2018年8月22日 星期三

袋裝日規...

日子快過年年過,完全唔覺唔覺一年又差唔多過了一大半,有時真係覺得時間快到得人驚...
唔怪得時光就係隱形小偷,靜靜雞偷走我們寶貴的光陰,一向都很喜歡與時間有關的物品,例如鐘、錶、計時器、沙漏等...

唔知其他人會否這樣,我時時都會留意住時間...現在的人冇了手機會周身唔聚財,但森伯睇唔到時間就會唔舒服,好似時間停頓了,跳到一個靜止的空間裡~~~異常不安...唔好話誇,係真架~~~


有日見到呢個日規形的鎖匙扣,原來都有佢的實用性所謂的 functional art,藝術品得黎又有實用性!可以說是一個袋裝日曆卡,蠻有傳統特色,造型似個古時日規,買來送給人就最好~~
日、月、時間都可以自己手動調校,而且又係不鏽鋼有排用啦...呢個包裝唔拆,因為要送給人,日後有機會再見到都要買番個自用。

警惕下森老伯要珍惜當下時間......忽然間有啲唏噓......

30 則留言:

  1. 個設計又幾得意喎,可以推算到2060咁犀利!!@@
    我見依家好多人都唔戴錶,多數睇手機,冇帶手機出街才會周身唔自在吧XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. gael: 而家買東西用到十年八載已經叫好用...佢用到2060直情襟用啦...哈哈
      我錶就間中會戴, 為免帶太多嘢出街睇時間都係睇手機, 不過約人就要戴錶~~

      刪除
    2. 大夫: 有咩規用先??...

      刪除
    3. 咁計落又幾襟用喎XXD

      刪除
    4. 大大話話可以用多40年左右…

      刪除
    5. 有時男人最驟忌就係聽到個"規"字…哈哈

      刪除
    6. 係咪即係話日日都要規行矩步....XXXD

      刪除
    7. 個規字都有好多同音字嘅,gael兄只係諗到規行矩步~~

      刪除
    8. 我剩係諗到喱啲咋....請森兄多多指教^0^

      刪除
    9. 聽到個規字, 會諗到守家規……對有啲人來講都可能怕架~~~

      刪除
  2. 我很重視時間觀念,但就不知點解現今的人往往都不太注重,覺得遲到十零分鐘好平常?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗對時間有觀念都係分個人, 有人看重, 有人看輕~~~始終守時都畀人好印象~~

      我諗我都要有呢份守時觀念~~:P

      刪除
  3. 小森兒有咁多時間 捐窿捐罅搵啲咁有趣嘅嘢!
    我細路仔時覺得時間過得好慢,係卅歲後至覺得時光飛逝。
    我冇戴手錶超過十年喇!
    呢份禮物千祈唔好送畀成日遲到嘅朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一爺兄係咪想間接問森伯響邊樹買?!!哈哈...送畀人唔錯!!尤其一爺兄嗰啲情人~~~XXD有咩周年紀念日, 生日, 大時大節送禮...呢類都要睇住日子架嘛~~~XXXD

      有次去歷史博物館睇完展覽, 去同場的禮品廊買, 你有機會睇完展覽都可以去睇下~~

      刪除
    2. 啲情人……原來小森兒同一時間有多個情人咁鬼風流倜儻,當然,小森兒有番咁上下魅力同雄厚經濟條件先得,我只容許一個情人,其它嘅係好朋友。

      揾笨咩!佢只可以查到邊日係星期幾,冇得記低啲重要日子架,無法提醒你幾時要送上愛心。。

      送畀情人起碼要係小森兒嘅珍藏寶石,呢個太兒嬉嘛!作為手信畀一般朋友就得。

      刪除
    3. 在未能確定數目之前,我只能夠講你啲情人,就等如問為人父母的都會講你啲仔女啦!可能佢得一個小朋友都唔定…我知一爺兄對情人忠誠,完全感受到講心唔會講錢,所以送的禮物一定要物輕情意重,意義已經係一切…送畀情人我更加唔會送貴嘢,睇佢會唔會連平價嘢都珍惜嘛~~

      當你有個紀念日的日期,就set定嗰一日,日日出門口都會用鎖匙開門閂門,咁未可以提醒你幾時到紀念日囉~~~

      不過圖中的匙扣係送畀森伯啲世叔侄…哈哈哈

      刪除
    4. 利用唔啱嘅比喻,點解唔係問人有幾多個老婆呢,狡辯政客。

      我係一心一意,小森兒(cute卡通版主圖啱用呢個名)就心有二用。

      唔係不論價錢(能力範圍),只講意義咩!

      刪除
    5. 人地講明有老公老婆梗係唔會講你D老公老婆啦~~~~你當森伯有智力障礙既咩.......
      但係在網上認識一爺兄咁耐,又唔清楚一爺的感情底蘊...講情人就穩陣D啦~~~

      能夠一心一意就當然好,起碼做事都尊心一致嘛~~~

      刪除
  4. 設計唔錯!
    愈來愈覺時間走得快,快得令人驚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都覺得個設計幾精美...
      我都有同感, 人越年長時間越覺得快~~

      刪除
  5. 袋裝日規我喺博物館見過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個設計似古代日規, 但功能就係可以當作日曆...

      刪除
  6. 好多年前到過大埔八號花園,附近公園都有一個大型日規,唔知現在仲有冇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時城市裡有些大型的藝術品,不但可以有美化環境的作用,而且更可以成為地方標誌…

      刪除
  7. 一串光陰一串金,真係要好好珍惜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 串金難買寸光陰,所以時光好寶貴~~~~~

      刪除
  8. 有日經過女人街,入去看看有什麼好看的東西。無意中買了兩個古銅色的袋錶,買定作為給親友的小禮物。誰知日久針停了不動,給荒置在抽屜裡。
    也曾經在文具店買過一個沙漏,日子也像沙子一樣溜過去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知你講那一類袋錶,有次去山頂市集都買過一個,呢類錶唔太襟,好快就唔行…所以買東西都要碰彩數…
      沙漏以前的精品店,文具店好多,現在真的少見了,買個攞在書枱上提醒自己善用時間都幾好~~

      刪除