2018年9月19日 星期三

聽下懷舊歌…


過去周末的颶風真的十分厲害,幸好風球過後可以不用立即上班,否則都幾狼狽的確個風很猛,在家中窗外只見橫風橫雨,到下晝時候還聽到一聲巨響,似有很大型的東西從天而降!聽到都幾驚嚇後來相信可能上層住客的房窗吹爆了,內裡的傢俬很多都吹了出來因為見到平台一地都係家品
 
一上班的車程中見到很多塌樹,差唔多每一個地方都有之前的打風就沒有咁嚴重,據講這幾日最好不要站在大樹下,可能有些樹還會倒塌,真的要注意自身的安全!行人路上不時見到有塌樹
打颶風的時候,當然最適當都係窩在家中啦今趟的打風可能連發射器都打歪埋,電視收唔到大台,只睇到一個有線台不過對於森伯伯來講都冇咩所謂啦,電視睇又得唔睇又得都可以做下其他事情,就算訓下覺都幾好,橫掂呢排都累到七彩,隨時都可以訓一餐


其實打風在家都有很多事可以做,例如聽下歌……一路以來覺得容祖兒係近代的女歌手算是不俗,有幾多歌都唔錯,不過就認為她以前的歌比較襟聽,呢隻精選碟都買了好耐,把很多歌都放到MP3偶然聽聽碟內所有都係容祖兒的經典懷舊歌!!有我的驕傲隆重登場、未知、特別嘉賓、怯等等~冇辦法!!老人家始終都鍾意懷舊,包括歌曲……

某屋村打風期間停水停電但對現代人來講有部手機最重要~~發覺剩係睇訊息覆訊息、同等訊息,驚望「風」景,訓下覺乜都冇做過咁就已經成日嘞

27 則留言:

  1. 打風真係累事,如果冇電就真係幾麻煩,所以我屋企一定會有罐石油氣喺度....
    舊歌,我反而鍾意聽鄧麗君同許冠傑的歌!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相對以前,家居停電停水已經比較少...有後備電源緊好啦!!!有咩突發事件都有電用...
      許冠傑比較少聽,鄧麗君都有些歌偶爾聽聽~~

      刪除
  2. 我初頭都以為只係我地座大廈天線吹歪了,原來咁多人都一樣睇唔到電視,都係只得77台:P
    森兄好勁仲有買CD,我就唔記得上次係買邊隻碟,太耐了:P
    喱條街我間中會來,去街尾商場飲茶XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我初時都以為得我幢樓咋~~原來你地都有咁情況,又係只收到77奇妙電視台...

      容祖兒的CD都唔係最近買,都有成十年前...

      近呢一兩年附近都不停開很多食肆,聽人講假期周末都幾旺場...

      刪除
    2. 好彩打風翌日已維修好,工作效率頗快,要讚^^
      以前周街都有唱片舖,依家好難找到一間,所以都無得買....想買都要去啲旺區大型商場先有!!
      果度都幾多office,我諗lunch time都應該旺場

      刪除
    3. 係呀,第二日有番電視睇lu…

      有時都想搵番一些CD,對我來講通常會去葵芳買,比較就腳…

      初時以為呢度只做lunch time生意…但估唔到週日有人話呢度的食肆仲大排長龍位都冇…@@~自己工作附近都有食肆,基本上又唔會無端端過嚟食喎!所以唔知…

      刪除
  3. 山竹好犀利,我在家感到大廈搖,怕爆玻璃窗,都無心情睇電視,後來風勢燰和我才安心﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽到有人話感覺層樓有些搖擺,可想而知當時風力真係幾猛...係呀!當聽到風聲都幾驚架~~~

      刪除
  4. 我最喜歡聽下懷舊歌… 聽容祖兒,原來森哥哥哥很年輕......

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實聽歌都冇分年齡時代,好聽的歌才是經典~~感覺舊歌比較襟聽...

      刪除
  5. 祖兒啲歌係好好聽。

    全球暖化所以啲颱風都勁啲,舊年天鴿,今天山竹,一年一個咁鬼密,舊要好幾十年先至有一個颶風,預計明年又黎一個,真慘。

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!!!!不過祖兒的舊歌比較好聽,反而較新的歌印象唔太深~~

      我又唔知是否關全球暖化事,因為以前都有天災人禍,總之小心駛得萬年船~~

      刪除
    2. 近年整個香港冇乜金曲,廣東話歌末落。

      今夏好多地方都破咗高温記錄,係熱咗好多呀!熱流同颱風息息相關,睇翻颱風的形成就明白

      刪除
    3. 你唔講起現在真係冇咩經典金曲,好多新歌聽過就算…

      通常熱空氣才會形成颱風,可能都因為天氣熱耐了,能夠打風的時間就長了~所以講吓環保都啱嘅…

      刪除
    4. 最近發現隻香港人創作嘅國語歌『說散就散』又幾好聽喎!係個20出頭嘅香港人唱。

      刪除
    5. 平時又好少買些完全唔識歌手唱的CD, 通常都會聽啲媒體播到首歌熟悉才會買…:p

      刪除
  6. 回覆
    1. 訓到七彩唔係好事,等同昏迷……

      刪除
  7. 現在歌手有什麼新歌,我的資訊來源主要都是「電視主題曲」,但現在電視都少睇很多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早期的電視主題曲就好好聽,現在新的電視歌都完全冇乜印象…有機會你介紹你的心水電視嚟聽聽…

      刪除
  8. 第二日我都要立即返工,幸好交通暢順。見到很多樹木倒下,加上整遍草青味,真心講句「好痛心」﹗大自然怒吼了﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 大風過後,第二日就要上班,路面情況必然混亂…不過執拾工人都算幾有效率,始終冧樹又多,雜物碎片又多…一定仲要些時間才能清掉…不過天然風災都冇辦法……

      刪除
  9. 近日修葺寒舍,整拾家居已經累透,誰知又來了一千超強颱風~山竹!巨風過後,幸保不失。
    聽歌真係幾優悠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正:來了一“個”超強颱風~山竹。

      刪除
    2. 屋企裝修過後,都有幾多東西要整理執拾…
      個風好勁呀~總之家人家居無咩大礙已經好好…

      現在間中會聽聽歌,但比以前少…

      刪除