 20歲貌+50年歷史=70歲森源
      +30年歲月 =100歲森源

      刪除
    3. 大夫真係識講嘢...若果森伯能撐到100歲大壽,實要請埋大夫去飲...

      刪除
  5. 幅圖後生咗,咁我要去整番個喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀…會顯得後生咗,整完畀我哋睇吓,順便換埋個閃神頭像…哈哈哈

      刪除