2018年10月24日 星期三

攪出個甜蜜…



以前的人一到秋天,總會諗到食臘味,正所謂秋風起;食臘味天時涼涼地有煲熱熱的臘味飯的確好開胃,相信呢排食肆的臘味飯都好生意,因為秋意漸濃

既然天氣乾乾地燥,就不如飲啲蜜糖潤一潤,我又很少會純飲蜜糖,多數都係配搭在其他食物上
有人幾個月前遊完紐西蘭回來,帶來了一樽蜂蜜給我,平時又很少食到紐西蘭出產的蜜糖喎!好多時外國出產的蜜糖都係用膠樽裝,而且用深色的膠樽裝蜜糖,目的唔想蜜糖變質,驟眼睇似是有活性的麥蘆卡蜂蜜但其實呢樽係三葉草蜂蜜,它本身唔係琥珀色,反而係奶油色不透明今個早餐就攪杯甘梨蜜來飲飲,齋聽個名已經夠晒甜蜜喇~材料甚簡單甘筍+啤梨+少許蜂蜜=甘梨蜜,又幾好飲喎!幫森伯潤潤燥!
其實咁用蜂蜜有點兒浪費,吃不出它真正的味道我就再用少許蜂蜜搽麵包食,發覺原來呢隻蜂蜜好香幾好味一般人少用蜂蜜搽包,外國人就好興,這個食法才試到蜂蜜的原味道

唔係講笑,今個早餐真係夠晒甜蜜哈哈哈

34 則留言:

  1. 甜蜜蜜
    你吃得甜蜜蜜
    笑得一定甜蜜蜜
    咭咭咭

    回覆刪除
    回覆
    1. 食個早餐啫…邊有咁好笑丫~~
      在這個時候最合時宜,飲下蜜糖都幾好…

      刪除
  2. 煲仔飯我麻麻地,反而蜂蜜唔錯!!
    咁森兄每天也有個甜蜜早餐都幾正喎XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果天寒地凍,又撞正肚餓,有暖笠笠的煲仔飯或者臘味飯都唔錯…
      唔會日日整,通常在週末才可以…

      刪除
    2. 我麻麻因為驚油淋淋同飯焦:P
      蜜糖搽麵包我都會,覺得不錯吃

      刪除
    3. 我都怕油淋淋同太多醬油,外出好少點,自家整比較好…
      用蜜糖搽麵包唔多…多數攪果汁…

      刪除
    4. 近日天氣好乾,蜜糖啱飲

      刪除
    5. 你唔駛飲蜜糖啦~見到呢排gael兄咁滋潤…哈哈

      刪除
    6. 係咪畀你潤得多囉XXXD

      刪除
    7. 反而想問gael兄平時搽開邊隻cream…XXXXXD

      刪除
  3. 阿『有人』同你關系咁疏離,都送罌唔平嘅甜蜜蜜畀森伯,好有愛喎!

    等森伯食每啖甜蜜蜜都會感受到阿『有人』嘅温暖,朝朝早都諗起阿『有人』喎!真係暗藏緣機。

    蜜糖英文係Honey,阿『有人』唔通想叫森伯做Honey。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一爺兄又好嘢喎...一講到"有人"又會聯想到咁多!!!你可以考下做編劇~~~
      最近有親人到新西蘭一趟,目的都係去玩吓,新西蘭大自然物資豐富,手信當然係農產品啦!!

      呢隻三葉草蜜糖貴唔貴不知,亦都唔敢問啦!!在蜜糖中三葉草蜜屬普遍類...

      如果嗰位"有人"想叫森伯做honey...除非黐左總掣~~~XXXD

      刪除
    2. 秋意濃 情更濃。

      又係你話要『攪出個甜蜜』,點都要搬個honey出來先至貼題,通常森伯講嘢都好有深度同內涵,要挖掘深啲去理解, 森伯喺秋天太乾燥,兩方面都要滋潤一下,無論點都好,現在,應該都算『蜜運中』。(註解:幸運獲得罌蜜糖)

      係親戚又唔寫明,令我有好多想像空間發揮下。情人都可以由外人進級到親人,親戚同親人喺意思上有些微不同。

      以前最驚險係作文堂,次次落堂都差啲唔夠字數,老咗會變,反而多咗好多廢話,可能人生閱歷多咗。

      做編劇人工好奀,填詞人好揾啲。

      刪除
    3. 已經成樽honey搬晒出來啦,仲唔夠貼題?!!...
      你過獎嘞,森伯個人好膚淺,講野都冇乜深度同內涵,因為平時有見識廣博的一爺兄寫的回應,我都睇唔明啦~完全跟唔到一爺兄個level...
      森伯幾時都係蜜運中,因為家中常常有蜜糖嘛...

      在我眼中親戚係指姨媽姑姐,三叔公表舅父果類喎,親人係指有親屬關係果種...情人變親人...即係愛情變感情...可以好危險亦可以解讀為感情昇到另一個層次~~~~

      哈哈哈...勁有同感!!!!自從寫左blog咁耐,作文寫文字真係純熟左好多,
      要鬥好一篇文以前要時間去諗,而家可能半小時內已經諗到好多野發表,寫Blog好處除左識到你地一班Blog友之外,對諗野寫野都係一個得益...真森講!!!

      刪除
    4. 森伯咪講梗論語:
      子曰:「學而時習之,不亦說乎?(常寫咪快)
      有朋自遠方來,不亦樂乎?(Blog來訪)
      人不知而不慍,不亦君子乎?(森伯唔明我寫乜東東)」

      刪除
    5. 又畀一爺兄估中,森伯真係唔知你講乜…
      都話唔同你一個level架啦~~~

      刪除
  4. 我都愛飲蜂蜜,出街都會叫西洋菜蜜、檸蜜飲吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁small U成個人咪好水潤,乾燥天時飲蜂蜜最合時...

      刪除
    2. 啤梨+甘筍+少許蜂蜜 = 梨甘蜜 ~ 你咁蜜

      刪除
    3. 唔知大夫認為,呢杯野啱唔啱森伯個阿伯體質飲呢???

      刪除
  5. 蜂蜜搽包,外國人就好興> 冇錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以好多時超市都會將樽裝蜜和果醬擺在一起賣!!!

      刪除
  6. 甘梨蜜,個名好好聽喎,我諗都好好飲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔單止個名好聽,而且都好味,材料易搵,不妨攪番杯試下…

      刪除
  7. 秋天真係好應該飲杯甜蜜蜜嘅飲品黎滋潤一下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋天比較乾燥,飲些甜東西比較滋潤,你也不妨多飲些蜂蜜!!

      刪除
  8. 蜜糖多喝無妨,一年四季皆宜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得無錯,所以家中都會常備蜜糖…

      刪除
  9. 我都喜歡買定一樽蜜糖備用,蜜糖搽方包好簡單快捷,但都係搽果醬好的。
    飲蜜糖水幾好,潤燥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀~~這個時候秋風起比較乾爽, 閒時飲杯蜂蜜確是很好!!!
      果醬有不同水果味, 而且帶有果酸, 用來夾麵包好醒胃…

      刪除
  10. 我內地表妹在賣蜂蜜,有送了幾樽給我們.都用來沖蜜水喝.平常就唔多飲.除了間中飲那些道X蜂蜜綠茶,才會飲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有親戚養蜂那些蜜一定正宗啦…現在香港有很多蜜糖都係由外地運來,唔易搵到矜貴的土產純蜜…蜂蜜我會加在果糊內~~

      刪除
  11. 蜂蜜我中意飲, 幾乎朝朝都飲!
    但這只牌子我就没飲過。

    回覆刪除