2018年9月5日 星期三

畫人像…



雖然話喜歡畫畫,但都有些東西不會常畫,或者唔太擅長畫一路以來畫的是漫畫類型,久而久之畫什麼都帶點漫畫化,自己弱項都算係畫人像,以前養鳥就會畫鳥,但人都是天天見,但人像畫又未必會掌握得好,可能跟專注唔專注有關,有日見到某商場有些畫畫班,見到人家的人像畫畫得好好,當然啦有番咁上下先會放出來作生招牌,吸引想學畫的人

人像畫要畫得好唔易,如果畀森伯畫分分鐘畫到卡通化,不過畫一張正統的人像素描平時就唔多需要,素描係畫畫的基本功,所以素描都要時時練不過自己真係冇咩恆心幸好今個課程樣樣有關美術的東西都可以掂下學下,阿Sir正示範人面比例的畫法 
 學習素描感覺以為好奄悶,殊不知好笑在後頭,阿Sir要兩個學員一組互相對畫,畫完的作品由導師畀評語,當然學生唔會畫得好專業,而且時間不多,畀評語的時候只能用爆笑形容(不過大家放心,森伯幅傑作冇被爆笑明明森伯都好認真畫,到最後的評語都係好漫畫

39 則留言:

  1. 很期待看到森兄的自畫像^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好想知阿sir畀咩評語森兄..........

      刪除
    2. 估唔到gael兄對森伯的相或自畫像咁有興趣喎…
      畫人像麻麻地,自畫像更加啦…><

      阿sir話如果係漫畫就幾好,人像素描就唔多似…@@

      刪除
    3. 總之人生做到自已喜歡的都幾L好喇...

      刪除
    4. 漫畫化了也有另一種欣賞角度啦^^
      自畫像更加啦<====咁你更要多多練習自然有進步wakaka...

      刪除
    5. 多多練習自然有進步……咁就要靠gael兄多多post大頭照出來等我一路睇Blog,一路練畫嗱…哈哈哈

      刪除
    6. 好彩你話練畫,幾驚你話拎來掟飛標wakakakakaka.....

      刪除
    7. 諗都冇諗過攞Gael兄啲相掟飛標,因為個目標太細……好難掟中…gael兄啲玉照出晒名要用放大鏡睇…哈哈哈哈哈

      刪除
    8. 咁先顯示到森兄是高手XXD

      刪除
    9. 唔係呀…若果太細粒畫粒豆豉仔就算~~~哈哈哈

      刪除
    10. 大陸真係有好多高手可以在粒米上畫畫的呢XXD

      刪除
    11. 畫米真係要高手才可以,據知畫米畫家有個放大鏡儀器幫手~~~~

      刪除
  2. 所謂「曲不離口,拳不離手。」畫畫也是需要勤加練習才好的,除非功底十分深厚。
    如果森少偏向漫畫的愛好,那麼就向漫畫發展吧。當然你也可以更上一層樓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常讚同你所講,要專注某些工作必須要勤力練習,我也明白所以平時都有練畫畫...
      我都想漫畫有所發展,不過現今傳統的出版形式已改變,又兼且人越大信心就越少...

      刪除
    2. 可以學學平面設計,或者商業美術。這個也是把興趣與工作同步的方法。

      刪除
    3. 你講嗰兩項課程,現在都有學…雖然未必精,但都總算對此有點認識…
      工作方便有插畫就畫…

      刪除
    4. 凡事盡力而為就得了。

      刪除
    5. 係啦,盡力而為,我都係本著呢種心態做事…

      刪除
  3. 好似操鄉音嘅廣東話,唔純正,正一鄉下仔,咁要下苦功搣甩佢。

    畫畫通常係由正統嘅素描開始,見你畫生物都係用素描起稿,然後填色都冇事, 點解人物會 無啦啦 歪咗架?耐人尋味。

    等我又拋書包 ,諗起中學讀嘅一篇短短文言文一『習慣說』,習慣力量真強大,所以,君子之學貴慎始。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔會既,一切隨機緣吧~~如果要下苦功,除了放心機專注之外,仲要放很多時間,正所謂時間不等人,一爺兄仲細個梗係大把時間啦...

      有幾耐人尋味丫,做事都有分擅長唔擅長?...

      所謂習慣成自然,只要習慣了好自然就做得好好...講就易!!相信都要點時間培養自已的習慣~~~

      刪除
    2. 話說回來,歪有歪好,順着森伯性向,痛苦掰直反而唔好,隨機緣啦!現今社會,漫畫比素描更有市場價值,都係做你愛做嘅嘢嘛!

      刪除
    3. 乜一爺兄要辧直好痛苦咩?!哈哈…我意思話做自己最擅長嗰樣就容易做到滿意成績,而且更會樂在其中…

      刪除
    4. 咁老人家點都唔會好似森仔條XX咁硬直…………哈哈哈…………
      腰骨呀, 骨質鬆鬆地會寒背,退化咗就掰唔直啦!你哋啲後生仔未到我哋呢啲年紀係唔知有幾苦,仲畀森仔成日挖苦,苦上加苦,好彩我好睇得開啫!😁

      刪除
    5. 好似森仔條腰骨咁硬直…唉~~~~只有C體才硬直…><
      森伯唔係後生嗰類,所以平時吸收多啲鈣又多啲曬太陽增強骨質囉…
      仲話好在睇得開喎…講到好似恰你咁,你平時窒森伯寸森伯嗰啲又唔講!!!!!!

      刪除
    6. 我個意思係話 森仔有腰骨、硬朗、正直。斷骨休假中,都提早消假返工、返學就足以證明有擔當、夠硬朗。

      除咗窒你,我平時都會讚你架,不過,我覺得森仔唔係好接受『我』嘅讚美,後生仔反叛,鍾意掉轉黎,我都係為咗迎合你咋!真係冤枉呀。😁

      刪除
    7. 呢句:森仔有腰骨、硬朗、正直、有擔當…係咪要放在版頭的Banner作為森Blog既slogan呢?!!…….就咁睇形容詞都唔覺得講梗森伯個老人家呀…哈哈

      你讚的說話完全唔識分係真定係假,不過都冇所謂啦,有一爺兄來撐場,有得吹吓水又有得笑吓…唔錯!!!!!

      刪除
  4. 不要說人像,以前讀書上美術課畫植物掃描,都覺得超難。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相對比較,植物比人物易畫得多,始終植物都屬於靜態素描類,如果素描人就要包括形態動作...

      刪除
  5. 漫畫人像畫都有市場啫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有市場,不過要畫得專又唔容易~~

      刪除
  6. 因你話係互畫嘛,畫得唔多似嘅漫畫人物,咁我諗最後嗰張相一定係森兄啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔太明白...我們是對著真人畫的,同學們個個都認識,所以一睇就知畫得似唔似,有些畫得古怪就變了笑畫...

      刪除
  7. 畫畫係我弱項,睇人D畫好過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀…有時欣賞別人的畫也是一種樂趣~~

      刪除
  8. 我自畫過這幾畫都唔算似自己呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自畫像唔容易掌握得好,好多時畫到不知似什麼……哈哈

      刪除
  9. 今年我開始上水彩畫班,發覺我連基本的素描都不懂.搞到上課畫些花.生果如荔枝.提子.蘋果.船.都蠻感困難.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以畫什麼畫…素描都係基本功,反而我認為畫植物或水果較容易掌握,不過平時都要多練習,多觀察物件的特徵等就有進步…

      你有時間也多post你的水彩畫作給我們看看…

      刪除