2018年10月3日 星期三

茶中小玩意…


可以咁講,由細到大都頗為喜歡陶瓷,或者有人認為陶瓷要很小心擺放,否則就會很容易打碎,的而且確對的,所以想陶瓷耐看耐用一些就要小心看待

唔知大家又對相中的工藝品認唔認識呢?它可以說是一個擺設,又可以說是一個小用具,又可以說是個陶瓷藝術品,因為有些手工精緻特別的,可以數千元一個至於呢個答案實在唔難猜估,所以答對都冇得森Blog任大家點哈哈哈~

有次要在堂上介紹一樣有藝術性的私藏品,我就帶了這個,當然堂上的同學們完全唔多知係乜東東啦班同學仔實在太年輕了,對茶藝品都唔多認識


 等森伯簡單介紹一下其實呢個名稱叫「茶寵」通常有玩開茶道的朋友一定會識,最主要它可以試水溫,沖茶要用滾水,至於開水夠唔夠滾燙呢,就可以搵茶寵測試下,正宗的茶寵係有變色功能,遇熱即變色,原本深啡色的茶寵,熱水淋過後就會變鮮色,相當有趣!冷卻後又會變回原色

老人家始終係老人家,講兩講又口乾尤其家下秋風起,都係嘆番杯熱茶先~~

36 則留言:

  1. 森兄,呢一樣茶藝玩意,我大鄉里聽都未聽過,真係多謝你咁好介紹!
    嘻嘻...

    回覆刪除
    回覆
    1. 未聽過唔奇,完全大有人在!我諗恕兄好似班同學仔咁,實在太年青嘞…
      只要在網上打茶寵兩字,就會看到更多…

      刪除
    2. 未見過呢!我都是實在太年青嘞…咭咭咭!

      刪除
    3. 我幾時都當stella係細蚊女添啦...唔知係咩都唔奇~~

      刪除
  2. 我都未聽過XXXD
    熱水淋過後就會變鮮色<====又幾盞鬼喎!係咪紫砂造?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔奇,好多人都未聽過...
      會變色幾有趣,相中的蟹仔遇熱會變鮮橙色,荷葉會變青綠色...
      我諗用紫砂造,質感好似…

      刪除
    2. 我都想知有冇其他同學帶啲有趣東西來^^

      刪除
    3. 而家嘅人屋企唔多藝術品,佢哋多數帶自己作品介紹…

      刪除
  3. 森少這件家傳之寶都很稀罕!福建和潮汕地區的人士,也多愛泡茶之道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是家傳之寶,呢種茶寵香港唔易見,叫人幫我在淘佬網買的...
      以前見過人家飲功夫茶,杯仔細細志在嗒真茶味的清香...

      刪除
    2. 我不懂品茶,口喝時要大口大口的喝才暢快。

      刪除
    3. 我都不曉品茶, 只是有需要時喝啖茶, 平時多數飲水~~

      刪除
  4. 藝術性的私藏品乜唔係森兄嘅裸照咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好明顯係王子想畀佢啲🔦🐷📓你私藏。😁

      刪除
    2. 王子:就算有張咁嘅相都唔會帶上堂呀!!...
      呢類藝術照片留返畀王子影會合適啲嘅...

      刪除
    3. 一爺:你又知?!...你地果然心靈相通喎~~哈哈
      想問果幾個圖仔係咩意思?!!...

      刪除
    4. 電筒發(光)
      (豬)
      相簿。

      刪除
    5. 哈哈…原來咁解,好似猜燈謎!!

      刪除
  5. 其實,我都唔識,都係睇落去才知多些。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人看到都以為係一件擺設,未必知佢真正的用途...

      刪除
    2. 大夫煲涼茶,駛唔駛試水溫?!…

      刪除
  6. Yeah! 我太年輕,唔懂。
    茶寵令我覺得森伯係翩翩公子,富二代。
    可惜,未段紅字……老人家……口乾……茶又拖我落谷底,聯想到……老人口乾……咳咳……痰罐……cut too(清痰聲)……我尖叫。
    蠍子會威武,不過,應該冇廠生產。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話架啦...嚟睇森伯個Blog個個都即刻年輕晒...哈哈哈~~森伯的眼中一爺仲好細啫!!!
      富二代就唔玩呢啲茶寵啦~~有啲賣好貴…
      經你講一講,本來都扮係文質彬彬,翩翩公子feel...扮唔夠兩秒就露出條...阿伯尾巴...出來~~又痰罐又cut too...甩唔到陣老人除XXXXD
      香港唔會有人整茶寵~~~

      刪除
    2. 勁過啲美容廣告喎!
      咁食咗唐森肉會返老還童、青春常駐、長生不老。森伯出街要小心啲, 會畀人割一忽肉出嚟。
      都見唔到你條嘢,究竟有幾長架?

      刪除
    3. 睇森伯個blog直情可以後生幾廿年呀…哈哈

      你唔好講到好似有割肉黨咁驚啦…我只係比喻,露出狐狸尾巴即係露出真實一面,咁你又唔駛形象化…

      刪除
    4. 真係好多網絡騙子,要小心唔好咁輕易信人。

      唔係狐狸,係貓,要同森伯扯貓尾。

      刪除
    5. 森伯個人好單純,冇機心又無嚟醒目,好易畀人呃!!
      睇嚟一爺兄對動物都幾有研究咁喎…又貓又狐狸。

      刪除
  7. 「茶寵」外型有趣,還有實用價值,好正喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀…唔識的人以為單純一件工藝品, 冇諗過亦有實際用途…

      刪除
  8. 既美觀又實用的藝術品

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我呢個茶寵好少會用,因我唔常飲茶…

      刪除
  9. 有實用價值又得意,亦是可以收藏的茶具,應該越用越有感情。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果個茶寵常常有茶水灌溉,日子越耐個色澤會越靚,就是茶寵的價值所在…

      刪除