2018年9月28日 星期五

屬於阿伯的浪漫…



通常大時大節後,都會想吃得清一點吃得清!唔係個個人都可以,或者都市人日日大魚大肉,又要惹味又要滋味,搞到個嘴仔刁晒突然食番清淡又未必可以接受,今個節日有兩餐真係食到飽晒,唔係講笑真係頂住個胃果隻~有時話肚餓辛苦殊不知肚飽都同樣辛苦俗語有話:嗔饑莫嗔飽對現代人來講食到肚仔脹的機會大點結果唔敢坐,郁動一吓希望可以幫助消化~
可能食慣蕃薯飯,個人又接受到,而且根莖類的食材都比較有益,食物都係講求色香味 
見到靚靚的紫紅色,忽然感覺成兜飯都浪漫晒~~
儘管蕃薯冇乜香味或者味道,但估唔到顏色相當吸引,其實紫薯比起普通蕃薯易壞,所以要趁新鮮食,只要煮飯的時候放落紫薯粒,就會煮出紫色的健康飯
現語有話支竹火腩飯屬於男人的浪漫(唔知點解,知道可以告之森伯),平時又好少機會叫支竹火腩飯,不過老人家唔好食太多肥膩的燒肉,所以食個有浪漫紫色的蕃薯飯都一樣養生又可以清腸胃~啱晒食多咗的森伯

32 則留言:

  1. 你用紫薯煲飯,真係好浪漫呀!
    其實乜都假,我諗緊要係健康....

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然番薯飯比較淡口,但有靚靚的顏色當補數...哈哈
      咁你又講得對呀,食物都唔一定講味道,對人有益最為重要...

      刪除
  2. 番薯飯我間中都有食,但多數用黃薯咋:P
    我見森兄碗紫薯飯仲有落眉豆咁喎,有冇睇錯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃薯比較多吃吧,因為紫薯擺得耐會易壞~~~
      你冇睇錯係眉豆,落些豆類多些其他營養都好,會比較飽肚!!

      刪除
    2. 咁食完後腸胃有冇暢通咗XXD

      刪除
    3. 我講冇用嘅,要gael兄親自試過先知work唔work架嘛…XXXD

      刪除
  3. 森少呢碗紫薯飯啲顏色真係幾浪漫㚒迷人!有機會買到紫番薯的話,都要整些來吃吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉好似好耐冇見,我仲以為你趁中秋假期外出旅遊...

      其實浪唔浪漫都是自已的角度睇,平凡的番薯飯加點浪漫元素就變得有趣~~~
      呢個飯好易整,不妨試下...

      刪除
    2. 我的近況在“風雨飄搖記山竹”一文上就有提及。
      我也很希望去外遊,尤其是現在高鐵開通,往大陸比乘飛機舒服。可惜年青人都沒有空閒陪我。

      刪除
    3. 裝修屋企都幾多事要做…最緊要整過後住得舒服…

      有高鐵又多個交通的選擇,來日方長,相信後生的總會有假放,到時再一齊去玩…

      刪除
  4. 支竹火腩飯 男人的浪漫
    紫紅蕃薯飯 森伯好L 慳

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯窮等人家,慳錢都係必然嘛...
      邊似大夫的股票價位升一升,百萬金元落褲袋丫...嘻嘻

      刪除
    2. 森伯一等人 慳錢百萬金
      紫紅蕃薯飯 大夫少幫襯

      刪除
  5. 呢幾年紫蕃薯很受歡迎,紫薯乜,紫薯物......花巧的不用說了!什麼顏色的蕃薯都有益,不過紫蕃薯感覺是很浪漫嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~近排真係好多紫薯食品,只要加上健康食材就會大賣~~~
      聽講白薯好有益不過正宗都幾貴...睇嚟今次呢個紫薯飯冇改錯名,人人都話浪漫~

      刪除
  6. 嘩!好識冠名喎,令平凡變得高貴,眼紅你呢一面咁鬼叻。

    我會喺早餐豆漿麥皮加入蛋黃蕃薯粒、黑提子乾、新鮮香蕉片增加口感同營養。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝一爺兄讚賞...你唔寫啫可能你創作的標題更好~~~就因為個內容普通,起個有趣的名就搏人來睇...
      但我絕對相信就算內容幾悶都好,班好博友都會照樣來捧森源場...

      我唔係太食得麥皮,跟你呢個食譜都唔錯喎...容易整又樣樣營養有齊,兼且易消化...

      刪除
  7. 紫薯唔只比火腩飯浪漫,仲有益多好呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 浪漫都係貪得意啫,最緊要係大節過後,食清少少……

      刪除
    2. 支竹火腩均衡膳 豉油十穀飯一餐
      紫紅蕃薯連皮食 森伯慳家又浪漫

      刪除
  8. 食得太飽之後要浪漫一下,整個紫薯飯就既清淡又浪漫

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝key case到訪~~
      呢個飯既簡單又唔錯,你都不妨試試…

      刪除
  9. 回覆
    1. 南瓜飯我都常食,有時整到好似稔飯仔咁…哈哈

      刪除
  10. 若單憑顏色,未必是我我心水,紫色除左浪漫,這飯可會讓人食到暗然銷魂?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫藍色的食材都含花青素,好似話對眼睛好…雖然這個飯紫色,食落一啲都唔銷魂,反而充實有飽肚感~~

      刪除
  11. 回覆
    1. 蕃薯粥好少食,最多係煮蕃薯飯…

      刪除