2018年8月8日 星期三

森話家常之--夏日炎炎吹吓水…



俗語有云夏日炎炎正好眠,呢句說話可能係以前的人所講,以前的夏天都冇咁熱喇,炎夏涼風當然訓得舒服可惜今時今日真係熱到訓唔到,仲話正好眠喎~~
好多人都覺得今年的夏天來得早,早幾個月前日日都係三十幾度,但香港都尚算OK,反觀世界各地都熱到黐晒線,有些地方的溫度更是歷史新高,受著熱浪侵襲
天時暑熱,畀著森伯出去行一行就成身濕透,眼見都有幾多人會帶埋把風扇仔出街,我唔會帶太多東西出街,若太熱都會走到遮陰處避避,大家都知森伯呢類長者好易中暑架嘛不過必要時都有把類似叮噹的竹蜻蜓風扇仔帶出街既~~

雖則話凍野傷脾胃,但炎炎夏日都唔會理得太多,本應要吔吓應時食品雪糕,但暫時都係要忍吓口,遲下先買啦~~不過仲有年年夏天都必吃的消暑聖品西瓜,呢排真係時時食,本來都想一瓜兩味,除了食之餘仲想打杯西瓜汁消暑下,不過唔想大熱天時搞太多野一於就咁食算了…
講起西瓜,忽然又令我諗起冬瓜,以前的農村人怕細路仔太熱,就會搵個冬瓜畀個細路仔攬住訓覺,話有消熱降溫的功效!!不知是真是假,森伯都想想地效法

 總之呢一刻,有咩好得過捧著個西瓜慢慢嘆呢

43 則留言:

  1. 相呢?
    竹蜻蜓好似涼過芭蕉扇:P
    我又唔覺今年特別熱,可能因為今年比較乾,以往濕熱仲難頂!
    要戒口呀?雪糕驚㗎咩?
    西瓜今年反而食得少,因為都幾貴;冬瓜就多用來滾下湯,幾消暑^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 幅相冇咩特別,只係西瓜相...邊及gael的相片咁多野睇...
      係小型風扇仔個款似竹蜻蜓...芭蕉扇真係唔知係點樣...
      其實我都覺得今年雖然話熱得長,但感覺又唔係太熱,所以話香港可能真係福地~
      筋骨問題都暫時唔食得太凍的食物,尤其是雪糕又凍又濕...
      迷你西瓜仔唔算太貴,冬瓜除咗滾湯外,冬瓜炆火腩冬菇做餸都得...

      相中係迷你西瓜,半個份量啱啱好

      刪除
  2. 兒時夏天消暑食品一臭草綠豆沙、啫喱(加花奶)、大菜糕(加花奶)、涼粉(加椰汁)、雪糕、甜筒、雪條、各式凍飲、雪凍生果、香蕉船、豆腐花。

    有時乜都冇又好熱我就含冰。

    食飽晚飯一家人拎草蓆、尼龍床去公園抖吓,夜啲等屋企唔咁翳焗,先至番屋企冲個凍水凉覺覺豬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 發覺你咩都加花奶...哈哈哈~~~我好少大菜糕加花奶,通常係蛋花大菜糕...夏天食一流啦,大菜糕好易整~

      涼粉多數加黃糖,其實這些夏季食品都係大家的集體回憶,要講有排講...

      太熱的時候我會整杯冰涼的稀稀地既茶,飲完好舒服~

      咁得意,太熱就會在公園訓...以前天氣冇咁熱,頂多開住風扇又撥扇...

      刪除
    2. 兒時 一一一 未戒奶細路😁 涼粉冇椰汁加花奶都得。你食芒果 布甸加咗花奶係咪好食啲呢?

      講有排講...唔好得兩行咁孤寒,講多幾十句啦!

      細路哥時有段時間好興飲某隻禽獸牌子嘅檸檬茶冲劑,可用凍水冲飲,每日放學都冲番杯嘆吓。

      公園空曠會凉啲,喺屋企唔著衫轆地沙都好滾,天花板掛扇吹埋黎都係熱風,好似火辣森仔咁hot。

      去公園順便放狗。

      刪除
    3. 涼粉加椰汁或花奶, 多數茶餐廳先有, 平時屋企加黃糖都已經好正…食布甸好少加花奶, 多數就咁食…
      最記得以前會食三色雪糕, 但到現在人大了又未必會買三色雪糕食…講講下第日見到買來回味下~~仲會飲吓凍豆漿, 無論家中或路邊檔,凍豆漿都相當消暑解渴,正!!!!…不過現在夏季好多時都食臭草綠豆, 因為極鍾意臭草的香味, 陣味好夏天…

      我都話森伯同你哋啲後生有代溝啦, 禽獸牌子的檸檬沖劑完全唔知係乜…係富貴人家的小朋友會飲?!!....咁森伯唔駛旨意飲過…

      訓公園…順便在公園放狗…乜好似露宿生活咁嘅~~~~~

      刪除
    4. 『你哋啲後生…………係富貴人家的小朋友會飲』森伯用反話諷刺梗我,哭哭哭😢,句句有骨落地。😤仲話人哋係窮鬼露宿者。😡

      刪除
    5. 句句有骨落地……哈哈哈……你自己斷章取義啫…你都話森伯係三十年代的人啦,唔識咩檸檬沖劑有幾奇…又冇提過露宿者喎,只係講露宿生活,而家啲人都好興郊區宿營或露營車…呢種都叫露宿生活~~

      刪除
    6. 都係森伯搞到我抑鬱病發作,乜嘢都諗埋一邊。😰

      刪除
    7. 森怕有咁大能力搞到你抑鬱發作?!
      森伯的說話都係講吓笑啫…唔需要太在意喎……

      刪除
    8. 真係碰到呢類病人,我都唔知點相處好?😞

      刪除
    9. 唔係太明你講乜…同人相處用真誠啦, 人地會慢慢明白你…^^

      刪除
  3. 攬住訓覺....我聯想到好似電影American Pie嗰pie嘅功用添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,又未睇過American Pie...真係唔清楚~~總之夏季做咩都熱架啦...

      刪除
    2. https://www.youtube.com/watch?v=A7Z79puCIbY

      刪除
    3. 哈哈…王子的聯想力真係豐富~~

      刪除
    4. 所以王子要成日整熱狗包夾腸腸 宣洩下。

      刪除
    5. 你哋啲後生真係多諗頭,乜嘢都可以配腸腸玩一餐………XXD

      刪除
  4. 森伯攬住冬瓜訓覺畀
    消熱降溫

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係據講,可能冇咩科學根據~~

      刪除
  5. 近年我都少買西瓜吃,因為家人少吃呀>_<夏天出街我必定會帶把摺扇,又輕又方便及毛巾仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在有很多無核的迷你西瓜仔,見到自己買來食都可以,
      熱天一出街就成身汗,唔袋定D法寶點可以架!!哈哈

      刪除
  6. 我出街從未帶把過扇,因為香港室內地方多冷氣,反而多帶一件披肩,可能我老啦!怕凍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係香港大廈商場多,一熱就走入商場避避,所以天時暑熱最佳活動都係逛商場:P

      刪除
  7. 我諗我同你都係好怕熱,所以夏天出街我通常只會去啲商場地方,想飲就必然離不開凍啡凍檸茶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年四季最怕夏季,有時熱到個人都冇乜心機...最好外出的地方都係商場,不過在晨早都想曬一曬太陽有助健康...
      我的消暑品係凍茶...

      刪除
  8. 消暑都係食西瓜最正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然喇…夏天食西瓜又方便又消暑…

      刪除
  9. 小孩攬住個冬瓜嚟瞓覺都有嘅? 咁好橋,邊度鄉下興架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係從電視的資料所知,據講係農村的習俗...
      不過香港地方窄,小朋友的床都未必夠放多個冬瓜~~~

      刪除
    2. 噉又冇聽過我家鄉有這種情況。但聽過「浮瓜沉李」這句成語。
      因為古時沒有電冰箱,所以會把西瓜、李子放下井裡冷涼著,吃時拿上來。如果大熱天時,瓜果都好易感暑,放在井裡就會保持涼快,好吃得多。

      刪除
    3. 真係畀秋葉嚇一嚇,以為講咩浮瓜…尋C之類,以前的農村人不是家家有雪櫃,如果想瓜果食得清涼點,會放在山泉水裡凍一凍佢,雖然未必好凍,但清涼得自然,唔驚肚仔痛…
      呢個時候瓜類最當造……

      刪除
    4. 都好敏感吓,講開食瓜啫,“浮瓜”又會想到“浮C”? 你估招魂麼?
      有山泉水梗係好啦,之不過唔係處處鄉村都有山泉水在左近嘅哩!
      這樣就是喇,山泉水確是比較天然,唔似得雪藏咁極端,森少唔驚會肚仔痛了。

      刪除
    5. 秋葉一向見多識廣,知道很多奇聞異事也不出奇,所以講到浮瓜都份外怯怯…
      其實山泉水跟井水都一樣,天然水的來源,浸過瓜果入口清涼,雪櫃就比較冰凍…有些人腸胃敏感,食凍嘢後可能會肚痛…

      刪除
    6. 近年都好少出外旅行,都變成井底之蛙了、
      七月十四都未到,咁快就驚定先喎。咁快就怯怯,係咪細個被人嚇親呀?

      刪除
    7. 只要不作虧心事,都唔需要太驚…
      生活就是不斷的學習,新知識,新資訊…樣樣都知吓才不會跟社會脫節,才不會淪為井底蛙……
      森伯細個反而被病痛嚇親,大個便講養生…哈哈

      刪除
    8. 小時有病痛當然很苦,這樣人大了卻懂得珍惜健康,懂得要講求養生,造就健康的未來,更是好事!

      刪除
    9. 從另一角度睇你所說都是正確的,或者每樣事情都係互相效力,從病痛中你又會珍惜到健康是重要...

      刪除
  10. 從前夏天,記得長輩都會到藥材舖買包湯料,煲冬瓜水啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都會在大小暑, 煲冬瓜水, 這是民間智慧呢種湯水好適合熱天飲~~

      刪除
  11. 夏天我都試過攞住半個西瓜仔,一面看電視,一面用匙羹吃西瓜,有時也會切成一小
    塊,用义义來吃…

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果多人食,將個西瓜切成一楷楷食都得,係最簡單方便的食法,通常我都喜歡放落雪櫃冰冰佢,食得透心涼…

      刪除