2018年9月23日 星期日

人月倆圓賀中秋~~

唔經唔覺又到中秋,雖則話中秋都來到,但天氣仍有一種暑熱的感覺!想當年......細個的中秋已經開始感到涼意...今年呢個時候自己就忙忙碌碌,都冇咩特別為個Blog影些應節相片...發覺周圍都冇咩節日氣氛可以影~~~

呢排上堂做的習作與字體設計有關,用英文字型砌些圖案出來,忽然靈機一觸一於用英文字型砌些與中秋有關的插圖...

始終過時過節,都不可以沒有應節食品...與人講開而家的月餅唔似以前,記得以前食月餅好有月餅香味,而家月餅好似食一團蓮蓉,冇餅皮味又冇乜蓮蓉味,冇咁好食...
所以今年不如買番一個火腿五仁月好過,當然普通月餅都有啦...仲有森伯伯的至愛中秋小食豬籠餅,點可以唔買呢!!之不過呢間餅店的餅都好有hand made feel...所以個餅求其到呢...又似老鼠,又似孖潤腸,又似鼻涕蟲...冇所謂啦,都係食落肚啫~~

而家天氣仲咁暑熱,用一杯西瓜汁來送月餅都係一流,中和月餅的燥熱~對燥底的森伯來講幾啱...

在此都祝大家中秋快樂,人月倆圓...

40 則留言:

  1. 香港沒有秋天……
    月餅,很少食;現在的月餅味道太多,但新不如舊!
    祝中秋愉快

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝Amour中秋快樂, 人月倆圓~~~

      其實現在香港的氣候只有夏天, 冬天變了秋天春天...
      傳統的月餅最似月餅, 其他新款的月餅只能當甜品~~~

      刪除
  2. 我這邊沒多大過節氣氛,明天我都係整隻雞煲啖湯算,今年我連月餅都冇食呢….
    祝森兄佳節快樂,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝恕兄,我都祝你和你的家人中秋愉快...

      吓!!!以恕兄的廚藝整隻雞咁少??!!起碼都整多幾樣拿手菜式做節嘛...
      而家月餅唔好食都應該會食少啲...

      刪除
  3. 中秋快樂!
    我唔鍾意食五仁火腿月餅。
    今年唔係慳家用棋子餅過節。

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝一爺中秋快樂, 細個唔食五仁月, 到人年紀大咗反而唔抗拒都OK好食...
      太多蓮蓉冇乜益...所以買了五仁餡~~

      想慳家都冇得慳, 見唔到迷你小小月餅~~哈哈

      刪除
    2. 二個人生活耐咗,有時一方自己會變,要包容森伯。

      計落一年都係個半月餅同2個壽包,算少食蓮蓉。

      好少見,瀕危中式餅,要推廣做香港特色手信。

      刪除
    3. 乜嘢兩個人生活?!!要包容森伯?!!...森伯好就得人, 除非嗰個人好難頂~~食太多蓮蓉都係怕過份肥膩, 月餅唔會浪費會食晒…

      你講得啱呀!!你又唔寫Blog推廣吓中式餅食!!!

      刪除
    4. 下次我提出森伯讓我時,希望冇老人痴呆症森伯仲記得自己好就得人啦!疑惑中………………

      到網紅處留種嘅廣播效能仲巨大過我寫好多萬倍啦!

      刪除
    5. 唔駛疑惑,大前提都係要個人唔太麻煩難頂,森伯先會遷就佢…
      網紅又冇理呀~乜有個平台畀人發吓網紅夢架?!!咁你申請返個帳號,森伯嚟捧你場!!

      刪除
    6. 要直接問,咁森伯覺得我難頂嗎?

      係去啲網絡紅嘅人社交網站發言,可能係youtube, instagram, facebook,blogspot,weibo…………佢哋人氣高多人睇。

      刪除
    7. 暫時唔難頂啦…咁你又有冇頂森伯個老人家唔順呢??哈哈
      去玩一個社交平台都唔會諗住要人氣幾高…都係純粹想有個渠道抒發吓森聲啫~~

      刪除
  4. 以前我唔鍾意食五仁火腿月餅,現在喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節人月兩相圓!
      快樂!

      刪除
    2. Stella:中秋節快樂!!!
      我也是...若果五仁的餡炒得香都幾好食, 而且也較為健康~~

      刪除
    3. 大夫:我都祝你中秋快樂, 人月倆圓..

      刪除
  5. 回覆
    1. 祝王子他鄉人月倆圓~~~
      而家的月餅, 冇我哋細時咁好食~~~

      刪除
    2. 王子餐室有冇推出過月餅?

      刪除
    3. 我諗奧國又未必咁易買到蓮蓉…

      刪除
  6. 英文字體拼圖又幾有創意,好like^^
    豬籠餅係咪似雞仔餅果種咸餡?
    五仁麻麻,月餅都係愛食甜的:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 先祝gael兄中秋快樂…謝謝讚賞個字母拼圖,因為沒有太多相,簡約整張插圖充數…
      豬籠餅冇餡用月餅皮料做…
      五仁月咸中帶甜~~

      刪除
    2. 你個course唔錯都幾多實用野學^^

      刪除
    3. 呢個課程係認真, 樣樣有關設計方面都會教吓…

      刪除
    4. 森兄多啲分享設計心得,我等住睇/學下嘢^^

      刪除
    5. 靠我的Blog未必學到嘢~~
      早知叫埋gael兄一齊去學…

      刪除
    6. 森老師教design喱個topic幾好^0^

      刪除
    7. 話森sir教design唔得嘅咩…點都要提個老字> <
      森老師都要上堂啦…仲點教人呢??

      刪除
  7. 祝森伯:中秋節快樂!
    傳統節日最好都係食番D傳統食物,咁至有節日感覺呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都補祝man man中秋節快樂!相信man man在中秋一定玩得好開心…
      絕對認同…傳統都唔一定老土, 節日本身就是講傳統氣氛嘛~~

      刪除
  8. 祝森兄中秋節快樂!
    今年同事都有請食五仁月餅,
    食咗一小塊,原來味道都唔錯喎!
    可能係小食多滋味啩!:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都補祝KaKa中秋快樂…佳節裡相信KaKa都有個團團圓圓的中秋…
      係呀~~五仁月餅唔會吃得多, 通常吃少少就夠, 所以一個可以慢慢食~~

      刪除
  9. 祝森兄中秋節快樂,但愿人同畫都長久。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐冇見嘞BIM…近況好嗎??
      謝謝你的祝願, 我都祝你事事稱心滿意…

      刪除
  10. 中秋小食豬籠餅....聽媒體介紹過,話現在要D傳統做中式餅的才較易找到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔一定,我的豬籠餅在附近間極普通的西式麵包店買的,生意競爭大什麼款的餅都要識整~

      刪除
  11. 遲來的祝福,祝中秋過後,仍然好夢連連,好吃好睡,安康順遂,如意吉祥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要係祝福, 什麼時候都啱聽...好夢連連?!!咁訓醒後咪一場吉!!!哈哈哈

      我都祝願秋葉事事稱心又滿意...

      刪除
  12. 今年中秋吃水彩畫班同學送的冰皮月餅,還有表妹送的紅柚士.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實過中秋最應節都係食吓月餅水果,玩吓燈籠...就已經很應合中秋快樂~~

      刪除