2018年9月12日 星期三

區區有森情…



以前曾經睇過一篇來自PChome的博文,博主有句說話講得很貼切,兩點一線的生活,是形容忙碌的都市人只顧每天出門返工,每晚放工返家的刻板生活唔知睇著呢篇博文的人,有幾多個是這樣的生活呢?
雖然有些地方唔係居住的地方,但有時你又會對這個地頭有點點的熟悉其實又唔一定是講上班的地方,一個常到的地區你都變成一條熟悉的地頭蟲~

自己久唔久要出下荃灣,發覺跟荃灣區都幾有緣,曾幾何時都常常去買東西,而荃灣是個乜都有的地區,住在裡面的人都不假外求,區內都辦到一切生活所需不過荃灣區感覺上是個很雜的地方


而另一個想講的地方係沙田,都係同荃灣差唔多,又係乜都有的一個社區,城門河差唔多每日車程必經的地方,係沙田的地標之一在我的感覺上沙田都係幾多雨水,唔怪得有城門水塘又有城門河水頭都幾充足架!不過濕氣幾重~~

住開的地區,就可能會發現更多的地利優點或缺點好耐以前在樂富區返工,日子久了對樂富也有好感,發覺佢交通好便利而且有一種靜中帶旺的感覺,相當唔錯~

而大家Blog友又有冇邊一區你特別好印象或壞印象呢?分享下都可以,唔想分享自己諗諗都得架

46 則留言:

  1. 兩點一線唔覺刻板喎,平淡時福^^
    當然如果可以好似森兄之前咁剩返「一點」就仲開心,可以home office是夢想^^
    沙田荃灣都like...

    回覆刪除
    回覆
    1. 只是當時作者形容為刻板生活啫…
      home office只係迫不得已,其實有很公司嘢屋企做唔到…
      兩個地方都多嘢食,多嘢買…

      刪除
  2. 沙田我都成日去,所以都幾熟識,我最鍾意沙田中央公園,可能我鍾意影相啦,個到有好多花影架,其次是城門河畔,散步一流,講我最有親切感當然是港島區,由細到大都住港島,電車更加是港島特式。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到其實沙田都幾多人會常去...以前有一段日子常經過火炭,有人話沙田雞粥好出名,火炭間大排檔就成日見,不過始終都冇食過佢出名的雞粥...
      城門河每朝早都見有晨運客...港島區我感覺上馬路很多很窄~~~

      刪除
  3. 我喺7層徙置區橫頭磡村出世同長大,幼稚園、小學、中學都喺屋企隔離,行3分鐘就到。重建後都依舊住喺度,都住咗卅幾年,應該撞過唔認識嘅森伯,緣份又要我哋喺網上重聚。

    後尾搬咗去馬鞍山,以前放假就跑步去沙田,沿城門河兜一圈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你真係橫頭磡村的舊街坊喎...其實住了咁耐實會對果個地方有感情啦~~

      以前我住葵芳,讀小學都係在附近,行幾步路就可以返屋企,根本唔需要搭校巴...

      在樂富純係返工需要,好少周圍逛...頂多行吓樂富廣場,都有可能撞過一爺兄都唔定...

      刪除
    2. 倉海桑田,面目全非,冇乜感情啦!

      樂富中心因領展裝修後進化成富貴商場,冇晒我住果陣時嘅平民味,店舖都變晒,有次翻去都揾好耐至揾倒洗手間,環境咁陌生又點會有感情呢!

      再講,盤古初開時嘅7層徙置區,充滿著兒時回憶,都隨住重建新型公屋而灰飛煙滅,天台幼稚園同天台小學都拆卸摺埋咗, 地踎茶樓、雜貨舖、冰室、新年買靚衫嘅排檔、奶茶檔、粥檔、車仔麵檔、新鮮熱辣麪包舖、非法小販街市、魚旦檔、 麥芽糖餅檔、零食檔、阿伯飛髮檔、流動飛機欖、流動豆腐花、流動砵仔糕……都只從記憶中尋找。

      窮人小學除咗免學費,每年都度身訂做冬、夏季校服同運動服各一(共4套),免費書薄,年年新書包,有一年仲有筆袋,每年都有旅行(自備食物飲料),畢業年去烏溪沙宿營1周,暑假課外活動參觀乜乜物物,聖誕節聯歡會(送禮物包),每人都有個認養者,好彩遇著濶卓嘅年年都有額外嘅認飬金,學生坐喺班房等個文員嗌咪去領取,好似中獎咁開心,可惜我未中過獎,諗番起都津津樂道。我都收過認飬者嘅信同佢嘅家庭照片,個地址就剪走咗,喺六年級就收到一次過超多禮物,我同阿哥去九龍塘教會拎,2人4手滿載而歸,好彩平時日日都要挽水入滿油桶咁大嘅水缸 ,應該係學校將認飬金買晒嘢畀我。

      不過,咁豐富嘅優惠, 喺背後應該有人得到好多回佣,上古時代都未有ICAC,街市有黑社會同警察都向小販收取保護費。

      回憶太多,口水災又黎,嚇襯森伯。

      刪除
    3. 真係成篇Blog咁喎…冇嚇親!!!!都喜歡聽人地的經歷同故事~~每個人都會有經歷架啦…呢樣都係人生其中一樣寶貴的回憶~~多謝你肯講畀森伯聽呀…我真係有逐隻字睇架!!

      正所謂變幻才是永恆,世事萬物唔會一成不變,始終都會有變!!人就好矛盾現在人常常講懷舊,呢樣野變成賣點,買個包又好買包雞蛋仔又好,買件衫買對鞋乜野加入懷舊元素,忽然間好似升值左~但另一邊d人又話人地國家幾先進有乜有物…我地香港仲係用緊乜乜物物咋…其實人心都不斷變啦…莫講話一個地方會不變呢,只視乎變化大定少而已~~

      好似細時住的葵芳,雖然到現在變化唔係十分大,但感覺上跟以前都已經唔一樣,有時都要去買些東西…其中一樣最記得以前葵芳有間麵包舖買的豬仔包跟其他包舖唔同,係特別好食一定要趁新鮮食,可是這間麵包舖已經不存在,而那種特別好食的豬仔包再冇一間包舖可以搵到…呢個味道只留在記憶裡…

      你地係橫頭磡的舊街坊,裡面的變化或者盤古初開的時候你地會知,到我返工的時候相信已經是比較後期,我冇咩印象有徒置區,又冇認真留意佢的舊式店舖…只是當時趁食晏時間去附近買下野食同去商場買CD…仲有一樣好深刻就係去當時的報紙檔買返自己有份畫的刊物…呢d都唔會因時間而忘記的~~~

      我覺得人生的經歷跟人生的心志成長是成正比,經歷亦使到自己的人生觀有改變的…每個人的際遇經歷都唔同,總之都係一句隨遇而安就是了…

      刪除
    4. 尖叫!

      辛苦你!

      葵芳有兩段讀書時期嘅記憶,曾經補習過一對乖巧小兄妹,可能係森伯喎!另外,某年暑假到工廠實習2個月。

      刪除
    5. 唔駛客氣,唔辛苦…

      記得小時因請病假多驚追唔上,都補過習,十個八個一班,亦有一名私人補習老師,上門……不過係Miss嚟……

      刪除
    6. 你講嘅工廠是否偉倫大廈,當年呢間大廈好多人都識…

      刪除
    7. 我唔會反串做Miss。 個𡃁仔都好健康架。
      葵德。
      樂富中心有冇去消失咗嘅美食街食晏,即係現在嘅圖書館位置,類似冬菇亭大排檔,後尾拆咗。

      刪除
    8. 森伯嗰類係未老先衰啫?!!最緊要個0靚仔靚唔靚仔先?!...如果靚就唔駛旨意係森伯嘞~森伯細時係醜樣豬豬...><

      以前最多去樂富中心買嘢返公司食咋...都十幾年前當中的變化唔清楚~~~

      刪除
    9. 都講係Miss啦!冇可能都仲追問?乜你對細蚊仔有興趣架!😯😂

      🐷森伯係醜小鴨。🐣 天蠶變,蛻化黑超白天鵝。兒時得病,面口當然乸埋一注,內心煩躁, 怨世憤慨,又點係好樣呢!

      過客荃灣轉車去屯門探親。

      山竹好勁揪,好驚屋企吹爆玻璃窗同入水,幸好安然無恙,森伯好似之前有窗口入水,有冇打水戰呀?保重。

      刪除
    10. 邊鼠有咁多巧合,咁就證明你補習果位小朋友唔係森伯啦…哈哈

      冇蛻變喎,你估而家拍電視劇咩?!森伯由細到而家老咗都係醜樣豬豬…
      你唔係歧視醜人呀??……

      我有講過窗口入水咩?!屋企係新式樓宇,冇幾耐有人驗過窗添……不過山竹個威力真係好大……

      刪除
    11. 你都要多多保重…呢句說話應該昨日同你講先啱……

      刪除
    12. 我不嬲都話我係八両金,哈哈!物以類聚,點會歧視呀!

      記得喺雅虎年代講過,點都好,屋企無恙、人平安就好。

      刪除
    13. 難得一爺兄身為靚人冇歧視醜人喎…

      逢親遇到天災,最緊要都係人身安全……

      刪除
    14. 森伯意思係八両金都係靚人?我係第一次聽,不可思議的靚人標準,有眼無珠。

      刪除
    15. 一爺兄就唔啱嘞…用有色眼鏡去標籤八両金係醜人的代表~~用私見去label人好唔公平…
      況且一爺兄把口講啫,有圖有真相睇過先信…哈哈哈

      刪除
    16. 你好似政客 扭曲咗事實 去罵我、抹黑我人品好衰喎!哈哈!係咪練習緊要去選區議員。

      佢真係好醜,不過,醜樣係佢個剎食賣點,做大戲有丑生,拍戲有丑角,做人都有丑人,呢個標籤帮佢發達,金融風暴前佢好有錢,就係靠『醜』揾唔少錢喇!唔只你,我都話好唔公平啦!

      呢個人就好強大,佢好聰明咁利用呢個天生缺點,化成優點去揾錢,森伯睇吓自己有乜缺點可以發揮去揾錢?冇啦!人哋好過你好多倍,你都係同情自己、帮自己講說話啦!😁

      刪除
    17. 如果唔係事實,就唔怕人家抹黑…你都有點心虧喎!!!XXD
      森伯不理政治邊有資格選乜選物,做番自己最實際嘛~

      覺得一爺兄只係羊群心態啫…當人人都話某明星醜,潛移默化你就會覺得真係好醜,如果八兩金係好似普通人行街,你可能覺得冇乜嘢普通人一個囉~未必講得上靚仔但係普通人樣…好似全世界都講某明星係大美人,潛移默化你會覺得佢真係大美人…冇晒自我一套的審美標準~~~

      森伯大把缺點啦…醜係其中一樣,如果樣樣缺點都搵到錢,咁森伯咪變第二個李超人……XXXXD

      刪除
    18. 觀點不同,唔會達成一致,就此完結。

      刪除
    19. 就此完結……咁森伯駛唔駛回覆架??!!

      刪除
  4. 我住沙田,最有印象是當時一出獅隧就吸到一口新鮮空氣了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁stella咪係正宗的沙田友~~~每次出獅子山隧道景色都好舒服,好似上咗山咁~~~

      刪除
  5. 我香港屋企喺貧窮嘅山區,潮濕天就濕到漏晒水咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你所講的山區係咪半山區?!...王子真係富貴人家!!!!
      住山最怕就係大回南,濕氣極重!!!!

      刪除
  6. 我細個住大磡村,都住咗十幾年,開頭嗰度環境唔錯,但住住下就覺得越來越雜,不過我都好懷念嗰度,因為同一地方,嗰度居然也有有錢人居住,記唔記得有地方叫做大觀園農場呀?
    係呢個農場隔離啲屋就係好獨立式嘅洋房,曾經見過有電影喺嗰度拍攝,亦知道有明星係裏面住過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實以前所謂的新市鎮,初時都比較寧靜舒服,後來政府不斷發展,人流又多了搞到環境變得複雜唔好住都唔定...

      你講起新市鎮…令我諗青衣,佢十幾年都冇乜變,仍然是個寧靜的小島好好住,不過買嘢要出省唔多方便~~~

      畀恕兄考起,完全唔識大觀園農場...聽你咁講相信那處有拍片睇,應該景色唔錯~~

      刪除
  7. 大家Blog友又有冇邊一區你特別好印象或壞印象呢?--->邊個「區」嘛,我就梗係「郊區」啦,空氣清新好多,有花有草有樹。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港好似有18區,其中有荃灣區同沙田區…你無論講郊區定山區都冇所謂啦,森伯呢度好隨意咋~得閒逛下效區人都醒神d…

      刪除
    2. 得閒逛下 效 區
      剩返「一點」就仲開心

      刪除
    3. 反而我想知大夫剩返啲乜嘢,會仲開心喎……

      刪除
    4. 大夫講嘢越來越玄...

      刪除
    5. 大夫的語句幾與眾不同…

      刪除
  8. 刻板的生活…我正在過緊…嗚嗚…
    可能住惯港島區,我不太喜歡逛九龍區,
    去到九龍區我會無晒方向感…:P
    荃灣區我只去過荃灣地鐵上蓋的商場購物,
    因朋友話好多嘢賣,但,我覺得所有沿線地 鐵商場所賣的貨品都是千篇一律。
    沙田…以前住過上水,好喜歡去新城市買嘢、食嘢…

    回覆刪除
    回覆
    1. 住慣嗰區就會喜歡嗰區,因為已經適應了衣食住行怎樣在區內解決~~我反而喜歡九龍區,因為很多活動工作都以九龍新界為主,你講的商場好似係荃錦商場...?!!佢買的東西唔算千篇一律,都幾唔同,我都好似行過一兩次...

      沙田的大型商場必定數到新城市廣場,以前有行過但入咗沙田做嘢反而冇行過...

      刪除
    2. 區區無罣礙
      心心有印台

      刪除
    3. 區區無界限…心心相連繫…

      刪除
  9. 愚老師, 你好!!好耐冇見?~~
    我差不多啦...你呢??見你網誌冇更新~~~

    回覆刪除