2019年6月19日 星期三

講起就想食...

其實人生又有幾多樣食的東西,只要一提起它你就會想食呢?對於森伯來講認真喜歡的又不會太多,相信包點都算是其中一樣,以前記得荃灣有間包點先生會常常幫襯他們買饅頭,糕點等...不過近年來屋企附近都開了間賣中式包點的舖頭,所以間中都會買些來送粥,尤其是周末時候,天時熱熱地就最好不過,有碗清清地的粥加個蒸包,簡單得來又夠飽肚...
除了包點之外,佢都有賣煎餃,其實所講的煎餃即是鍋貼,我覺得要吃鍋貼,除非去上海菜館,否則都唔容易找到,這舖的包點有這麼多的選擇,而且味道唔錯,所以都幾多人幫襯...

對於好多人來講,無論是湯餃或煎餃相信個個都鍾意,尤其肚仔餓的時候...

39 則留言:

  1. 包類嘛,鍾意銀絲卷同饅頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 銀絲卷就好少聽,唔知模樣是怎樣...
      現在饅頭唔買多數自家製~~~

      刪除
    2. 煎餃不是鍋貼
      包子不是饅頭
      銀絲卷和豆沙窩餅....上海店有售
      森源自家製土包子

      刪除
    3. 煎餃不是鍋貼...........叫法唔同,但對港人來講差不多...
      包子不是饅頭...........包子當然不是饅頭啦
      銀絲卷和豆沙窩餅...........呢個真的不認識~~
      森源自家製土包子...........森伯本身就是一個土包子

      刪除
  2. 餃子我鍾意食,去食日本拉麵,必定會點煎餃子﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本的煎餃都有名,不過我諗大致上跟中式鍋貼差不多...

      刪除
  3. 鍋貼想整但一直都未動手.

    回覆刪除
    回覆
    1. 整鍋貼唔難,而且材料易搵,動手喇~~

      刪除
  4. 認真喜歡的又不會太多……相反地,我樣樣都喜歡,只要整得美味可口,仲要係食材無分貴賤,好似變化萬千嘅平民價雞蛋 - 蒸水蛋、糖芯蛋、荷包蛋、焦糖燉蛋、芙蓉蛋飯、奄列、炒滑蛋、煎蛋餅、窩蛋肉餅煲仔菜、杏仁蛋白、蛋糕、豬柳蛋包、鹹蛋黃等等 - 諗起都流口水。

    簡單如麵包烘成多士,香氣撲鼻,一身吸引嘅古銅色包膚,放落口熱辣辣,一口咬落外脆內軟, 色香味俱全。

    我喜歡食物嘅起點好低,唔同其他人。

    你係咪講 緊 舊年才開始進軍連鎖式嘅 (糖)記包點 ?我好認同森伯觀點,覺得無論係早午晚三餐或且係下午茶點、宵夜都啱食,比起西式麪包店優勝係中式永遠係出爐熱辣辣,由其是寒風凍雨入骨嘅清晨夜冬,真係温暖在人間。哈哈!要揾我打廣告。

    我嫌窩貼油膩,偏好煎餃香口惹味。

    細路哥時期, 都有歧視過啲中式包,因為,去襯地踎茶樓老豆為咗要塞飽一大班化骨龍坐低老奉就係叫义燒包、雞包仔、蓮容包,有一段時期我已經標籤咗佢哋係窮人嘢食,(唉!自己嫌棄自己窮,生無可戀),其實,係好好食架,真係愈強迫愈對抗。歧視係好易產生。

    專登寫長啲,害森伯冇時間,欠交功課。哈哈!其實係想讚森伯『眼明手快、腦筋靈活』,就算部豬腦壞咗,或畀我呢個搗蛋鬼諸多阻攔,要重新做過都趕得切, 濕濕碎啦 ! 一副獅子山崩於前(轉港式),而色不變,老成持重嘅森伯靠得住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的回應仲多過我篇Blog,等我分上下兩篇出,若果偷懶分三篇出都得...
      近排已經C吓C吓,今刻已經病休中,我仲要覆回應已經好唔話得~~何況一爺果D水蛇春...
      不過你篇野都有咁多美食,諗起都想即刻食,搵日要嘆番一盅兩件先...

      森伯老人家邊有你D後生仔咁有口福,樣樣都鍾意食~~基本上以蛋做菜式甜品,都冇乜得輸啦...仲有蛋撻,蛋卷,滑蛋三文治...要數都有排數~~

      你食野起點好低...我覺得近乎饑不擇食嗰種...XXXD

      真係畀醒醒目目的一爺估中,就係糖記包點,如果你話一日三餐都食包點我就未必想,除非冇時間做飯~中式包近好幾年才興,以前要食包點就要上茶樓...

      幸好森伯又冇乜歧視過中式包,以前地踎茶樓先至夠地道,D野食先至係經典,食物都冇分富貴或貧窮,只是人自己去標籤啫~~
      以前有幾多個家庭常食鮑參翅肚……常常可以去茶樓食叉燒包,蓮蓉包…已經好好架喇……森伯伯嗰類窮人,現在間唔中先敢去茶樓食下粉腸,馬拉糕之類~><

      份功課雖然要做過,但又唔需要三千年開花,三千年結果咁耐…XXXD
      形容森伯用老成持重幾啱聽~好入屋…

      刪除
    2. 森伯平時咁勁揪,緊係要趁你病攞你命啦!覆我好似中學時要背首長恨歌咁辛苦。森伯唔好話我卑鄙 ,我都係學習世界第一,美國對付未成大氣候嘅中國咁樣,舊時我真係覺美國乜都好好架,必須學習西方。哈哈!

      咁長氣都係為你好,病休中都唔好成日瞓,要喐動吓手手腳腳同個腦袋, 唔係會變得溫溫燉燉, 康復慢好多,回覆卜友係其中唔錯嘅活動之一。

      唔係饑不揀食,係適者生存,窮困磨練嘅成果,就算係富翁養仔女時都會窮養,唔使佢哋習慣揮霍無度,唔好話富不過三代,仔女未到老已經敗晒副家,生活潦倒。係父母賜予我嘅好好特質。

      食物係可以發洩情緒,開心慶祝時要大食,憤怒時又要大食,失戀心碎時都係食,有治癒心理嘅作用。你話花費少少隨便食嘢就開心咗咪幾好,人都變得開朗。

      最近,我為咗要清晒快到期嘅麵粉,煎蔬菜餅為一餐(有碳水化合物嘅麵粉, 纖維/維他命/礦物質嘅幾樣不同蔬菜,同蛋白質嘅雞肉和雞蛋),個餅乜營養都包含,唔使再煮飯又炒菜又煮肉咁繁複,當然會有個餐後生果啦!咁簡單又覺得幾好食喎!將來清晒啲倉存麵粉會轉買更健康嘅全麥麵粉黎整。

      森伯幾時出篇自制饅頭食譜分享吓啲秘訣畀大家,我有興趣。

      刪除
    3. 森伯嗰啲勞碌命,抖咗一陣都要返工...你都知你的回應好似長恨歌,咁悠長呢!!!!自從寫咗博打字諗嘢都快咗!!!每個國家都有好有唔好的方面,視乎你點睇啫~~

      森伯點會成日訓,就算訓在床上都有睇手機,一睇到一爺的回應,就算訓咗都即刻彈返起身...可想而知一爺兄的回應唔野少~~~~

      好聽啲就叫適者生存,難聽啲就叫饑不擇食...我又未至於乜都食,不過人大個都好過細路的時候,都會有揀飲擇食,而家冇咁多揀樣樣都食下嘛~~~

      聽專家講,當人壞情緒的時候唔好食太多,會影響腸胃吸收,使人容易暴飲暴食...當人情緒太唔好的時候都冇乜心機食啦~~~

      你既然都睇人的blog,點解唔寫吓blog,想你講吓自製蔬菜餅...等森伯幾廿歲人學吓嘢,整啲乜營養都有的菜餅當一餐嘛!!!!

      森伯自製饅頭只是一有段少時間,仲要慢慢記住個整法,將來一定會講,應該好快!!!

      刪除
    4. 唔好講到自己好窮酸要捱世界,城哥都碌到89歲才退下,森伯韌力八足都仲有幾廿十年勞力!我替你加油!

      床上睇到彈起咁有動感,係我震撼到森伯,嘩!我筆功好厲害,已經超出我預期效果,我現在好滿足!

      打仗走日本仔撞上大旱三年零八個月先至會饑不揀食,呢啲你唔識架啦!我係有揀擇,專挑健康又有均衡營養嘅。

      幾廿歲人都食過日本大板燒啦!都係粉漿黏合菜肉。又叫隨意燒,想點就點,好似喺度搭訕乜材料都得。我驚肉唔熟,會先煮吓。想咬落少啲麵粉團,可加2只雞蛋黐埋啲食材。材料切粒或幼絲個大餅會無咁易散開。我用青椰菜、紫洋葱,青葱,甘筍、雞胸肉/梅頭豬肉,有人用芝士、蕃茄、金針茹……。另外,可以清晒雪櫃剩低乜菜頭餸尾。

      生活中好多枷鎖壓迫住,想過自由冇束縛嘅生活,唔寫卜最合我嘅大方向。

      乜情緒唔好食嘢會唔吸收,咁就好啦!依家,我食少少嘢都好易懷孕,成日要打胎,如果可以食好多嘢都唔吸收,好多要保持身材嘅明星都好想得到呢個秘方,我會賣呢條橋畀啲明星、二奶、濶太、運動員、模特兒、大老闆……。仲有好多因為肥胖而引申嘅病人如糖尿病、三高、脂肪肝、膝關節疼痛、風濕關節炎…………。呢個減肥市場係值幾百億生意架,減肥係女人終生嘅事業,所以,我真係唔相信呢個 傻專家。

      刪除
    5. 李超人有錢又有精神,做到89都閒閒地,森伯都會決定提早退休,唔係太想為工作而有壓力,寧寧靜靜享受一下退休生活...到時約埋一爺兄,gael兄,王子兄閒來打番幾圈......XXXXXXXD~~嘆番一盅兩件,過一種港式的長者生活囉~~

      我諗突然睇到彈起,多數係畀你激到彈起果種...你份人都幾易滿足~~

      你講打扙更加係饑不擇食啦,冇野食的時候樹皮都要食啦,仲有得揀邊D有營養,邊D係有機咩...XXXD

      平時真係好少食日本菜,常常令我諗起魚生...你講的粉漿係麵粉漿定粘米粉漿呢?!...通常我會用蒸方法因為自己懶,唔想洗個煎pan,而且唔想用太多油煎~你講的有機會會試下,材料唔難鍾意放乜就放乜,而且用粘米粉整仲可以當飯食,好方便~~

      寫blog係枷鎖?!!...咁誇張!!!!!有時寫blog可以減下壓喎~~食少少野好似懷孕?!!...係唔係畀人搞大個肚仔呀?!!肚仔生蟲的人都好似大肚,你真係要去檢查一下,你讀書的時候老師冇講過你知?!記得老師話女人吸收脂肪比男人容易,因為女人要生兒育女,需要多些脂肪去幫助生產,正常來講男人冇咁易有脂肪...除非成日吸收脂肪食物,搞到大肚腩...

      刪除
    6. 對王子你要講清楚打乜嘢,佢話自己除好靚仔,仲係身懷絕技,有好多嘢『打』得好叻,會誘騙你上佢屋企打KL、打FG、打PP直至你求饒。😈

      係小麥粉,用粘米粉都可以。雖然知道森伯無興趣食,係森伯叫我寫煎菜餅呢篇卜,才講多啲。為迎合讀者,呢啲咪係枷鎖囉!

      你個係乜老師(男/女), 生物科嘅syllables唔包喎!性教育好似只對女生開特別一課講解,你一定豎高兩隻耳仔竊聽。

      『正常來講』……森伯只係成機想話我係唔正常嘅男人,哈哈!行出街會見到有好多中年發福男士都挺住個大肚腩。

      幾驚你話喺『床上』唔知會彈起乜嘢部位!

      刪除
    7. 哈哈哈...你自己諗多咗啫, 講到明打番幾圈即係打牌......你講嘅咩KL、FG、PP出唔出得街架??陣間畀人封咗森伯個Blog呀~~~~><

      你唔好覺得森伯隨便up啦,有機會真係會試吓整你介紹的菜餅...大家有咩分享吓, 點算枷鎖呢?!

      你好似乜嘢都同性教育有關...老師只是當冷知識講吓給同學知,係人都可以知道,都唔係有咩要避忌...

      我講的正常來講...係指身體代謝正常的人...如果代謝出了問題的人,人就容易肥有個大肚腩~~~

      講明搞到彈起...個部位梗係重要部位啦~~~~~~我指個心臟呀!!!!有時可能畀你激到個心彈起~~~

      刪除
    8. 咁我咪可以操控森伯個blog嘅 生殺大權,捉住痛腳,可以隨時勒索,森伯肉隨砧板上。突然覺得自己高大咗。😁

      明天又出新一篇,講住咁多就夠。

      刪除
    9. 森伯又唔驚你勒索,成副身家得嗰幾廿蚊XXD…
      都預咗你長氣架啦~~哈哈

      刪除
  5. 麵包、餃子我都鍾意食,特別是天熱,日間吃麵多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,天時暑熱多數唔想食飯,食粥粉麵就最好不過...

      刪除
  6. 煎餃和粥我都好少出街食,通常自己煎....
    回應短啲希望唔阻森兄做功課和休息:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎餃我又唔識整,買現成的方便,但粥都會在屋企食較衛生...
      功課又唔需要時時刻刻都做,至於休息幾時都唔夠架啦~~~~

      刪除
  7. 煮多一些飯放在雪櫃,第二日煮一煲滾水,放雪過的飯下去焗,D飯好易稔到開花,放些料下去同煮,好快有粥食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用電飯煲的煮粥模式,用的時間較多。

      刪除
    2. 多謝秋葉提供呢個快捷的方法煲粥,有時煲粥最怕就係時間太長,至簡單煲粥都要半個鐘頭~~你的方法應該快些,呢個有機會真係要試下~~

      我應該唔會用飯煲煮粥,唔識控制搞到個飯煲有排清潔...

      刪除
    3. 用電飯煲煮粥好慢;用爐煮要小心看火,否則滾瀉了好麻煩!
      我用飯以爐去煮:先用滾水焗稔飯粒,再開火滾粥及材料,看火的時間會少很多。
      有時食滯想食白粥,以這個方法很好,當浸稔了飯粒,開火滾幾滾就得了。(記得多用筷子去攪動之。)

      刪除
    4. 係呀,煲粥時時都要看火,所以現在怕麻煩少了煲粥食~~
      你個方法真的唔錯,比較容易煮,有機會必定會嘗試慳返不少時間...
      或者對不適的人來講,吃白粥也是不錯的調理方法...
      其實森伯都有煲開粥,所以都明白要睇火和不停攪拌,煲出的粥才會靚~~~

      刪除
    5. 很高興知道你都明白~~要睇火和不停攪拌,煲出的粥才會靚~~的道理。
      一碗好的粥,當然要粥米開花,夠綿滑才好吃的。

      刪除
    6. 相信秋葉都有很多下廚心得,有機會同大家分享,等我們學習一吓…

      刪除
    7. 不敢當! 網上有好幾位廚藝專家 ! 我煮食是很隨意的,根本難登大雅。
      如有機會,介紹一下飲食健康常識,抄抄書還可以。

      刪除
    8. 你謙啫!!我認為煮普通家常菜,又冇咩需要什麼廚藝專家,名廚等…反而一般人煮開常煮的,仲有些實際經驗心得可以話給人知……

      刪除
    9. 我煮食很特別,不知道你有沒有見過我那篇~煮青口的網誌 ? 每一隻我都會找出髒物,靭物來清除,那是很花工夫的。
      生蠔有3份1都是髒物,如果是熟的,還可以不吃那些髒的部份,可是,大多數人都喜歡不煮就原隻吃,真嚇人! 怪不得有位退休的名醫生寫網誌說:很多人都喜歡吃屎。
      煮蝦之前,都要挑去蝦腸啦 ! 吃生蠔,竟然連那一泡黑色髒物也照吞,真是中了外國入習慣的毒了。

      刪除


    10. 其實都不是什麼特別奄尖,自己親手整食物,無論自己食或是煮給家人,親朋好友,衛生是必須的,好多人要食新鮮的海產,往往就忽略清潔問題…

      你都講得有道理,有次食過生蠔後便肚痛,可能真的沒有清生蠔裡的髒物,自此後對生食都謹慎了……

      刪除
    11. 曾經有人吃過自助餐後肚痛不適送院,因為她吃的生蠔太多,卻控告酒店的食物衛生不足。據說生蠔的含鋅量高,所以那麼受歡迎。
      *
      其實以中醫的食典,認為女性應該多吃藕,男性應該多吃韭。

      刪除
    12. 通常在自助餐的環境當中,人就不知不覺吃多了,始終生蠔這些食物都不宜吃太多,一兩隻便夠了,生吃的食物真係麻麻地,喜歡吃弄熟的食物~~

      現代人吃了才算,很少理會食物含有什麼營養成份~~

      刪除