2018年8月29日 星期三

人去留畫...



喜歡畫畫的,很自然就會有留意有關方面的事情!!
亦都相信很多喜歡畫畫的人,總想創作一些作品讓人認識讓人知道
當然自己也不例外,但作品能不能注入人們的心中,相信是不容易的!!最近就有兩位出名的畫者逝世,真的感到有點婉惜

阿 虫
阿虫的作品冇記錯應該是90’s已經見到他的作品,一向都喜歡看畫之餘還有些人生哲理可以學習,亦都好欣賞作品當中有水墨畫的感覺,而水墨畫又會畀人輕鬆隨意的一種感受一路以來也有留意阿虫的作品,記得好耐之前有買過他設計的書簽卡,但忘了放在那裡,唯有找到才影畀大家睇睇… (網上圖片)
 或者有人會覺得哲理性的意思來來去去也差不多,當人冇事的時候就只係一幅畫,但當人唔順心的時候,幅畫就會畀到人好大的能量, 亦都係阿虫作品的價值所在



櫻桃子
小丸子的作者,小丸子呢套卡通相信陪伴唔少朋友成長,亦冇記錯都係90’s才知道有小丸子呢套卡通片其實唔係人大了無留意卡通,只係發覺現今新製作的卡通完全唔知講什麼,所以都冇睇卡通片的角色能夠入屋,相信都好睇卡通片的主題是什麼,最好睇的卡通通常都係跟生活有關,容易有共鳴(網上圖片)
小丸子,蠟筆小新都係呢個種類!小新純粹睇下卡通輕鬆下,但小丸子卡通得來又有個意義在背後,小朋友睇幾適合或者亞洲人的卡通,亞洲人睇較易有共鳴
有日去某大型商場裡面的小丸子餐廳,見有趣就拍下來,相信在香港小丸子的確受歡迎
現在讀美術才知道,藝術作品可以好廣泛,總之作品跟人民生活有關都可算是一種美,一種藝術,畫作當然包括在內,或者作者唔可以永留,但作品卻可以長存

28 則留言:

  1. 講起那兩套卡通,我只看過蠟筆小新,覺得人物刻劃得很真實,不過也有些與現實脫離的也很受歡迎,比如 IQ博士…

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,寫實的卡通多數能吸引大人去睇,因為這就是生活嘛…脫離現實的情節總有,因為始終都係卡通,不過唔好過份脫離兼且無厘頭…

      刪除
  2. 我都喜歡看人情味濃的卡通,可惜近年好似比較興打打殺殺果啲...:P
    森兄隻手好返後記得畫多啲有人生哲理又有意思的畫畀大家欣賞下^^
    小丸子餐廳係咪apm果間?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇得明佢打打殺殺都好,最弊唔知佢講乜…其實而家電視都少睇,現代卡通更加冇留意,鍾意睇番細時的卡通…
      畫畫其實冇咩影響,不過近排都冇咩閒森情畫插畫…諗到一些哲理的插圖我也會放到Blog內~
      gael兄真醒目,就係APM嗰間囉…

      刪除
  3. 我真係未睇過阿虫作品。

    蠟筆小新同 櫻桃小丸子 都好搞笑,我鍾意呢種幽默。

    『作品跟人民生活有關都可算是一種美,一種藝術』,呢句啟發咗我喎,依照呢個邏輯,我係人民嘅一份子,興幸仲活著, 我嘅生活咪都係一種美,一種藝術,突然覺得自己好高尚, 個頭都𩓥高啲,慢慢㗳清楚自個兒嘅藝術人生,拓展自己嘅『美』。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未睇過?!!....可能你睇過, 不過冇在意?~~早前香港某老餅家出的包裝禮盒, 就印有阿虫的作品...

      舊的卡通好睇, 只是賣少見少, 蠟筆小新, 櫻桃小丸子都屬於生活小品卡通, 夠晒生活化...

      估唔到一爺兄從森伯的博文中得到啟迪, 只要你懂得欣賞每樣事物都有其藝術美, 從欣賞開始, 訓練自己的藝術觸角...

      刪除
    2. 乜你當森伯係LuLu呀!篇篇都有深沉意義,令人獲益匪淺,只係我層次唔高,抓唔出佢嘅內涵,所以,個個禮拜誓必追看。

      『人去留畫』,仲唔快啲留低多啲傑作,好似4億蘇波波水墨名畫,千年修得百億森伯畫。

      最近報導嘅大學教授殺妻二人組,高學歷(唔聰明)嘅尊貴教師(冇道德)都做出咁愚蠢嘅行為都好令人費解,應驗發達死老婆,學森伯搖晒頭。😟

      刪除
    3. 唔知你講反話(有骨落地嗰隻…)定真森講…好感動啊~~~咁你又唔好咁講,森伯本身目不識丁,個爛鬼Blog高層次極都有限啦~~只不過係你領悟力高啫,一篇豆泥文章你都攞到當中的意思~~

      仲話留低啲傑作,自從整到隻手後,個人都已經半廢武功,又返工又返學…個人都唔係好得(瓜得),仲邊有閒情畫作品。

      講得好啱,人心叵測,只係將人性最恐佈的狀態呈現出來…一向大奸大惡你可以防範,平時無動聲色可能就係最令人驚恐…

      刪除
    4. 反話…………睇得宮鬥劇多,猜疑心好重,係咪諗緊我會揾閑妃黎對付森嬪娘娘,咁要快啲出官避一劫啦!

      目不識丁……係拍得住中學未畢業嘅國學大師饒宗頤。

      層次係相對嘅,高過我就得啦!

      刪除
    5. 睇嚟你真係睇到上晒腦…我唔煲劇集,近年好多呢類宮廷鬥爭劇,我半集都冇睇過…搭唔到嗲添…哈哈

      以前的人雖然未有在課堂學習,但自學自修都可以有一番作為,相對而家就要樣樣講專業…時代唔同~~

      層次唔係天生,可以後天培養…

      刪除
    6. 戲劇藝術豐富感情,感情豐富創作插畫更到位、更入心。個人經歷有限,書本戲劇冇限,令人開濶。

      森伯學無休增深度。咁老都去進修, 努力不懈嘅精神,令我很佩服。

      刪除
    7. 我的創作靈感多數是生活中的見聞,又好少靠睇書睇劇…因為主題未必配合…

      咁老去進修…唔好話你,連我自己都佩服自己…哈哈哈,生活就是不斷的學習,正所謂活到老;學到老嘛……

      刪除
  4. 我幾鍾意阿虫啲畫㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿虫的畫, 畫中包含人生道理, 幾有意思...

      刪除
  5. 我現在還保留著,亞虫在20年前的漫畫剪報。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都話啦...喜歡畫畫的人對有關畫畫的人與事都很關注~~

      刪除
  6. 我覺得小丸子好睇過過小新,大人睇返都覺得不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新製作的卡通完全唔知講什麼

      刪除
    2. Small U:
      小丸子老少咸宜,基本上好多人都唔抗拒,包括細露大人都喜歡~

      刪除
    3. 大夫:
      乜大夫平時都有留意新播的卡通嚒…而家的卡通可能小朋友才知道做什麼~~

      刪除
  7. 回覆
    1. 阿虫的作品, 畫有特色, 而且帶有人生哲理性…頗欣賞!!!

      刪除
  8. 據說阿蟲原名「嚴以敬」,以前是寫時事漫畫的高手。
    後期寫的水墨彩色勸世文漫畫,特別令人喜愛,也被商業界所採用。
    覺得他寫的字與畫都有一種靈動與樸實的感覺,我也很喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝秋葉的資料補充…你講起時事漫畫我諗起尊子的作品…要將作品令到眾人都認識真的不容易,阿虫的作品除了有畫作欣賞之外,仲加有人生道理的語句,令讀者雙重得益…

      刪除
    2. 尊子也是一位知名的漫畫家,不過竟然忘記了他的作品了。謝謝森少的提起,讓我也去找些尊子的作品來看看,欣賞一下。

      刪除
    3. 當年尊子的時事政治插畫的確幾有名,冇記錯應該係八九十年代在報章上刊載,相信現在在網上都可以看到他很多的插畫作品...

      刪除
  9. 阿虫作品,都是從報章得知他的作品.小丸子,反而是唸小學接觸它的動畫喜歡上.但當看了作者寫的散文集.她動畫中.慈善的爺爺,是不存在的.她經歷了兩段婚姻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿虫的作品除了報章上,有時也見在禮品或廣告上,他的作品有種獨物的風格,很易辨認…
      據講小丸子係櫻桃子講述自己的故事,原來良善爺爺是不存在?!!...我諗部份角色可能是創作出來的…

      刪除